Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Ustrzel gwarantowany bonus 200 zł z Bankiem Millennium
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

27.06.2018

Ustrzel gwarantowany bonus 200 zł z Bankiem Millennium

Wystartowała nowa promocja konta osobistego w Banku Millennium.

Gwarantowany bonus 200 zł za konto w Banku Millennium
Tym razem mamy do czynienia z wyższym, gwarantowanym bonusem pieniężnym, bo do wzięcia jest 200 zł (wcześniej w promocjach tego banku najczęściej do wzięcia było 150 zł). Warunki do spełnienia nie uległy jednak zmianie i są niezmiennie bardzo proste (w praktyce sprowadzające się tylko do tych, które też sprawiają, że konto i karta są darmowe).

[Aktualizacja: pierwotnie promocja miała być dostępna do 27.07., ale w związku z rekordowym zainteresowaniem - któremu nie ma się co dziwić, bo warunki są bardzo proste, a premia wysoka - bank postanowił przedłużyć promocję o kilka dni!]

Dla kogo promocja? Udział w akcji wziąć może pełnoletnia osoba, która na dzień 26.06.2018 r. nie posiada jakiegokolwiek produktu w Banku Millennium, nie jest stroną jakiejkolwiek umowy z tym bankiem, ani nie jest współposiadaczem rachunku, pełnomocnikiem, przedstawicielem ustawowym, opiekunem lub kuratorem posiadacza rachunku w Millennium. Wykluczenie obejmuje też użytkowników innych produktów, jak karta pre-paid, dodatkowa karta kredytowa, poręczycieli kredytów lub posiadaczy jednostek Millennium TFI.

Jeśli chodzi o byłych klientów Banku Millennium to wykluczeni są uczestnicy którejkolwiek "akcji promocyjnej lub sprzedaży premiowej Konta 360° lub Konta 360° Student, organizowanej przez Bank lub inny podmiot, w ramach której otworzyli Konto 360° lub Konto 360° Student".

Udziału w promocji wziąć nie mogą też osoby zarejestrowane jako wnioskodawcy o jakikolwiek produkt w Millennium, których wniosek jest obecnie procesowany.

Po tych długich warunkach, napiszę tylko tyle: definicja uczestnictwa w promocjach Millennium jest najtrudniejsza. Warunki do spełnienia są banalnie proste.

Nagroda. Do zdobycia jest gwarantowany bonus pieniężny w wysokości 200 zł, który wypłaca sam bank na konto założone w promocji. Środki te można więc wykorzystać w dowolny sposób (wydać, przelać lub wypłacić).

Zasady promocji "Ustrzel 200 zł z Bankiem Millennium". By wziąć udział w akcji i zdobyć gwarantowany bonus:
  • do 27.07.2018 r. 31.07.2018 r. [po przedłużeniu promocji] złóż wniosek o konto w Banku Millennium wraz z wydawaną do niego kartą (udział w promocji biorą wyłącznie wnioski złożone za pośrednictwem w/w strony);
  • we wniosku wyraź zgody na przetwarzanie danych przez bank w celach przekazywania informacji handlowych firm współpracujących z bankiem, w tym przez kanały elektroniczne oraz telefon (i nie odwołuj ich do 30.09.2018 r.);
  • do 31.07.2018 r.  3.08.2018 r. [po przedłużeniu promocji] zawrzyj z bankiem umowę (i nie wypowiadaj jej co najmniej do 30.09.2018 r.);
  • w sierpniu i wrześniu 2018 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy):
    • zapewnij wpływy na konto na sumę min. 1 000 zł (najprościej będzie wykonać przelew z własnego konta w innym banku; wpływ oznacza pojawienie się środków na koncie - nie ma konieczności ich utrzymywania, więc w każdej chwili możesz je wypłacić, przelać lub wydać) oraz 
    • wykonaj co najmniej 1 płatność kartą wydaną do konta lub BLIKiem (transakcje można wykonać w dowolnych punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie).

I to już wszystko. Za spełnienie tych prostych warunków otrzymasz bonus, który wpłynie na Twe konto najpóźniej do 15.10.2018 r. (do momentu wypłaty premii trzeba więc posiadać konto). W tej promocji nie ma już konieczności spełniania żadnych dodatkowych warunków (jak np. uzupełnienie danych, które zdarza się w innych promocjach), bo nagrodę wypłaci bezpośrednio sam bank.

