Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Finalizacja 2 promocji "Zarabiaj z duetem korzyści" (edycja II i III), czyli czas na uzupełnienie danych
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

26.07.2018

Finalizacja 2 promocji "Zarabiaj z duetem korzyści" (edycja II i III), czyli czas na uzupełnienie danych

Nadszedł czas na finalizację dwóch akcji promocyjnych dotyczących lokat w Toyota Banku.

Finalizacja promocji z lokatami w Toyota Banku
W obydwu akcjach do wzięcia były premie po 140 zł (dla nowych klientów) i po 70 zł dla tych, którzy już konto w Toyota Banku posiadali. Teraz niezbędne jest uzupełnienie danych, bo czas wypłaty nagród już jest coraz bliższy.

Promocje choć wystartowały w odstępie półtora miesiąca, to czas ich finalizacji jest już zbliżony.

W przypadku 2. edycji (dostępnej od 30.01. do 26.02.2018 r.), którą opisywałem tutaj, organizator promocji do 26.07. dał sobie czas na przesłanie maili powiadamiających o przyznaniu premii (z doniesień Czytelników, jak i z własnych doświadczeń - bo brałem udział w tej promocji - wiem, że maile były już rozesłane w środę). Do 1.08. trzeba uzupełnić dane do jej wypłaty (podać będzie należało m.in. numer rachunku Konta Jedynego). Premia wpłynąć na konto powinna najpóźniej do 8.08.2018 r. A będzie to 70 bądź 140 zł (za spełnienie warunków w ramach "Duetu lokat"), a jeśli jeszcze ktoś założył konto w Toyota Banku z Twego polecenia to uzyskasz od 50 do 200 zł za skuteczne rekomendacje. Promocji towarzyszył również konkurs z bonami Sodexo, w którym udział wziąć mogli Czytelnicy bloga. Jego rozstrzygnięcie nastąpi do 7.09.2018 r. (zwycięzców o przyznaniu 35 nagród powiadomię mailowo).

W 3. edycji (dostępnej od 14.03. do 3.04.2018 r.), opisanej tutaj, maila informującego o przyznaniu premii należy spodziewać się do 8.08 (zatem organizator jeszcze trochę czasu ma). Do 14.08. będzie należało zalogować się na stronie promocji celem uzupełnienia danych do wypłaty premii (do wskazania będzie m.in. numer rachunku - musi to być Konto Jedyne w Toyota Banku). Organizator promocji nagrody pieniężne ma przelać do 14.08.2018 r. (wpłyną w tym czasie zarówno premie za udział w akcji "Duet lokat" - a więc 70 lub 140 zł - oraz premie za polecenia). Przypomnę również, że III edycji promocji towarzyszył konkurs (dostępny tylko na blogu Bankobranie!), w którym przygotowałem 20 bonów Sodexo o wartości 50 zł każdy. Jego rozstrzygnięcie nastąpi jednak dopiero do 25.09.2018 r.

Maile informujące o przyznaniu nagrody i przypominające o konieczności uzupełnienia danych otrzymują też uczestnicy jeszcze innej promocji z kontem i lokatami w Toyota Banku, która była dostępna wyłącznie w serwisie Groupon.

Jeśli mimo spełnienia warunków promocji nie dotarł do Ciebie mail... to sprawdź jeszcze takie zakładki swej skrzynki mailowej, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "inne", "zakupy" lub "oferty". Jeśli jednak i tam nie znajdujesz maila, to... można jeszcze spróbować zalogować się:

Jeśli tam będzie możliwe uzupełnienie danych, to wiele wskazuje na to, że pojawił się problem z dotarciem maila. Zawsze możesz jednak zgłosić reklamację (a już szczególnie gdy danych uzupełnić nie możesz mimo spełnienia warunków). A proces reklamacyjny w obydwu promocjach wygląda podobnie (różni się jedynie adres mailowy na który należy kierować zgłoszenia):
1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z organizacją i przebiegiem Promocji należy składać pisemnie ze wskazaniem przyczyny reklamacji do Organizatora na adres: Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres duetlokat2@bankzpremia.pl (w przypadku II edycji) lub duetlokat3@bankzpremia.pl (w przypadku III edycji). Reklamacje można składać nie później niż do dnia 31.10.2018 roku. 
2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację. W przypadku uznania reklamacji, Premia i/lub Premia dodatkowa zostanie przekazana na Konto Jedyne Uczestnika w ciągu maksymalnie 10 dni od daty wypełnienia przez Uczestnika danych do wypłaty Premii i/lub Premii dodatkowej.

Co dalej z Kontem Jedynym w Toyota Banku? Rachunek ten na pewno trzeba utrzymać do wypłaty premii. A co później? Osobiście (dosłownie, bo konto posiadam w tym banku i ja, i żona) wyczekiwałbym kolejnej promocji z premiami dla obecnych klientów, bo Toyota Bank od czasu do czasu takie propozycje serwuje. Przypomnę, że od niedawna jest już łatwiej o zwrot opłaty za prowadzenie konta - o zmianie tabeli opłat i prowizji przeczytasz tutaj.

Gdzie obecnie zarabiać?


Jeśli udział w promocji Toyota Banku przypadł Ci do gustu, to sprawdź, gdzie z korzyściami można założyć obecnie konto. Zyskać możesz:
  • 200 zł za konto osobiste w Banku Millennium za spełnienie bardzo prostych warunków; a dodatkowo możesz jeszcze skorzystać z promocji oprocentowania dla środków na koncie oszczędnościowym (2,7% do 100 000 zł);

23 komentarze:

  1. Pierwszy mail przyszedł z niepoprawnym linkiem. Potem dosłali nowy. Działa. Uzupełnione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie ma co czekać, trzeba zamykać i przeczekać rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie czekasz na odsetki z lokat i 20 zł za prowadzenie rachunku, jak już tyle pieniądze leżały na lokatach ?

