Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Uczestniku promocji konta w BGŻ BNP Paribas z bonem do IKEA: czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

16.02.2018

Uczestniku promocji konta w BGŻ BNP Paribas z bonem do IKEA: czas uzupełnić dane!

Nadszedł czas finalizacji promocji BGŻ BNP Paribas, w której bank rozdawał bony do sklepu IKEA o wartości 100 zł.

Finalizacja promocji konto dla domu z bonem 100 zł do sklepów IKEA
Na osoby, które założyły Konto Optymalne w Promocji “Konto dla domu” czekają karty podarunkowe na zakupy w popularnym sklepie z wyposażeniem dla domu. Każdy, kto spełnił warunki promocji, powinien sprawdzić teraz skrzynkę e-mail.

Bank rozsyła bowiem wiadomości z instrukcją, jak zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane, które pozwolą na przesłanie obiecanej w promocji nagrody. Przebieg promocji szczegółowo omawiałem we wpisie "Konto dla domu czyli 100 zł na zakupy w sklepach IKEA + bonusy pieniężne nawet do 300 zł". Dziś przypomnę jednak najważniejsze kwestie. By zdobyć bon należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 22.12.2017 r. złożyć wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą i dostępem do bankowości internetowej, jednocześnie przystępując do promocji "Mobilna Premia";
  • do 12.01.2018 r. zawrzeć umowę; 
  • w styczniu 2018 r. zapewnić wpływ min. 1 000 zł; wykonać płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 300 zł oraz zalogować się do bankowości internetowej.

Zgodnie z regulaminem organizator akcji do 14.02.2018 r. dał sobie czas na przesłanie maili do uczestników promocji z informacją o przyznaniu nagrody. W mailu tym znajduje się również hasło do zalogowania na stronie promocji, na której podać trzeba (najpóźniej do 26.02.) adres, na który ma być przesłana karta podarunkowa. Ich wysyłka ma nastąpić do 28.02.2018 r. Pamiętaj, że zgodnie z regulaminem promocji, na dzień wydania nagrody przez organizatora musisz posiadać konto i kartę otwarte w promocji (te na szczęście są bezwarunkowo darmowe).

Co zrobić jeśli maila brak? Sprawdź jeszcze takie zakładki jak "spam", "wiadomości-śmieci", "inne" czy "oferty", bo zdarzają się sytuacje, że tego typu maile właśnie tam trafiają. Jeśli wiadomości nigdzie jednak nie ma, to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji. A zgodnie z regulaminem proces reklamacyjnym wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@kontodladomu.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeżeli wyraża on chęć otrzymania odpowiedzi mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. 
4. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni od daty jej rozpatrzenia. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."

Co dalej z kontem? Oprócz promocji "Konto dla domu" z kontem otwartym w BGŻ BNP Paribas zarabiać możesz w ramach "Mobilnej Premii". Pamiętaj, że w ten sposób możesz zyskiwać do 25 zł  miesięcznie nawet bez wykonywania choćby jednej płatności kartą 😉 Wystarczyć mogą bowiem same przelewy zlecane przez aplikację mobilną.

A może tak powtórzyć sukces? Jeśli spodobała Ci się promocja jak ta powyższa, w podobny sposób zyskać możesz także w innych bankach. Sprawdź obecnie najpopularniejsze okazje do bankobrania:


Bądź na bieżąco z Bankobraniem.  na Twitterze i polub na Facebooku:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zyskaj 200 zł w promocji "Konto na zakupy" w BGŻ BNP Paribas