Konto 360º i 360º Student - prześwietlenie


W promocji założyć można jedno z dwóch kont. Jeśli masz 18-26 lat to możesz wybrać Konto 360º Student (kluczowe jest tu kryterium wieku; nie ma potrzeby udowadniania, że jest się studentem). Dla każdej osoby pełnoletniej jest Konto 360º.

Konto 360º prowadzone jest za 0 zł jeśli co miesiąc zapewnisz wpływ kwoty min. 1 000 zł (może to być przelew z Twego konta w innym banku) i wykonasz co najmniej jedną płatność kartą lub BLIKiem na dowolną kwotę (w miesiącu otwarcia konta bank nie weryfikuje spełnienia tych warunków).

Takie same warunki obowiązują dla zwolnienia z opłaty za kartę, a także z prowizji za wypłatę kartą z bankomatów. Tym samym za darmo będziesz mieć konto, wydawaną do niego kartę, krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce (bez względu na to do jakiego banku lub instytucji one należą).

W przypadku Konta 360° Student jest jeszcze łatwiej. Konto, kartę i wypłaty z bankomatów za 0 zł gwarantuje wykonanie miesięcznie co najmniej jednej płatności kartą lub BLIKiem (na dowolną kwotę). Aczkolwiek pamiętaj, że w sierpniu i wrześniu trzeba zapewnić wpływy po 1 000 zł (ale to już tylko na potrzeby spełnienia warunków w promocji z bonusem 200 zł).

Do uzyskania premii 200 zł uprawniają wyłącznie wniosku złożone na stronie promocji. W takim przypadku umowę z bankiem zawrzeć można na jeden z dwóch sposobów:
  • za pośrednictwem kuriera lub
  • w wybranej przez siebie placówce Banku Millennium (w tym przypadku pamiętaj jednak, by doradca w banku nie przyjmował kolejnego wniosku o konto, ale kontynuował ten złożony już na stronie internetowej - w praktyce więc sprowadza się to tylko do finalizacji, a więc podpisania umowy).

Umowę o konto z Bankiem Millennium należy zawrzeć najpóźniej do 3.08.2018 r., więc składając wniosek na ostatnią chwilę, najlepiej wybrać zawarcie umowy w placówce banku (część z nich - centrach handlowych w największych miastach - otwarta jest także w weekend), by mieć pewność jej zawarcia (a kurier mógłby już nie zdążyć, jeśli wniosek złożysz np. w ostatnim dostępnym terminie). Jeśli wybierzesz opcję z placówką, pamiętaj by tam już tylko zawrzeć umowę do wcześniej złożonego wniosku - dopilnuj, by pracownik banku nie składał kolejnego wniosku, bo ten już do promocji nie zakwalifikuje (przypomnę: liczą się tylko wnioski złożone na stronie promocji).

Konto oszczędnościowe Profit - 2,7% do 100 000 zł


A na koniec jeszcze dobra informacja dla oszczędzających. Bank Millennium oferuje też promocyjne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym Profit dla nowych środków (łapiąc się na powyższą promocję, z automatu spełnisz ten wymóg). Dla kwoty do 100 000 zł stawka oprocentowania wynosi 2,7% w skali roku i jest gwarantowana przez okres 92 dni od momentu pierwszej wpłaty na konto oszczędnościowe (a można to zrobić najpóźniej do 7.07.2018 r. 25.08.2018 r. [dzięki nowej edycji promocji]). Otwarcie i prowadzenie konta jest bez warunków darmowe. W każdym miesiącu kalendarzowym pierwszy przelew z konta oszczędnościowego jest darmowy, a każdy kolejny kosztuje 7,50 zł.

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. na Twitterze i polub na Facebooku:



Przydatne dokumenty:

109 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o byłych klientów Banku Millennium to wykluczeni są uczestnicy którejkolwiek "akcji promocyjnej lub sprzedaży premiowej Konta 360° lub Konta 360° Student, organizowanej przez Bank lub inny podmiot, w ramach której otworzyli Konto 360° lub Konto 360° Student".

    JAk to sprawdzić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wiesz czy otwierałeś kiedyś konto w promocji?

