Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Citibank: do 400 zł za konto Citi Priority (także dla obecnych klientów!)

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

8.05.2018

Citibank: do 400 zł za konto Citi Priority (także dla obecnych klientów!)

Wystartowała kolejna edycja promocji konta osobistego w Citibanku.

Premia do 400 zł za Konto Citi Priority w Citibanku
Tym razem jest to powrót do jej lepszej wersji, bo udział brać mogą także obecni klienci banku (np. posiadający kartę kredytową). Do wzięcia jest premia pieniężna 100 zł na start, a także dodatkowo do 300 zł w postaci wysokiego moneybacku.

Dla kogo promocja? Z propozycji skorzystać może osoba, która nie posiada i co najmniej od 1.01.2017 r. nie posiadała konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Citibanku. Wykluczenie obejmuje również współposiadaczy i pełnomocników do wyżej wymienionych kont.

Z promocji nie wyklucza posiadanie innych produktów banku. A to bardzo dobra wiadomość, bo wielu Czytelników może posiadać karty kredytowe z logo Citi w związku z licznymi promocjami, jakie ten bank organizuje właśnie z kartą kredytową w roli głównej.

Nagrody. W promocji do wzięcia jest bonus w wysokości 100 zł. Są też zwroty za płatności kartą w wysokości 5% - dzięki moneybackowi zdobyć można do 300 zł. Łącznie więc w promocji zyskać da się nawet 400 zł. Są to nagrody pieniężne, wypłacane na konto osobiste, więc można przeznaczyć je na dowolny cel.

Zasady promocji. By wziąć udział w promocji "Do 400 zł premii z kontem Citi Priority – edycja III":
  • wyślij formularz zgłoszeniowy i gdy oddzwoni konsultant banku zawnioskuj o konto Citi Priority wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą; 
  • najpóźniej do 30.08.2018 r. zawrzyj umowę z bankiem, wyrażając przy tym zgody: na przetwarzanie danych osobowych przez bank w celu informowania o produktach i usługach przez podmioty współpracujące oraz na otrzymywanie informacji handlowych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej;
  • do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej Citibanku.

Promocja ma być dostępna do 31.07.2018 r. (to czas na wypełnienie formularza zgłoszeniowego i złożenie wniosku o konto), ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli kont objętych promocją. Bank przygotował się bowiem na 1 000 takich kont. Z udziałem w promocji nie ma więc co zwlekać (zwłaszcza, że warunki uczestnictwa są obecnie prostsze - bank nie wyklucza obecnych klientów).

Skoro wiadomo już jak wziąć udział w promocji, to teraz czas przyjrzeć się temu jak zyskać poszczególne nagrody.

100 zł na start za konto Citi Priority


By uzyskać bonus gwarantowany:
  • najpóźniej do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym konto zostało otwarte, osiągnij na koncie Citi Priority saldo dzienne na poziomie co najmniej 5 000 zł (wystarczy więc by jeden raz na Twym koncie osobistym czy ewentualnie na lokatach bądź kontach oszczędnościowych w Citibanku "przenocowała" w/w suma środków; do salda nie są wliczane środki, które zostaną przelane z rachunku dla klientów indywidualnych, prowadzonego przez Citibank - najprościej więc będzie przelać taką kwotę ze swego konta w innym banku). 

Warunek ten wystarczy spełnić tylko jeden raz. Citibank wypłaci premię 100 zł do końca miesiąca następującego po miesiącu jego spełnienia.

Zwrot za płatności kartą - do 300 zł


Przez 6 kolejnych miesięcy zyskiwać można wysoki, bo aż 5-procentowy zwrot za płatności kartą wydaną do konta. Miesięcznie można w ten sposób uzyskać do 50 zł. Zwrot będzie naliczany za płatności w dowolnych punktach handlowo-usługowych (do transakcji objętych moneybackiem nie zaliczą się jednak płatności w Internecie).

