Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Uczestniku promocji konta w Nest Banku z premią 75 zł: czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

30.10.2017

Uczestniku promocji konta w Nest Banku z premią 75 zł: czas uzupełnić dane!

Przed uczestnikami akcji ostatni, ale bardzo ważny etap.

Finalizacja promocji konta w Nest Banku z premią 75 zł
To finalizacja podczas której należy zareagować na mail informujący o przyznaniu nagrody i zalogować się na stronie promocji, by uzupełnić dane niezbędne do wypłaty nagrody.

💡 Jeśli nie masz jeszcze konta w Nest Banku, sprawdź promocję w której do zdobycia jest karta podarunkowa 200 zł na zakupy w sklepach Rossmann.

Promocja, o której przypominam jej uczestnikom, była dostępna od 21. do 25.07.2017 r. (tak krótko, bo zakończyła się przed terminem ze względu na wyczerpanie puli wniosków objętych promocją). Szczegółowo jej zasady omówiłem we wpisie "Gwarantowany bonus 75 zł za bezwarunkowo darmowe konto w Nest Banku + lokata 4% dla chętnych". Dziś przypomnę jednak to co najważniejsze. A należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Nest Konto wraz z wydaną do niego kartą, wyrażając przy tym wymagane zgody;
  • zawrzeć umowę i nie odstępować od niej w terminie co najmniej 14 dni; 
  • w ciągu 60 dni od założenia konta wykonać płatności kartą lub przelewem na łączną kwotę min. 150 zł

Kto spełnił powyższe warunki, teraz powinien otrzymać od organizatora maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody i przypominającego o konieczności uzupełnienia danych.
Wiadomość dla uczestników promocji Nest Konto z premią gwarantowaną 75 zł

Najpóźniej do 6.11. należy zalogować się na stronie promocji i podać m.in. numer rachunku konta otwartego w promocji (bo właśnie na ten rachunek nastąpi wypłata premii - ma być to zrealizowane do 15.11.2017 r.).

Co zrobić gdy maila nie ma?


W tego typu promocjach niestety zdarzają się sytuacje, w których nie dotrze mail od organizatora. Powody bywają różne (od błędów w raporcie banku, przez niedopatrzenie organizatora, po uznanie wiadomości jako spam przez operatora Twej skrzynki mailowej). Jeśli masz pewność co do spełnienia warunków promocji, oprócz głównego folderu skrzynki odbiorczej sprawdź jeszcze takie zakładki jak "wiadomości-śmieci", "spam", "oferty" czy "inne". Jeśli maila nigdzie nie ma, to niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji. A zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1.Reklamacje  dotyczące  spraw  związanych  z  Promocją  należy  składać  Organizatorowi  na  adres nestkonto@zpremia.pl
2.Reklamacje  rozpatrywane  będą  niezwłocznie,  jednak  nie  później  niż  w  terminie  30  (trzydziestu)dni  kalendarzowych  od  dnia  ich  otrzymania.  Odpowiedź  w  sprawie  reklamacji  zostanie  przesłana adres e-mail wskazany w korespondencji.
3.Reklamacja  powinna  zawierać:  imię  i  nazwisko,  adres e-mail,  numer  Wniosku  o  Nest  Konto,  datę złożenia wniosku oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji"

Co dalej z kontem w Nest Banku?


Po wypłacie premii możesz z kontem zrobić co zechcesz. Możesz więc je np. zamknąć. Choć warto pamiętać, że w chwili obecnej jest to jedno z nielicznych kont oferowanych przez banki w Polsce, które prowadzone jest bez warunków za 0 zł. Tak samo darmowa jest karta wydawana do rachunku, krajowe przelewy Elixir PLN zlecane przez bankowość internetową czy mobilną, jak i wypłaty z dowolnych bankomatów w Polsce.

Jeśli otrzymujesz świadczenia z programu "Rodzina 500 plus", to możesz też załapać się na inną promocję, którą bank kieruje do swych klientów. Do zdobycia jest nawet dodatkowe 200 zł - szczegółowy opis propozycji znajdziesz, klikając tutaj.

