Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Zyskaj bon aż 400 zł na zakupy w sklepach Biedronka za wypróbowanie darmowej karty Citi Simplicity
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

10.10.2017

Zyskaj bon aż 400 zł na zakupy w sklepach Biedronka za wypróbowanie darmowej karty Citi Simplicity

Citibank organizuje wiele promocji swej karty kredytowej, ale takiej jeszcze nie było.

Voucher 400 zł na zakupy w sklepach Biedronka za darmową kartę Citi Simplicity
Tym razem do zdobycia jest 400 zł na zakupy w sieci sklepów Biedronka. Warunki do spełnienia są przy tym bardzo proste, bo wystarczy wykonać zaledwie po 5 płatności kartą na dowolne kwoty przez 2 kolejne miesiące. I za to, bez kosztów (bo sama karta jest bez warunków darmowa) otrzymasz nagrodę gwarantowaną: bon (do wielokrotnego użytku) o wartości 400 zł.

Ten wstęp (do linii oddzielającej) tylko dla tych, którzy z tego typu promocją spotykają się po raz pierwszy (bo stali bywalcy bloga świetnie wiedzą, że dzięki tego typu propozycjom zyskać można sporo). Jak to się dzieje, że banki rozdają takie nagrody, skąd biorą na to pieniądze i dlaczego nic to klienta nie kosztuje? Banki na różne sposoby próbują zachęcić klientów do korzystania ze swych produktów i usług. Jedne łożą olbrzymie sumy na reklamę telewizyjną (nie do końca efektywną), a inne w telewizji pojawiają się rzadziej, ale środkami na marketing gospodarują w zakresie premiowania klientów. I tak, jak Citibank płacą klientowi dopiero wtedy, gdy osiągną swój cel, a więc skorzystanie z karty.

Karta dostępna w promocji jest bez warunków darmowa. Pomyśleć jednak sobie możesz: "No ale bank nie da nic za darmo". I ziarenko prawdy w tym jest, bo przecież nie jest tak, że bank nic od Ciebie nie chce. Trzeba zawrzeć umowę, wykonać co najmniej 10 płatności kartą. Klienci kartę więc wypróbują. Część osób skorzystać może z innych produktów (aczkolwiek nie jest to wymagane!), ktoś weźmie kredyt. Na tym bank już zarobi swoje. Ale to nie jest wymagane i od Ciebie zależy jak będzie wyglądać współpraca z bankiem. Citibank jednak inwestuje w relację z klientem i wita go właśnie w taki sposób, jak ta okazja do bankobrania.

Jak korzystać z karty, by nic za nią nie płacić? Karta kredytowa - co może mylnie sugerować nazwa - nie jest kredytem z ratami do spłaty. Jest to bowiem limit kredytowy z którego możesz, ale nie musisz korzystać. Każda płatność wykonana kartą spowoduje częściowe wykorzystanie limitu, ale co najważniejsze: karta taka ma okres bezodsetkowy. Dzięki temu - jeśli wydaną kwotę spłacisz w określonym terminie - nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów (ani odsetek, ani opłat).

"Rzeczywista roczna stopa oprocentowania: 10,47%" - choć taką informację znajdziesz na stronie promocji to pamiętaj, że wyliczenie powstało na podstawie ustawowo narzuconego wzoru i zakłada spłatę wykorzystanej kwoty w ratach. Trzymając się zasady spłacania karty w okresie bezodsetkowym nie poniesiesz dodatkowych kosztów i oddasz dokładnie tyle ile z karty zostało przez Ciebie wydane.

Jeżeli dotąd nie było Ci dane korzystać z karty kredytowej, przeczytaj poradnik: Karta kredytowa - 12 kluczowych zasad, które musisz znać. Tam wyjaśniam zasady jej działania oraz to, czym jest okres bezodsetkowy.
__________

Dla kogo promocja? Z propozycji skorzystać może osoba, która ukończyła co najmniej 21. rok życia oraz nie posiada i co najmniej od 1.01.2015 r. nie posiadała żadnej głównej karty kredytowej Citibanku.

Zasady promocji. By zdobyć 400 zł na zakupy w sklepach Biedronka:
  • najpóźniej do 10.11.2017 r. wypełnij formularz zgłoszeniowy (do tej daty wystarczy wysłać zgłoszenie; złożenie wniosku czy zawarcie umowy może nastąpić później);
  • gdy zadzwoni konsultant banku, złóż wniosek o kartę, wyrażając przy tym zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz otrzymywanie informacji handlowych (oświadczenia nr 4 i 5 we wniosku);
  • przekaż bankowi dokument potwierdzający zadeklarowane dochody (jak to zrobić? Instrukcję przedstawi konsultant w w/w rozmowie); 
  • do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu zawarcia umowy o kartę (tę datę znajdziesz w egzemplarzu umowy, który bank do Ciebie odeśle):
    • przez 2 kolejne miesiące wykonaj po co najmniej 5 płatności kartą (na dowolne kwoty);
    • co najmniej jeden raz zaloguj się do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Citibanku.

