Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Mastercard Priceless Specials: Black Friday przez cały tydzień

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

21.11.2017

Mastercard Priceless Specials: Black Friday przez cały tydzień

W tym tygodniu nagrody z katalogu można wybierać za połowę ich wartości.

Mastercard Priceless Specials wymieniaj punkty za połowę w katalogu nagródZ okazji zbliżającego się Black Friday, czyli dnia symbolicznie rozpoczynającego sezon zakupowy przed świętami Bożego Narodzenia, który w dodatku słynie z wielu zniżek i promocji, Mastercard postanowił przedstawić swoją propozycję dla uczestników programu lojalnościowego.

Program Mastercard Priceless Specials to program lojalnościowy dostępny dla posiadaczy wybranych kart płatniczych z logo Mastercard oferowanych przez niektóre banki w Polsce (Alior Bank, BOŚ Bank. Deutsche Bank, Getin, Lion's Bank, mBank, Noble Bank, PKO BP, Raiffeisen Polbank oraz T-Mobile Usługi Bankowe). Można w nim zbierać punkty za płatności w wybranych miejscach, a w dalszej kolejności wymieniać na nagrody z katalogu nagród. I teraz okazja na tę wymianę jest nie byle jakia.

-50% we wszystkich kategoriach katalogu nagród Mastercard Priceless Specials


W promocji trwającej od 20 do 26.11.2017 r. można skorzystać z wymiany punktów na nagrody, których punktowa cena została w katalogu ścięta o połowę. Obniżkę świetnie widać m.in. na doładowaniach telefonu. Dotychczas na doładowanie telefonu Orange, Play, Plus czy T-Mobile za dyszkę trzeba było przeznaczyć 800 punktów. Teraz jest szansa zrobić to za 400 punktów.
doładowania telefonu w MasterCard Priceless Specials - połowa ceny


Z informacji na stronie katalogu nagród wynika, że promocja obowiązuje na wszystkie kategorie nagród... aczkolwiek chyba są drobne wyjątki. Przy biletach do kina niestety brak informacji o rabacie -50% i tym samym ciągle taki bilet "kosztuje" 800 punktów [Aktualizacja: bilety do Cinema City za 400 punktów znaleźć można w zakładce "Oferty specjalne"].

Nie zmienia to faktu, że przy takim rabacie coś dla siebie w katalogu znaleźć się da. Vouchery np. 50 zł do Home&You są obecnie wycenione na 1500 punktów, a 25 zł do Merlin.pl na 900 punktów. Z wymianą punktów warto się pośpieszyć, bo w regulaminie promocji organizator zastrzega możliwość wyczerpania nagród.

Ja przystąpiłem do programu już jakiś czas temu z kartą w T-Mobile Usługi Bankowe. Dziś po raz pierwszy od tamtego momentu (a minął może rok) zalogowałem się, by sprawdzić punkty. I ku mojemu zaskoczeniu wyszło, że nazbierało mi się nieco ponad 1 800 punktów! Są w tym na pewno punkty powitalne (choć już nie pamiętam, ile ich na start dawano). Kartą wydaję miesięcznie nieco ponad 500 zł (czyli tyle ile potrzebne do uzyskania zwrotu 25 zł na Koncie Premium) i nie skupiałem się by płacić w tych miejscach, gdzie da się zbierać punkty, bo w ogóle o programie Mastercard Priceless Specials nie myślałem. A tu miła niespodzianka. 

Bądź  na bieżąco z promocjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga (to zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowościach - wiadomość wysyłam zazwyczaj 1-2 razy w tygodniu):
Adres e-mail
Przydatne dokumenty:

40 komentarzy:

  1. W TMUB punkty daje kredytówka czy debetówka też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także dla kart do konta. Tak robi tylko T-Mobile i chyba jeszcze BZ WBK. Reszta banków program wiąże wyłącznie z kartami kredytowymi (zazwyczaj prestiżowymi).

      Usuń
    2. W TMUB wszystkie mastercardy są podłączone do programu. W BZWBK na razie tylko 3 rodzaje - mastercard world, mastercard pajacyk i debetowa mastercard dopasowana.

      Usuń
    3. Ale z nich wszystkich TMUB najlepszy jeśli chodzi o karty do konta bo z moenybackiem :)

      Usuń
  2. Dodam, że w T-Mobile Usługi Bankowe jest promocja za przystąpienie. Do 29.11. dają 800 powitalnych punktów za przystąpienie do programu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przystąpiłem do programu jakiś miesiąc temu i żadnych punktów, nawet powitalnych nie mam....

      Usuń
    2. ktoś wie jak tam przystąpić? musze podać numer cif i jakoś kod tylko skąd ten kod wziąć? w TMUB

      Usuń
    3. Ireneusz, te punkty przyznają okolicznościowo więc nie zawsze.

      Usuń
    4. Anonimowy21 listopada 2017 14:21
      Z tego co pamiętam to kod przyszedł smsem. Ale musisz podać CIF z umowy bo CIF nie zawsze równa się loginowi.

      Usuń
    5. Kiedyś za przystąpienie do programu płacili 50 zl

      Usuń
    6. A gdyby tak zrezygnować z programu a potem znowu przystąpić ....
      Byly by punkty powitalne ? :-)

      Usuń
    7. Anonimowy 21 listopada 2017 14:21
      Musisz dostać zaproszenie w bankowości internetowej. Tam są dalsze instrukcje.

