Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Lokata 3,5% w BGŻ Optima + gwarantowany bonus 50 zł
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

12.12.2017

Lokata 3,5% w BGŻ Optima + gwarantowany bonus 50 zł

Wreszcie pojawiła się długo wyczekiwana promocja lokaty z dodatkowym bonusem.

A to szansa na podwójny zysk. Dostaniesz bowiem nie tylko odsetki dzięki - bardzo dobremu jak na obecne czasy - oprocentowaniu na poziomie 3,5% w skali roku, ale także dodatkową nagrodę pieniężną. To bonus w wysokości 50 zł.

[Aktualizacja w dn. 22.12.2017 r.: w związku z wyczerpaniem puli 1 000 rejestracji objętych promocją, akcja została zakończona.]

Dla kogo promocja? Propozycja skierowana jest do osób, które mogą skorzystać z Lokaty Bezkarnej w BGŻ Optima, a więc do tych, którzy co najmniej od 12 miesięcy nie posiadają rachunku oszczędnościowego (Głównego lub Smart) w BGŻ Optima.

Co ważne: z promocji na szczęście nie są wykluczeni klienci posiadający konto osobiste lub inne produkty w BGŻ BNP Paribas.

Zasady promocji. By skorzystać z promocji "Lokata z premią" i zdobyć nagrodę gwarantowaną:
  • zarejestruj się na stronie promocji i w kolejnym kroku (na tej samej stronie) zawnioskuj o Lokatę Bezkarną w BGŻ Optima (we wniosku pamiętaj podać te same dane, którymi uzupełnisz formularz rejestracyjny);
  • najpóźniej do 7.01.2018 r. zawrzyj umowę o Konto Oszczędnościowe Smart i załóż Lokatę Bezkarną (na kwotę min. 1 000 zł);
  • utrzymaj lokatę do końca umownego (3-miesięcznego) okresu, a do 15.04.2018 r. włącznie środki z zakończonej Lokaty Bezkarnej utrzymaj na rachunku Smart.

Promocja może być dostępna do 31.12.2017 r., ale zakończy się wcześniej w przypadku wyczerpania puli 1 000 wniosków objętych promocją. Warto się więc pośpieszyć i nie zwlekać z udziałem w akcji. Jeśli pula wyczerpie się przed terminem, wówczas na stronie promocji pojawi się stosowna informacja i nie będzie już możliwe złożenie kolejnych wniosków.

O przyznaniu nagrody organizator promocji powiadomi Cię mailowo najpóźniej do 30.04.2018 r. W tej wiadomości otrzymasz też dane niezbędne do zalogowania na stronie promocji, gdzie podać będzie należało (do 10.05.) numer rachunku konta oszczędnościowego Smart otwartego w promocji. Na to konto nastąpi wypłata premii w terminie do 15.05.2018 r.

Jeśli nie chcesz, by umknął Ci ważny termin, jakim jest uzupełnienie danych do wypłaty premii, zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga. To zero spamu! Powiadamiam jedynie o nowych promocjach i o ważnych terminach w najbardziej popularnych okazjach do bankobrania:
Adres e-mail

W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda następująco:
Terminarz promocji Lokaty Bezkarnej z premią 50 zł

Lokata Bezkarna i konto oszczędnościowe Smart - prześwietlenie


Lokata Bezkarna - jej główne cechy to:
  • minimalna kwota: 1 000 zł
  • maksymalna kwota: 20 000 zł
  • okres lokaty: 3 miesiące
  • oprocentowanie: 3,5% w skali roku (stałe)

Konto oszczędnościowe Smart
jest prowadzone bez warunków za 0 zł. Darmowe (i ilościowo nielimitowane przy tym) są też przelewy z takiego rachunku. Jest on zarówno rachunkiem służącym obsłudze lokaty w BGŻ Optima, jak i sposobem na ulokowanie oszczędności z możliwością wypłaty w dowolnym momencie. W chwili obecnej oprocentowanie na tym koncie wynosi 2,5% w skali roku dla kwoty do 150 000 zł (warunkiem jest wpłacenie nowych środków, a stawka ta obowiązuje do 25.01.2018 r.). W przypadku osób dopiero co zakładających lokatę powitalną i rachunek oszczędnościowy Smart sytuacja jest jasna: wszystkie wpłacone środki będą nowymi.


