Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: "Zyskaj moc z kartą mobilną Visa" czyli powerbank za 3 płatności telefonem dla klientów BZ WBK

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

14.11.2017

"Zyskaj moc z kartą mobilną Visa" czyli powerbank za 3 płatności telefonem dla klientów BZ WBK

Wystartowała kolejna promocja dla obecnych klientów Banku Zachodniego WBK.

Promocja Zyskaj moc z kartą mobilną Visa - powerbank za płatności telefonem w BZ WBK
Premiowane są - jakże by inaczej - transakcje mobilne. To już kolejna tego typu propozycja banku dla obecnych klientów. Tym razem trzeba jednak wykonać płatności zbliżeniowe kartą mobilną Visa. Za 3 takie płatności do osób, które najszybciej spełnią warunki promocji, trafią powerbanki.

Dla kogo promocja? Udział w akcji może wziąć pełnoletnia osoba, która posiada (lub wyrobi) kartę mobilną Visa (czym ona dokładnie jest i jak z niej skorzystać piszę nieco niżej).

Z technicznego punktu widzenia do spełnienia warunków promocji niezbędne będzie posiadanie telefonu z systemem Android (wersja min. 4.4) wraz z wbudowanym modułem NFC umożliwiającym zbliżeniowe płatności.

Co jest nagrodą? Power Bank z logo Visa o pojemności 4 000 mAh

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Zyskaj moc z kartą mobilną Visa" w okresie promocji:
  • wykonaj co najmniej jedną płatność kartą mobilną Visa w każdym z trzech miesięcy: w listopadzie i grudniu 2017 r. oraz w styczniu 2018 r.;
  • wypełnij formularz zgłoszeniowy na stronie promocji.

Promocja ma być dostępna do 31.01.2018 r., ale trzeba mieć na uwadze, że pula nagród jakie bank ma do rozdania jest ograniczona (1 000 sztuk). O ich przyznaniu decydować będzie kolejność spełnienia powyższych warunków promocji. Nagrody mają zostać wysłane najpóźniej do 20.02.2018 r. (na adres podany w formularzu rejestracyjnym).

Karta mobilna Visa - najważniejsze informacje


Czym jest karta mobilna Visa? To karta, którą możesz wyrobić nie w postaci tradycyjnej (czyli plastikowej), a mobilnej, którą będziesz mieć zapisaną w swej aplikacji mobilnej. Dzięki niej możliwe będzie zbliżeniowe płacenie telefonem (z użyciem aplikacji BZWBK24; w tym przypadku nie ma to nic wspólnego z aplikacją Android Pay).

Jak wyrobić kartę mobilną Visa? W aplikacji BZWBK24 mobile wybierz opcję "Zapłać zbliżeniowo". Dalej wybierz typ karty (Visa) oraz zawrzyj o nią elektroniczną umowę i przypisz do wybranego rachunku. Później możesz już płacić (przy zakupach zbliżając telefon do terminala płatniczego; transakcje do 50 zł nie będą wymagały PINu).

Karta mobilna Visa - opłaty. Zarówno wyrobienie, jak i posiadanie karty mobilnej Visa jest darmowe.

Dodatkowe promocje dla klientów BZ WBK


W ostatnim czasie Bank Zachodni WBK przygotował mnóstwo różnych promocji, w których udział brać mogą obecni klienci. Można przy tym sporo zyskać. A do wzięcia są:

Za podrzucenie informacji o najnowszej promocji BZ WBK z powerbankiem dziękuję Czytelnikowi Sylwkowi.

💡 Ostatnio sporo dzieje się w promocjach. Nie przegap hitów ostatnich dni:
  • zyskaj nawet 1 000 zł za darmowe eKonto w mBanku - to kumulacja promocji, w których do wzięcia jest 100 zł na start, do 650 zł zwrotów za płatności i do 250 zł w programie poleceń. A do tego wszystkiego jest gwarancja braku opłat za konto i kartę przez 2 lata;

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi opisywanymi na blogu Bankobranie. Zapisz się na bezpłatny newsletter (to zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach, które wysyłam średnio 1-2 razy w tygodniu):
Adres e-mail

Przydatne dokumenty:

51 komentarzy:

  1. Płatności na dowolne kwoty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak sprawdziłem to taki powerbank kosztuje 30 zł. Przy dobrych wiatrach z wszystkich 4 promocji można wycisnąć 120 zł!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dodasz inne promocje (wcześniej było Sodexo 50 zł) to wyjdzie że lepiej mieć konto w BZWBK i zarabiać na takich promocjach niż konto zamykać i czekać z karencją na otwarcie kolejnego.

