Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: BZ WBK: 1600 punktów w Mastercard Priceless Specials za rejestrację karty

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

29.01.2018

BZ WBK: 1600 punktów w Mastercard Priceless Specials za rejestrację karty

Na promocyjną pulę punktów załapać się mogą klienci BZ WBK, którzy zarejestrują swą kartę w programie lojalnościowym Mastercard.

Powitalne punkty Mastercard Priceless Specials dla klientów BZ WBK
W ostatnim czasie okazji do stania się klientem BZ WBK było kilka. Cieszyły się one ogromnym wzięciem ze względu na bardzo łatwe warunki. Teraz skorzystać można z kolejnej promocji, dzięki której można w prosty sposób odebrać np. bilety do kina lub doładowanie telefonu.

Czym jest program Mastercard Priceless Specials? Na blogu opisywałem już program lojalnościowy od organizacji Mastercard w momencie jego udostępnienia w Polsce, ale dziś przypomnę co najważniejsze. Klienci wybranych banków, rejestrując się w programie, mogą zbierać punkty za transakcje w określonych punktach handlowo-usługowych. A dalej, te punkty zamieniać można na nagrody z katalogu.

Dla kogo promocja? Udział w akcji wziąć może osoba, która zawarła z BZ WBK umowę o kartę:
  • debetową Dopasowana Mastercard,
  • kredytową Mastercard Silver lub 
  • MasterCard Mobile debetową lub kredytową.

Zasady promocji. By zdobyć 1600 punktów należy:
  • do 31.03.2018 r. zarejestrować się w programie Mastercard Priceless Specials; 
  • do 30.06.2018 r. wykonać co najmniej jedną płatność kartą (na dowolną kwotę). 

Nagroda ma zostać przyznana w ciągu 5 dni od spełnienia powyższych warunków. Punkty te będą jednak ważne wyłącznie przez miesiąc. Warto je więc zawczasu wymienić. A na co? W katalogu nagród za bilet do kina sieci Cinema City standardowo przeznaczyć należy 800 punktów, ale obecnie dostępna jest promocja, w której "cenę" biletu zbito do 400 punktów. Za 1500 punktów można załapać się na voucher na średnią pizzę i półlitrową Pepsi oraz drugą pizzę gratis z Telepizza, a za 1600 punktów dostaniesz doładowanie telefonu na kwotę 20 zł.

Uczestnik promocji zdobyć może tylko jedną nagrodę powitalną.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Adrianowi.


Przydatne dokumenty:

45 komentarzy:

  1. Hmmm jak zarejestrować debetową karte mobilną jak nie widać przy niej całego nr karty ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wejdziesz w karty to przy karcie mobilnej będziesz mieć opcję WIĘCEJ i na końcu Priceles Specials.

      Usuń
    2. Do rejestracji potrzebujesz jedynie 6 pierwszych i 4 ostatnich cyfr z karty. Bardziej mnie zastanawia jak się zalogować do programu jak tam potrzebny jest cały numer karty.

      Usuń
    3. Wystarczy 6 pierwszych i 4 ostatnie cyfry.

      Usuń
    4. Dzięki !
      Faktycznie po wejściu w karty i wyborze - Więcej możemy bez znajomości nr karty zarejestrować się w programie.
      Zgłoszenie poszło :-)
      Teraz czekamy !

      Usuń
  2. Potwierdzam. W promocji z Biedronką żona zamówiła kartę VIsa a ja MC. Do mojej karty była dołączona ulotka o Priceless Specials. Odłożyłem ją na zaś i zapomniałem. Dzięki za przypomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo trwa rejestracja kart w MPS. Ja czekam już tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ja też :(

      Usuń
    2. Ja na rejestrację czekam już prawie miesiąc!

