Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Promocja dla klientów PGE: do 30 zł zwrotu za płatności kartą Mastercard
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

15.12.2017

Promocja dla klientów PGE: do 30 zł zwrotu za płatności kartą Mastercard

Jeśli jesteś klientem PGE to masz szansę zaoszczędzić na rachunkach.

Zwrot 30 zł za automatyczne opłacanie rachunków PGE z kartą Mastercard
Wystartowała bowiem kolejna promocja, która premiuje uruchomienie automatycznej płatności kartą z logo Mastercard. Po podobnych propozycjach dla klientów Play i UPC, teraz przyszedł czas na klientów największego dostawcy prądu w Polsce, czyli PGE.

Dla kogo promocja? Uczestnikiem akcji może być osoba, która jest klientem PGE, której został nadany "indywidualny numer klienta powiązany z indywidualnym numerem rachunku bankowego klienta i która, przy użyciu numeru rachunku bankowego, dokona swojej rejestracji lub autoryzacji w serwisie bm.pl (serwis ten obsługuje automatyczne płatności - przyp. Mr. Złotówa)".

Z promocji wykluczeni są klienci posiadający liczniki przedpłatowe ("pre-paid") oraz klienci Oddziału Zamość Energos.

Zasady promocji. By uzyskać zwroty:
  • w okresie od 14.12.2017 r. do 13.03.2018 r. (lub do wcześniejszego wyczerpania limitu 80 000 uczestników akcji) przystąp do promocji, aktywując automatyczne płatności z kartą Mastercard w serwisie ebok.gkpge.pl; musisz przy tym posiadać wyrażoną zgodę na przesyłanie/udostępnianie faktur od PGE w formie elektronicznej; 
  • zrealizuj (choć de facto realizować się one będą za Ciebie) automatyczną płatność kartą za rachunki od PGE (w okresie do 13.12.2018 r.); rachunek kwalifikujący do zwrotu musi opiewać na kwotę min. 10 zł.


W promocji nie bierze udziału opłacenie rachunku inicjującego automatyczne płatności. Za kolejny dostaniesz jednak zwrot w wysokości 10 zł (zostanie on wypłacony nie wcześniej niż 48 godzin od realizacji transakcji). Łącznie można uzyskać 3 takie zwroty, a więc wróci do Ciebie nawet 30 zł.

W promocji bierze udział tylko pierwsza aktywacja płatności automatycznej kartą Mastercard dla jednego klienta. Nie jestem klientem PGE, więc nie mam możliwości zweryfikowania tego w eBOKu, ale w przypadku automatycznych płatności kartą za faktury Play pobierana jest opłata w wysokości 1 zł za realizację transakcji. Warto na to zwrócić uwagę przy aktywacji usługi w PGE. Warto również zwrócić uwagę, że jeśli faktury od PGE masz na swą działalność gospodarczą, to otrzymane zwroty będą stanowić przychód i powstanie obowiązek rozliczenia podatku (nie dotyczy to odbiorców indywidualnych, a więc osób fizycznych).

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikom: Grzegorzowi i Michałowi.

Przydatne dokumenty:

13 komentarzy:

  1. Wczoraj zapłaciłem rachunek :( Czyli muszę czekać do kolejnego by włączyć a zwrot dostanę dopiero od następnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wychodzi. Po to też dali tak dlugi czas do grudnia'18.

      Usuń
  2. No i jest poprawa. Przy Playu i UPC zwrot 5 zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowizja za płatność kartą dla BM wynosi 0,99 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tylko pierwsza. Automatyczne beda już bez prowizji

      Usuń
  4. Jeśli klientem PGE i faktura jest wystawiona na moją mamę, to czy ja mogę zrobić płatności moją kartą i załapię się na zwrot czy raczej nie, i źródło płatności musi być zgodne z klientem PGE, na którego są rachunki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 99,99% nie ma znaczenia. Ważne że karta MC.

      Usuń
  5. Czy ktoś otrzymał zwrot z tej promocji? U mnie zero pomimo wzięcia w niej udziału.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to znaczy wzięcia udziału? Pierwsza opłata jest inicjująca płatności automatyczne, zwrot jest od następnej. Jak coś jest niezgodne z regulaminem promocji to składaj reklamacje.

      Usuń
  6. Ja miałem już dwa razy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie otrzymałem do tej pory żadnej kwoty. Co prawda błędem może było to, iż 3 razy robiłem samodzielnie przelewy, gdzie za 3-cim razem zaznaczyłem aby przelewy realizowały się automatycznie. Dzisiaj mija termin opłaty faktury za prąd, a widzę, że pieniądze nie zeszły z konta i faktura jest nadal nie opłacona. Mam do Was pytanie, jeżeli samodzielnie dokonuję opłaty poprzez Blue Media, to nie należy się zwrot? Czy dotyczy on tylko i wyłącznie płatności automatycznej? Zobaczę jutro, czy faktura została opłacona, jeżeli nie, to będę pisał do Blue Media.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy przeczytać regulamin promocji, tam jest wszystko napisane.

      Usuń