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

44 komentarze:

  1. Dzisiaj złożyłam reklamację, bo bank nie przyznał mi premii gwarantowanej 75 zł. W paragrafie 2 ust.4i w regulaminie promocji jest napisane cyt."dokonać transakcji bezgotówkowej, wykonanej poprzez płatność kartą wydaną do Nest Konta lub przelewem, na łączną kwotę min. 150 zł w okresie 60 dni od daty złożenia wniosku o Nest Konto (jedna lub wiele płatności)."
    Bank nie przyznał mi premii, bo nie dokonałam transakcji kartą. Ja uważam, że spełniłam warunek promocji gdyż wykonałam transakcję bezgotówkową przelewem co wynika z wyżej cytowanego punktu regulaminu promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziś złożylem reklamacje.
      I logowałem się na konto, i płaciłem kartą ( choć nie na kwote 150zł ) ale zrobilem przelew na 150zł. A to wg mnie już jest spełniem warunków na co zwróciła uwagę przedmówczyni pisząc o paragrafie 2 ust.4i regulaminu promocji.

      Usuń
    2. ja tez złozyłam reklamację i otrzymałam odpowiedz,ze mam sprawdzic czy nie brałam udziąłu w innym banku. To zwykli oszusci

      Usuń
  2. Konto założone i aktywowane 24 lipca, transakcje bezgotówkowe wykonane na więcej niż 150 złotych, a mimo tego mail nie przyszedł. Reklamacja została wysłana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Transakcja bezgotówkowa wykonana przelewem, brak maila. Reklamacja złożona. Ogólnie ta promocja to lipa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Konto założone, płatności bezgotówkowe wykonane na ponad 150 zł, do tego kilka płatności kartą - maila brak. Reklamacja złożona

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie mi odpisali :


    "Szanowny Panie,

    w raporcie przekazanym nam przez Bank mamy informację o niespełnionym warunku - brak wymaganych transakcji kartą, dlatego premia nie została przyznan"


    Odpisalem im że drugim warunkiem był przelew na 150zł. I w załączeniu wysłałem potwierdzenie przelewu z dnia 07.08.2017r


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisali mi to samo. Jest napisane wyraźnie w par. 2 ust. 4 pkt i. regulaminu:
      "dokonać transakcji bezgotówkowej, wykonanej poprzez płatność kartą wydaną do Nest Konta lub przelewem, na łączną kwotę min. 150 zł w okresie 60 dni od daty złożenia wniosku o Nest Konto (jedna lub wiele płatności)"

      Wyraźnie: "LUB PRZELEWEM"

      Niech nie oszukują ludzi. Może Pan Złotówa napisze o tym, żeby się zrobiło głośniej o sprawie?

      Usuń
  6. Także paragraf 1 pkt.7 regulaminu promocji potwierdza, że można przelewem: .......wykonanie transakcji bezgotówkowej poprzez płatność kartą wydaną do Nest Konta lub przelewem z Nest Konta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie dostałem maila. Reklamacja wysłana. Ja również zrobiłem przelew na 150zł więc pewnie odpowiedź banku będzie taka jak piszecie powyżej :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewidentnie w banku komuś pomyliły się promocje i źle ustawił raport spełnienia warunków nie uwzględniając że mogą być przelewy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś wie skąd wziąć numer wniosku o Nest Konto ? Maila po założeniu niechcący usunąłem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczyna się od OTE i dalej są cyferki. Był podany w aż 3 mailach. Wszystkie usunąłeś?

      Usuń
    2. Może na infolinii się dowiesz?

      Usuń
  10. Po przejściach z tym bankiem w poprzedniej edycji promocji, byłem pewien że będą problemy. Ja już nigdy promocji z Nest Bankiem.
    Na pocieszenie powiem, że z pewnością otrzymacie premię, jednak poczekacie pewnie jeszcze z miesiąc pisząc kilkakrotnie reklamacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie, piszczie reklamacje bezpośrednio do Nesta:
    Niniejszym składam reklamację na nieprzekazanie przez Bank w raporcie przekazanym Agora Performerce informacji o spełnionym warunku - transakcji bezgotówkowej (przelewu) wykonanej dnia ..... na kwotę ponad 150zł. Wskazuję, że par.2 ust.4 pkt i regulaminu promocji brzmi: dokonać transakcji bezgotówkowej, wykonanej poprzez płatność kartą wydaną do Nest Konta LUB PRZELEWEM, na łączną kwotę min. 150 zł w okresie 60 dni od daty złożenia wniosku o Nest Konto (jedna lub wiele płatności). Z uwagi na powyższe żądam wypłaty 75zł należnej premii w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.11.2017r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli każdy napisze identyczną reklamację, to będzie dość śmiesznie, nie uważasz?