      Usuń
    2. Na infolinii się nie da. Odsyłają do placówki.

      Usuń
    3. Anonimowy27 czerwca 2018 10:36
      zdarza się. Hurtownik ;)

      Usuń
    4. Ciekawe jak się ma do tego RODO, jak napiszesz maila, żeby usunęli wszystkie Twoje dane osobowe, to teoretycznie nie powinni mieć w historii tego że miałeś kiedyś u nich konto

      Usuń
    5. Nijak się ma, bo banki mogą większe pole manewru....

      Usuń
    6. Banki muszą mieć Twoją pisemną zgodę na zaciągnięcie takich danych. Teoretycznie nie przetrzymują ich, ale w praktyce zostaje info, ale bez Twojej zgody nie mogą z tego korzystać, więc RODO jest spełnione.

      Usuń
  2. Czy jako uczestnik takiej promocji mogę też skorzystać z konta oszczędnościowego 2,7%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przy otwieraniu konta mówisz, że chcesz otworzyć też konto oszczędnościowe.

      Usuń
  3. A czy łączy się to z promocją lubię to polecam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą składałem wniosek. Nie ma gdzie wpisać kodu polecenia.

      Usuń
    2. bo promocja zyskaj 200 zł nie łaczy sie z promocją poleceń . Niestety , pytałem na czacie banku

      Usuń
  4. Jedno mnie ciekawi, a nigdy przy okazji tego typu promocji nie jest wspominane:
    czy muszę zapewnić jednorazowy przelew w wysokości co najmniej 1000 zł, czy też ogólnie ŁĄCZNE wpływy mają wynieść minimum wspomnianą wyżej kwotę? Innymi słowy: co w sytuacji, w której zrobię dwa przelewy: jeden na kwotę 850, drugi 150 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wspomniane: "zapewnij wpływy na konto na sumę min. 1 000 zł", czyli "wpływy", a nie wpływ, no i "suma wpływów".

      Usuń
    2. We wpisie liczba mnoga wskazuje na sumę więc można obrać mniejszą kwotą w te i wewte. A utwierdzam w tym regulamin: "w każdym z dwóch następujących po sobie miesiącach kalendarzowych, tj. w sierpniu i wrześniu 2018 roku,łączna suma wpływów zewnętrznych na Konto, w każdym z tych miesięcy wyniesie, co najmniej 1000 PLN"

      Usuń
  5. czy do spełnienia promocji wystarczy tylko akceptacja regulaminu i zaznaczenie zgody na:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Millennium SA z siedzibą w Warszawie podanych przeze mnie danych kontaktowych w celu przekazywania przez Bank informacji dotyczących produktów i usług firm współpracujących z Bankiem.

    czy trzeba zaznaczyć też pozostałe zgody??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze zaznaczam wszystkie zgody. Po zakończeniu promocji wycofuję. Dzięki temu nigdy nie miałem żadnego wożenia się i reklamacji że coś nie gra.

      Usuń
    2. Telemarketing też musi być zaznaczony. Potem możesz zrezygnować z tego.

      Usuń
  6. I tak czekałem, wahałem się jak były kolejne edycje. Opłaciło się bo nie 150 a 200 zł teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli jak założyłem kiedyś w promocji z Bankierem to teraz odpadam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Konto 360 założone w jakiejkolwiek promocji wyklucza z tej promocji.

      Usuń
    2. Absolutnie uczciwe stanowisko!

      Usuń
  8. jak mozna w Millenium zamknąć konto trzeba odwiedzić oddział ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bankobranie.blogspot.com/2015/05/jak-zamknac-konto-w-banku-wypowiedzenie.html

      Usuń
    2. Nie. Wypowiedzenie jest dostępne online w bankowości.

      Usuń
    3. W zeszłym tygodniu złożyłem wniosek o zamknięcie konta i już następnego dnia był telefon. Na zatrzymanie dostałem promocję ze zwrotami do 360 zł :D

      Usuń
  9. Millennium stawkę podbił, a Paribas obniżył (karnety OK system były na 12 mies. a teraz na 6).

