Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Bony od 50 zł do 150 zł do wykorzystania na Allegro dla obecnych klientów Alior Banku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

21.06.2018

Bony od 50 zł do 150 zł do wykorzystania na Allegro dla obecnych klientów Alior Banku

Promocje dla obecnych klientów tego banku są raczej rzadkością. Ale tym razem jest okazja, by zyskać.

Promocje dla obecnych klientów Alior Banku
Alior Bank rozdaje bony na zakupy w serwisie Allegro o wartości 50, 100 i 150 zł. Są to w praktyce 3 różne promocje dla posiadaczy karty debetowej i/lub karty kredytowej. Propozycje skierowane są jednak wyłącznie do zaproszonych klientów.

Do każdej z promocji bank ma zapraszać SMSem, mailem lub wiadomością w bankowości internetowej. Jeśli jest Ci dane korzystać z konta i/lub karty kredytowej w Alior Banku, to na pewno warto sprawdzić, czy takie zaproszenie gdzieś wpadło. Sytuacja w której nie ma co liczyć na otrzymanie zaproszenia to taka, gdy nie masz wyrażonych zgód marketingowych. We wszystkich trzech promocjach przewija się bowiem warunek:
"Odwołanie przez Uczestnika, zgody na przetwarzanie przez Bank dotyczących go danych osobowych w celach marketingowych będzie skutkowało uniemożliwieniem wysłania Wiadomości oraz brakiem możliwości udziału w Promocji"

Promocja "Alior płaci": bon 50 zł dla posiadaczy karty do konta


Pierwsza z propozycji skierowana jest do posiadaczy konta osobistego. Zyskać można bon 50 zł. Aby uzyskać nagrodę musisz:
  • otrzymać zaproszenie od banku (SMSem, mailem lub wiadomością w bankowości internetowej);
  • w jednym miesiącu wykonać min. 5 płatności kartą wydaną do konta (na dowolne kwoty);
  • w drugim miesiącu wykonać płatności kartą wydaną do konta na sumę, którą bank wskaże w przesłanym SMS-ie.
  • nie wypowiadać umowy o kartę do momentu otrzymania nagrody.

W SMSach przesyłanych przez bank powinny być również wskazane daty wykonania transakcji. Nagrodę bank prześle SMSem w ciągu 60 dni od spełnienia powyższych warunków.

Promocja trwa do 30.09.2018 r.

Promocja "Alior płaci za pensję": bon 100 zł dla posiadaczy konta


Druga z promocji skierowana jest również dla posiadaczy konta osobistego (najprawdopodobniej tylko tych, którzy posiadają kartę do konta - taka informacja pojawia się bowiem na stronie promocji). W tym przypadku nagroda jest warta więcej, bo premiowane jest zapewnienie wpływów wynagrodzenia na konto.

By zdobyć nagrodę należy:
  • otrzymać zaproszenie od banku (SMSem, mailem lub wiadomością w bankowości internetowej);
  • zapewnić co najmniej dwa wpływy tytułem wynagrodzenia (uczestnik promocji ma mieć 4 miesiące na spełnienie tego warunku);
  • nie wypowiadać umowy o konto do momentu otrzymania nagrody.

A czym dla banku jest wynagrodzenie, które ma wpływać na konto? Zgodnie z regulaminem to:
"wpływ środków na rachunek oszczędnościowo- rozliczeniowy, który posiada charakter wynagrodzenia, renty, emerytury lub innego stałego, systematycznego dochodu"

Choć na stronie banku - w opisie promocji - znaleźć można informację o tym, że wynagrodzenie ma wynosić co najmniej 1 000 zł, to regulamin już nic o takim minimum nie wspomina. A wiadomo, że regulamin to rzecz najważniejsza i święta 😉


Nagrodę bank prześle SMSem w ciągu 60 dni od spełnienia powyższych warunków. Promocja trwa do 30.09.2018 r.

Promocja "AlleZakupy": bon 50 lub 150 zł dla posiadaczy karty kredytowej


Jest i promocja dla osób, które posiadają kartę kredytową z logo Alior Banku. I dla nich nagroda jest największa. To bon o wartości nawet 150 zł do wykorzystania podczas zakupów na Allegro.

By otrzymać nagrodę należy:
  • otrzymać zaproszenie od banku (SMSem, mailem lub wiadomością w bankowości internetowej) - tam mają być doprecyzowane wymogi, jakie bank stawia, by wziąć udział w promocji;
  • wykonać transakcje kartą kredytową na warunkach wskazanych w zaproszeniu w każdym z dwóch miesięcy objętych promocją (za co otrzymasz bon o wartości 50 zł) lub w każdym z 3 miesięcy objętych promocją (wtedy dostaniesz bon o wartości 150 zł);
  • terminowo spłacać zadłużenie na karcie;
  • nie wypowiadać umowy o kartę do momentu wysłania przez bank nagrody.

Promocja ma być dostępna aż do 1.06.2019 r., co jednak wydaje się też pewną nieścisłością, gdyż zgodnie z regulaminem nagroda ma być przesłana SMSem do 31.10.2018 r. Po co więc tak długi okres trwania promocji? Trudno zgadywać.


Jak to w promocjach Alior Banku bywa, tak i tutaj - w promocjach "Alior płaci" oraz "AlleZakupy" - mamy do czynienia z wykluczeniem niektórych transakcji. Do udziału w promocji nie zaliczą się te, które zostaną wykonane u sprzedawców, bądź usługodawców, których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC:
"• 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne; 
• 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska); 
• 4111, określający m.in. usługi transportowe, 
• 6012, określający instytucje finansowe; 
• 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
• 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
• 4829, określający internetowe przekazy pieniężne. 
• 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne."