Zwrot za płatności kartą wydaną do konta naliczany będzie za transakcje wykonane od miesiąca następującego po miesiącu pierwszego zalogowania do bankowości internetowej lub mobilnej Citibanku i wykonania transakcji kartą wydaną do konta. Jeśli więc konto otworzysz w maju to na zalogowanie do bankowości będziesz mieć czas do końca czerwca. Jeśli jednak to logowanie nastąpi już w maju to wtedy począwszy od czerwca płatności kartą będą objęte moneybackiem. Jeśli konto założysz w maju, a z logowaniem zaczekasz do czerwca to wtedy transakcje do moneybacku będą się liczyć od lipca.

Citibank premię wypłacać będzie do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków uzyskania zwrotu. Do tego czasu należy też posiadać aktywne konto Citi Priority (i nie składać wypowiedzenia umowy).

Konto Citi Priority - prześwietlenie oferty


By uniknąć miesięcznej opłaty za prowadzenie konta Citi Priority (30 zł), spełnić wystarczy jeden z poniższych warunków:
  • (I) zgromadź i utrzymuj na rachunkach w banku średniomiesięczne saldo w wysokości 30 000 zł (więc trzeba codziennie utrzymywać taką kwotę w banku lub np. przez pół miesiąca min. 60 000 zł) lub 
  • (II) zasil konto środkami w łącznej wysokości min. 5 000 zł (może to być wpływ z Twego konta w innym banku; wpływ oznacza pojawienie się środków na koncie - bez konieczności ich utrzymywania na koncie w dłuższym okresie) oraz na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego posiadaj aktywny produkt kredytowy w Citibanku (może to być karta kredytowa, pożyczka, kredyt hipoteczny lub limit kredytowy w koncie).

Warunek II jest więc o wiele prostszy do realizacji, bo nie wymaga dysponowania dużymi kwotami. Bowiem nawet jeśli chodzi o wpływy na konto, to może być suma (na min. 5 000 zł w miesiącu), więc "obracać" można mniejszą kwotą.

Przelewy krajowe Elixir PLN zlecane z konta Citi Priority przez bankowość internetową lub mobilną są realizowane za 0 zł. Darmowa jest też karta wydawana do konta, a za jej pomocą wypłacać można środki bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce. Otwierając konto w Citibanku warto jednak pamiętać o tym, by nie włączać usług dodatkowych (typu dostęp do usługi CitiPhone), ani nie wyrabiać zbędnych gadżetów (jak nośnik zbliżeniowy w postaci naklejki), bo te są płatne.

By spełniać warunek II niezbędne jest jednak posiadanie produktu kredytowego. Najlepiej by była nim karta kredytowa, bo można ją mieć za darmo (bez warunków bezpłatne jest wyrobienie i posiadanie karty Citi Simplicity). Jeśli takiej karty jeszcze nie masz, to warto skorzystać z promocji, w której bank nagradza jej wyrobienie i spełnienie bardzo prostych warunków. A do wyboru jest jedna z poniższych nagród:

[Aktualizacja w dn. 10.05.2018 r.: na promocję karty kredytowej - ze zdecydowaniem krótszym okresem wykluczenia dla byłych klientów, bo liczonym zaledwie od 1.01.2017 r. - załapać się można od dziś. Sprawdź jak zdobyć bony o wartości 500 zł na zakupy w sklepach Biedronka >> .]

Za podrzucenie informacji o nowej promocji konta Citi Priority dziękuję Czytelniczce Marcie.


Rozpiska warunków:

To plan działania, który może pomóc Ci przejeść przez promocję i nie pominąć żadnego z warunków. Możesz go wydrukować, wykreślać spełnione warunki i zaznaczać sobie wpływające premie 🙂

Przydatne dokumenty:

80 komentarzy:

  1. A ja z karty kredytowej właśnie zrezygnowałam. Tydzień temu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz na myśli wypowiedzenie to jest ono z 30-dniowym okresem realizacji więc jeszcze czas masz się wycofać. Zaczekaj jak zadzwonią i zaproponują ci może jakąś promocję na zatrzymanie.