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej
    Czy ktoś wie jak wygląda kwestia podpisania umowy z kurierem? Nie bardzo chciałabym zajmować się tym w pracy gdzie jest wielu współpracowników. Czy można wybrać termin w jakim przyjedzie do nas kurier? Czy on doręcza umowę którą podpisujemy przy nim czy później sami ją odsyłamy jak to wygląda :)? Bedę wdzięczna za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurier dzwoni i się z nim umawiasz. U mnie kurierzy bez problemy przyjeżdżają nawet po standardowych godzinach pracy

      Usuń
  11. Kurier w tym przypadku działa trochę inaczej jak ten "od paczek". Można bardziej się z nim dogadać i ustalić godzinę spotkania. Podpis należy jednak złożyć w jego obecności i oddać dokumenty podczas tej jednej wizyty.

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy te dwa miesiące są sztywno ustalone sierpień i wrzesień, czy są to dwa miesiące nastepujące po miesiącu w którym podpiszemy umowę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztywno ustalone - obowiązują wszystkich, bez względu na to czy umowę zawrą w czerwcu, czy w lipcu.

      Usuń
  13. Z promocji mogą skorzystać domownicy, osoby która skorzysta z promocji? Żona, córka? W regulaminie nie widzę ograniczeń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że mogą. Nie ma podstaw by miało być inaczej.

      Usuń
  14. Czy żeby skorzystać z promocji, trzeba założyć konto online, czy można w placówce? (Mam 20m do banku, wolę sobie podejść)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocją z premią 200 zł objęte są wyłącznie wnioski złożone za pośrednictwem strony promocji. Przy czym wniosek ten można sfinalizować (podpisać umowę) za pośrednictwem kuriera lub w placówce Banku Millennium.

      Zatem możesz dokumenty podpisać w pobliskim oddziale banku, ale musi to być wniosek o konto, który uprzednio został złożony przez Internet (i tylko na stronie promocji). I tu ważne jest to o czym piszę w prześwietleniu: "w tym przypadku pamiętaj jednak, by doradca w banku nie przyjmował kolejnego wniosku o konto, ale kontynuował ten złożony już na stronie internetowej (...)".

      Usuń
    2. Dziękuję za szybką odpowiedź

      Usuń
  15. Czy ktoś kto składał już (z sukcesem) wniosek może się wypowiedzieć czy konieczne jest zaznaczenie zgody: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank informacji, stanowiących tajemnicę bankową, po spełnieniu świadczenia wynikającego z Umowy"?
    Wolałbym jej nie zaznaczać, tym bardziej, że nie ma o niej mowy w regulaminie, ale może praktyka jest inna...
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  16. Otrzymałem odpowiedź od banku: "Uprzejmie informuję, że wyrażenie wskazanej przez Pana zgody nie jest wymagane do wzięcia udziału w promocji." :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą dzwoniła do mnie Przedstawicielka banku mówiąc że Wymagane są wszystkie zgody i jeżeli ich nie zaznacze to nie wypłacą premii... To jak to w końcu jest?

      Usuń
    2. Co 'konsultant' to inna wersja :)

      Usuń
    3. Ale tu na logikę trzeba zaznaczyć wszystkie zgody. Nawet nie ma o co pytać.

      Usuń
  17. Czy do konta założonego w promocji, można dodać współwłaściciela, drugą kartę itd.?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie o Konto oszczędnościowe Profit w MIL na 2,7%. Promocja ww KO trwa od 13.05.2018r do 07.07.l2018r czy to znaczy jeśli dziś tj 04.07.2018r wpłacę kasę na ko profit to będzie ona oprocentowana na 2,7% tylko do 7.07.2018r czy przez kolejne 92 dni? Jeśli odpowiedź brzmi że tylko do 07.07 to czy w przeszłości kolejne takie promocje z 2,7% oprocentowaniem na KO Profit się powtarzają i na kolejną mozna liczyc po 7.07 br? Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez 92 dni od p-wszej wpłaty na k.oszcz.

      Usuń
    2. W banku MIL mi powiedzieli ze gdy zakładam KO Profit np. 4.07 br i wpłacam kasę na ww konto 4.07 br. to oprocentowanie 2,7% mam zagwarantowane na 92 dni od wpłaty ale dopłacac mogę tylko do 7.07 br. Po 7.07 jak dopłacam nowe środki to są one oprocentowane na standardowe oprocentowanie 0,6% niestety. mam pytanie kiedy mozna się spodziewac kolejnej promocji na KO Profit jak to było w przeszłości? Teraz 8 edycja ww promocji od 13maja do 7.07 a kiedy była 7 edycja i kiedy można się spodziewać 9tej edycji?