I to już wszystko. Za spełnienie tych prostych warunków otrzymasz nagrodę gwarantowaną. Bank przekaże ją wiadomością w bankowości internetowej najpóźniej do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia powyższych warunków.

Dla przykładu: jeśli datą zawarcia umowy o kartę będzie data w październiku to płatności kartą możesz wykonać w październiku i listopadzie lub w listopadzie i grudniu. Od tego kiedy to zrobisz zależy właśnie czas otrzymania nagrody. W pierwszym przypadku (gdy wyrobisz się w październiku i listopadzie) bon otrzymasz do końca grudnia br. Jeśli warunki zrealizujesz później to nagrodę otrzymasz najpóźniej do końca stycznia 2018 r.

Płatności kartą, które należy wykonać w promocji mogą być dowolnymi płatnościami w punktach handlowo-usługowych (nie muszą być w Biedronce) i/lub w Internecie. Do wymaganych transakcji nie zaliczą się przelewy z karty, wypłaty w bankomacie, ani transakcje zwrócone czy niezaksięgowane.

Bon zakupowy ma być ważny do 31.12.2018 r.. Wykorzystywać można go wielokrotnie (aż do wyczerpania salda dostępnych środków). Saldo pozostałe na bonie będzie podawane na paragonie, który otrzymasz po zakupach z wykorzystaniem bonu.

Kto może wnioskować o kartę kredytową? 


Bank wymaga, by osoba wnioskująca o kartę miała dochód na poziomie co najmniej 1 200 zł  i była w wieku co najmniej 21 lat (jeśli jest zatrudniona u swego obecnego pracodawcy od minimum 3 miesięcy) lub 25 lat (jeśli prowadzi działalność gospodarczą i posiada ją co najmniej od 2 lat).

Oprócz dochodów wynikających z zatrudnienia w oparciu o umowy o pracę bądź z prowadzonej działalności gospodarczej bank akceptuje też takie źródła dochodu, jak: umowy cywilno-prawne, emerytury i renty, przychody z najmu nieruchomości oraz udziały w spółkach z o.o. i akcyjnych.

Karta Citi Simplicity - prześwietlenie oferty


W rozmowie telefonicznej konsultant banku może zaproponować Ci wybór spośród różnych kart dostępnych w ofercie Citibanku. Część z nich ma nawet dodatkowe zalety w postaci programu lojalnościowego, ale karty te potrafią też sporo kosztować. Na ich tle o wiele lepiej wygląda bezwarunkowo darmowa karta Citi Simplicity.

Bank nie pobiera opłat ani za jej wydanie, ani za posiadanie (nie ma opłat miesięcznych czy rocznych) bez względu na to czy z karty aktywnie korzystasz czy nie. Warto jedynie pamiętać by nie skusić się na dodatkowe (w mej ocenie zbędne) usługi, jak płatny dostęp do usługi Citi Phone. No i spłacić wykorzystaną kwotę w okresie bezodsetkowym. Wtedy faktycznie można zyskać na tej promocji 400 zł bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów.


⭐⭐⭐⭐⭐ - pięć gwiazdek w ratingu ofert (czyli systemie ocen promocji bankowych, dostępnym na blogu Bankobranie, tworzonym w oparciu o me wieloletnie doświadczenie w obserwacji i korzystaniu z propozycji banków) to najwyższa możliwa nota. I tyle właśnie przyznaję tej ofercie. Mamy tu bowiem świetną nagrodę, klarowne zasady, bardzo proste warunki do spełnienia, a do tego wszystkiego wyrabiany produkt bankowy jest bez warunków za 0 zł. Nic dodać, nic ująć (no może poza tym, by w końcu skrócono okres wykluczenia z udziału w promocji dla byłych posiadaczy karty kredytowej w Citibanku).


Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi, które opisuję na blogu. Zapisz się i wypróbuj mój newsletter (to zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach, które wysyłam 1-2 razy w tygodniu):
Adres e-mail

Przydatne dokumenty:

162 komentarze:

  1. No i na taką promocję było warto zaczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym czekaniem to rzeczywiście trafiłeś w sedno :)

      Usuń
  2. To zdecydowanie będzie rekordowy rok dla szefa wydziału marketingu kart kredytowych w Citi Group Polska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może by tak datę zmienili bo wielu wykluczonych czeka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy wydaną kwotę można od razu spłacić czy trzeba czekać do otrzymania nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartę możesz spłacić w dowolnym momencie. Oczywiście najlepiej w okresie bezodstekowym (ale czy na ostatni moment czy spłatę zrobisz nawet w dniu płatności kartą to już wybór należy do Ciebie). Nie ma to wpływu nabycie prawa do nagrody.

