Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: mOkazja w mBanku: 10 zł za pierwszą płatność telefonem

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

15.11.2017

mOkazja w mBanku: 10 zł za pierwszą płatność telefonem

Pojawiła się kolejna promocja zachęcająca do skorzystania z mobilnych płatności.

Zwrot 10 zł dla klientów mbanku za pierwszą płatność telefonem
Dopiero co pisałem o promocji z premiami na sumę 1000 zł dla osób otwierających konto w mBanku, a już mamy kolejną propozycję tego banku. Tym razem także dla obecnych klientów. Do wzięcia jest 10 zł za jedną płatność telefonem na dowolną kwotę.

Opis promocji tym razem bardzo krótki, bo i zasady całkiem proste. By zdobyć bonus 10 zł:
  • sprawdź mOkazję w systemie bankowości internetowej mBanku - przekierowanie do nich znajdziesz na stronie promocji i jeśli posiadasz mOkazję dedykowaną tej akcji to:
  • dodaj kartę MasterCard do płatności zbliżeniowych w aplikacji mobilnej;
  • zapłać zbliżeniowo telefonem (na dowolną kwotę).

Promocja ma być dostępna do 31.12.2017 r. Wypłata bonusu ma nastąpić do 60 dni od zaksięgowania transakcji. By móc skorzystać z promocji niezbędne jest posiadanie telefonu z oprogramowaniem Android (w wersji min. 4.4) wraz z modułem NFC umożliwiającym zbliżeniowe płatności.

Wracając do drugiego punktu z wyżej opisanych warunków, podrzucę instruktażowy filmik mBanku o dodawaniu karty:

Z promocji skorzystać można tylko jeden raz.

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:

21 komentarzy:

  1. U mnie mOkazji nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też brak. Ciekawe jakie mieli kryteria. Ja apkę odinstalowałem wieki temu, telefonem z mBąkiem nie płaciłem nigdy i nie mam karty do konta. Może przez to ostanie.

      Usuń
  2. A co jeśli nie posiadam karty do konta w mbanku? Można jakoś bezpłatnie założyć w wersji mobilnej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje że ją trzeba jednak mieć.

      Usuń
  3. Ja nigdy nie placilem zbliżeniowo żadna karta mbanku jednak zapro brak

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też brak a nigdy w ten sposób nie płaciłem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam mOkazję, ale dotyczy tylko karty Visa. Więc albo sa dwie promocje, albo pomyłka w tekście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podlinkowanej stronie promocji mowa tylko o karcie MC.

      Usuń
    2. U mnie jest tak:
      Teraz możesz otrzymać od nas 10 zł zwrotu z mOkazji:
      1. Do 31.12.2017 r. zapłać telefonem, kwota zakupu nie ma znaczenia
      2. 10 zł automatycznie wpłynie na Twoje konto
      3. mOkazja dotyczy karty Visa

      Ale coś nie jest OK, bo nie ma możliwości dodania Visy w apce do płatności NFC :(

      Usuń
    3. może ten co pisał tworzył zrobił bezmyślne kopiuj/wklej i stąd rozbieżności

      Usuń
    4. Mam karty MC wraz z żoną. Dostaliśmy info od banku o promocji. Ja już swoja dodałem do android pay, zakup zrobiłem, otrzymałem tez zaraz po tym sms z banku z potwierdzeniem skorzystania z okazji i mam czekać na zwrot :) Teraz w kolejce płatność telefonem zony. Także MC przechodzi bez problemu :)

      Usuń
  6. Ja płaciłem już przez android pay więc nie mam mokazji . Żona nie płaciła jeszcze to ma mokazję na kartę visa więc może być visa lub MC

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem amatorem w dziedzinie płatności mobilnych - proszę o informację w jaki sposób można zapłacić telefonem. Na razie tylko zainstalowałem aplikację mBonk na smartfonie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem wieloletnim klientem mbanku teraz jak nie dostane zapro a wyrabiam kartę debetowa to pora się żegnać mbank coraz więcej oplat.. W dzisiejszych czasach tylko bzwbk się oplaca mieć na stałe. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. BZ WBK pod tym względem jest najlepszy.

      Usuń
    2. EDIT. Pora się żegnać z mbank, mam juz karte brak jednak mokazji 10 lat za dużo..

      Usuń
  9. U mnie i u małżonki brak. Widać że mało kto ma tę mOkazję

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie jest i jest dokładnie tak jak Złotówa opisał.

    OdpowiedzUsuń
  11. A czy czasami płatność przez allegro android pay to nie zalicza się też do tych płatności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest płatność zbliżeniowa.

      Usuń
    2. Ale jest płatność telefonem i zaliczą się do mokazji, bo przychodzi sms z informacją o skorzystaniu z mokazji, w serwisie transakcyjnym też jest takie info.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...