Umowę o konto zawrzesz zdalnie - wykonując przelew weryfikacyjny ze swego konta w innym banku. Ważne przy tym by wszystkie dane przy takim przelewie zgadzały się z tymi, które podasz we wniosku. Przed złożeniem wniosku przygotuj sobie skan bądź wyraźną fotografię dowodu osobistego (jego załączenie jest niezbędne). Skan trafi bezpośrednio do banku (bez wglądu dla osób trzecich, bo w procesie otwarcia lokaty i konta udziału nie bierze kurier).

Przydatne dokumenty:

152 komentarze:

  1. Jak mam Konto Optymalne mogę założyć lokatę i też dostać 50 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz. Posiadanie konta lub innych produktów w BGŻ BNP Paribas nie jest wykluczeniem z promocji. Liczy się by uczestnik promocji "w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień zawierania Umowy ramowej dotyczącej Konta Indywidualnego Rachunku SMART nie był posiadaczem takiego konta ani Konta Indywidualnego Rachunku Głównego".

      Usuń
  2. Czy umowę można zawrzeć w oddziale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BGŻ Optima to internetowy oddział BGŻ BNP Paribas. Działa odrębnie i obsługa (w tym zawarcie umowy) nie jest możliwe w placówkach banku.

      Usuń
  3. W jaki sposób zawnioskować o lokatę gdy mam tylko konto osobiste Optymalne w BGŻ BNP Paribas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z opisanym procesem. Dla klientów BGŻ BNP Paribas nie ma tu różnic (ani przywilejów).

      Usuń
  4. Miła niespodzianka. 1.12. minął mi rok od kiedy nie mam konta w BGŻ Optima :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wniosek juz zlozylem, czy o konto moge zawnioskowac dopiero 31.12?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przelew jest 7 dni od wniosku. konto założy się automatycznie z lokatą.

      Usuń
  6. A jest konieczne późniejsze zamknięcie takiego konta (po wypłaconej premii)? Jeśli tak to jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bankowości (Wnioski => Zamknięcie rachunków => Zamknięcie rachunku)

      Usuń
  7. własnie założyłam lokatę i wpłaciłam zadeklarowane środki, ile od tego czasu muszę czekać na kontakt z danymi do lokaty, konta etc.?

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda tylko, że przez miesiąc po zakończeniu lokaty trzeba jeszcze utrzymać całość środków na koncie, nie łapiąc się siłą rzeczy na promocyjne oprocentowanie dla nowych środków, a jedynie na 1,3-1,5% (według stanu na dziś).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wychodzi się lepiej. Weźmy że założysz lokatę 20 tys. dnia 15.12 - do 15.04. to 4 miesiące. Więc dostaniesz 141 zł z lokaty po 3 miesiącach + 20 zł przez miesiąc z konta oszczędnościowego + 50 zł. Łączny zysk: 211 zł.

      Alternatywa: 20 tys. możesz wpłacić na konto oszczędnościowe w Aliorze (nic lepszego nie znajdziesz na 4 miesiące). Po 4 miesiącach wyjdzie 161 zł odsetek. Czyli tak czy siak będziesz do przodu bonus 50 zł.

      Usuń
    2. @Mario_S
      Ale przecież możesz założyć tą samą lokatę bez promocji. Od 20 tys. po trzech miesiącach dostaniesz 141 zł. Jeśli na kolejny miesiąc założysz lokatę np. na 3% (a takie już się trafiają i pewnie będą się trafiać częściej) to zarobisz kolejne 40 zł. Łącznie zarobisz więc 181 zł. W porównaniu do Twoich 211 zł to tylko 30 zł różnicy. Czy dla tych 30 zł warto rejestrować się w promocji, czekać na maila, uzupełniać dane, czekać na wypłatę premii, składać ewentualne reklamacje...? Na to pytanie każdy musi sobie sam odpowiedzieć, biorąc też pod uwagę, że lokatę w promocji trzeba założyć już, a poza promocją można ją założyć w najbardziej dogodnym dla siebie momencie.

      Usuń
    3. Że jak? Bezkarna jest jednorazowa. Stały klient może liczyć na +/- 2,5%

      Usuń
    4. Anonimowy12 grudnia 2017 16:10 no to można poprzestać na lokacie na 1000 zł i 58 zł finalnego zysku z promocji.

      Usuń
  9. utrzymaj lokatę do końca umownego (3-miesięcznego) okresu, a do 15.04.2018 r. włącznie środki z zakończonej Lokaty Bezkarnej utrzymaj na rachunku Smart."