      Usuń
  5. Czy trzeba również założyć rachunek w banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiego wymogu. Wystarczy sama karta (jej posiadanie wystarczy też do uzyskania dostępu do bankowości internetowej).

      Usuń
  6. Te 400 zł trzeba wydać za jednym razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można używać wielokrotnie. Aż do wykorzystania dostępnych środków.

      Usuń
    2. Gdzie to jest opisane?

      Usuń
    3. Zasady używania bonu opisane są w podlinkowanym regulaminie promocji (najpierw jest tam regulamin akcji, później tabela z akceptowanymi przez bank źródłami dochodu i dokumentami je potwierdzającymi, a dalej znajduje się regulamin korzystania z bonu).

      Usuń
  7. Jaki limit w karcie trzeba wziąć by skorzystać z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowolny. Pewnie zaproponują duży bo zawsze proponują najwyższy ale możesz wybrać ile chcesz.

      Usuń
  8. Być może po tej promocji liczba użytkowników ich KK przekroczy ilość mieszkańców Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam ,czy ta promocja łączy się z promocją poleceń karty kredytowej Citi Simplicity jeśli poleciłbym rodzicom kartę kredytową w programie poleceń czy łapaliu by się również na tą promocję ,a ja zgarnął bym 150 plnów za polecenie ? poazrawiam Daaniel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Nie ma poleceń do innych promocji poza tą z dziadowskim tabletem.

      Usuń
    2. z promocją poleceń? jaką?

      Usuń
    3. http://bankobranie.blogspot.com/2017/08/citibank-program-polecen-karty.html

      Usuń
    4. Nie każdy kartę otrzyma, mojemu tacie nie przyznali mimo iż emeryturę ma dużo wyższą niż kwota wymagana. Po 20 minutach wypytywania i wypełniania wniosku, bardzo miła pani przez telefon powiedziała, że decyzja z komputera to Odmowa.
      Wygląda na to ze starszym osobom już kart kredytowych nie dają. Niestety.

      Usuń
    5. Ograniczenie wieku jest, ale dla małolatów - w przypadku Twojego ojca to jakieś nieporozumienie, albo ma 'historię' w BIK :)

      Usuń
    6. Ja bym się odwołał żądając podania powodu odmowy.

      Usuń
    7. Odmowę podobno przyślą pocztą.
      No ale już chyba jasne, doczytałem się w necie, że osoby po 70-75 roku życia, kredytu czy karty kredytowej już nie dostaną. To jeden z powodów braku zdolności kredytowej.

      Usuń
  10. Z karty można zrezygnować po otrzymaniu bonu bez żadnych oplat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jeszcze podłączę się i dopytam w jaki sposób można to zrobić?

      Usuń
    2. Napisz w bankowości że chcesz zrezygnować z karty lub zadzwoń. Jeśli wybierasz drugą opcję istnieje duże prawdopodobieństwo że zaproponuje tobie bank kolejną promocję np. 10%zwrotu za płatności kk

      Usuń
    3. Tak, to fenomenalna promocja na zatrzymanie klienta. Dodatkowe 200 zł wpadło.

      Usuń
    4. Ta promocja ze zwrotem miała lojalkę?

      Usuń
    5. Anonimowy11 października 2017 09:40 we wspomnianej bankowości lub na infolinii albo jeszcze listownie lub oczywiście w placówce Citka.

      Usuń
  11. Link nie działa chyba bo dostaję błąd DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może to chwilowe. Przed chwilą sprawdziłem na różnych przeglądarkach i działa. Spróbuj proszę jeszcze raz, a jeśli się nie uda to w trybie incognito lub na innej przeglądarce/urządzeniu albo ponownie po usunięciu plików coockies.

      Usuń
    2. Potwierdzam, działa. Przed chwilą udało się wysłać zgłoszenie.

      Usuń
  12. Czy trzeba zakładać konto osobiste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiego wymogu. Aczkolwiek może się to dodatkowo opłacić (zwłaszcza osobom, które już kartę kredytową wyrobią, bo w promocji konta warunki stają się prostsze). Sugeruję wtedy założenie konta Citi Priority w procesie opisanym tutaj, kwalifikującym do uzyskania premii do 400 zł za konto osobiste :)

      Promocja karty kredytowej (opisana wyżej) i promocja konta nie wykluczają się wzajemnie, więc łącznie można ugrać nawet 800 zł! :)

      Usuń
  13. Przejdzie niższy dochód niż 1200 zł .???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Bank dość często podkreśla, że wymagany jest dochód na poziomie min. 1 200 zł. Choć jeśli dochód jest tylko ciut niższy (np. o kilka złotych) to spróbować można. Banki czasem idą na ustępstwa.

