Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: 200 zł na zakupy na Allegro za Konto Jakie Chcę w BZ WBK

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

15.01.2018

200 zł na zakupy na Allegro za Konto Jakie Chcę w BZ WBK

Wystartowała kolejna promocja konta osobistego w Banku Zachodnim WBK.

Bony 200 zł na zakupy na Allegro za Konto Jakie Chcę w BZ WBK
Tym razem do zdobycia są bony o wartości 200 zł do wykorzystania w serwisie Allegro. Warunki do spełnienia ponownie bardzo proste, aczkolwiek pula nagród jest dość mocno ograniczona. Z udziałem w akcji warto więc się pośpieszyć i działać niezwłocznie. Na promocję załapie się wyłącznie pierwsze 300 osób!

[Aktualizacja w dn. 15.01.2017 r., g. 17:25: linki do promocyjnego wniosku zostały wyłączone, a to oznacza zakończenie promocji z powodu wyczerpania puli (po zaledwie 2 godzinach i 20 paru minutach).

Aktualnie bon 400 zł do wykorzystania na Allegro zdobyć można w promocji Citibanku.



Dla kogo promocja? W akcji wziąć mogą osoby pełnoletnie, które w ciągu 12 miesięcy od złożenia wniosku o konto w promocji nie posiadały konta osobistego (prowadzonego w PLN) w BZ WBK.

Z udziału w promocji wykluczeni są również nagrodzeni w grudniowej akcji "Zyskaj z Kontem Jakie Chcę- edycja I" (opisywałem ją tutaj).

Zasady promocji. By wziąć udział w promocji "Zyskaj z Kontem Jakie Chcę - edycja II" i zdobyć nagrody:
  • złóż wniosek o Konto Jakie Chcę (udział w promocji dają wyłącznie wnioski złożone na stronie akcji);
  • do 19.01.2018 r. zawrzyj umowę o konto z kartą debetową wydawaną do konta;
  • do 26.01.2018 r. otrzymaj od banku SMS lub mail o aktywacji konta;
  • najpóźniej do 10.02.2018 r.:
    • zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej BZ WBK;
    • zapewnij wpływ w wysokości 500 zł na nowo otwarte konto;
    • wykonaj płatności kartą wydaną do konta lub BLIKiem na kwotę min. 150 zł (transakcje można wykonać w dowolnych punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie).

I to już wszystko (no może poza jednym jeszcze wymogiem: konto należy posiadać do dnia wydania nagrody). Jest więc bardzo prosto. Trzeba jednak zwrócić uwagę na fakt, że bank mocno ograniczył pulę nagród w promocji. Na bony załapie się tylko 300 osób. Z tej racji z udziałem w promocji nie ma co zwlekać (przypomnę, że w ostatniej okazji do bankobrania z BZ WBK pula 1 000 wniosków objętych promocją - dodatkowo dostępna jednak też dla obecnych klientów - rozeszła się bardzo szybko: w niespełna 7 godzin).

Nagroda - 2 bony po 100 zł - ma zostać przesłana mailem do 28.02.2018 r.

W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda tak:
Terminarz promocji Konto Jakie Chcę w BZ WBK z bonami Allegro 200 zł

Konto Jakie Chcę - prześwietlenie oferty


Główne cechy rachunku otwieranego w promocji to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie rachunku;
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej i mobilnej;
  • 0 zł za wydanie karty i 15 zł za jej wznowienie (gdy bank przesyła nowy plastik po upływie terminu ważności dotychczas używanej karty); 
  • opłata miesięczna za Kartę Dopasowaną Mastercard lub Visa (odpowiadający Ci wariant możesz wybrać i zmieniać w bankowości internetowej):
    • 0/5 zł - opłata nie jest pobierana w przypadku wykonania min. 5 płatności na dowolne kwoty lub
    • 0/5 zł - opłata nie jest pobierana w przypadku wykonania płatności kartą na sumę min. 500 zł lub
    • 3 zł bez warunków; 
  • 0 zł za wypłaty kartą z bankomatów BZ WBK; 5 zł za każdą wypłatę kartą z innego bankomatu w Polsce (lub bez opłat w przypadku wykupienia pakietu za 7 zł miesięcznie).

