Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Bank Millennium: bon 30 zł do Empiku za 3 płatności telefonem

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

4.02.2018

Bank Millennium: bon 30 zł do Empiku za 3 płatności telefonem

Wystartowała nowa promocja zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów Banku Millennium.

Bon 30 zł do Empik.com w promocji Zbliż się do nagród w Banku Millennium
W bardzo prosty sposób do wzięcia jest bon o wartości 30 zł do wykorzystania w internetowym sklepie Empik.com. Dla osób, które dopiero teraz założą konto w Millennium z premią 150 zł jest to więc szansa na zwiększenie zysków!

Dla kogo promocja? Udział w promocji wziąć może posiadacz dowolnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku Millennium, który przed 1.02.2018 r. nie wykonał jakiejkolwiek płatności telefonem za pomocą zwirtualizowanej karty Visa, MasterCard lub Maestro bądź Mobilnej Karty Visa lub MasterCard w aplikacji Banku Millennium.

Z technicznego punktu widzenia, by wziąć udział w promocji niezbędne jest posiadanie telefonu z systemem Android (w wersji min. 4.4) wraz z wbudowanym modułem NFC umożliwiającym płatności zbliżeniowe. Więcej o niuansach płacenia telefonem dowiesz się z mego wpisu o nowoczesnych sposobach płacenia i dostępu do pieniędzy w bankach.

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji:
  • w aplikacji mobilnej Banku Millennium ustaw dowolną kartę Visa do płatności telefonem (kartę tę posiadaj do zakończenia promocji); 
  • wykonaj co najmniej 3 płatności telefonem z wykorzystaniem w/w karty po min. 10 zł każda (transakcje te muszą zostać zaksięgowane najpóźniej do 28.02.2018 r.);
  • nie posiadaj w banku sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych banku i posiadaj zgody na marketing banku ("poprzez środki porozumiewania się na odległość") oraz podmiotów powiązanych i współpracujących z bankiem.

I to już wszystko. Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz nagrodę w postaci kodu, który bank prześle SMSem. Ma to nastąpić najpóźniej do 28.03.2018 r. Ważność bonu będzie podana w tym SMSie. W promocji udział można wziąć jeden raz (co oznacza możliwość zdobycia tylko jednego bonu).

Promocja trwa do 28.02.2018 r., ale warto mieć na uwadze, że może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli nagród - Bank Millennium przygotował ich jednak dość dużo, bo ma do rozdania 11 500 bonów. O ewentualnym przedterminowym zakończeniu akcji informacja ma się pojawić na stronie internetowej banku (najprawdopodobniej będzie miało to miejsce na stronie promocji).

Na koniec osobom, które obecnie nie posiadają konta w Banku Millennium, przypomnę, że na jego otwarciu można zarobić. Do wzięcia jest bonus gwarantowany 150 zł za spełnienie bardzo prostych warunków, a do tego do 250 zł w towarzyszącym programie poleceń. Z kolei dla chętnych, zainteresowanych oszczędzaniem, dodatkową zachętą może być 2,7% na koncie oszczędnościowym, które Bank Millennium daje nawet do 200 000 zł. Po otwarciu konta osobistego w Banku Millennium również możesz skorzystać z powyższej promocji z bonem 30 zł, co zwiększy Twój zysk już do co najmniej 180 zł.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Marcinowi.

Przydatne dokumenty:

45 komentarzy:

  1. Jak taką kartę wyrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzisz w apce w Moje finanse i dalej w Katy -> Więcej -> Płatności zbliżeniowe telefonem

      Usuń
  2. Czy karta Visa w aplikacji coś kosztuje? Wyrobienie/posiadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydanie i posiadanie: 0 zł.

      Usuń
    2. Cennik:
      https://www.bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/576/latest

      Usuń
  3. A jak sprawdzić czy ma się wyrażone zgody? Szukam w Millenet i jakoś mi się to nie udaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkop swoją umowę w wersji papierowej, ostatnia strona umowy; powinny być 3 znaki "x" przy marketingu; lub pozostaje infolinia, ewent. mail w bankowości internetowej - ale to najdłuższa forma komunikacji.

      Usuń
    2. Rzekomo tylko na infolinii lub w placówkach.

      Usuń
  4. Czy te płatności bedą też zaliczone do promocji w celu uzyskania 150zł za założenie konta (trzeba wykonać 1 płatnosc kartą w styczniu i lutym)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zwirtualizujesz kartę Visa 360 to tak.

      Usuń
  5. Czyli jak miałem i płaciłem kartą MC to odpadam? Znów się wyfrajerzyłem korzystając z czegoś co później bank wyklucza w promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  6. To muszą być 3 płatności i każda na min. 10 zł a nie wszystkie 3 na sumę min. 10 zł? Innymi słowy wydać trzeba min. 30 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale jeśli nie umiesz czytać regulaminu promocji, o blogu bankobranie nie wspominając to radzę nie korzystaj z żadnej promocji.