    Dobrze rozumiem że przez ok miesiąc/półtora zostawiamy kasę bez procentów? To najlepiej chyba to minimum wpłacić tylko dla 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto Smart jest oszczędnościowe czyli oprocentowane.

      Usuń
    2. Tyle że dla nowych środków masz dobry %

      Usuń
  10. Rzeczywista stopa oprocentowania lokaty wychodzi więc od 3,93 do 21,6% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd taki wysoki procent?

      Usuń
    2. Zapewne z wyliczenia zysku z 1000 zł. Odsetki ok. 8 zł + bonus 50 zł = 58 zł = zysk jak z lokaty oprocentowanej na 21,6% w skali roku.

      Usuń
    3. Kiedyś takie lokaty w okolicy 20% były dość powszechne. Teraz tylko marzenie.

      Usuń
  11. A jak zawnioskowałem o lokatę w wysokości 1000 zł a jednak chciał bym przelać więcej na tą lokatę czy tak można i będzie większa kwota oprocentowana 3,5%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz przelać 1 zł. Z tego z automatu lokaty Bezkarnej nie założą bo musi być min. 1000 zł. Ale jak już będziesz mieć otwarte konto oszczędnościowe Smart to przelej tam kwotę jaką chcesz mieć na lokacie i zadzwoń na infolinię. Założą ci lokatę Bezkarną na kwotę jaką chcesz.

      Usuń
  12. Jak można sprawdzić kiedy zamknąłem konto w BGŻOptima?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na infolinii można sprawdzić.

      Usuń
    2. Morał na przyszłość. Zawsze zapisywać daty wypowiedzenia umów.

      Usuń
    3. Potwierdzam. Przed chwilą to zrobiłem. Normalnie zapisuję daty wypowiedzeń ale konto w Optimie miałem ponad 3 lata temu a tyle wstecz nie sięgają me notatki ;)

      Usuń
  13. Rozumiem że jak mam w bgz optima konto oszczędnościowe to nie łapie się na promo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapiesz się. Optima to odrębna umowa ramowa.

      Usuń
    2. Właśnie nie. Klienci BGŻ BNP Paribas mogą się załapać. BGŻ Optima to przecież właśnie ten bank który daje bonus. Trzeba było ponad rok temu umowe rozwiązać.

      Usuń
    3. Zgodnie z regulaminem w promocji uczestnikami mogą być ci, którzy: "nie byli posiadaczami Konta Indywidualnego Rachunku SMART oraz Konta Indywidualnego Rachunku Głównego w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku o Zawarcie Umowy ramowej w Promocji (...)". Wykluczenie dotyczy więc wyłącznie posiadania dwóch wspomnianych kont z oferty BGŻ Optima. Z promocji nie wyklucza posiadanie innych produktów (w tym konta oszczędnościowego) w BGŻ BNP Paribas.

      Usuń
  14. Jak mam 100 tys to mogę założyć 5 lokat po 20 tys ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można mieć tylko jedną Lokatę Bezkarną. A tym samym zdobyć można 1 bonus.

      Usuń
    2. Podziel i załóż po 20k na rodzinę (żonę, rodziców, dzieci).

      Usuń
  15. O rzesz tydzień temu założyłam lokatę bez promocji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odstąp od umowy. Masz prawo w ciągu 14 dni. I załóż w promocji. Powinno przejść bo odstąpienie od umowy oznacza umowę za nie byłą.

      Usuń
  16. Po 15-tym kwietnia można wypłacić całą kasę czy trzeba coś zostawić by konto było darmowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto jest darmowe więc nie musisz ani utrzymywać kasy ani robić wpływów.

      Usuń
  17. Ze względu na wiatr w moich okolicach, podczas składania wniosku o lokatę dwukrotnie wyłączali prąd i niechcący złożyłam 2 wnioski o lokatę. Na szczęście na stronę promocji zarejestrowałam się tylko raz. Czy te zawirowania mogą mieć wpływ na wypłatę premii 50 zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Bo i tak otworzysz 1 lokatę. Ale jakby był problem to przecież pozostaje reklamacja.

      Usuń
    2. Mnie też przerwało składanie wniosku. Niechcący zamknąłem przeglądarkę. Zadzwoniłem na infolinię i powiedziano mi że w takiej sytuacji nie składać kolejnego wniosku a zaczekać na maila z przypomnieniem o składaniu wniosku i tam ma być link do jego kontynuacji. Byłem już na ostatnim etapie, załączyłem skany. Podobno do jutra rana ma przyjść mail.