      Usuń
    2. Właśnie! Nie zapominajmy o zwrocie 20 zł. Ja kasę zostawię. A może też będą jeszcze jakieś inne promocje dla obecnych klientów.

      Usuń
    3. Dzwonili do mnie z propozycją podwyższenia kończącej się lokaty. Zahaczyłem o promocję Tankuj Korzyści i usłyszałem , że na dniach promocja ma pojawić się ze zmienionymi warunkami. Podejrzewam, że coś szykują, oby na lepsze.

      Usuń
    4. kiedy te 20 zł mają oddać ?

      Usuń
    5. Do 20 Grudnia wypłacą 20 zł

      Usuń
    6. W 2. edycji to do 25.01.2019

      Usuń
  3. Ja też dostałem dwa emaile ale po zalogowaniu się na https://duetlokat2.zpremia.pl/promocja/panel/ nie widzę żadnego formularza do uzpełnienia danych do przelewu premi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką odpowiedź dostałam na reklamację:
    "uprzejmie informuję, że nie spełnił Pan regulaminowego warunku - nie przeszedł Pan ze strony Aplikacji Promocyjnej do banku i nie wypełnił Pan udostępnionego tam formularza. Pana zgłoszenie przekazujemy do weryfikacji przez Toyota Bank.
    Prosimy o cierpliwość, odpowiedź zostanie udzielona tak szybko, jak będzie to możliwe. Reklamacje rozpatrywane są w 30-dniowym terminie."
    Jaki formularz?! Nie było formularza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież jak byk stało i w opisie i w regulaminie że trzeba wypełnić formularz zgłoszeniowy.

      Usuń
    2. Sprawdź czy masz maila z adresu duetlokat2@zpremia.pl który przysyłali po rejestracji. Jak masz to dowód jest. Jak nie masz to klapa.

      Usuń
    3. był formularz

      Usuń
    4. Formularz na stronie promocji owszem był i został wypełniony, mejl potwierdzający rejestrację w promocji też jest. A tutaj babeczka pisze o formularzu na stronie banku.

      Usuń
    5. ja dostałem takiego samego emaila o nie wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, ma ktoś zrzut jak wyglądał ten formularz?, email potwierdzający rejestrację dostałem

      Usuń
    6. I co, uznali mejla za dowód? Bo teraz zmienili zdanie, już nie o formularz chodzi, teraz jest tak:
      "uprzejmie informujemy, że reklamacja nie została uznana. Nie spełniła Pani poniższego warunku Regulaminu :

      §3 Akcja
      b. Warunki Akcji
      1. Uczestnik, w celu przystąpienia do Akcji powinien spełnić warunki przedstawione poniżej w pkt. a lub b, w
      zależności od tego czy jest Obecnym Klientem Banku czy Nowym Klientem Banku:
      a. Obecny Klient Banku, aby otrzymać Premię w wysokości 70 zł zobowiązany jest spełnić łącznie
      następujące warunki:
      i. w terminie od dnia 30.01.2018 roku do dnia 23.02.2018 Uwaga: zmiana daty - do dnia 26.02.2018 roku, na stronie Serwisu URL: https://duetlokat2.zpremia.pl zarejestrować się w Aplikacji podając swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adres e-mail;
      ii. w Aplikacji z dostępnego menu wybrać opcję „Mam Konto Jedyne w Toyota Bank” i kliknąć w udostępniony link, który przekieruje Uczestnika na stronę Partnera;

      i w związku z tym nie dokończyła Pani procesu pełnej rejestracji w Promocji. W tej sytuacji nie możemy przyznać Premii,"
      Rzecz w tym, że owszem przeklikałam i nawet mnie przeniosło, ale żadnego formularza na stronie banku nie było. A lokaty zakładałam później, dokładnie jak w innych edycjach, bo był na to czas. Wcześnie zawsze premie przyznali.

      Usuń
  5. 31-go kończy mi się lokata Sprint. Dzwonili do mnie proponując przedłużenie na ten sam okres z oproc. 2,65 zamiast 2,5%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie nie ma sensu odbierać tefefonu

      Usuń
  6. Dziś wpadło 140 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie przedwczoraj a u żony dziś wypłacone. Wszystko się zgadza.

    OdpowiedzUsuń
  8. W ostatnim dniu terminu, ale się wyrobili. Dziś wpadło 70 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mr. Złotówa wyjechałem do roboty za granicę i zupełnie o tej promocji zapomniałem. W dodatku mail trafił do zakładki "oferty" i przeoczyłem. Spotkałeś się z podobym przypadkiem? Co byś zrobił na moim miejscu? Złożyć reklamację czy nie warto, bo nie ma szans? Jak to uargumentować? Tak to wszystkie warunki spełniłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożyć reklamację zawsze można i warto. I w takiej sytuacji tak bym na pewno zrobił. To nic nie kosztuje (poza kilkoma minutami na jej sformułowanie i wysłanie). Tak, jak piszesz, wszystko jest spełnione, więc każda ze stron powinna być zadowolona. A tu zabrakło tylko finalizacji (drobnej formalności de facto). Tym bym to argumentował oraz "ukryciem" wiadomości przez skrzynkę mailową.

      Usuń