      Usuń
    2. Należy bombardować bezpośrednio bank dając im do zrozumienia, że kolejnym krokiem będzie skarga do KNF. Żałosne!

      Usuń
  12. Ja Was przebiję, jest odpowiedź:
    "Szanowny Panie,

    podanego numeru wniosku nie zaraportował nam Bank. W naszej Aplikacji również nie odnotowaliśmy wypełnionego poprawnie wniosku. Podjął Pan 2 próby jego wypełnienia
    24 lipca 2017 19:23 i 24 lipca 2017 19:33 - obie nieudane. Najprawdopodobniej wniosek nie został złożony bezpośrednio z naszej Aplikacji, to był warunek przyznania premii"

    Po prostu ręce opadają. Biednemu zawsze wiatr w oczy. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałem im zrzutem ekranu, który mi się zachował. Nikt nie będzie mnie robił w ciula. Zakładałem konto z ich strony i wszystko się powiodło.
      Sami zobaczcie: https://zapodaj.net/images/c1207938c7a34.png

      Usuń
    2. Jak nam wytykają że nie spełniliśmy warunków, to jeszcze do tego dochodzą braki wypełnionych poprawnie wniosków ....
      Oni chyba nikomu nie chcą premii wypłacić !!
      :-(

      Usuń
    3. "wniosek nie został złożony bezpośrednio z naszej Aplikacji" - czy oni nawet czają znaczenie słowa aplikacja?

      Usuń
    4. U mnie to samo, tylko ze nie mam screena. Stwierdzili, że mają tylko nieudaną lub niedokończoną próbę z dnia 24 lipca 2017 22:04. Odpisałem im załączając maila z banku z potwierdzeniem złożenia wniosku i godziną 22:09. Stwierdzili, że nie jest to potwierdzenie że złożyłem wniosku przez ich system, ale przekazali sprawę do banku. Teraz czekam. Czy istnieje jakiś jednoznaczny sposóbna udowodnienie, ze wniosek składałem przez ich stronę. Podejrzewam, że odpowiedź będzie negatywna.

      Usuń
    5. Udowodnić trudno. Ale masz maila z potwierdzeniem rejestracji w promocji? Masz. Napisz ich żeby potraktowali cię poważnie bo świadomie brałeś udział, zarejestrowałeś się więc i wniosek złożyłeś nas stronie promocji. Idź w zaparte. I zaznacz, że w przeciwnym razie będziesz musiał powiadomić KNF, UOKIK i Rzecznika Finansowego

      Usuń
  13. Archiwizujcie regulamin póki jeszcze nie zdjęli:
    https://nestkonto.zpremia.pl/static/promocja/nestkonto.zpremia.pl/lpv1/img/Regulamin_promocji.pdf

    OdpowiedzUsuń

  14. Szanowny Panie,

    w przekazanym nam raporcie Bank nie zaliczył tego numeru wniosku do puli promocyjnej. W naszym systemie również brak poprawnie wypełnionego wniosku.
    Odnotowała się jedna próba wypełnienia wniosku 22 lipca 2017 15:07, niestety albo niedokończona, albo nieudana. najprawdopodobniej wniosek nie pochodzi ze strony naszej Promocji, dlatego premia nie została przyznana. W Promocji brane są pod uwagę wyłącznie
    Wnioski złożone za pośrednictwem Strony Promocyjnej,


    § 2 Warunki uczestnictwa w Promocji i uzyskania Premii
    pkt 4. Aby uzyskać prawo do Premii w ramach Promocji Uczestnik zobowiązany jest spełnić łącznie
    poniższe warunki z zachowaniem ich kolejności:

    e. złożyć w okresie obowiązywania Promocji Wniosek o Nest Konto wyłącznie poprzez
    Stronę Promocyjną, (zwany „Wnioskiem”). W Promocji brane są pod uwagę wyłącznie
    Wnioski złożone za pośrednictwem Strony Promocyjnej,


    uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie przekazujemy do weryfikacji przez Bank.
    Prosimy o cierpliwość, odpowiedź zostanie udzielona tak szybko, jak będzie to możliwe. Reklamacje rozpatrywane są w 30-dniowym terminie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy jest choć 1 osoba, która otrzymała maila o przyznaniu premii ??? Bo na razie same problemy widać z tą promocją !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałem maila. Nawet kilka dni przed terminem. Liczba negatywnych komentarzy mnie zaskoczyła. Mam nadzieję że z wypłatą pójdzie sprawnie.