      Usuń
  18. A jak wygląda kwestia deklarowanej kwoty do lokowania? W nagłówku wniosku był suwak, ja wybrałam kwotę, mąż nie. Czy przelewamy tyle ile zadeklarowaliśmy (wg mnie taki był komunikat, że kwota i konto musi się zgadzać), czy ile chcemy (oczywiście spełniwszy warunek minimalnej kwoty)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przelew powinien być na zadeklarowaną kwotę albo na 1 zł (jak pisał Bartek w komentarzu 12 grudnia 2017 20:39). Przy przelaniu 1 zł można założyć lokatę na inną kwotę ale wtedy trzeba zadzwonić i założyć na infolinii. Też to wyjaśniałem i dostałem taką odpowiedź.

      Usuń
    2. Ale kiedy chce wpisać 1zł nie przechodzi.Dopiero 1000 zł akceptuje a a ja chce 1zł przelać jako weryfikacja? Co wiec tam wpisać?

      Usuń
  19. Czy kartę trzeba wyrabiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto Smart to konto oszczędnościowe i do niego nie można nawet wyrobić karty.

      Usuń
  20. Jako rachunek do przelewu i powiązania wybrałem konto w Millenium po stamtąd chce przerzucić kasę którą miałem na koncie oszczędnościowym. Ale sobie przypomniałem dopiero teraz że te konto w Mille to chcę zamknąć w ramach przenosin do Credit Agricole. I teraz pytanie: czy będę mógł zmienić ten rachunek powiązany w BGZ Optima?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zmienić. W bankowości będziesz mieć taką opcję.

      Usuń
    2. podpinam sie pod pytaniem -czy da sie zmienic rachunek na inny ?

      Usuń
    3. Anonimowy13 grudnia 2017 12:04 w którym miejscu mozna zmienic .u mnie jest narzuconu numer zwrotny i nie moge nic tam zmienic

      Usuń
    4. Mr.Złotówa - czy jest mozliwosc przelewu na inny rachunek niz na zainicjowany przy załozeniu lokaty ?

      Usuń
    5. Tak, rachunek powiązany będzie można zmienić. Już posiadając dostęp do bankowości internetowej taka opcja tam powinna być - należy wtedy podać numer rachunku konta które ma być powiązane i wykonać z niego przelew weryfikacyjny 1 zł.

      Usuń
    6. Mr. Złotówa13 grudnia 2017 16:23 - nie wiem czy dobrze zrozumiałem -
      jezeli przeleje teraz na rachunek smart 1 pln z innego banku to bede miał do wyboru 2 rachunki do przelewu zwrotnego ?

      Usuń
    7. Przelew weryfikacyjny musi zostać wykonany z jednego, zadeklarowanego rachunku konta, które posiadasz w innym banku. Później (gdy już uzyskasz dostęp do bankowości internetowej BGŻ Optima i tam się zalogujesz) możliwa będzie zmiana rachunku powiązanego.

      Usuń
    8. Mr. Złotówa13 grudnia 2017 19:52 -tylko ze jak teraz wchodze na optime to nie da sie zmienic rachunku powiązanego . oto mi własnie chodzi -jak zmienic rachunek powiązany z ing ( który chce zamknąc ) na rachunek np .w smart banku ??

      Usuń
    9. Na zielonym pasku w prawym górnym rogu wybierz PROFIL i niżej rachunek powiązany. Dalej będzie pole do wpisania nowego rachunku i trzeba to zapisać. Później trzeba zrobić przelew 1 zł z konta które chcesz powiązać o treści którą tam podają.

      Usuń
  21. Zarejestrowałem się na stronie promocji, po czym odrazu z tamtąd wypelniłem wniosek o konto
    Nie sprawdzałem zadnych maili.
    Gdy skończyłem wszystko - wskazałem rach skąd będzie przelew i skany dowodu sprawdziłem poczte mailową. Najpierw było :
    "Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i wypełnienie wniosku o Konto Indywidualne BGŻOptima wraz z Lokatą Terminowa. W tej chwili jest on weryfikowany.W najbliższym czasie zostaniesz poinformowany drogą mailową o kolejnych krokach w procesie zakładania Konta i Lokaty.Warunkiem pozytywnej weryfikacji jest zgodność danych (imię, nazwisko, nr pesel, nr seryjny oraz data ważności dowodu), podanych we wniosku, z danymi zawartymi w skanie/zdjęciu Twojego dowodu osobistego"

    Po czym kolejny mail po chwili :
    " za zainteresowanie naszą Lokatą i Kontem Oszczędnościowym.Informujemy, że zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika systemu Pl@net. Aby kontynuować zakładanie nowego produktu konieczne jest logowanie do systemu Pl@net"

    O co chodzi ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jakiś produkt z dostępem do bankowości internetowej w BGŻ BNP Paribas?

