Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: EnveloBank: konto z bonusem 50 zł na start i moneyback do 200 zł
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

07.06.2018

EnveloBank: konto z bonusem 50 zł na start i moneyback do 200 zł

Wystartowała nowa promocja konta osobistego w EnveloBanku.

EnveloKonto z premią 50 zł
Do wzięcia jest bonus powitalny w wysokości 50 zł za spełnienie bardzo prostych warunków. A dodatkowo można jeszcze zdobyć do 200 zł w postaci zwrotów za e-zakupy.

[Aktualizacja: promocja została zakończona

Dla kogo promocja? Udział w akcji wziąć mogą osoby, które nie posiadają konta osobistego, ani innych rachunków w Banku Pocztowym (w tym w EnveloBanku), a także osoby, które przed wysłaniem wniosku w promocji nie są w trakcie innego procesu otwierania EnveloKonta.

Definicja jest więc taka, że osoby, które wzięły udział w poprzedniej akcji specjalnej z kontem w EnveloBanku z premią... także teraz mogą brać udział w promocji!

Zasady promocji z premią 50 zł. By zdobyć gwarantowany bonus za EnveloKonto:
  • do 15.07.2018 r.:
    • zarejestruj się na stronie promocji, wyrażając przy tym zgodę na dwa pierwsze oświadczenia; pozostałe są dobrowolne - podgląd zgód znajdziesz tutaj)
    • klikając w link otrzymany wiadomością na adres mailowy podany podczas rejestracji, potwierdź swój udział w promocji i w kolejnym kroku, na stronie promocji, złóż wniosek o EnveloKonto wraz z wydawaną do niego kartą;
  • do 3.08.2018 r. zawrzyj umowę z bankiem;
  • do 24.08.2018 r. wykonaj co najmniej 3 płatności kartą na łączną kwotę min. 100 zł.

I to już wszystko. O przyznaniu premii organizator promocji powiadomi Cię mailowo najpóźniej do 7.09.2018 r. Wtedy też będzie należało zareagować na tę wiadomość i do 14.09. zalogować się na stronie akcji celem uzupełnienia danych do wypłaty premii (podać będzie należało numer rachunku konta założonego w promocji). Premia wpłynąć ma najpóźniej do 21.09.2018 r. (do tego też czasu należy posiadać konto w EnveloBanku wraz z wydaną do niego kartą).

Akcja promocyjna może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli 2 800 wniosków objętych promocją (pojawi się wówczas informacja na stronie promocji i składanie kolejnych wniosków zostanie wstrzymane). Obowiązuje też dzienny limit liczby rejestracji (maksymalnie 250; w banku zapamiętano zapewne sytuację z zeszłorocznej akcji, gdy - wtedy - 2 000 wniosków rozeszło się w zaledwie 24 godziny).

Zwrot za e-zakupy (do 200 zł rocznie)


Posiadacze konta w EnveloBanku korzystać mogą też z programu "EnveloBonus za e-zakupy". Można dzięki niemu uzyskiwać zwroty za przesyłki obsługiwane przez Pocztę Polską (Paczka MINI, Paczka pocztowa, Paczka+, Paczka24, PACZKA48, Pocztex, Pocztex Procedura, List polecony, Przesyłka firmowa polecona).

Zwrot otrzymasz w przypadku e-zakupów za min. 30 zł, jeśli wybierzesz jedną z powyższych przesyłek i zapłacisz kartą EnveloBanku lub za pomocą Pay-by-linka z EnveloKonta (a więc za pomocą usługi umożliwiającej przelew z automatycznym podstawieniem danych do przelewu). Standardowy zwrot wynosi 2 zł, ale za co dziesiątą przesyłkę wpadnie już bonus w wysokości 10 zł. Miesięcznie dzięki tej promocji wpaść może do 20 zł, a w ciągu roku limit zwrotów wynosi 200 zł.

Do programu ze zwrotami przystąpić możesz za pośrednictwem bankowości internetowej lub mobilnej banku. Tam też należy rejestrować każdą transakcję. Wypłata zwrotów następuje bardzo szybko, bo już następnego dnia roboczego.