      Usuń
  4. Szkoda że punkty tak krótko ważne bo na Black Friday lub coś podobnego szans nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zagłostkę. Mam kartę mobliną ale zarówno w aplikacji jak i w bzwbk24 numer karty jest wyiksowany (na zasadzie xxxx xxxx xxxx 1234). Gdzie mogę sprawdzić pierwsze cyfry numeru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aplikacji mobilnej bzwbk widzę 6 pierwszych i 4 ostanie cyfry. Czyli dokładnie tyle ile potrzebuję

      Usuń
    2. Odpowiedź przed chwilą napisałem wyżej pod komentarzem Ireneusza.

      Usuń
    3. W aplikacji (Android) widać pierwsze 6 cyfr.

      Usuń
    4. Jest 6 cyfr ale na liście kart mobilnych, na ogólnej liście kart (tam gdzie można je blokować) numer jest zasłonięty.

      Usuń
    5. pierwsze 6 cyfr i ostatnie 4 wystarczą do rejestracji ale do logowania już niestety nie.

      Usuń
  6. Super promocja . Zarejestrowalem sie 18 czy 19 stycznia i do tej pory nic ..... Nie idzie sie ani zalogować do programu ani żadnego powiadomienia ze sie cos dostało. I co to za promocja ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz na FB banku zachodniego i fb mastercard to ruszą się i moze zarejestrują nasze karty jak będzie dużo zażaleń!!!! ja czekam od 5 stycznia i nic!!!!

      Usuń
    2. Jeżeli proces rejestracji lub otrzymania karty trwa dłużej niż 14 dni to rekomendujemy złożenie reklamacji na kontakt@bzwbk.pl lub natychmiastowy kontakt z naszą infolinią: 19999. Pozdrawiamy

      Usuń
    3. Proces rejestracji lub otrzymania karty trwa dłużej niż 14 dni? To nie jest nawet zabawne!

      Usuń
  7. He he 5 dni ja już czekam ponad 2 tygodnie po tym jak zarejestrowałem kartę a mimo to nadal nie jest ona aktywna w programie masterpriceless, dzwoniłam na infolinię mam czekać do miesiąca czasu. Szok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Zespół BZ WBK tu zawita i odpowie. Bo ja mam podobnie. Czekam od 10 dni.

      Usuń
    2. Dzień dobry. Jeżeli proces rejestracji lub otrzymania karty trwa dłużej niż 14 dni to rekomendujemy złożenie reklamacji na kontakt@bzwbk.pl lub natychmiastowy kontakt z naszą infolinią 19999. Pozdrawiamy

      Usuń
  8. A może być karta Mastercard Silver kredytowa? Czy tylko dopasowana lub mobilna karta?

    OdpowiedzUsuń
  9. "W katalogu nagród za bilet do kina sieci Cinema City standardowo przeznaczyć należy 800 punktów, ale obecnie dostępna jest promocja, w której "cenę" biletu zbito do 400 punktów."

    Nie do końca jest to prawdą ponieważ na kartach mBanku nic takiego nie ma, kiedyś po 400 były przy TMUB ale już nie mam tych kart więc nie mam jak sprawdzić. Przy mBanku jest obecnie 20 zł do carefoura jako oferta specjalna. Widocznie każdy bank ma swoje promocje.

    OdpowiedzUsuń
  10. z tego co czytałem u mr złotówy to moze byc :)
    niestety z tego co widze promocyjne punkty na bilet do kina mozna wziasc tylko 1 raz..potem zostaje 800 punktów za bilet

    OdpowiedzUsuń
  11. To samo u mnie, z dwa tygodnie temu zarejestrowałem się i nadal nie mogę zalogować do programu, jednocześnie formularz rejestracji cały czas jest aktywny i przyjmuje kolejne próby rejestracji bez błędów że karta już Zarejestrowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, w takim wypadku zachęcamy do natychmiastowego kontaktu z naszą infolinią: 19999. Pozdrawiamy

      Usuń
    2. A na tej infolinii ktoś w ogóle odbiera telefony?