Umowę o konto można zawrzeć na jedne z trzech poniższych sposobów:
  • przelewem weryfikacyjnym z własnego konta w innym banku - w tym przypadku ważne jest by dane z przelewu (imię, nazwisko, adres) zgadzały się z tymi, które podasz we wniosku. Przelew może być wykonany wyłącznie z wybranych banków (Alior Bank, Bank Pekao, Bank Spółdzielczy we Wschowie - Net Bank, Eurobank, mBank, Raiffeisen Polbank, T-Mobile Usługi Bankowe), i w dodatku tylko gdy Twa tożsamość została tam zweryfikowana (nie otworzysz konta przelewem z banku, w którym konto zostało otwarte przelewem); 
  • za pośrednictwem kuriera - w związku z wymogiem zawarcia umowy najpóźniej do 19.01.2018 r. ten sposób wydaje mi się bardzo ryzykowny (kurier może po prostu nie zdążyć dotrzeć do Ciebie z dokumentami do podpisu);
  • podczas weryfikacji w rozmowie wideo z doradcą banku (by skorzystać z tej opcji niezbędne jest posiadanie przeglądarki innej niż Internet Explorer).


Przydatne dokumenty:

75 komentarzy:

  1. Czy ten wpływ mogę zrobić ze swego konta w innym banku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mam kartę kredytową w BZ WBK (w promocji Cinema Unlimited) to mogę wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wziąć udział. Z promocji wyklucza jedynie posiadanie konta osobistego (w PLN). Jeśli ktoś ma konto walutowe, kartę kredytową, lokatę bądź kredyt w BZ WBK to nie jest to przeszkodą :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Wniosek złożony ☺

      Usuń
  3. Podany link do złożenia wniosku się nie otwiera.Czyżby oferta już nie aktualna??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie działa. Sprawdzone przed chwilą na kilku różnych przeglądarkach.
      Spróbuj, proszę, na innej przeglądarce lub w trybie incognito. Ostatecznie wyczyść pliki coockies. Wtedy powinno zadziałać.

      Taka sytuacja może też zdarzyć się u osób posiadających AdBlocka (wtedy najlepiej chwilowo go wyłączyć).

      Usuń
    2. U mnie działa. Wniosek przed chwilą złożony.

      Usuń
  4. No się nie łapię :( BO przez ostatnie 1,5 roku to konto w BZ WBK bardziej opłacało się utrzymywać niż zamykać bo co rusz były promocje dla posiadających konto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Konto – Konto Jakie Chcę, prowadzone w Banku zgodnie z Regulaminem kont dla ludności Banku
    Zachodniego WBK S.A. dostępnym na stronie www.bzwbk.pl

    czy to oznacz że jak ktoś ma konto godne polecenia to może wziąc udział ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, bo wygląda to następująco:

      "Uczestnikami promocji mogą być osoby, które zawnioskowały o Konto (...), spełniły warunki określone w par. punkt 4.2 oraz w ciągu 12 miesięcy od złożenia wniosku o konto nie posiadały konta osobistego prowadzonego w PLN w Banku Zachodnim WBK"

      W tej drugiej części "konto osobiste" jest już zapisane z małych liter - czyli nie jest tym Kontem (z wielkiej litery) zdefiniowanym jako Konto Jakie Chcę. Ogólnie są wykluczone więc osoby, które posiadają bądź posiadały w ciągu ostatnich 12 miesięcy jakiekolwiek konto osobiste PLN w BZ WBK (Jakie Chcę, Godne Polecenia, 1|2|3 bądź inne).

      Usuń
    2. Dobry trop. Ale niestety w BZ WBK widać, że nie zaliczają takich wtop jak w BGŻ BNP Paribas gdzie te definicje im się trochę porypały w zeszłorocznej promo.

      Usuń
  6. W jaki sposób liczą pierwsze 300 osób? 300 osób które otworzą pierwsze konto czy 300 osób które otworzą konto zrobią przelew na 500zł i wydadzą 150zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjaśniałem tę kwestię z organizatorem. Liczba składanych wniosków jest monitorowana. W odpowiednim momencie strona promocji ma zostać wyłączona, tak by wszyscy którzy złożą wnioski, załapali się na nagrody (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków). Decydować więc będzie złożenie wniosku.

      Usuń
  7. Czy bon 100 zł trzeba wydać przy jednych zakupach? Jaka może być ważność takiego bonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu bony na Allegro można wykorzystywać jednorazowo. Czyli dostaje się rabat 100 zł na zakup danego towaru (lub koszyka towarów).

      Co do daty ważności bonów to faktycznie brak tej informacji w regulaminie, ale przed chwilą otrzymałem odpowiedź od organizatora - bank deklaruje, że bony mają być ważne do końca 2018 r.

      Usuń
    2. A czy można wykorzystać dwa bony do płatności za jeden przedmiot?