      Usuń
    2. Dokładnie. Zaczekaj bo w ciągu 1-3 tyg. dzwonią i proponują zwrot 10% do 200 zł. Opłaca się skorzystać a z kartą zostaniesz i wtedy założysz konto

      Usuń
    3. Ja tak zrobiłem o zaproponowali zwrot 10%. Zastanawia mnie tylko czy są jakieś wykluczenia MCC bo w sumie do tego nie ma żadnego regulaminu. Dsstałem tylko potwierdzenie w wiadomości bankowości internetowej

      Usuń
    4. Dziękuję za te sugestie! Faktycznie dzwonili. Dostałam ofertę na zatrzymanie. No to teraz składam wniosek o konto.

      Usuń
  2. Czy ta okazja łączy się z programem poleceń. Czy mogę polecić żonę i zyskać bonus za polecenie a Ona do 400plz w opisywanej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekaw czy łączy się z poleceniami, ale pewnie nie.

      Usuń
  3. Ja karty kred. nie mam od grudnia 2016. Czekam ciągle na jakąś nową promocję z dobrą karencją więc bez sensu wyrabiać mi teraz kartę bez niczego. Ale czytam że mogą być inne produkty. Coś się opłaca? Może ten limit w koncie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być limit. Za pierwszy rok Citi nie pobiera opłaty więc darmowa rzecz jak SImpicity :)

      Usuń
    2. Z tego co czytałam to o limit można wnioskować tylko w placówkach

      Usuń
    3. a to nie dla Ciebie ?
      http://bankobranie.blogspot.com/2018/02/premia-pieniezna-300-zl-za-karte-citi-simplicity.html#more

      Usuń
    4. Ale premia tylko dla tych co karty nie mają od min. 1.1.2015r.

      Usuń
  4. właśnie konsultant poinformował mnie, że od 2 maja nie trzeba mieć produktu kredytowego, żeby spełnić warunki opłat 30zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna nie trzeba mieć produktu kredytowego, wystarczy utrzymywać u nich średniomiesięczne saldo 30 tyś zł.
      Ale to się raczej słabo kalkuluje.

      Usuń
    2. Z dzisiejszej rozmowy z konsultantem wynika, że wystarczy wpływ 5 tys.

      Usuń
    3. W aktualnej TOIP na stronie banku obowiązującej od 01.03.2018 (nie ma późniejszych zmian w regulaminie) jest wyraźnie napisane:

      "0 PLN,
      gdy w danym miesiącu średnie saldo na wszystkich rachunkach min. 30 000 PLN LUB

      wpływy na Konto Osobiste min. 5 000 PLN ORAZ Klient posiada aktywowaną główną Kartę Kredytową Citibank lub ma zawartą umowę o kredyt oferowany przez Bank konsumentom;
      30 PLN w pozostałych przypadkach"

      więc nie ufaj konsultantowi.

      ps. chyba, że masz w tym banku kredyt konsumencki, to wtedy faktycznie nie musisz już mieć karty kredytowej...

      Usuń
    4. TOiP stawia sprawę inaczej. Tak jak w artykule wyżej.

      Usuń
    5. Rozmawiałem dziś w tej sprawie z bankiem, w najbliższych dniach ma być aktualizacja toip w tym zakresie. Także jak ktoś ma wątpliwości to można złożyć wniosek a umowę zawrzeć dopiero po zmianie toip.

      Usuń
  5. Fajne ułatwienie. Jak ktoś ma już bankowość internetową Citi bo np posiada KK to nie musi podpisać umowy przez kuriera a będzie udostępniona w bankowości do akceptacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy w przypadku wypowiedzenia umowy o rachunek - money back mi się kończy w maju- też dzwonią i proponują przedłużenie za wycofanie wypowiedzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaproponowali zmianę na Citigold i jakąś promocję ale tam było wymagane chyba 300 tyś. zł więc podziękowałam.