      Usuń
    2. Od kogo była ta mejla?

      Usuń
    3. nestkonto@zpremia.pl

      Usuń
  16. Tak, ale kłopot z nimi straszny. musiałam pisać reklamację, wtedy rozpatrzyli ją pozytywnie i premię przyznali, ale nie dostałam drugiej premii (za polecenie), więc znowu reklamacja. Dostałam 2 odpowiedzi z tego samego adresu mailowego, w jednej prosili o nr OTE, w drugiej odpisali że promocja się skończyła i pozamiatane.
    27.10 złożyłam reklamację, a 31.10 miałam 50 zł na koncie. Chyba jestem jedyna z tą premią.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szanowny Panie Mr. Złotówa, prosimy o krótki komentarz ? Może spotkał się Pan z podobnymi praktykami nie wypłacania i reinterpretacji regulaminu, naprawdę szkoda byłoby cennego czasu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z odpowiedzi jaką otrzymują niektórzy uczestnicy promocji wynika jedynie, że "nie zostały spełnione warunki" bez wskazywania, że błędem był przelew, a zabrakło płatności. Reinterpretacji regulaminu - na szczęście - póki co nie ma, a raczej można mówić o błędzie w raporcie, który przygotował bank. Kilka dni temu wysłałem do organizatora zapytanie w tej sprawie i otrzymałem odpowiedź, że sprawa jest z bankiem wyjaśniana. Domyślam się, że zapewne bank musi sporządzić nowy raport, w którym zweryfikowane zostanie nie tylko płacenie kartą przez uczestników tej promocji, ale też wykonanie przelewu, który jak najbardziej pozwalał spełnić warunki otrzymania nagrody. Niestety pozostaje więc zaczekać na ustosunkowanie się organizatora (a pośrednio banku) do reklamacji.

      Usuń
    2. Czyli czekać ... ciekawe jak długo jeszcze?

      Usuń
    3. "Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 (trzydziestu)dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania"
      Biorąc udział w promocji zaakceptował(a/e)ś regulamin i się na to zgodził(a/e)ś. Cierpliwie, nigdzie nie uciekną.

      Usuń
  18. Szanowny Panie,

    uprzejmie informujemy, że reklamacja została uznana i może już Pan uzupełnić dane do przelewu.
    Prosimy o zalogowanie się do aplikacji promocyjnej pod adresem https://nestkonto.zpremia.pl/promocja/zaloguj/ i wypełnienie udostępnionego formularza.
    Konieczne jest podanie numeru rachunku (Konta Jedynego) założonego w naszej promocji (bez spacji), imienia, nazwiska oraz adresu zamieszkania.
    W danych adresowych prosimy nie używać znaków - przecinka i średnika - ułatwi nam to realizację przelewów.
    Premia zostanie wypłacona w ciągu 14 dni od uzupełnienia danych,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. Reklamacja uwzględniona. Przyszedł mail i mogę uzupełnić dane. Długo im zajęło rozgryzienie tematu

      Usuń
    2. Otrzymałem wiadomość identyczną jak Pan Ireneusz. I tutaj uwaga do wszystkich: archiwizujcie wszystkie swoje poczynania, żeby nikt później nie mógł się wyprzeć. Niepozorny zrzut ekranu w istocie uratował sytuację.

      Usuń
    3. Również dziś otrzymałem taką wiadomość.

      Usuń
    4. No jest wiadomość. Zgadza się! Dobrze że się w końcu ogarnęli bo trochę to jednak trwało.

      Usuń
  19. Tak z ciekawości jeszcze - po zalogowaniu się i wprowadzeniu danych, dostaliście jakiś komunikat że dziękujemy za podanie danych albo jakieś potwierdzenie na maila ?
    Teraz jak się loguje na strone promocji to widze, bez możliwości edytowania - Twoje dane do przelewu.

    Też tak macie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dane wprowadziłem, potwierdzenia nie dostałem.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowa premia 200 zł za Konto Przekorzystne w Banku Pekao (+3% dla oszczędzających)