      Usuń
    3. 8 lipca będzie kolejna edycja. Tak było dotąd że zaraz po jednej jest kolejna.

      Usuń
  19. Moja żona zawarła dzisiaj umowę(w banku BTW to normalne, wszyscy tak?), pracownik banku powiedział, zresztą w umowie też tak ma, że musi spełnić te warunki we wrześniu i październiku,a tu we wpisie jest napisane, że sierpień wrzesień. W sumie tak dokładnie to w umowie jest napisane, że aby konto było darmowe to wolę na konto i płatność kartą/blikiem powinny być zaksięgowane w każdym miesiącu,a pierwszy raz w 09.2018.To jak to jest bo trochę głupieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy umowie podane są standardowe warunki banku - w miesiącu założenia konta i w miesiącu po nim następującym wpływu i płatności kartą nie trzeba zapewniać. Konto i karta będą darmowe. Stąd też podaję przykład w opisie promocji: "w czerwcu, ani w lipcu warunków tych spełniać jednak nie musisz, bo w miesiącu otwarcia konta i w miesiącu po nim następującym bank ich nie weryfikuje". Później już ten obowiązek się pojawia co miesiąc.

      Dla osób które konto otwierają w lipcu bez warunków do spełnienia jest lipiec i sierpień... ale to w standardzie. Tu mamy promocję.

      A więc i regulamin promocji z premią 200 zł. I on dla wszystkich stawia takie same warunki (wpływ 1 tys. zł i 1 płatność) bez względu na to kiedy konto zostanie otwarte (w czerwcu czy w lipcu) - dla uzyskania premii trzeba je spełnić w sierpniu i wrześniu (w każdym z tych miesięcy).

      Usuń
  20. Do którego dnia kalendarzowego muszą wpłynąć pieniądze?
    i czy jeśli założę w lipcu to muszę wpłacić we wrześniu i październiku koniecznie, czy mogę w sierpniu i wrześniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpływ może być w dowolnym dniu miesiąca kalendarzowego.
      Jak konto zostanie założone w lipcu to na potrzeby promocji pierwszy wymagany miesiąc wpływu i jednej płatności to sierpień.

      Usuń
    2. Czyli hipotetycznie mogę wpłacić 28 sierpnia 1000 zł , wypłacić i wpłacić 1 września i zostanie to wszystko zaliczon

      Usuń
    3. Zaliczone? Czysto hipotetycznie

      Usuń
  21. Jakie zgody trzeba zaznaczyć? Wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Pytanie do osób, które założyły konto w tej promocji - czy dostaliście jakieś potwierdzenie wzięcia udziału w tej akcji? Otworzyłam konto przez stronę promocji, jednak nie mam o tym żadnej informacji na umowie ani w mailu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego potwierdzenia.

      Usuń
    2. Mail zazwyczaj jest w promocjach jak jakaś zewnętrzna firma organizuje promocję. Tu odbywa się wszystko z bankiem. Więc nie ma odrębnej rejestracji, maila, ani później jakiegoś podawania danych, numeru konta itp.

      Usuń
  23. Czy ja dobrze rozumiem tą i inne tego typu promocje, że bank za 200 zł sprzedaje moje dane osobowe innej firmie ?
    Proszę mnie wyprowadzić z błędu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgody na marketing są wymagane. Aczkolwiek bank dane te wykorzystuje dla swego użytku i firm z którymi współpracuje najczęściej w ramach grupy (towarzystwo ubezpieczeniowe, dom maklerski itp.). Sprzedawanie danych nie należy do opłacalnych dla takiej instytucji jaką jest bank (cena jednej "głowy" to od kilkudziesięciu groszy do kilku złotych), gdy zarabia setki milionów w innych sposób. Dla banku kluczowym źródłem dochodów jest jego podstawowa działalność, czyli np. udzielanie kredytów (i takie oferty - w przypadku Millennium - faktycznie się pojawiają w aplikacji czy bankowości internetowej). Co do telefonów to mogę podzielić się tym jak to wygląda w mym przypadku. W tym roku z Millennium miałem 2 kontakty - zawsze w sytuacji gdy wycofywałem środki z konta oszczędnościowego (próbowano mnie zatrzymać ofertą lokaty).