      Usuń
  3. Czy najpierw muszą być 3 płatności a później rejestracja przez formularz czy kolejność nie ma znaczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejność jest bez znaczenia bo warunki ogólnie trzeba spełnić w okresie promocji.

      Usuń
  4. Szkoda że mam karte główną mastercarda u nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie ma znaczenia. Możesz sobie wyrobić mobilną Visę.

      Usuń
    2. Informacja ze strony BZWBK "Dla każdej Karty głównej może być wydana jedna Karta mobilna tej samej organizacji płatniczej co Karta główna (MasterCard lub Visa)."

      Usuń
    3. Ale nie trzeba mieć karty debetowej czy kredytowej w plastiku. Ja mam co prawda MC ale bez problemu mogłem w aplikacji wyrobić mobilną Visę.

      Zresztą w mailu z regulacjami który dostałem po tym wyrobieniu karty jest taka informacja:
      "2. Czy jest to nowa karta czy duplikat karty, którą noszę w portfelu? Karta do płatności zbliżeniowych to Twoja nowa karta, która służy tylko do płacenia przy pomocy telefonu."

      W odróżnieniu od innych banków (np PKO) nie trzeba mieć plastikowej karty by móc mieć w telefonie i płacić zbliżeniowo.

      Usuń
  5. 1. Jak liczona jest kolejność spełnienia warunków - trzeba jak najwcześniej w każdym z trzech m-cy wykonać taką płatność czy wystarczy być jednym z pierwszych w styczniu 2018?
    2. Potrzebne są jakieś specjalne terminale do obsługi karty mobilnej czy każdy terminal obsługujący kartę (tradycyjną) obsługuje też mobilną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) pierwsi w styczniu
      2) zwykłe, które przyjmują płatności zbliżeniowe.

      Usuń
  6. Mam pytanie czy opis do w/w karty to jest ten jak linku https://toip.bzwbk.pl/produkt/mastercard-mobile-debetowa-visa-mobile-debetowa?_ga=2.10827764.1174781510.1510686428-865517720.1510485479 ,czy o tą kartę chodzi? bo nie wiem czy warto ją sobie wyrobić?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm. A jak ktoś ma kartę w innym banku dodaną do Android Pay'a? Trzeba usunąć kartę.. zapłacić aplikacją.. i znowu dodać kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Android Pay nadal możesz mieć dodaną kartę. W powyższej promocji musisz zapłacić kartą Visa wyrobioną w aplikacji BZWBK24 mobile. Nie trzeba usuwać karty z Android Pay. Karta mobilna w aplikacji banku powinna zapytać zgodę na priorytet przy płatnościach. A jeśli nie to możesz to zmienić samodzielnie w telefonie (Ustawienia => NFC)

      Usuń
    2. Ja mam w Ustawieniach - NFC tylko właczenie i wyłaczenie. Żadnych innych opcji co do zmiany. Dobrze by był wiedzieć gdzie ustawić priorytet - którą kartą płacić, jaką aplikacją....
      Jak ktoś ma HCE w TmUB, płatności zbliżeniowe w aplikacji Orange Finanse oraz Android Pay...

      Usuń
    3. Jeszcze jest tam opcja "Dotknij i płać"

      Usuń
    4. W ustawieniach telefonu > NFC > Dotknij i płać (może zamiast tego masz Więcej albo Opcje) > wybierasz domyslną aplikację BZWBK zamiast Android Pay.
      Jest też opcja priorytetu otwartej aplikacji - masz ustawiony Android Pay, ale przy włączonej aplikacji BZWBK płatność idzie właśnie z niej a nie Android Pay. Znalazłeś już @Irku?

      Usuń
    5. Kurcze, nie ma :-(
      Mam Lenovo P, Androi 6.0
      Wchodze w Ustawienia, potem Więcej i jako drugą opcje od góry mam Komunikacja NFC (zezwalaj na wymiane danych, gdy telefon dotyka innego urządzenia )
      Moge tylko włączyć i wyłączyć. Żadnych opcji.
      Mam teraz domyślne płatności telefonem poprzez Orange Finanse. Nie wiem jak wrócić do Androi Pay czy HCE w T-Mobile Bankowe ...

      Usuń
    6. Żona ma Huawei, niestety nie wiem jaki model... Aplikację z której płacisz zmieniasz następująco: ustawienia-> więcej-> komunikacja NFC-> domyślna aplikacja płatnicza, i właśnie w tym miejscu można ustawić aplikację którą płacisz, np. IKO,Android Pay,BZWBK4 mobile.