      Usuń
  7. warunek w postaci posiadania produktu kredytowego już nie istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę mi powiedzieć, czy przejdą transakcje na Rovolut, "zwroty za płatności kartą w wysokości 5% - dzięki moneybackowi zdobyć można do 300 zł"??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczą się tylko punkty handlowo-usługowe więc może nie przejść. Ale przejść powinno opłacenie rachunku na poczcie.

      Usuń
    2. Rozumie że w Żabce też !
      A SB ?

      Usuń
  9. "Miesięcznie można w ten sposób uzyskać do 50 zł. Zwrot będzie naliczany za płatności w dowolnych punktach handlowo-usługowych (do transakcji objętych moneybackiem nie zaliczą się jednak płatności w Internecie)."
    Jeżeli będę płacił karta na Revolut to mi to przejdzie i czy są jakieś koszty takiej operacji?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bank działa błyskawicznie. Wczoraj, a właściwie dziś bo już dobrze po północy wypełniłam formularz, dziś o 8:30 pani zadzwoniła, i już od 15 minut mam aktywne konto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. Oddzwonili bardzo szybko. Jestem zaskoczony bo na telefon w sprawie karty kredytowej to czekałem ponad tydzień. Też konto założone.

      Usuń
  11. Już nie trzeba mieć produktu kredytowego wystarczy 5 tyś wpływu lub saldo 30 tyś potwierdzona Informacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy jak polecę konto koledze to ja dostanę 150 zł jako osoba polecajaca, a on załapie się na promocję 100 zł na start za konto Citi Priority oraz na zwrot za płatność kartą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ktoś wie czy można polecać?

      Usuń
    2. na pewno można, bo pani mi to proponowała podczas rozmowy, ale nie byłam zainteresowana i nie wiem dalej jakby to miało się odbyć. Ale teraz jestem i chętnie się dowiem jak Ktoś wie coś więcej

      Usuń
  13. Ile muszę wydać miesięcznie żeby dostać cały 5% zwrot w wysokości 50 zł?

    OdpowiedzUsuń
  14. Do konta jest karta Visa czy tak samo jak kredytowa MC?

    OdpowiedzUsuń
  15. żeby odebrać 50 zł należy wydać 1.000

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy te promocje można łączyć? Promocję konta, gdzie można zyskać 400 zł oraz karty kredytowej, gdzie można zyskać kolejne 500?
    Czy płacąc kredytową na sumę 1000 zł oraz debetową od konta także na 1000 zł - otrzymam miesięcznie 100 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyższa promocja dotyczy konta osobistego, a przywołana (500 zł do Biedronki) karty kredytowej. I jak najbardziej można skorzystać z obydwu :)

      Usuń
    2. To bardzo dobra wiadomość :)

      Usuń
  17. nie mogę aktywować karty, jak wpisuję ostatni numer kodu sms to wszystko znika i jest info, ze nie można teraz aktywować, kilka prób i to samo, ktoś pomoże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aktywowałem bez problemu na infolinii.

      Usuń
  18. Widzę, że nie tylko ja nam problem z aktywacja karty. Trzeba do nich dzwonić, żeby aktywować kartę? Pisze mi, że wystąpił problem techniczny i nam tak ciągłe od wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
  19. Konto założyłem w maju (zaakceptowałem umowe przez zalogowanie i potwierdzenie PDFów) to żeby moneyback leciał dopiero od lipca to musze jeszcze raz sie zalgowoać w czerwcu i użyc raz karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalogować się trzeba po otwarciu konta więc jeszcze raz bym to zrobił i machnął jakąś płatność kartą debetową. A moneyback od czerwca - p-wszą wypłatę zwrotu dostaniesz w lipc

      Usuń
  20. Dobrze rozumiem że te 5000 zł to mogą być przelewy z moich rachunków w innym banku ? Czy może to być 3000 które na drugi dzien przelewam znow do innego banku, później znów przelewam na City 3000 i spełniam warunki?

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy do płtności, za które dostanę zwrot 5% wliczają się też te wykonane zbliżeniowo przez telefon?