      Usuń
    2. Mam ten sam problem. Mam konto zwykłe w BGŻ BNP Paribas założone, ale przecież to miało nie wykluczać...

      Usuń
    3. Też mam w BGŻ BNP i przeszło żona ma i przeszło ale do niej nie trafił 1000 zł gdzieś po drodze wyparował u mnie wszystko ok. Pomimo powrotu przelewy zwrotnego od banku.

      Usuń
    4. Problem pojawia się jeśli ktoś ma konto w Paribasie i chce założyć w Optimie ale poda inne dane. Wtedy trzeba czekać na telefon albo zadzwonić. I w sumie ta druga opcja jest lepsza bo zadzwoniłem i mi konsultant tłumaczył że mają teraz masę wniosków i czekanie na telefon trwa długo. Ale idzie wszystko załatwić i można Bezkarną założyć nawet jak się jest klientem Paribasa.

      Usuń
    5. Aha i jeszcze jedno. Konsultant powiedział mi że taki sam problem może wystąpić jeśli poda się ten sam nr telefonu który przypisany jest już do innego klienta banku. A piszę o tym bo już czytałem tu komentarze nie raz że zakładane są konta czy lokaty z podawaniem tego samego maila czy telefonu.

      Usuń
  22. Czy przejdzie mi przelew weryfikacyjny z ING Banku ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejdzie. Tu akurat może być z każdego banku.

      Usuń
    2. Potwierdzam. Do wykonania przelewu weryfikacyjnego można wybrać dowolny bank. Tu nie ma ograniczeń jak w przypadku otwierania kont osobistych (gdzie zawarcie umowy przelewem dostępne jest wąskiej grupie klientów i przelew może pochodzić tylko z wybranych banków).

      Usuń
  23. Przelałem wczoraj 1000 zł i dziś dostałem maila o zawarciu umowy i że mogę ię zalogować ale jaki login w dokumentach i umowie nie widzę jaki ma być login żadnego przelewu zwrotnego nie było ? Jak to jest będzie przelew zwrotny trzeba poczekać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem wrócił przelew 1 grosz z loginem zalogowałem się i 1000 zł był na lokacie ale pytanie u żony wrócił 1 grosz z loginem zalogowała się i 0 zł gdzie zniknął 1000 zł ?

      Usuń
    2. Znalazł się ten 1000 zł dopiero teraz się zaksięgowało.

      Usuń
  24. Czy moge zalozyc lokate dopiero na poczatku stycznia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłem że czas ważności wniosku wynosi 5 dni roboczych. Czyli tyle czasu jest żeby wykonać przelew weryfikacyjny. Pytanie ile jeszcze w czasie uda się odłożyć moment założenia lokaty ;)

      Usuń
    2. Też chiałbym wiedzieć czy jak konto otwarłem 18.12 to do kiedy mogę odwlec lokatę?

      Usuń
    3. Dzis gosc na infolini powiedzial ze jak otwarłem konto smart to na otwarcie lokaty mam 30 dni .Czy ktos to potwierdzi.Szkoda ze zapytalem o to jak juz otwarlem lokate bezkarna bo moglem zaczekac te 30 dni.

      Usuń
  25. W promocji zarejestrować się można już dziś a o konto i lokatę wnioskować np. 30 grudnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno tak być.

      Usuń
    2. o to dobre pytanie, ile czasu po zarejestrowaniu się w promocji jest na założenie konta i lokaty (bo na opłacenie lokaty 7 dni)

      Usuń
    3. No a dlaczego w regulaminie i na stronie tak podkreślają bepośrednie przejście z rejestracji do wniosku:

      "Zawarcie Umowy ramowej w Promocji z Lokatą Bezkarną z wykorzystaniem Linka promocyjnego, umieszczonego na stronie www.premiabgzoptima.pl, przechodząc bezpośrednio na wniosek o założenie ...........".

      oraz

      "Otwórz Konto Indywidualne
      Rachunek SMART i załóż Lokatę Bezkarną
      do dnia 07.01.2018 r. przechodząc bezośrednio
      z formularza na stronę BGZ Optima
      .....
      Pamiętaj! Warunkiem otrzymania nagrody w wysokości 50 zł jest spełnienie wszystkich powyższych warunków......."