      Usuń
  8. Robiłem kiedyś już weryfikację przelewem z innego konta i drugi raz nie mogę tego zrobić. Czyli mnie to dyskwalifikuje... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz wideorozmowę. Ostatnio wiele osób ją sobie chwaliło (że szybko i wygodnie).

      Usuń
  9. Chciałbym ale mam chrome na linuxie i też się nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj kuriera. Przyjedzie do piątku to przyjedzie. Nie przyjedzie to mówi się trudno.

      Usuń
    2. Tak zrobiłem. /dzięki ;)

      Usuń
  10. Trzeba zaznaczyć wszystkie zgody we wniosku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji nic w tej kwestii nie reguluje, więc wystarczy zaznaczyć wyłącznie te zgody, które ewentualnie wymagane są przez sam wniosek.

      Usuń
  11. Czy po założenia konta bank przesyła informację, że jest się w pierwszej 300 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo to nie ma takiego potwierdzenia. Kluczowe jest jednak to, żeby bank wiedział iż wniosek bierze udział w promocji (a więc pochodzi ze strony dedykowanej akcji).

      Usuń
    2. Dlatego ja np robię sobie printscreeny z wniosku by nie było dyskusji czy wniosek był dobrze złożony. Aczkolwiek robię od 2 lat, sporo promocji przerobiłem i na szczęście nigdy nie musiałem ich wykorzystywać.

      Usuń
  12. Po otrzymaniu bonów już na początku marca można zamknąć konto?
    Po zamknięciu konta bony będą ważne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zakończeniu promocji i otrzymaniu nagrody, z kontem można zrobić co się chce (także zamknąć). Aczkolwiek BZ WBK często organizuje promocje dla obecnych klientów, więc pewnie nie zabraknie zachęt by zostać na dłużej ;)

      Po zamknięciu konta bony będą ważne.

      Usuń
  13. Przelew weryfikacyjny może być z Millenium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko z banku, który jest na liście akceptowanych (Millennium wśród nich niestety nie ma).

      Usuń
  14. Jeśli ktoś się zastanawia/waha to podpowiem: promocja już wkrótce się zakończy (to kwestia zapewne kilkunastu minut).

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Nowy rekord.

      Usuń
    2. Ten 'rekord' to jedynie 300 wniosków - żałosne!

      Usuń
    3. No właśnie. Żeby ktoś zaraz nie postanowił bić rekordu pulą 100 wniosków. Albo 10.

      Usuń
    4. Podobno już szykują nową ofertę na 2 bilety do kina i ma się kwalifikować 50 wniosków - to będzie bankowo nowy rekord!

      Usuń
  16. No ja pierdziele, znowu się nie załapałem przez pracę.
    Mam nadzieję, że chcą wyłapać łowców przez te promocje i dadzą jakąś dobrą i dużą, prawda ? Prawda ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. W pracy nie mogłem złożyć wniosku :(

      Usuń
  17. Ja i tak się nie miałem szans załapać bo mam jeszcze u nich Konto Godne Polecenia.
    Cóż, w poprzedniej edycji było możliwe je posiadać i założyć te Jakie Chcę, a teraz już nie. Wniosek z tego prosty, nie gadam z nimi o zamianie (choć już kilka razy proponowali), dopóki mi nie zapłacą za zamianę lub założenie dodatkowo tego "Jakie Chcę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stara i najlepsza zasada. Nie zakładaj konta, nie wyrabiaj karty, nie pobieraj aplikacji póki bank za to nie zapłaci :D

      Usuń
    2. W lutym ma być nowa TOiP dla KGP i to chyba rozwiąże 'problem :)

      Usuń
    3. Tez o tym słyszałem, że Wubek chce się pozbyć klientów z innymi kontami gdyż chcą by wszyscy mieli to samo konto, tzn. "Jakie chcę"

      Usuń
    4. to po co najpierw zachęcali do KGP tak że większość z nas ma po 3 albo 6 kont? zawsze można podziękować w ogóle jak tak bardzo chcą się pozbyć KGP

      Usuń
    5. Od tamtej akcji (listopad 2015) zmieniło się już dwóch szefów marketingu oraz odszedł prezes, bo dostał ofertę na stołek premiera :)

      Usuń
  18. Zdążyłem wypełnić i wysłać wniosek przed zakończeniem promocji.
    Wybrałem opcję zawarcia umowy podczas weryfikacji w rozmowie wideo.
    Niestety mój komputer najpierw nie chciał współpracować w tym zakresie.
    A potem przerwało połączenie i zarzuciłem temat na dzisiaj.
    Jeśli bym jutro zawarł umowę, to nadal będzie nagroda z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W powyższym opisie czytamy:

