Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja dla klientów Citibanku: darmowy bilet do Cinema City za przystąpienie do programu Mastercard Priceless Specials

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

30.07.2018

Promocja dla klientów Citibanku: darmowy bilet do Cinema City za przystąpienie do programu Mastercard Priceless Specials

Biletu do kina prościej niż w tej promocji zdobyć już się raczej nie da.

Bilet do kina Cinema City za rejestrację w programie Mastercard Priceless Specials
Wystarczy posiadać dowolną kartę (kredytową lub debetową) Mastercard wydaną przez Citibank oraz zarejestrować się w programie lojalnościowym Priceless Specials. I to już wszystko. Po kilku dniach otrzymasz punkty powitalne, które wymienisz na bilet.

Czym jest program Mastercard Priceless Specials? To program lojalnościowy Mastercard, z którego skorzystać mogą posiadacze wybranych kart w niektórych bankach. Więcej na temat tego programu pisałem tutaj, gdy został udostępniony w Polsce.

Dla kogo promocja? Udział w akcji wziąć mogą osoby, które posiadają (ale także te, które dopiero wyrobią) kartę kredytową lub kartę debetową Citibanku. Musi być to karta z logo Mastercard.

Nagroda. Do wzięcia jest voucher wymienialny na bilet do sieci kin Cinema City na film 2D. 

Zasady promocji. By spełnić warunki promocji:

I to już wszystko. W nagrodę otrzymasz 800 punktów w programie Mastercard Priceless Specials, które będzie można wymienić na nagrodę w postaci voucheru wymienialnego na bilet do kina. Punkty mają być przypisane najpóźniej do 10. dnia po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

Promocja ma być dostępna do 30.09.2018 r., ale trzeba mieć na uwadze, że pula nagród jest ograniczona (do 16 500 sztuk) i może się wyczerpać wcześniej.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikom Pawłowi i Tomkowi.

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Przydatne dokumenty:

34 komentarze:

  1. Zgłosiłem się do tego w sobote. Faktycznie po zalogowaniu się na konto w Citi.
    Kurcze, coś pisalo na końcu o 4 dniach ale nie zdążyłem odczytać....
    Z tego co też zrozumuałem to nagrodą jest 800pkt wymienne m.in. na bilet. Myśle że na coś innego też się wymieni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostalem potwierdzenie 3 dnia roboczego.

      Za 800 pkt masz np pre-paid doladowanie za 10 pln.

      Usuń
    2. Pytasz i masz:

      "Dziękujemy za rejestrację w Programie MasterCard Priceless Specials. Do Programu przystąpiłeś/łaś ze wszystkimi swoimi kartami oraz nośnikami zbliżeniowymi z logo MasterCard. W ciągu 4 dni Twój profil będzie aktywny. Na stronie Programu Korzyści Citi Specials znajdziesz więcej informacji o nowym Programie Priceless Specials oraz link do zalogowania"

      Usuń
  2. Gdzie ta rejestracja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podlinkowanej stronie masz poziomą belkę z napisem "Odbierz bilet do kina na start! Zarejestruj się do programu Priceless Specials do 30.09 a otrzymasz bilet do Cinema City!". Przekierowuje do logowania i tam się zapiszesz.

      Usuń
  3. Kartę Simplicity też obejmuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. W Citi wszystkie karty MC

      Usuń
    2. "Wystarczy posiadać DOWOLNĄ kartę..."

      Usuń
  4. Czy możecie zaznaczyć zgody by w formularzu. ja nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz najpierw pobrać te 2 dokumenty co tam są. Wtedy będzie klikalne.

      Usuń
    2. Nawet kliknięcie i otwarcie w nowej karcie nie pomogło. Trzeba pdfy pobrać i dopiero wtedy da się zaznaczyć.

      Usuń
  5. jeśli mam kartę simplicity i kartę debetową MC - to powinienem się zapisać 2x?
    dostanę jeden czy dwa bilety do kina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pkt. 29 Uczestnik jest uprawniony do otrzymania tylko jednej Nagrody

      Więc niestety dostaniesz 1 bilet.

      Usuń
    2. Rozmawiałem wlasnie z doradcąz Citi Handlowego. Wystarczy raz zglośić karte np kredytową. A debetowa z autoamtu się sama podepnie !

      Usuń
    3. Po rejestracji jest komunikat "Dziękujemy za rejestrację w Programie MasterCard Priceless Specials. Do Programu przystąpiłeś/łaś ze wszystkimi swoimi kartami oraz nośnikami zbliżeniowymi z logo MasterCard."

      Usuń
  6. Korzystanie z tego programu coś kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile trwa proces rejestracji ? Napisali kilka dni, a ile w rzeczywistosci ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Do kiedy ważny jest bilet ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Punkty mają jakieś ograniczenie ważności??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już dodane bo przystąpiłem w zeszłym tygodniu. Nigdzie nie widzę info o terminie ważności. Ale może nie umiem znaleźć? Jak masz jakieś sugestie gdzie patrzeć to sprawdzę.

      Usuń
  10. Ja zamiast biletu wezmę 10 zł doładowania tel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tankowanie 10 zł to ok 33 km :)

      Usuń
    2. Też się zastanawiałem czy 10 zł play czy 10 zł tankowanie, ale i tak muszę doładowywać tel w play co miesiąc bo cała rodzina w play na kartę więc wybrałem doładowanie tel. A że zarejestrowałem karty w 1 x getin, 2 x citi, 1 x mbank, wyszło 40 zł więcej :)

      Usuń
  11. Ile jest czasu na wykorzystanie biletu do kina jak już wymienię punkty na bilet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to podają dopiero po wymienianie ale zazwyczaj kilka dobrych miesięcy jest ważny.

      Usuń
    2. klikasz na koncie w punkty do wygaśnięcia ja mam do 2021 06

      Usuń
  12. DOtałem dzisiaj maila z informacją "witaj w programie MAstercard Pricel.." przy próbie logowania wpisałem nr karty z citi priority następnie data urodzenia i nr tel poczym dostaje komunikat błąd logowania. Ktoś tak miał? Czy moze trzeba jeszcze odczekać na jakąś aktywacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Datę urodzenia musisz wpisać z ukośnikami, a nr tel zaczynając od +48

      Usuń
  13. Witam,
    czy bezwzględnie, żeby wziąć udział w programie trzeba zaakceptować wszystkie zgody przy rejestracji?

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam
    Czy to jeszcze działa? Po kliknięciu w link i później zarejestruj i potem zalogowaniu sie do swojego konta nie ma żadnego info ani formularza do wypełnienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Działa. Dziś się rejestrowalam

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...