      Więc jak zamknę stronę po rejestracji i zawnioskuję z linka z e-maila to nie spełnię warunków???

      Usuń
  26. We wniosku nie było przycisku "wyślij" lub czegoś podobnego. Infolinia działa do 22. Co teraz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Hallo Złotówka
    Po użyciu twojego linka do promocji wyskakuje komunikat że strona jest niezabezpieczona nie ma kłódki!
    Bądź tak dobry i wyjaśnij o co w tym chodzi!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W powyższej promocji docelowa strona jest zabezpieczona (https). Podejrzewam, że przed chwilą pisaliśmy ze sobą na Facebooku? (bo w tym samym czasie pojawiła się wiadomość co i ten komentarza). W sprawie tamtej promocji zgłoszenie już wysłałem do organizatora akcji.

      Usuń
    2. Nie pisałem na FB i korzystałem z linka do promocji który umieszczony jest w tym artykule.
      Wyświetlająca się strona jest niezabezpieczona!!!

      Usuń
    3. Chodzi o link
      Zarejestruj się na stronie promocji
      Który teraz jest niepodświetlony

      Usuń
  28. Czy jak lokata się zakończy to utrzymać do 15.04 będzie trzeba sam kapitał czy kapitał lokaty + odsetki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "po zakończeniu Lokaty Bezkarnej utrzyma środki z tej lokaty na Koncie Indywidualnym Rachunku SMART aż do dnia 15 kwietnia 2018 roku włącznie (tj. każdego dnia po zakończeniu Lokaty Bezkarnej w tym okresie saldo Konta Indywidualnego Rachunku SMART będzie równe lub wyższe niż wysokość założonej Lokaty Bezkarnej)"

      Żywcem wzięte z regulaminu. Wystarczy więc zostawić kasę wpłaconą na lokatę.

      Usuń
  29. Przelew weryfikacyjny musi być z konta zakładającego lokatę.A wpłacić kasę można z innego konta? Czy tak?

    OdpowiedzUsuń
  30. nie wiem jak ten bank liczy terminy ale w jakiś chory sposób, w czwartek złożyłem wniosek, w piątek przyszedł mail z akceptacją a dzisiaj w niedziele mail że mam już tylko 2 dni na przelanie kasy, gdy tymczasem najwcześniej powinien upływać w czwartek gdyby liczyć od złożenia wniosku a zgodnie z regulaminem w piątek " Przelew autoryzacyjny powinien być wykonany w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia wskazania przez Bank numeru rachunku na który przelew ma być dokonany"

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam problem z wpisanie konta inicjujacego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wkleiłeś ze spacją na końcu albo z przodu i ucięło jakieś cyfry? Spróbuj wpisać ręcznie.

      Usuń
  32. login ten sam co miałem rok temu,ale zmienił się numer konta smart

    OdpowiedzUsuń
  33. Czyli jak dobrze rozumiem po wpłaceniu pieniędzy na rachunek podany przez bank w e-mailu (przelew weryfikujący) lokata otworzy się automatycznie, a następnie środki pieniężne po jej zokończeniu trafią również automatycznie na nasz rachunek Smart (nie trzeba go ręcznie ustawiać jako powiązany?) na którym mają sobie leżeć przynajmniej do 15.04.2018. Po tym czasie jedyny dodatkowy warunek do spełnienia, który nam pozostanie to:

    "O przyznaniu nagrody organizator promocji powiadomi Cię mailowo najpóźniej do 30.04.2018 r. W tej wiadomości otrzymasz też dane niezbędne do zalogowania na stronie promocji, gdzie podać będzie należało (do 10.05.) numer rachunku konta oszczędnościowego Smart otwartego w promocji."

    Zgadza się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kasa z lokaty wróci na konto Smart. Jedyny warunek jaki zostanie to właśnie uzupełnić dane.

      Usuń
    2. Zgadza się wszystko.

      Usuń
  34. Mam pytanie. Jeśli z lokaty chcielibyśmy skorzystać ja i moja żona to rozumiem że kwotę na lokatę musimy wpłacić z dwóch różnych kont ? Nie mogę ja wpłacić ze swojego konta na lokatę swoją i jej ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bo w taki właśnie sposób BGŻ Optima weryfikuje klienta. Dane przy przelewie muszą być takie same jak dane we wniosku. Więc swój przelew musisz zrobić ze swego konta a żona swój ze swego.