      Co do zostawiania danych w bankach... W chwili obecnej jest tak, że te nasze dane są wszędzie (w przychodni, w banku, w urzędach, w parafii, w różnych firmach czy sklepach skąd np. kupimy coś w Internecie). I akurat o banki najmniej się obawiam, bo są pod nadzorem wielu instytucji (co jednak szwankuje w przypadku mniejszych firm-krzaków), a obecnie - już w czasach RODO - kary są astronomiczne, więc ryzyko dużo (już nie tylko utraty reputacji, ale także finansowe).

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź

      Usuń
  24. Witam,
    Po zapoznaniu się z regulaminami Millenium Baku i promocji mam parę wątpliwości, które niechybnie zostaną rozwiane podczas wizyty w banku, ale może ktoś zna odpowiedź:
    1. Mr. Złotówa napisał, że jednym z warunków otrzymania premii jest zapewnienie wpływów, które mogą być przelewami z innego naszego konta. Tymczasem regulamin oznajmia, że "„Bank dokonując oceny spełnienia przez Uczestnika warunków, o których mowa w ust. 1 pkt. 5), nie będzie uwzględniał wypłat gotówki, przelewów, transakcji nie będących zapłatą za towary czy usługi, oraz kwot transakcji zwróconych na Konto przed nabyciem prawa do Premii (tj. przed 30.09.2018 r.).". Nie wiem, jak mam to interpretować, ale najwyraźniej przelewy nie są akceptowane.
    2. Na cel uzyskania premii zamierzam otworzyć konto 360 Student. Na podstawie regulaminu Millenium Banku rozumiem, że zamykanie konta nie wiąże się z dodatkowymi opłatami związanymi z tą czynnością, czyli (po otrzymaniu premii) mógłbym opróżnić konto, złożyć wypowiedzenie i po miesiącu już konto byłoby usunięte?
    Tzn. zakładając, że tuż przed złożeniem wypowiedzenia użyłbym karty, by nie została mi pobrana opłata za jej obsługę w okresie trwania wypowiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Te przytoczone wytyczne odnoszą się do płatności kartą i/lub BLIKiem. Choć w ust. 1 pkt. 5) jest też mowa o wpływach, ale to właśnie o transakcje chodzi (bardzo podobne zapisy były również w regulaminach poprzednich edycji promocji konta w Millennium i zostały one już zweryfikowane oraz sprawdzone w praktyce).
      2) Tak to może wyglądać. Po otrzymaniu premii możesz złożyć wypowiedzenie po którym konto zostanie zamknięte (bez konsekwencji).
      Tak, trzeba zrobić tę transakcję (i zapewnić wpływ jeśli to Konto 360, bo przy 360 Student wpływy nie są wymagane poza dwoma miesiącami z wymogiem na cele promocji), by za ostatni miesiąc nie było opłaty.

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za wyjaśnienie! Dopiero od niedawna zacząłem śledzić Twój blog - nie wiedziałem, że już niektóre kwestie zostały zweryfikowane. Pozdrawiam

      Usuń
  25. Czy we wniosku muszę wystarczy, że zaznaczę tylko pierwszą zgodę na przetwarzanie danych w celu otrzymywania informacji handlowych, czy te trzy pozostałe także
    (Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Banku Millennium SA z siedzibą w Warszawie informacji handlowych lub marketingowych poprzez Millenet, Aplikację Mobilną, SMS, Kanał bankomatowy, pocztę elektroniczną, czat oraz wideo-rozmowy.

    Pełna treść zgody
    Wyrażam zgodę na używanie przez Bank Millennium SA z siedzibą w Warszawie połączenia telefonicznego oraz automatycznych systemów wywołujących (IVR) w celu przekazywania komunikatów głosowych w ramach marketingu bezpośredniego.

    Pełna treść zgody
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank informacji, stanowiących tajemnicę bankową, po spełnieniu świadczenia wynikającego z Umowy).
    Jeśli nie trzeba chętnie nie zaznaczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą być wszystkie zgody. Oczywiście po otrzymaniu premii możesz wszystkie zgody wycofać. Ja zawsze tak robię przez zamknięciem konta.