EnveloKonto - prześwietlenie oferty


Główne cechy konta zakładanego w promocji to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej;
  • 0/5 zł - opłata miesięczna za kartę nie jest pobierana jeśli w miesiącu poprzedzającym jej pobranie: 
    • wykonasz 1 płatność kartą (na dowolną kwotę) i na koncie pojawił się wpływ na konto na sumę min. 1 000 zł (spoza Banku Pocztowego; może to być wpływ z Twego konta w innym banku; wpływ oznacza pojawienie się kwoty na koncie - bez konieczności jej utrzymywania) lub 
    • gdy posiadacz karty ma poniżej 26 lat;
  • 0 zł za wypłatę gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce.

Jak zawrzeć umowę o konto w EnveloBanku? Możliwości do wyboru jest kilka:
  • przelew weryfikacyjny z konta w innym banku - w tym przypadku pamiętaj, by dane przy przelewie idealnie zgadzały się z tymi, które wpiszesz we wniosku; przelew może być wykonany z jednego z następujących banków: Alior Bank, BZ WBK, Eurbobank. mBank, Nest Bank, Orange Finanse, Raiffeisen Polbank lub T-Mobile Usługi Bankowe [Aktualizacja: uwaga! Jeśli było Ci już dane posiadać i zamknąć konto w EnveloBanku to teraz otwarcie konta przelewem raczej się nie uda - tak wynika z doniesień Czytelników; lepiej więc w takiej sytuacji wybrać jedną z dwóch kolejnych opcji zawarcia umowy];
  • za pośrednictwem kuriera - już na etapie wniosku wskazać możesz inny adres dostarczenia umowy niż adres zamieszkania czy korespondencyjny; możesz więc na ten jednorazowy użytek wskazać adres pod którym najwygodniej będzie Ci przyjąć kuriera (np. w pracy lub na uczelni); przed składaniem wniosku z tą opcją zawarcia umowy przygotuj skan dowodu osobistego;
  • w dowolnej placówce Banku Pocztowego lub Poczty Polskiej - w tej sytuacji pamiętaj, że wniosek objęty promocją musi być złożony przez Internet (po rejestracji na stronie promocji), a w placówce nastąpi wyłącznie podpisanie umowy.

Przydatne dokumenty:

70 komentarzy:

  1. Dzienny limit wniosków? Takiego czegoś jeszcze nie było. Czy to oznacza że będzie trzeba dybać po północy na złożenie wniosku bo później już się nie uda do następnego dnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listonosze też nie śpią przy stanowiskach pracy, to i klienci nie muszą :)

      Usuń
  2. Kurcze a ja głupi konta jeszcze nie zamknąłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak samo nie zamknąłem. Ale czekam na rozstrzygnięcie konkursu z bonami do Empiku. Jak dostanę to wyjdzie na to samo.

      Usuń
    2. I tak byś już nie skorzystał

      Usuń
    3. A dlaczego?

      Usuń
  3. Płatności kartą mogą być wszędzie czy są jakieś ograniczenia lub wykluczenia?

    OdpowiedzUsuń
  4. a moje się zamknęły 27 maja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Envelo Bank przyznał się, że nie posiada swojej kopii umowy na podstawie której otwarł mi konto w poprzedniej promocji i teraz chcą abym przysłał im moją kopię umowy aby mogli sprawdzić wzór podpisu!!! Miał ktoś taki przypadek? Mam ochotę nie dać im mojej umowy i wystosować pismo z potwierdzeniem zamknięcia rachunku oraz wskazaniem daty.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Ba S, ja też czekam na rozstrzygnięcie - się zastanawiam tylko czy już dziś ogłoszą, bo wg Regulaminu do 10 czerwca wyniki miały być podane na stronie, czy jako, że 10-ty wypada w niedzielę to obudzą się za parę dni, że muszą listę zrobić...
    P.S. Złotówa, u konkurencji jest napisane, że ta promocja jest dla tych którzy nigdy nie złożyli wniosku o Envelokonto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoby, które brały udział w poprzedniej akcji, nie mają nawet możliwości PONOWNEJ rejestracji, a co za tym idzie, nie mogą wyrazić tych dwóch zgód podlinkowanych przez Złotówę w opisie promo.