      Usuń
  35. Pytanie. Składając wniosek wpisałam kwotę jaką chcę ulokować na lokacie. Przyszedł meil gdzie w celach weryfikacyjnych mam przelać niby całą kwotę. Trochę mnie to niepokoi bo czy nie powinien ten przelew być właśnie na 1 zł? Potem przelałabym pieniądze na lokatę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są 2 opcje:
      1) przelewasz całą kwotę i lokata zakłada się z automatu
      2) przelewasz 1 zł. Jak założą ci konto Smart, przelewasz kwotę jaką chcesz mieć na lokacie i dzwonisz na infolinię. Wtedy tam założą ci lokatę Bezkarną.

      Żona przerabiała wariant 1-wszy, a ja 2-gi więc mamy sprawdzone obydwie opcje.

      Usuń
  36. Mam pytanie odnośnie "zawarcia umowy", a mianowicie w sobotę (16 grudnia) zalogowałem się na stronie promocji, wypełniłem formularz, jak i wszelkie dane związane z podpisaniem umowy i... do dnia dzisiejszego czekam na informację, odnośnie nr konta, na który mam dokonać przelew weryfikacyjny. Otrzymałem wiadomość, iż zostałem zarejestrowany aby otrzymać premię w wysokości 50 zł i niestety tylko to wszystko. Czy mam wypełnić wniosek raz jeszcze, czy czekać dalej na jakąkolwiek informację z banku? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałem dzień i zadzwoniłem na infolinię co jest. Konsultant powiedział mi że dobrze że nie składałem kolejnego wniosku, ale pchnął temat wniosku. Tłumaczył że mają takie obłożenie robotą przed świętami. Lepiej więc zadzwoń.

      Usuń
    2. Osoby które złożyły dwa wnioski otrzymają premię 50 zł ?

      Usuń
    3. Ok, dzięki za wiadomość, tak też zrobię. Pozdrawiam.

      Usuń
  37. Dostałem maila że umowa zawarta, lokata otwarta. W przelewie zwrotnym (ha, zyskałem 0,01 zł!) dostałem login. A skąd mam wziąć hasło do zalogowania? Miało przyjść smsem ale nic dotąd nie dostałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie na sms, gdy będziesz chciał pierwszy raz się zalogować. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. jak wpiszesz login to dostaniesz sms z hasłem,potem sam zmieniasz hasło

      Usuń
  38. Witam Was raz jeszcze. Okazało się, że wniosek na który czekałem, został przesłany i wszystko zapowiadało się dobrze. Wykonałem przelew weryfikacyjny i.. dzisiaj otrzymałem wiadomość, iż nie przeszedł on pozytywnie. Gdy zadzwoniłem na infolinię, poinformowano mnie iż we wniosku źle był wpisany kod i miejscowość, tzn. w miejscu kodu była nazwa miejscowości, a w drugim miejscu kod pocztowy (no mogli to już przepchnąć). Powiedziano mi, żebym raz jeszcze złożył wniosek i zadzwonił do nich, to może uda się go "podczepić" do wniosku z premią. "Może", a jeśli się nie uda?!..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nie uda to zawsze będziesz mógł złożyć reklamację. Tylko złóż kolejny wniosek ze strony promocji.

      Usuń
  39. Promocja zakończona. Ale jak złożyłem już wniosek to rozumiem że mogę być spokojny i premię dostanę? Umowa jeszcze nie zawarta bo dopiero dziś wykonałem przelew 1 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze spokojem. Wniosek złożyłeś to rób teraz swoje i dostaniesz premię.

      Usuń
  40. Wniosek złożyłam 18.12. Przelew weryfikacyjny wykonany 22.12 _ czyli zgodnie z warunkami (w mailu pisali o 5 dniach roboczych, w regulaminie o 7 dniach). 26.12 przyszedl mail o odrzuceniu wniosku z powodu niewykonania w terminie przelewu weryfikacyjnego.
    Wg mnie dopełniłam warunków...
    Czy ja dobrze rozumiem, że wykonanie nie jest tożsame z zaksięgowaniem u nich na koncie (bo akurat weekend i świeta były po drodze...)?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ktoś może potwierdzić to, że zawsze wpłata idzie na ten sam numer rachunku, niezależnie kto składał wniosek? 95..7616

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, u mnie też był przelew na 951..........267616.