      Usuń
  26. Dziękuję za odpowiedź:). "Wszyscy ludzie wszystko wiedzą":)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy po otrzymaniu premii muszę konto utrzymywać przez jakiś czas czy można je zamknąć?

    OdpowiedzUsuń
  28. Konto założyłam ja, mąż i siostra. Mam zamiar przelać środki na swoje konto np 1500 zł z innego banku. Czy później mogę zrobić przelew z Millenium na konto męża w Millenium a on na siostry w Millenium? Będą mieli wtedy spełnione warunki wpływu? Czy nie może być przelew z innego konta w tym samym banku?

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam pytanie, w jaki sposób wycofać wszystkie zgody marketingowe po otrzymaniu premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bankowości internetowej możesz zmienić.

      Usuń
  30. Czy zasilenie konta to może być również, wpłata w bankomacie lub w placówce banku?

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, czy ktoś otrzymał już może bonus na konto? Wg regulaminu wypłata do 15-go...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie brak. I nastawiam się na 15-go. Tak jak ING miał wypłacić do 10-go, tak dopiero wtedy wypłacił i to późnym popołudniem.

      Usuń
    2. OK, dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
    3. Premia dziś wpłynęła na moje konto :)

      Usuń
    4. Potwierdzam! Jest i u mnie

      Usuń
  32. Ooo! Dziś pojawiła się kasa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. a ktoś może jeszcze nie dostał, tak jak ja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie dostałem i żonka też:(

      Usuń
    2. Też jeszcze nie dostałem - jak nie będzie dziś, to jutro leci reklamacja.

      Usuń
  34. Ja również jeszcze nie dostałam. Konto otworzyłam w 1. połowie lipca i od lipca regularnie wpłacam po 1000/msc i robię 1-2 transakcje kartą (choć w lipcu nie było to wymagane). Nic na konto Profit do tej chwili nie wpłynęło :(
    Reklamacja...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do dziś mieli czas. Jak ci nie wypłacili to pisz reklamację.

      PS. Może jakiejś zgody zabrakło?

      Usuń
    2. U mnie też nie ma nagrody, a wszystko spełnione. W jaki sposób można złożyć reklamacje?

      Usuń
  35. i ktoś dalej nie dostał? ja dalej nie mam, reklamacja poszła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpisywałeś się szczegółowo, czy w 2 zdaniach? Nigdy w banku niczego nie reklamowałem.

      Usuń
    2. krótko napisałem, ale nie ma jeszcze odpowiedzi

      Usuń
    3. Ostatecznie rozpisałem się trochę dłużej. 5 punktów-argumentów, a mianowicie: 1. dedykowany link, 2. wszystkie niezbędne zgody, 3. zawarcie umowy w terminie, 4. wpływy min 1000 PLN, 5. minimum 1 transakcja w 08 i 09/2018. Wszystko zebrane i wypunktowane w treści reklamacji ze strony bankowości internetowej.Podziałało. Reklamacja uznana w ciągu niespełna 24 h i kasa na koncie :). Powodzenia innym życzę.

      Usuń
    4. Zatem dobre wieści dla tych, którzy są w podobnej sytuacji (choć oczywiście lepiej, by takich już nie było).

      Usuń
  36. ja niestety na czacie Millenium się dowiedziałam, że nie założyłam konta z dedykowanego linku i dlatego nie dostałam, ale zamykam konto i czekam na kolejną promocję

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam,

    zakładałem konto dla mnie i dla żony, oczywiście przez stronę promocji. Żona dostała, ja nie. Pisałem na czacie z doradcą i sprawdziła że ponoć nie otwarłem konta ze strony promocji. Czy kojarzycie czy przychodzi jakaś informacja potwierdzająca złożenie wniosku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak udowodnić że korzystało się z dedykowanego linku

      Usuń
    2. mi też tak powiedzieli niestety, i chyba nie przychodzi

      Usuń
    3. złożyłem reklamację, ale jeżeli ktoś jeszcze ma podobną sytuację to opisujcie, ponieważ jedynym potwierdzeniem złożenia wniosku jest informację że złożono wniosek ale nie ma informacji przez jaką stronę itd. a nie można być poszkodowanym bo system czegoś nie odnotował.