      Usuń
    2. Masz słuszną rację:

      Aby wziąć udział w promocji „EnveloKonto z premią 50 zł”, Uczestnik obowiązany jest łącznie z zachowaniem ich kolejności:
      1. W terminie od 7 czerwca do 15 lipca 2018 r. z zastrzeżeniem §2 ust. 4 Regulaminu:
      a) poprawnie wypełnić Formularz Rejestracji, dostępny w Serwisie Promocji, który pozwoli na utworzenie Profilu Uczestnika; do tego celu konieczne będzie podanie: imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz
      numeru telefonu komórkowego;
      b) zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować – Uczestnik zaznacza w tym celu odpowiednie okienko wyboru (checkbox) potwierdzające akceptację przy oświadczeniu o treści „Zapoznałem się z Regulaminem akcji promocyjnej „Envelokonto z premią 50 zł” i akceptuję jego postanowienia”;
      c) wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Bank swoich danych osobowych – Uczestnik zaznacza w tym celu odpowiednie okienko wyboru (checkbox) potwierdzające zgodę przy oświadczeniu o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank Pocztowy S.A. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 17 w celu przeprowadzenia akcji promocyjnej „Envelokonto z premią 50 zł” stosownie do postanowień jej Regulaminu;
      d) potwierdzić rejestrację poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany na adres e-mail podany w Formularzu Rejestracji;
      -----
      Powyższe warunki eliminują uczestników poprzedniej edycji, którzy już są zarejestrowani. Amen!

      Usuń
    3. Brałam udział w poprzedniej promocji. Rejestrację przeszłam. Dane te same (na 99,99%).

      Usuń
    4. Charles, jeszcze się nie rejestrowałem bo się ciągle zastanawiam, a jakoś te 50 zł mnie nie przekonuje. Ale myślę z czego ma wynikać to że jak ktoś kiedyś złożył wniosek to teraz nie może? W regulaminie jest takie coś:

      "Uczestnik Promocji, Uczestnik – Uczestnikami Promocji mogą być osoby fizyczne, które:
      ...
      e) przed wysłaniem Wniosku Internetowego nie są w trakcie innego procesu otwierania EnveloKonta, a także nie są posiadaczami innych rachunków w Banku Pocztowym"

      Nie znaczy to że nigdy wniosek nie mógł być złożony. Nie może być wniosek w trakcie procesu otwierania. A jak kiedyś miałem konto i je zamknąłem? To gdzie przeszkoda?

      Usuń
    5. Aha jeszcze przejrzałem kilka blogów i różne interpretacje. 1 pisze że byli klienci nie mogą, 1 niekonkretnie a 3 że byli mogą znów brać udział.

      Usuń
    6. A nie można się zarejestrować z innym mailem i numerem telefonu?

      Usuń
    7. @Anonimowy, 8 czerwca 2018, 13:16 - A jak kiedyś miałem konto i je zamknąłem? To gdzie przeszkoda?

      Osoby, które brały udział w poprzedniej edycji, nie mają nawet możliwości ponownej rejestracji, a co za tym idzie, nie mogą wyrazić tych dwóch zgód podlinkowanych przez Złotówę w opisie powyżej.

      Usuń
    8. Podajesz inny mail i po problemie.

      Usuń
  7. Dostałem e-maila z potwierdzeniem rejestracji , ale nie mogę kliknąć w linka by aktywować konto ponieważ jest on niepodświetlony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skopiuj i wklej do paska adresu w przeglądarce.

      Usuń
  8. Czy warto założyć to konto dla płatności zagranicznych? Podobno nie ma prowizji za przewalutowanie. Wyjeżdżam w tym roku pierwszy raz za granicę i myślę czy Revolut czy ww. konto z dodatkowym bonusem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można. Dość dobra opcja. Ale najlepsza na wyjazd zagranicę to karta w kantorze walutowym Aliora.