      - do 19.01.2018 r. zawrzyj umowę o konto z kartą debetową wydawaną do konta;
      - do 26.01.2018 r. otrzymaj od banku SMS lub mail o aktywacji konta;

      Usuń
  19. Również się jeszcze załapałem na promocję z tym, że zaznaczyłem konto bez karty (zapłacę blikiem). Czy w tej sytuacji kwalifikuję się do nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz mieć kartę więc wyrób mobilną w aplikacji.

      Usuń
  20. Dobry wieczór, czy komuś z forumowiczów bank przysłał SMS o odrzuceniu wniosku z prozaicznego powodu niezgodności danych we wniosku z danymi w dowodzie?Ja otrzymałem tego SMS 2 razy z rzędu aplikując o konto w BZWBK a do tej pory nigdy mi się to nie zdarzało(a po pierwszym SMS przy następnej promocji byłem "podwójnie" czujny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji z Biedronką miałem tą samą sytuację :(

      Usuń
  21. Czy możecie się już zalogować do bankowości po otwarciu konta w promocji?
    NIK podany w tytule przelewu zwrotnego u mnie jeszcze nie działa i nie jestem pewny czy to na pewno NIK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIK ma 8 cyfr. Oprocz NIKu musisz mieć jeszcze PIN

      Usuń
    2. Teraz działa, wcześniej w ten sam sposób nie działało.

      Usuń
  22. Ufffff. Przed chwilą był u mnie kurier. No już prawie rzutem na taśmę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie lipa. Nie przyjedzie. Był w środe (ponoć bo nikt nie dzwonił, przyszedł tylko sms, że nie zastał nikogo i proszą o kotakt). W środę nie udało się dodzwonić, w czwartek cały dzień również nikt nie odebrał. Wieczorem zgłoszona interwencja do Inpost i dziś telefon, że dopiero w niedziele może przyjechać bo nie da rady dzisiaj. W niedzielę to może sobie tę umowę w 4 litery wsadzić...

      Myślicie, że jest opcja reklamacji w banku? Czy raczej przepadło?

      Usuń
    2. Wubek nie może brać odpowiedzialności za Iolewanie obowiązków przez pracowników nPost.

      Usuń
  23. Jaki jest okres rozliczeniowy dla karty? (kiedy jest pobierana opłata za niespełnienie warunków do karty).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc kalendarzowy. Opłaty pobierają do 10-go dnia kolejnego miesiąca.

      Usuń
  24. Wziąłem kartę MC. Można podpiąć pod Priceless Specials. Warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bankobranie.blogspot.com/2017/11/mastercard-priceless-specials-black-friday.html

      Usuń
  25. Czy można zrezygnować z karty po spełnieniu warunków promocyjnych?

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam pytanie. Czy podpisując umowę o kartę ale jej nieaktywuję to spełnię warunki promocji? Płatności w wymaganej kwocie wykonałem blikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne że umowa podpisana. Ale nieaktywowanie karty nie oznacza braku opłaty za kartę. Za luty będzie. Zmień opłatę na tę ze zwolnieniem za 5 płatności na dowolne kwoty najlepiej.

      Usuń
  27. Czy te 150 zł można wyrobić w jednej płatności czy trzeba w kilku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "do najpóźniej 10.02.2018 wykonać Transakcje Kartą lub BLIK na kwotę minimum 150 zł". "Transakcje" a nie "transakcję" wskazywałoby na liczbę mnogą. chociaż gdyby było jednak transakcję to byłoby wyśrubowane bo nie każdy jednorazowo tyle wydaje więc pewnie przejdzie tak czy siak. Ale bezpieczniej jeszcze machnąć jedną dodatkową transakcję.

      Usuń
  28. czy musi być wyrażona zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych aby otrzymać bony po spełnieniu warunków?

    OdpowiedzUsuń
  29. szlak mnie trafia, bo kurier był 7 dni późńiej, a sms dziś dosałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam bony :) dziękuje i czekam na następne promocje.Pozdrawiam walentynkowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elegancko bony są i u mnie :D

      Usuń
    2. hee, i u mnie :)

      pozdrawiam i dziękuję.
      PS. można zamykać już konto?

      Usuń
  31. Szkoda jedynie że bonów nie da się połączyć i trzeba zrobić odrębne zakupy.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...