Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja dla zaproszonych klientów BZ WBK: bon 20 zł do Empik.com za wypełnienie ankiety

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

25.01.2018

Promocja dla zaproszonych klientów BZ WBK: bon 20 zł do Empik.com za wypełnienie ankiety

Dostępna jest kolejna promocja dla obecnych klientów BZ WBK.

Karta podarunkowa 20 zł do Empik.com za ankietę dla BZ WBK
Tym razem do zdobycia czeka karta podarunkowa o wartości 20 zł do wykorzystania w internetowym sklepie Empiku. Warunek jest bardzo prosty: wystarczy wypełnić ankietę na temat potrzeb i oczekiwań klientów wobec banku.

Ankietę przeprowadza Instytut Badawczy GfK Polonia na zlecenie BZ WBK. Dla osób, które wypełnią internetową ankietę, nagroda ma być przesłana w ciągu 14 dni (najpóźniej do 9.02.2018 r.) wiadomością na adres mailowy klienta. Tam też ma być podana data ważności karty podarunkowej.

Jeśli więc jesteś klientem BZ WBK, warto sprawdzić skrzynkę mailową, bo to właśnie tam przychodzi zaproszenie do ankiety (tytuł wiadomości: "Wypełnij ankietę, a otrzymasz eKartę prezentową do empik.com!").

Swoją drogą ciekaw jestem, ile osób spośród Czytelników bloga dostało zaproszenie? Powiadomienie o tej "okazji do bankobrania" otrzymałem od dwóch Czytelników: Łukasza i Marcina (wielkie dzięki!). W mej rodzinie zweryfikowaliśmy, jak wygląda sytuacja z zaproszeniami. Na 3 osoby posiadające konto w BZ WBK, propozycję otrzymała tylko jedna.

Bądź na bieżąco z promocjami: na Twitterze i polub na Facebooku:



Przydatne dokumenty:

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. Gdy jest promocja dla wybranych to nigdy nie jestem w tej grupie.

      Usuń
  2. Mam! Dzięki za cynk. Mail był w spamie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki dopisek w mailu:
    UWAGA! Naszych ankiet nie można wykonywać na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet z Androidem). Przepraszamy za utrudnienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ankieta uzupełniona więc czekam na nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W rodzinie 4 klientów w BZ WBK i nikt nic nie dostał :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś przesłali mi smsa z zaproszeniem do ankiety a mail był już z wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do żony dzwonili ale nic nie wysłali. U mnie cicha

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze ciekawi mnie ilu klientów do takich promocji zapraszają. Czy to jakaś garstka, kilkaset osób a może tysiące?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak jak robią to w promocjach z limitami czyli 1-2 tys.

      Usuń
    2. I czym się kierują wybierając tych a nie innych klientów?

      Usuń
    3. Dobór wg zasady: "Komora maszyny losującej jest pusta, następuje zwolnienie blokady..."

      Usuń
  9. U nas 3 klientów i1 dostał maila, miałem go usunąć nie otwieram ale skoro potwierdzacie że coś takiego jest to zaraz to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie heca. Dostałem zaproszenie, wchodzę na link z ankietą, klikam by zacząć a tam informacja że osób o takich parametrach jak ja nie potrzebują w ankiecie. A nie zdążyłem jeszcze nic podać!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie była ale po otwarciu pierwszej strony z linka i naciśnięciu dalej wyskoczył komunikat
    "Doceniamy Twój czas, ale niestety nie kwalifikujesz się do badania.
    Aby wyjść z kwestionariusza, możesz przejść do innej witryny lub zamknąć to okno."

    Więc po co linka i maila wysyłali oraz sms wysyłali ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem to samo i dlatego przed chwilą napisałem reklamację w BZWBK24.

      Usuń
    2. Wszystko spoko, ale jaka podstawa reklamacji?

      Usuń
    3. Na poziom obsługi. Że wysłali maila, później sms, poświęciłem czas zachęcony nagrodą a ostatecznie mnie wykiwali. Zażądałem udostępnienia ankiety ponownie albo rekompensaty w postaci bonu do Empiku.

      Usuń
    4. Wg mnie to nie powinna być reklamacja, ale posądzenie o rozsyłanie spamu.

      Usuń
    5. U mnie również pojawił się problem z wypełnieniem ankiety więc poszła reklamacja.

      Usuń
  12. U mnie też nic na skrzynce...

    OdpowiedzUsuń
  13. To jakaś KPINA !!!
    u mnie też taka informacja
    Dziękujemy za poświęcony czas. Niestety poszukujemy osób spełniających inne kryteria.
    Aby zakończyć ankietę, proszę przejść do innej strony lub zamknąć okno przeglądarki.

    To exit the questionnaire you can either navigate to another website or close this window.

    CO TO MA BYĆ !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie dostałem.

    OdpowiedzUsuń
  15. "Dziękujemy za poświęcony czas. Niestety poszukujemy...."

    Panu już dziękujemy - bonu nie dostaniesz i co nam zrobisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No słabe to. Tym bardziej że po sms-ie przypominającym.

      Usuń
  16. Po co informować tu o promocji, która jest tylko dla wybranych, a bank sam zadba o to żeby ich powiadomić? Nawet reflinków nie ma, więc właściciel bloga na tym nie zarabia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczą się kliki :)

      Usuń
    2. Ja bym przeoczył gdyby nie ten artykuł. Bo mail był w spamie a numer bankom podaję taki który telefon trzymam w szufladzie.

      Usuń
    3. @Anonimowy 27 stycznia 2018 01:48, oczywiście, że wolałbym tylko i wyłącznie promocje dla wszystkich. Ale bywają i takie, że są wyłącznie dla zaproszonych albo limitowane. Co nie zmienia faktu, że też można dzięki nim zarobić.

      Gdyby kryterium doboru tematów były reflinki to nie byłoby tu pewnie ponad połowy wpisów, a z rankingu lokat "wyciąć" należałoby 3/4 pozycji. Wiem, że są blogi i portale ekonomiczne, które przygotowują tak "rzetelne" i "wiarygodne" zestawienia, ale ja idę swą drogą.

      Usuń
  17. 20 zł ...nawet książki się za to w empiku nie kupi.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...