      Usuń
    4. Mnie też się wydaje że składałam przez dedykowany link a się okazało że nie. Ja nie mogę tego sprawdzić, jedynie na czacie można więc też coś mi nie pasuje

      Usuń
    5. A jak podpisywałeś umowę? Kurier czy placówka? Bo jak to drugie to mógł doradca przyjąć inny wniosek.

      Pisz w zaparte że z pełną świadomością brałeś udział w promocji, spełniłeś warunki, wiesz o co chodzi w korzystaniu z promocji i złożyłeś wniosek jak się należy.

      Usuń
    6. Do osób, które nie otrzymały premii na czas: nie ma co polegać na odpowiedzi pracownika infolinii lub na czacie. Zazwyczaj tego typu konwersacje sprowadzane są do jak najszybszego zamknięcia tematu i zakończenia sprawy z "trudnym klientem" (nie jest to uwaga do tego konkretnego banku, ale ogólna o czym piszę w przewodniku "Jak zyskiwać dzięki bankom?" - dla zainteresowanych do pobrania tutaj).

      Podstawą jest reklamacja. Najlepiej zgłoszona pisemnie (a nie w placówce czy na infolinii), by przekazać wszystkie własne intencje (zapewne najwygodniej będzie wysłać wiadomość za pośrednictwem bankowości internetowej). Jeśliby ktoś otrzymał negatywne rozpatrzenie reklamacji (co mam nadzieję nie nastąpi), to należy się odwołać. Wskazać należy wspomnianą właśnie "pełną świadomość brania udziału w promocji" i spełnienie warunków oczekiwanych przez bank. Na pewno nie należy odpuszczać.

      Usuń
    7. Witam, polecam wybrac jeden z poniższych mozliwych opcji rekalmacji. Ja wybrałem wysłanie wiadmości millenet. Nie odpuszcze dziadom, never.
      3. Reklamacje mogą być składane:
      1) w formie pisemnej: a) osobiście w dowolnej placówce Banku, b) listownie na adres siedziby
      Banku: ul. Żaryna 2a, 02-593 Warszawa, z dopiskiem Reklamacje, c) za pośrednictwem Millenet
      (nie dotyczy Klientów, którzy nie zawarli z Bankiem umowy).

      Usuń
    8. Dokładnie, gdyż jak słusznie pisze Złotówa, nie ma co polegać na odpowiedzi pracownika infolinii lub na czacie :)

      Usuń
    9. Już z ponad rok temu miałem taki przypadek. Bank twierdził że wniosek nie był złożony na stronie promocji. Ja szedłem w zaparte. W odwołaniu napisałem że mamy tylko słowo przeciwko słowu, ale ja jednak chciałem spełnić wszystkie warunki i je wszystkie bez wyjątku spełniłem. Premię ostatecznie wypłacono.

      Usuń
    10. Moja reklamacja została uznana, otrzymałem dziś nagrodę.

      Usuń
    11. U mnie zadziałała reklamacja złożona dzień po terminie wypłaty z regulaminu w formie dwóch zdań na chacie otwartym z bankowości elektronicznej. Dzisiaj dostałem nagrodę.

      Usuń
  38. Przecież z opisu tej promocji zamieszczonego powyżej widać jasno, że wszystkie terminy zostały przesunięte o 4 dni.

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie bezproblemowo uznali reklamację, zgłoszona była we wtorek przez czat (bo też podobno nie skorzystałem z linku do promocji i dlatego nie dostałem 200zl) i dzisiaj już dostałem odpowiedź pozytywną i przelew :)

    OdpowiedzUsuń
  40. PYTANIE!
    Skorzystałem z poprzedniej promocji Millenium "Zbliż się do 200". W regulaminie jest napisane, że pierwsza premia 100 zł powinna zostać przelana na moje konto do 18.10. W moim przypadku bank spóźnił się o 1 dzień, premię dostałem 19.10.
    Czy warto napisać reklamację, czy mam szansę zyskać dzięki temu rekompensatę?

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam,
    czy jeśli zgody na przetwarzanie zaznaczyłem po kilku dniach od założenia poprzez stronę to łapię się na promocję?

    OdpowiedzUsuń