Przy okazji dzisiejszego wpisu, zarówno osobom będącym, jak i niebędącym klientami Alior Banku, a którym zależy na jak najlepszym oprocentowaniu, przypomnę, że bank ten oferuje 2,7% w skali roku na Koncie Mocno Oszczędzającym. To aktualnie jedna z najlepszych propozycji tego typu - inne znajdziesz w (od niedawna dostępnej) zakładce ranking najlepszych kont oszczędnościowych.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Tomkowi.

Przydatne dokumenty:

25 komentarzy:

  1. Ja mam zaproszenie do promocji z wynagrodzeniem. I teraz się zastanawiam co zrobić bo przekierowałem do BZ WBK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W BZWBK bardziej się opłaca.

      Usuń
    2. Definicja wynagrodzenia wydaje się być bardzo elastyczna ;)

      Usuń
  2. Sprawdziłem maila i w bankowości. U mnie zaproszenia brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dostałem, ale z BGŻ :)

      Usuń
    2. U mnie tak samo. Ciekawe czy już wszystkim wysłali czy jeszcze wysyłać będą?

      Usuń
    3. Też nie mam.

      Usuń
  3. Czyżby banki zaczęły dostrzegać że starym klientom też się w końcu coś należy?? Bo dotąd robiły to tylko ING i WBK. A teraz widzę że zaczyna Paribas i Alior. Mam zaproszenie do promocji z bonem za wynagrodzenie. Miło mi bo powoli przymierzałem się do zamykania konta właśnie z powodu braku jakichkolwiek korzyści dla starego klienta (prawie od powstania banku).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko że nie dla wszystkich a dla wybranych. Kto dostał to może się cieszyć a kto nie ten może obejść się smakiem.

      Usuń
    2. Starym klientom tzn. w jakim wieku? Ja mam konto w Alior od lutego 2010 roku!

      Usuń
    3. Też się pod tym podpisuję. Wolę gdy promocja jest dostępna dla wszystkich chętnych (nawet gdy odbywa się to kosztem limitu uczestników/nagród), a nie wyłącznie dla zaproszonych.

      Usuń
  4. U mnie zaproszenia brak

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ktoś z Was orientuje się jakimi kryteriami kieruje się bank zapraszając do promocji wybrane osoby? ( wiek, staż, ilość transakcji kartą, itp.)???
    A tak na marginesie - dla mnie promocja dla wybranych - to żadna promocja. Nie wiemy czy oferta jest skierowana do 50 osób czy do 50 000 osób. Jakoś nie mam szczęścia aby znaleźć się w grupie wybrańców. Nigdy nie zostałem zaproszony przez BZWBK, mBank i teraz przez Alior. Czyżby jestem na jakieś czarnej liście? W końcu bankobiorca to dla banków najgorszy klient.
    Pozdrawiam Wszystkich bankobiorców i Ciebie Mr. Złotówa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ta selekcja jest losowa :)

      Usuń
  6. Czy płatność PayPal z podpiętą kartą kredytową mieści się w regulaminie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można płacić kartą kredytową podpiętą pod PayPal.
      Jedna trzeba wydać ogromną kwotę by dostać 150 złotych.
      W moim przypadku 6000 złotych. Nie wiem skąd oni te limity biorą?

      Usuń
  7. Dostałam taka mejlę:

    " Witamy,
    z radością informujemy, że przyznaliśmy dla Ciebie BONUS w akcji promocyjnej "Konto Jakże Osobiste z Bonusem".

    Do wypłaty wynagrodzenia niezbędne jest uzupełnienie danych do przelewu.
    Kliknij w poniższy link, zaloguj się i uzupełnij dane w formularzu"

    O co tu może chodzić? Próba wyłudzenia danych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne konto zostało założone w promocji i teraz - zgodnie z regulaminem - niezbędne jest uzupełnienie danych do wypłaty premii. Piszę o tym tutaj.

      Usuń
  8. Działają u Was przelewy Express Elixir z Aliora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to miałam z nimi taką jazdę że hej. Zrobiłam 2 przelewy natychmiastowe ale po godzinie nadal nie było ich na koncie odbiorcy. OK - myślę sobie: wyślę normalny przelew, może coś źle poklikałam. Dzwonię na infolinię (po 2 godz. od wysłania tych natychmiastowych), żeby sprawdzili dlaczego przelewy nie zostały zrealizowane - Pani na to: ze względów bezpieczeństwa zostały zablokowane, ktoś będzie do Pani dzwonił w tej sprawie by potwierdzić, że to ja je zlecałam i chcę je zrealizować. Ostatecznie zrealizował się ten późniejszy przelew normalny zamiast dwóch natychmiastowych, jakoś ten normalny nie wzbudził żadnej potrzeby dodatkowej weryfikacji. Tak więc tego. Tak działają darmowe "Korzyści" w postaci 5 darmowych przelewów natychmiastowych w Alior Bank.

      Usuń
    2. Bezpieczeństwo przede wszystkim. Tak jest przy seryjnych przelewach

      Usuń
    3. U mnie tak,wszystko super działa

      Usuń
  9. Ja nie mam niestety żadnego zaproszenia, a mam konto już 10 lat.
    Ale, w tamtym roku dostałem od Aliorbanku butelkę wina, zawsze to kilkadzieści zł :)
    Pamiętam, że jak robiłem polecenie zapłaty za abonament telefoniczny, to też dzwonili do mnie czy ja to zlecałem.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dostałam SMS z zaproszeniem do tej promocji, spełniłam warunki w postaci dwóch przelewów pensji i do dzisiaj nie dostałam obiecanego bonu na Allegro

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...