      Usuń
  7. Problem w tym (złożyłem w sobote reklamacje do banku) ze w aplikacji mobilnej wogóle nie mam opcji płatności zbliżeniowych telefonem ! Telefon bez żadnego roota, z sieci T-Mobile : Lenovo P2. Z Androidem 7.0 i NFC !
    Zainstalowałem aplikacje na telefonie żony : Huawei P9 Lite i to samo - brak opcji płatności zbliżeniowych ... :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź uprawnienia aplikacji - może coś jest poblokowane

      Usuń
    2. Dziwne bo u mnie na starym telefonie, za 500 zł kupionym 3 lata temu wszystko zadziałało. Może właśnie coś masz poblokowane?

      Usuń
    3. Włącz NFC w ustawieniach telefonu. A kartę aktywujesz w aplikacji w "Płatności zbliżeniowe telefonem".

      Usuń
    4. A może coś z limitami w bankowości mobilnej??? Sprawdź w Millenet w Ustawieniach (Ustawienia zabezpieczeń)?

      Usuń
    5. Sprawdziłem ustawienia zabezpieczeń. Nie widze tam czegoś konkretnego związanego z płatnościami zbliżeniowymi. Limit mobilny mam ustawiony na 2000zl

      NFC włączone, w ustawieniach telefonu w opcji : dotknij i zapłać aplikacja Millenium ustawiona jako domyślna i nic :-(

      Usuń
  8. Ja nie mam NFC i nie mam problemu z tą promocją ;) Niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. No dobra, to warunki spełnione. Czekam na nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy aby wziąść udział w promocji mogę do płatności zbliżeniowych telefonem podłączyć swoją kartę visa. Czy muszę jednak zrobić to z mobilną kartą visa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obojętnie. Możesz podłączyć (zwirtualizować) posiadaną kartę albo wyrobić kartę wirtualną.

      Usuń
  11. z tymi zgodami marketingowymi to wystarczy zapytam na czacie doradcy, mają do tego podglad

    OdpowiedzUsuń
  12. Czym różni się wirtualna karta od zwirtualizowanej karty bo nie wiem co wybrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wirtualna to nowa karta tylko w formie wirtualnej w aplikacji.
      Zwirtualizowana karta to nowe wcielenie karty którą masz w wersji plastikowej.

      Usuń
  13. Aktywowałam ale co z tego jak moje miasto zacofane i nigdzie mi płatność nie przechodzi...
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj w Biedronce jak masz. Mi działa.

      Usuń
    2. Generalnie tam gdzie masz płatności zbliżeniowe kartą tam też możesz płacić telefonem.

      Usuń
    3. Przykładowe sieciówki gdzie można płacić (za stroną Android Pay):
      Aldi, Carrefour, Delikatesy Centrum, Fresh market, Kaufland, KFC, Lidl, Mc Donalds, Netto, Piotr i Paweł, Shell, Spar, Biedronka, Żabka

      Usuń
  14. Ktoś już może dostał bon?

    OdpowiedzUsuń
  15. Wysyłali już te kody? Dostał ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze nie ma.

      Usuń
    2. Mają jeszcze czas do 28.03 więc musimy uzbroić się w cierpliwość.

      Usuń
  16. Dziś otrzymałem kod do empiku

    OdpowiedzUsuń
  17. Przysłali dziś smsa:
    Gratulujemy wygranej w promocji Banku Millennium "Zbliz sie do nagrod". Twoj bon w postaci kodu to xxxxxxxx, wazny do 12.03.2019. Bon o wartosci 30 zl mozesz wykorzystac w sklepie internetowym empik. Przy skladaniu zamowienia wybierz sposob platnosci - platnosc z gory.

    OdpowiedzUsuń
  18. SMSa mam i ja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dostałem kod, ale szczerze nie wiem gdzie go użyć, bo, gdy wpisuje go przy koszyku na stronie to dostaje odpowiedź, że kod jest niepoprawny i przypomina kod ekarty promocyjnej. Gdy wpisuje go do ekarty promocyjnej, to dostaję błąd, że nie istnieje taka karta :D. Ma ktoś podobny problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wpisujesz kodu do pozycji kod rabatowy, ale klikasz "dalej" i na następnej stronie spośród różnych opcji płatności wybierasz pozycję e-karta i tam wykorzystujesz otrzymany kod.

      Usuń
  20. Jak można zamknąć konto?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wypowiedzenie możesz złożyć via bankowość Millenet.

    OdpowiedzUsuń
  22. A u mnie bonu ciągle brak :( A warunki spełnione dość szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałem, żona nie. Pytała w banku i dostała odpowiedź że do 28.03 mają termin na przesłanie bonów.

      Usuń
  23. SMSa nie dostałem, dziś pójdzie reklamacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłali już jakoś w zeszłym tygodniu

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...