      Usuń
  3. Ja w wakacje jak była promocja powrót do szkoły zyskałem 8000 plus ok 1000 na 6 kartach zarejestrowanych w programie. Teraz wymieniłem to na ponad 2000 zł. Czekałem z punktami na dobry moment i ładny zysk wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale to trzeba było tam trochę zakupów porobić...

      Usuń
    2. No tak na lekko ponad 3 tys zakupy na przełomie sierpnia i września. Ale nic na siłę wszystko potrzebne i wtedy skupiłem się tylko na tych 6 kartach. Teraz dokładnie wyciągnąłem 2270 zł w bonach zakupowych. Poza tymi 8000 punktami z promocji powrót do szkoły doszło na każdej karcie po 500 p za pierwszy rok programu dawali wszystkim i te zakupy na 3k też dały troszkę punktów. Tak więc zwrot na poziomie 75,6%
      Oczywiście sprawdzałem w regulaminie i dzwoniłem do nich aby się upewnić czy punkty z promocji powrót do szkoły nie trzeba koniecznie wykorzystać na produkty z katalogu nagród powrót do szkoły. Konsultant zapewniał że punkty promocyjne te 8000 są ważna jak każde inne i można je dowolnie wymieniać. A że w programie jestem od początku roku wiedziałem że mają raz na jakiś czas takie promocje to czekałem spokojnie do promocji.

      Usuń
  4. Najlepiej dla mnie wychodzi Cinema City. Wziąłem wczoraj 8 biletów. Ważne do października 2018.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupon rabatowy Carrefour 20 PLN do wykorzystania w sklepach Carrefour i Carrefour Market jest za 1 pkt (słownie: jeden gdyby ktoś nie wierzył). Można wykorzystać przy zakupach za min. 150 zł no ale patrząc na koszyki klientów to myślę że wielu robi tam zakupy na większe sumy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie już korzystałam, a poprzednio był za 1 pkt bon na 25 do carrefour internetowego

      Usuń
    2. nie umiem wziąć tego bonu niestety

      Usuń
  6. Szkoda że tak mało doładowań telefonów po 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że bilety po 800 pkt a za 400 pkt można tylko 1 odebrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zakładce "Vouchery i bilety do kina" faktycznie bilet do Cinema City "kosztuje" 800 punktów.

      W zakładce "Urodziny Priceless Specials - Kino" za bilet trzeba oddać 400 punktów, ale można dostać tylko 1 bilet.

      Jest jednak jeszcze zakładka "Oferty specjalne". I tam są bilety po 400 punktów :) Trochę to zabawa w chowanego, sam nie znalazłem, ale pomogła Czytelniczka Renata.

      Usuń
    2. u mnie w ofertach specjalnych kina brak :/

      Usuń
    3. Ja wziąłem już 4 i nadal mam dostępne.

      Usuń
  8. @Mr Złotówa
    1.W merlin.pl vouchery są po 25 zł za 900 pkt a Ty napisałeś, że 2x25zł za 1500 pkt. To nie pomyłka?
    2. W jaki sposób zrejestrować karty debetowe TMUB w programie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Popołudniu jak sprawdzałem było 50 zł do Czasu na Herbatę za 1500 puntów. Teraz już nie ma. Nawet za 20 zł bo też były :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ale vouchery są już przebrane. Większość albo na małe kwoty (10, 20) albo już duże (100 i więcej zl).

      Usuń
    2. Bo to są oferty specjalne ale limitowane jak pula się wyczerpie to znikają, wszystko jest opisane w regulaminie ofert specjalnych czy limitowanych. https://pl.priceless.com/specials/assets/doc/Regulamin-ofertyspecjalne.pdf
      Zerknijcie po zalogowaniu np nie ma już bonów po 150 zł za 2700 punktów do perfumerii Douglas a były za 2700 punktów bo pula sie wyczerpała.

      Usuń
    3. W sklepie czas na herbatę można łączyć vouchery. Napisałem maila do nich i wysłałem kilka 20 zł a oni mi odpisali i dali 1 o wartości tych kilku wysłanych. A są jeszcze 20 zł za 400 punktów.

      Usuń
    4. To dobra wieść. Ale mimo wszystko kilka bonów o mniejszych nominałach to więcej punktów niż 1 o większym nominale wymieniony od razu.

      Usuń
  10. Jak wygląda doładowanie w tym programie? Czy dostaję kod doładowania, czy może muszę podać nr do doładowania?

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś im się chyba pokręciło bo Wólczanka 150 zł jest za 1500 pkt... a Wólczanka 100 zł za 3000 pkt. No ale w sumie co za różnica... i tak nie ma do wyboru :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre wieści:
    Od 1 grudnia za zakupy opłacane uczestniczącymi w programie kartami Mastercard będzie można otrzymywać punkty i nagrody na stacjach paliw Circle K (do niedawna Statoil). Ponadto do programu Priceless Specials dołączyły w ostatnich tygodniach również sklepy Tchibo (w tym Tchibo.pl), salony prasowe Kolporter oraz restauracje Telepizza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za wpis, wziąłem wczoraj 6x 20zł do Diverse i 20zł do Carrefour :). Jak na program o którym zapomniałem to nieźle :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja 8 x 10zł doładowania które już poszły :)

      Usuń
  14. Mr Złotówa, wiem że sklep RTV Euro Agd rozsyła kody 30 zł do wykorzystania przy zakupach powyżej 300 zł. Gdzie zdobyć jeszcze taki kod (od innego uczestnika)? Swój jeden wykorzystałem, ale kolejny przydałby się...

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...