      Usuń
  9. Złotówa, piszesz, że osoby, które wzięły udział w poprzedniej akcji specjalnej z kontem w EnveloBanku z premią także teraz mogą brać udział w promocji. Jednak one nie mogą się rejestrować po raz drugi. Gdzie więc mają wyrazić te dwie zgody, które podlinkowałeś w podglądzie zgód:
    - Zapoznałem się z regulaminem ...
    - Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ... ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czego wynika problem z ponowną rejestracją? To problem techniczny? Ani żona, ani ja niestety nie łapiemy się na tę promocję, więc przetestować tego osobiście nie jestem w stanie. Kontaktowałem się jednak ze znajomym, który brał udział w tamtej edycji i już konto zamknął. Teraz zarejestrował się ponownie.

      Na stronie promocji po podaniu imienia, nazwiska, maila i numeru telefonu jest przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ, a zgody do zaznaczenia dopiero pod nim.

      Usuń
  10. JAk pisałam wczoraj moje konta zamknęły się pod koniec maja. Przed chwilą bez problemu zarejestrowałam oba na te same maile i nr telefonu jeden na pewno ten sam. Więc można. Wybrałam otwarcie przez przelew i czekam czy zaakceptują.

    OdpowiedzUsuń
  11. a teraz dostałąm od nich takiego maila:

    Szanowny Kliencie, dane osobowe, które Bank już posiada w systemie różnią się od danych przedstawionych w złożonym wniosku o rachunek. Bank nie dokona zmiany danych osobowych na podstawie otrzymanego wniosku. W celu zmiany swoich danych osobowych należy udać się do najbliższej placówki Banku lub Poczty z dokumentem tożsamości i zaktualizować dane osobowe. Po aktualizacji danych zapraszamy do ponownego złożenia wniosku o rachunek. Wniosek DRD983136149 nie został zaakceptowany. Pozdrawiamy, Zespół EnveloBanku Powyższa informacja została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie odpowiadać.

    No to chyba im podziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałaś kuriera, przelew czy placówkę do podpisania umowy?

      Usuń
    2. Dokładnie to samo dostałem, złożyłem reklamację, napisałem że za 50 zł nie będę nigdzie wydzwaniał i chodził. Moje dane od marca 2018 roku się nie zmieniły. Czekam na zwrot przelewy weryfikacyjnego i niech spadają z ich promocją. Nie nasza wina że maja bałagan w danych o klientach.

      Usuń
    3. Jak ktoś miał konto to teraz z kurierem trzeba lub w placówce.

      Usuń
    4. ja wybrałam przelew i podobnie jak Anonimowy, nie zamierzam nigdzie chodzić

      Usuń
    5. Mnie w poprzedniej edycji też odrzucono wniosek z otwarciem konta przelewem ale potem był telefon i zaproponowano mi kuriera. Ciągle był to wniosek w promocji bo premię dostałem.

      Usuń
    6. Mnie 2 razy przelew weryfikacyjny odrzucali, co zreszta jest ciekawe bo w innych bankach (gdzie Konto w ten sam sposob otwieralem) nie bylo problemu z rzekomo niezgodnymi danymi. Kurier odpada, za granice nie jezdzi ;-).

      Usuń
  12. Brałem udział w poprzedniej promocji. Wniosek złożyłem. Jestem po rozmowie z konsultantem infolinii czekam na kuriera. Mejl ten sam.Śmiało otwierajcie ponownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo powiedzieć, ale wpisując ten sam e-mail co poprzednio w 1-szym kroku rejestracji jestem wyrzucana. Zabawna firma :)

      Usuń
    2. To wpisz inny adres. U mnie przeszło na ten sam.