      Usuń
  12. Mam kartę Visa-Mobile debetowa (mobilną) - da się ją jakoś zamienić na Mastercard mobile?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak przy karcie mobilnej po zarejestrowaniu do tego programu z linku Złotówy zalogować się na stronie programu na swoje konto jak tam trzeba podać numer karty a w przypadku mobilnej kilka cyfr jest w postaci gwiazdek???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponawiam pytanie - jak zalogować się do samego programu jak nie znamy całego numeru karty mobilnej???

      Usuń
    2. No właśnie z tym chyba wielu ma problem a jakoś bank nie raczy odpowiadać :(

      Usuń
    3. można dzwonić na infolinię programu Mastercard Priceless Specials: dla komórek 616 646 010 (8:00-22:00, pn-sb), tam wytłumaczą jak z tymi punktami przy karcie mobilnej. Z grubsza: po rejestracji z linku Złotówy należy czekać na maila o przystąpieniu do promocji, mają czas do 3 tyg., dopiero po takim mailu wykonać 1 transakcję kartą mobilną, odczekać 5 dni regulaminowych i zadzwonić na infolinię - tam telefonicznie podając swoje dane można wymienić punkty na nagrody.

      Więc ogólnie - mało ciekawie. Łatwiej mają ci, co już jakąś kartę tradycyjną w BZ WBK mają, o szczegóły nie pytałam, może kto inny tu napisze.

      Usuń
    4. z tego co mi mówili w bzwbk aby móc zarejestrować karte mobilna( czy to debetowa czy kredytową) trzeba zarejestrować najpierw plastik,a później połączyć obie...ja chciałem tylko mobilna kredytową- samej się nie da..

      Usuń
    5. 02.02.2018 dostałam maila od Priceless Specials: "Miło Cię widzieć w programie partnerskim priceless specials!" więc chyba się da. W plastiku mam tylko kartę bankomatową, którą się nie płaci. Rejestracja z linku Złotówy dnia 31.01.2018.

      Usuń
    6. Właśnie wymieniłam na infolinii 1.600 pkt na dwa bilety do Cinema City i otrzymałam je smsem w 2 min po zakończeniu rozmowy. Tak więc - wszystko działa :)

      Usuń
    7. Potwierdzam. Wymiana szybko działa choć u mnie przez panel MPS.

      Usuń
    8. Znalazłem inny sposób potrzebne są 2 telefony z androidem. Nazwijmy je MASTER (ten z mobilną kartą BZWBK) oraz SLAVE (telefon pomocniczy). Poniżej kolejne kroki:
      - instalujemy na telefonie SLAVE ze sklepu Google Play aplikację Czytnik Kart Bankowych NFC (Julien KILLAU)
      - uruchamiamy zainstalowany program i wchodzimy do ustawień a tam załączamy "Aktywny tryb zgodności"
      - zamykamy aplikację Czytnik Kart Bankowych
      - włączamy funkcję NFC w tel. MASTER
      - włączamy funkcję NFC w tel. SLAVE
      - uruchamiamy aplikację Czytnik kart Bankowych
      - zbliżamy telefony do siebie pleckami
      - na tel. SLAVE powinien ukazać się nam pełny numer naszej karty.
      Dzięki temu możemy cieszyć się pełnym dostępem internet do naszego konta w Priceless Specials. Życzę powodzenia u mnie wszystko działa :)

      Usuń
  14. Dzisiaj poszła reklamacja do banku. Wyjątkowo szybko poszło na infolinii, zobaczymy jak z rozpatrywaniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam posiadam tylko karte mobilną. Zarówno w aplikacji jak i na portalu w komputerze widzę tylko 4 ostatnie cyfry karty mobilnej. Bank WBK umywa ręcę, choć to ich karta. Odsyłają na infolinię Priceless specials a tam otrzymujemy informację, że posiadając kartę tylko mobilną nie ma możliwości zalogowania. Jedyna opcja by dowiedzieć się o saldzie punktów oraz wymienić punkty na nagrody to infolinia Procelss specials. Chyba tak nie powinno być....skoro zawieram umowę z bankiem o posiadanie karty to powinnam mieć do niej dostęp i znac jej numer, w końcu to moja karta, wydana na mój wniosek....

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...