    OdpowiedzUsuń
  22. gg Promocja Konta osobistego jest dla pierwszych 1000 klientów. Jak sprawdzić czy teraz złożony wniosek się jeszcze załapie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wcześniejszych edycjach (przy podobnych zapisach w regulaminie) bank kończył przyjmowanie kolejnych wniosków w takim momencie, by wszyscy którzy już zgłoszenie wysłali, załapali się na nagrody.

      Usuń
    2. OK, dziękuję, wysłałem wniosek- zobaczymy. Mam nadzieję, że dowiem się w trakcie rozmowy z konsultantem.

      Usuń
  23. dostał ktos już premię 100 zł?

    OdpowiedzUsuń
  24. Citi nie wypłaca premii 100 zł na start. O co tu chodzi? Dostał już ktoś premię 100 zł?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wciąż premia nie została mi wypłacona. Jeśli dzisiaj nie otrzymam premii, to złożę reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozmawiałem akurat z opiekunką mojego konta i powiedziała żeby wysłać do nich reklamację bo nie wie czemu nie została mi wypłacona premia, a ja spełniłem warunki promocji. Twierdzi, że mają dużo aktywnych promocji, wiec może to być jakieś niedopatrzenie z ich strony. Trzeba się upominać o to co się nam należy.

    OdpowiedzUsuń
  27. wczoraj rozmawiałam w tej sprawie. Mimo tego, że założyłam konto 9 maja, zrobiłam wpływ 5 tys 12 maja pan twierdzi, że nagrodę dostaną do końca lipca. przekonywał mnie, że źle rozumiem, że jeśli spełniłam warunki w maju to nagrodę powinnam otrzymać do końca czerwca, bo on WIE, ze tak nie jest, bo bank tego nie pełnego miesiąca (maja) nie bierze pod uwagę. I że nagrodę na pewno otrzymam do końca lipca. Dałam sobie z panem spokój bo nie było sensu się przekonywać, on wie swoje. Nie wiem tylko czy czekac do tego końca lipca czy składać reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy płatność na Poczcie rachunku na 1000 zł pozwoli mi na skorzystanie z promocji? Czy tylko muszę kupować coś w sklepach, by naliczał mi się 5% zwrot na koncie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś dostałam zwrot za płatności kartą 50 zł, wydałam dokładnie tysiąc złotych i była w tym spora płatność na poczcie, więc zwracają. Też byłam ciekawa.

      Usuń
    2. Potwierdzam. Zwroty są.

      Usuń
    3. A płaconr było coś w internecie czy wszystko czy tylko stacjonarnie ?

      Usuń
    4. Zwroty są tylko za zakupy stacjonarne

      Usuń
  29. Dostał już ktoś z was te 100 zł?

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzisiaj jednocześnie przyznano mi premię 100 zł oraz zwrot za transakcje za poprzedni miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzis dostalem maila z informacja, ze konto jest darmowe jesli zapewni sie wplyw 5000zl i posiada karte kredytowa lub limit kredytowy lub pozyczke gotowkowa lub kresyt hipoteczny. Czy ktoj juz placil 30zl majac samo konto bez dodatkowego produktu? Czy jednak 5000zl wplywu wystarczy aby nie placic za konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałem gdzieś czyiś komentarz że opłata przy samym koncie jest i została pobrana ale ten ktoś złożył reklamację bo w rozmowie telefonicznej była mowa o tym że wtedy opłaty nie ma.

      Usuń
    2. U mnie było to samo. Pobrali Mi opłatę ale złożyłam reklamację bo w rozmowie telefonicznej Mi powiedzieli że warunek kredytowy został zniesiony. Czekam na rozpatrzenie

      Usuń
  32. witam,
    czy kwota do spłaty zadłużenia na karcie przychodzi na adres e-mail lub w formie jakiegoś powiadomienia którego nie można przeoczyć?
    to moje pierwsze bankobranie i nie chciałbym przeoczyć darmowego terminu spłaty.
    dz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bankowości jak klikniesz w kartę to będziesz mieć wyciąg do pobrania.