      Usuń
  42. Właśnie zakończyłam ową lokatę, środki max spłyneły na rachunek SMART. 99 zł odsetek?! WTF? Mam umowę, jest jak wół 3,5%. Wniosek złożyłam przed Świętami, jako nowa klientka. Równolegle założyłam lokatę 2,7% też na 3 miesiące i tam odsetki wyższe... Coś nie lapię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 139,80 PLN odsetek.

      Usuń
    2. Czyli nawet odsetki wypłacają 'na raty' :)

      Usuń
    3. Odsetki wyższe czy po prostu wpłynęło Ci 50 zł od organizatora.

      Usuń
  43. Czy saldo trzeba jeszcze utrzymywać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak.
      "utrzymaj lokatę do końca umownego (3-miesięcznego) okresu, a do 15.04.2018 r. włącznie środki z zakończonej Lokaty Bezkarnej utrzymaj na rachunku Smart"

      Usuń
  44. czyli 16 kwietnia można zabrać środki z lokaty,a 50 zł i tak dadzą do 15 maja,tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jutro kasę można zabierać :)

      Usuń
  45. Czy trzeba jakąś kasę zostawić by konto było darmowe czy można jutro wypłacić wszystko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałem dzisiaj wszystkie środki z konta Smart .
      Prowadzenie tego konta jest ponoć bezpłatne.

      Usuń
    2. Też dzisiaj poszedł przelewik. Chcieli zatrzymać lokatą 2%. Taki mi się wyświetlił komunikat. Nie skusili mnie.

      Usuń
    3. A mnie nie kusili :)

      Usuń
  46. Maila ktoś już może dostał?

    OdpowiedzUsuń
  47. Ktoś już maila może dostał? U mnie brak.

    OdpowiedzUsuń
  48. U mnie brak maila.

    OdpowiedzUsuń
  49. oj z mailem chyba czekają do ostatniej możliwej chwili bo u mnie i u żony ciągle brak.

    OdpowiedzUsuń
  50. Właśnie dostałem maila!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Właśnie przyszedł mail :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, też dziś dostałem maila z informacją o przyznaniu nagrody.

      Usuń
  52. U mnie jeszcze nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź jeszcze raz bo wysyłają o różnej porze. U mnie wszystkie 3 maile już są.

      Usuń
  53. Przyszedł mail i do mnie pt "Informacja o przyznaniu nagrody" o g. 16:51

    OdpowiedzUsuń
  54. czy ktos miał problem z zalogowaniem sie . bo ja wpisuje swój mail i hasło i mam info ze dane niepoprawne ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to spytam inaczej .czy komus udało sie zalogowac na strone promocji i podac dane do przelewu 50 pln .bede wdzieczny za info

      Usuń
    2. Ja w takiej sytuacji:
      1. Sprawdziłbym, czy wpisuję ten adres mailowy, którego użyłem przy rejestracji do promocji i na który dostałem maila z prośbą o uzupełnienie danych.
      2. Hasło bym wpisał, a nie wklejał.
      3. Zwróciłbym uwagę, czy w haśle nie mylę litery "O" z cyfrą "0" lub odwrotnie.

      Usuń
    3. Wczoraj bez problemu zalogowałam się i podałam dane do przelewu.

      Usuń
    4. Bez problemu. A co się dzieje?

      Usuń
    5. wpisuje maila i hasło i info jest ze zły mail i hasło wysłałem juz zapytanie do organizatora .zobaczymy co odpowiedza

      Usuń
    6. wpisuje ręcznie wszystko i wywala że błędne dane ,nie wiem juz co robić ///

      Usuń
    7. Napisz reklamację. Mail w regulaminie.

      Usuń
  55. u mnie wciąż brak maila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie też brak maila.
      Pogrywają sobie.
      Beznadziejny bank.

      Usuń
    2. Nie bank wysyła maile a organizator. A czas ma do 30 kwietnia włącznie.

      Usuń
  56. A bonusu ciągle brak...

    OdpowiedzUsuń
  57. No ale okej. Do północy mają czas.

    OdpowiedzUsuń
  58. Kasa jest i pytanie jak zamknąć ten rachunek czy można z poziomu bankowości internetowej ?

    OdpowiedzUsuń
  59. Ok już widzę, można zamknąć z poziomu bankowości internetowej, co uczyniłem. Zapisałem datę zamknięcia i czekam na kolejną promocję na która będę się łapał.

    OdpowiedzUsuń
  60. Jest i u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowa premia 200 zł za Konto Przekorzystne w Banku Pekao (+3% dla oszczędzających)