      Usuń
  13. Mi dopiero teraz po prawie trzech miesiącach udało się zamknąć konto po ostatniej promocji a żona dalej z nimi walczy. Nigdy więcej!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także przestrzegam Was przed otwarciem konta za pomocą przelewu. Zamkniecie wymaga wizyty w oddziale i przed wypowiedzeniem umowy konta, złożenia wzoru podpisu. Moje konto po wypowiedzeniu natychmiastowym w trybie braku akceptacji zmian w regulaminie ten "dziwny bank" zamknął po 2 miesiącach i 2 reklamacjach. Po trzeciej raczyli przelać saldo zamkniecia na wskazany w wypowiedzeniu rachunek (czas rozpatrzenia każdej reklamacji trwał dokładnie regulaminowe 30 dni).
      Niby nowoczesny bank, dobra oferta, ciekawa bankowość internetowa... ale załatwienie jakiejś sprawy wymaga wizyty w oddziale lub długotrwałej korespondencji. Promocja z 50 zł woła tylko jedno OMIJAĆ z DALEKA!!!

      Usuń
    2. Może w Pocztowym nie obowiązuje 30 tylko 90 dni?

      Usuń
    3. Złożyłem rezygnację w lutym, w formie pisemnej (skan)i mimo iż dostałem informację o zamknięciu konta w ciągu 30 dni mam je do dzisiaj.
      Brakujący wzór podpisu można złożyć na poczcie (nie będę specjalnie jeździł do oddziału banku w Warszawie) ale poprzednio zmiana nr telefonu wymagała ode mnie długiego spaceru, panie zrobiły to dopiero na 4 tej poczcie - zobaczymy jak będzie tym razem ;)

      Usuń
    4. Ja za każdym razem, gdy bank nie zamknął konta po upływie okresu wypowiedzenia, składam przez formularz na stronie internetowej KNF zgłoszenie nieprawidłowości w działaniu banku. Aktualnie formularze są chyba niedostępne, ale podany jest adres mailowy, na który można wysłać takie zgłoszenie.

      Usuń
    5. Jakie są skutki tego, że składasz przez formularz na stronie internetowej KNF zgłoszenie nieprawidłowości w działaniu banku?

      Usuń
    6. Ja również od 3 miesięcy nie umiem zamknąć konta (pomimo wycofania wszelkich zgód nadal otrzymałam informację na maila). Skan pisma, otrzymałam potwierdzenie i nadal mam aktywne konto...przy każdej próbie uzyskania odpowiedzi otrzymuję informację, że zamkną w ustawowym terminie 30 dni.
      Ja zaś nalegam, by konto zostało zamknięte z dniem wydania mojej dyspozycji.

      Usuń
    7. Anonimowy 14 czerwca 2018 17:21
      Skutek jest taki, że równocześnie składam w banku reklamację z informacją, że wysłałem w tej sprawie zgłoszenie do KNF. Do tej pory trzykrotnie zadziałało - konto zostało zamknięte przez bank po kilku dniach, a w odpowiedzi na reklamację podana była data zamknięcia.

      Usuń
  14. czy już w pierwszym miesiącu od założenia konta musi być wpływ 1000 zł i płatność kartą żeby uniknąć opłaty za kartę? czy dopiero od następnego, pełnego?

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy mogą być płatności kartą 100 zł + 1zł + 1zł?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgodnie z regulaminem tej promo "Uczestnikami Promocji mogą być osoby fizyczne, które dokonają rejestracji w Serwisie Promocji i utworzą Profil Uczestnika na zasadach określonych w Regulaminie.

    Profil Uczestnika – Profil założony w Serwisie Promocji umożliwiający wzięcie udziału w Promocji.

    Aby wziąć udział w promocji Uczestnik obowiązany jest poprawnie wypełnić Formularz Rejestracji, dostępny w Serwisie Promocji, który pozwoli na utworzenie Profilu Uczestnika. Do tego celu konieczne będzie podanie: imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu komórkowego"

    Ludzie, którzy wzięli udział w ich poprzedniej promocji ma już profil ... o co tu chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, bo mnie odrzucili rejestrację: "Na podany adres e-mail jest już zarejestrowane konto" - żałosne!

      Usuń
    2. U mnie przeszło. Mail ten sam. Ale jaki problem zarejestrować się na inny?