      Usuń
    2. dzieki, bede patrzyl

      Usuń
  33. cześć,
    takie pytanka:
    1.umowa podpisana 1go sierpnia. co dzieje się z transakcjami wykonanymi w sierpniu? zaliczane zostaną do września czy po prostu przepadają i bank korzysta?
    2. czy w jakiś sposób można sprawdzić albo gdzieś się dowiedzieć czy wszystkie transakcje zostały zaliczone do uzyskania premii?
    dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. nie warto płacić w miesiącu otwarcia bo za to nic nie będzie.
      2. sumujesz transakcje i sprawdzasz zwrot który ci wypłacą.

      Usuń
  34. Witam,

    Właśnie zacząłem Bankobranie, zawarłem już kilka umów. Tylko teraz takie pytanie, jak sobie radzicie z ogarnianiem tego wszystkiego. Macie na to jakieś dobre sposoby, programy?

    Mi udało się przygotować coś takiego jak w poniższych linkach (na razie dwie umowy):
    - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1EkuFNKGhUFjx5emz6eV5vRV-MGCWqt-4PYdoE-wevh4/edit#gid=712107454
    - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OPP66_s9pyYgj7qGkeao8vi-aR4fogTD-9m-kZz7zUY/edit#gid=712107454

    Po spełnieniu warunków planuje zaznaczać kolejne pola. Co o tym sądzicie? Jakieś sugestie, uwagi? Aby skorzystać z arkusza u siebie należy po otwarciu go na komputerze wdusić Plik-Utwórz kopię. Arkusz wyląduje na waszym koncie, gotowy do edycji. Zaznaczanie pól można bezproblemowo robić na telefonie.

    RM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne. W artykule Złotówy tu masz akurat też taką rozpiskę ale w pliku .pdf
      Przy tak skomplikowanych długoterminowych promocjach takie coś się przydaje.

      Usuń
    2. Tak. W arkuszu troche wiecej ciekawych rzeczy jest.
      Podswietlanie aktualnego miesiaca, obliczanie kwoty za dotychczasowy moneyback,zmiana kolorow po zatwierdzeniu. Mozna by sie nawet pokusić o przypomnienie na mail w połowie miesiaca :)

      Usuń
  35. Wow!!! Dzis wpłynęło moje 5000 za pierszwa premie na konto, a chwile pozniej 100zl od City. Pierwsza kasa za bankobranie. Dziękuję Mr.Złotówa za tak świetny blog!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! No i życzę dalszego owocnego bankobrania! :)

      Usuń
  36. Panowie - poratujcie !!!
    Czy bank ma racje czy ja
    Zalożyłem konto Prioryty w powyższej promocji.
    Warunki wypełniam, już 4 razy miałem moneyback po 50zł. Płaciłem fizycznie kartą.
    Początkiem grudnia karte podpiąłem pod Google Pay i w sklepach STACJONARNYCH płace telefonem. Przy zakupach powyżej 50zł wpisuje PIN który mam do fizycznej karty. Na paragonach jest widoczne jako transakcja kartą płatniczą.
    Z głupia napisałem do banku o transakcje a Ci mi tak odpisali :
    " Do oferty „Do 400zł premii z kontem Citi Priority – edycja III” z promocji wyłączone są transakcje internetowe.

    Wyjaśniam, że transakcje dokonane przy użyciu aplikacji GPay oraz aplikacji sklepowych traktowane są jako internetowe, w związku z czym są wyłączone z promocji"

    Że co - zwrotu nie będzie ? Jak nie będzie to reklamacja nic nie da ???
    Help ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież przy takich transakcjach masz opis że transakcja jest w sklepie X. I nie jest to płatność internetowa bo taką może być Allegro, X-kom albo Netflix ale nie płacenie za pomocą telefonu który przecież może być offline.

      Usuń
    2. PS. Ale wniosek też taki że nie płać telefonem póki ci za to nie zapłaci bank.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...