      Usuń
  8. najtrudniej będzie najszybciej wykonać płatność 1 stycznia, kto tam będzie o tym myslał i szukał terminala zbliżeniowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rezygnuję z imprezy. Nowy rok będę witać na jakimś Orlenie 24H :D

      Usuń
    2. No będzie trudne. Zostaną stacje paliw i jakieś sklepiki prywaciarzy gdzie powiedzą że płatności od 10 albo od 20 zł :(

      Usuń
    3. to kupisz flaszke i 5 piw na nowy rok

      Usuń
  9. ja podziękuję bo już mi dość tych power banków zalega co innego jakby były 3 dyszki na dowolny cel :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję do wiadomości :) Zwiększysz szansę tym którym zależy.

      Usuń
    2. Ja również podziękuję mam 3 sztuki power banków więc poczekam na gotówkę.

      Usuń
    3. Ja też dziękuję postoję. Po co wam te power banki. Nawet ich nigdy nie użyjecie. No można wrzucić do schowka w samochodzie i może kiedyś się przyda jak pojedziecie na grzyby.
      Nie rzucajcie się tak na nieprzydatne gadżety bo banki zaczną oferować ten badziew zamiast pieniędzy.

      Usuń
    4. Ja mam nadzieję spieniężyć te powerbanki więc zagram na zdobycie trzech.

      Usuń
    5. Pamiętaj że będą z logo Visa

      Usuń
  10. Za chwile dojdzie do tego że we wszystkich promocjach Android Pay będzie można tyle zarobić by kupić sobie iPhone'a :)

    Aaaa, sorry! Po co? iPhonem zbliżeniowo nie zapłacisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakupiłem w maju telefon model niezbyt zacny ale akurat trafiłem na promo w markecie że mnie wykosztował 360 zeta więc nie mogłem odmówic warunkiem zakupu nowego tel było wbudowane NFC telefon już na dziś dzień zarobił 300 zł a jeszcze mi zostało do zrobienia w aktualnych inteligo i bzwbk czyli telefon już na siebie zarobił

      Usuń
  11. Dopiero dziś zrobiłem płatność za grudzień. Ciekawe czy ją zaliczą? Bo jak biorą księgowanie pod uwagę to nici.

    OdpowiedzUsuń
  12. I co tam koledzy i koleżanki? Udało się już płatności porobić? Ja za chwilę wybieram się na spacer i zakupy u prywaciarza co ma dziś otwarte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś odpuszczam bo kac morderca nie ma serca. Jutro w drodze do pracy gdzieś machnę.

      Usuń
  13. Może ktoś już dostał ale jeszcze się nie pochwalił?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam dziś Powerbanka, data nadania 09.02.2018. Przesyłka DHL :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powerbanka mam i ja. Ostatnia płatność zrobiona dopiero 3-go stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurier się jakoś zapowiedział? Dzwonił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurier się nie zapowiadał. Powerbank 4000 no-name. Wyłącznie logo Visa. Nie ma nazwy producenta, kraju produkcji, numeru modelu, wyjaśnienia w instrukcji do czego służy przycisk na obudowie (zapewne do wyświetlenia stanu naładowania, ale oznaczenie 0-1 wskazuje, że to przycisk Power).

      Usuń
    2. Szału nie ma, ale darowanemu nie zagląda się w pojemność ;) Przyda się.

      Przycisk to zapewne włączenie ładowania. Tak przy najmniej mam na innym powerbanku. Tego dostałem ale jeszcze na oczy nie widziałem bo przyszedł do domu. A ja student ;)

      Usuń
    3. Na instrukcji jest model Xindao P324.95X https://www.google.pl/search?q=p324.95x Litowo-polimerowa

      Usuń
    4. Nawet nazwa na to wskazuje POWER - bankowo!

      Usuń
  17. Powerbanka dostałam i ja. Ładny, czarny, z napisem Visa. Elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też jest power bank

    OdpowiedzUsuń
  19. Do mnie powerbank dotarł dopiero dziś. W domu nikogo nie było więc kurier zostawił u sąsiadów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś powerbank otrzymałam i ja.

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba coś podpisać przy odbiorze od kuriera? Bo ja wykonałem ostatnią płatność 1 stycznia a dalej nic nie mam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja płaciłem 1 stycznia około 13 i też nic nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda na to że te powerbanki przyznali jak im się podobało. Płatność zrobiłem 1 stycznia. Napisałem reklamację. Nie uznali, bo według nich nie zarejestrowałem się do promocji. Szkoda że nie dają zadmego potwierdzenia bo teraz nic nie jestem w stanie udowodnić...

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...