      Usuń
  17. Ja się zarejestrowałam i niestety wybrałam podpisanie umowy w placówce pocztowej. To był wielki błąd! Miało być szybciej i w terminie, który mi pasuje... Ostatecznie straciłam 40 minut i umowy nie podpisałam, bo panie na poczcie są totalnie niezorientowane. Dopiero wieczorem mnie powiadomiono, że umowa "już jest i czeka". Szkoda, że tylko moja. Umowa taty, który też składał wniosek z możliwością podpisania umowy na poczcie, jest niedostępna (czyt. pani "nie może jej znaleźć"). Został jeszcze mąż. On dopiero się wścieknie, jak będzie musiał tyle czekać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kurier albo przelew nie wchodzi w grę?

      Usuń
    2. Nie wiem, nie próbowałam już zmieniać... Brałam udział w poprzedniej promocji, więc nie ryzykowałam przelewu. Dziś udałam się do placówki banku pocztowego i udało się... Za to pani na poczcie - jak się okazało - założyła mi jakiś dziwny profil, zamiast wydrukować umowę i jeszcze z tego muszę się wykręcać...

      Usuń
  18. Czy ten wpływ 1 tys. zł musi być jednorazowy czy może być dokonany kawałkami, np. 5 x 200 zł?

    OdpowiedzUsuń
  19. 14 czerwca otrzymałem maila :

    Twój wniosek o numerze …...o otwarcie rachunku w EnveloBanku - Bankowości Cyfrowej Banku Pocztowego, został rozpatrzony pozytywnie.Zapraszamy Cię do dowolnej placówki Banku Pocztowego lub Poczty Polskiej w celu podpisania umowy o prowadzenie rachunku. A dzisiaj tj.21 czerwca dostałem coś takiego :Witamy,

    informujemy, że internetowy wniosek o numerze...…. o otwarcie rachunku został przeterminowany i odrzucony. Pozdrawiamy,
    Zespół EnveloBanku
    Kupa dziada i nic więcej ….. nigdzie żadnych terminów nie było (prócz tych co złotówa podawał - więc o co chodzi ?????????//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umowę miałem podpisać w placówce pocztowej. Okazało się że na poczcie nic nie wiedzą o umowie i poinformowano mnie że mam czekać na kontakt telefoniczny w sprawie przygotowania i podpisania umowy. Oczywiście nikt nie zadzwonił tylko otrzymałem e-mail o przeterminowanym wniosku (ciekawy jestem bardzo jaki to on miał termin ważności). Jak tak podchodzą do pozyskania nowego klienta to strach pomyśleć co może się dziać w ich bankowości cyfrowej. Teraz leci reklamacja na tak przeprowadzoną promocję.

      Usuń
  20. Zweryfikowaliśmy, że Twoje dane widnieją już w naszych systemach bankowych, dlatego złożony przez Ciebie wniosek internetowy .... został anulowany. Aby uzyskać informacje na temat możliwości otwarcia konta w EnveloBanku, skontaktuj się z nami poprzez Infolinię

    OdpowiedzUsuń
  21. Przy próbie potwierdzenia wniosku przelewem wniosek mi "sam" się złożył bez potwierdzania przelewem. Teraz premia przepadnie? "PAMIĘTAJ! Zgodnie z Regulaminem Promocji, z jednego Konta w Serwisie Promocji może zostać rozliczony jeden wniosek.
    "

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy ktoś dostał już powiadomienie o przyznaniu premii?

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie dostałem powiadomienie odnośnie przyznaniu premii, więc myślę, że dnia dzisiejszego większość z nas, jak nie wszyscy, otrzymają takie maile :) Dzięki raz jeszcze bankobranie!! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też jest mail

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulujemy!

    Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty Premii w promocji organizowanej przez – Trader.com (Polska) sp. z o.o. i Bank Pocztowy - właściciela marki Envelobank!

    OdpowiedzUsuń
  26. https://bankobranie.blogspot.com/2018/06/bonus-50-zl-za-konto-w-envelobanku.html

    Gratulujemy!
    Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty Premii w promocji organizowanej przez – Trader.com (Polska) sp. z o.o. i Bank Pocztowy - właściciela marki Envelobank!

    OdpowiedzUsuń