      Usuń
    2. Złotówa, decyzję o przydzieleniu karty pracownik bankowy otrzymuje z kompa po wprowadzeniu danych i ich analizie przez dedykowany do tego program. Wpływ osobisty jest (nawiasem mówiąc słusznie) zerowy ... miałem wrażenie, że pracujesz w banku :)

      Usuń
    3. Akurat w banku nie pracuję ;) Różnie to bywa. Rozmawiałem z pracownikiem jednego z banków (choć akurat to nie był Citibank) i okazuje się, że w ponad 95% przypadków decyzje podejmuje system, ale część wniosków trafia do "ręcznej" analizy (przyczyny mogą być różne, ale jedną z nich są właśnie wpływy na pograniczu). Choć oczywiście nie twierdzę, że w Citibanku będzie na pewno tak samo - być może z automatu będzie odpowiedź odmowna, bo minimum niespełnione.

      Usuń
    4. Taka dodatkowa analiza odbywa się jedynie po odwołaniu wnioskującego.

      Usuń
  14. Ile czekaliście na telefon od konsultanta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj wieczorem wysłałem zgłoszenie a dziś popołudniu miałem telefon.

      Usuń
  15. Majac umowe o prace bank bedzie wymagał zaświadczenia od pracodawcy czy wystarczy wyciag z konta z 3 miesiecy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co system wskaże konsultantowi. Ale zazwyczaj wystarcza wyciąg. W rodzinie na 3 wniosku wszyscy mieli dać wyciąg. Choć ja akurat część kasy dostaję do ręki (co nie znaczy że jest to kwota na czarno bo nie jest). I jak powiedziałem to że całości na wyciągu nie będzie to szło zmienić na zaświadczenie.

      Usuń
  16. Ja mam pytanie jak wykorzystac ten bon? skoro bedzie przeslany w formie elektronicznej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To 13 cyfr które podaje się kasjerowi. Możesz podyktować albo pokazać na telefonie. Kasjer to wklepuje i na paragonie wydrukuje się kwota jaka pozostała na bonie po zakupie.

      Usuń
    2. Witam,
      nie działa... "Nieudana autoryzacja,Odmowa"....

      Usuń
    3. Pewnie na kasie coś źle robią, 13 cyfr kasjerka ma wklepać bezpośrednio po zeskanowaniu ostatniego artykułu, dopiero po tych 13 cyfrach ma nacisnąć PLU.

      Usuń
  17. dzwonił do mnie konsultant z banku nie zdążyłem odebrać telefonu czy zadzwoni jeszcze raz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Dzwonią 2-3 razy. Ale jak nie zadzwonią to wyślij formularz jeszcze raz.

      Usuń
  18. Czy można wziąć kartę dla siebie i drugi raz dla żony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy bierze udział indywidualnie więc jak najbardziej wniosek możesz złożyć Ty, jak również swój wniosek może złożyć żona.

      Usuń
  19. Czy za przesyłkę karty się coś płaci? Bo w oparach widzę 30 zł za dostawę przez kuriera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka karty jest na koszt banku. W tabeli opłat i prowizji faktycznie znajduje się pozycja z opłatą 30 zł ale dotyczy dostarczenia karty przez kuriera (co odbywa się tylko na życzenie klienta). Standardowo karta wysyłana jest listem.
      PS. Darmowa dla klienta jest również wizyta z dokumentami do podpisania.

      Usuń
  20. Zadzwoń do mnie pan z banku mówił tak szybko ze nie jestem pewna czy dobrze zapamietalam e-mail na który mam wyslac dokumenty. formularze@city.com ?? Czy ktoś może mi to potwierdzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawidłowy to formularze@citi.com

      Usuń
    2. Raczej formularz@citi.com

      Usuń
  21. Pierwszy kontakt z Citi i już bank zalicza 'wtopę'. 2 osoby wnioskują o konto jednocześnie - różnice:
    1) do X dzwonią z numeru warszawskiego, do Y z komórkowego, którego nie sposób znaleźć w Internecie
    2) X ma przesłać kopię dowodu i potwierdzenia 3 ostatnich wypłat na e-mail; Y ma przekazać kopię dowodu kurierowi przy podpisywaniu umowy (żadne z nich nie dostało opcji wyboru tylko polecenie, by tak zrobić)
    3) Y zostaje powiadomiony podczas rozmowy z konsultantem, że zgoda marketingowa jaką wyraża na przetwarzanie danych (konieczna, by wziąć udział w promocji) jest dożywotnia, X- nie
    4) X dostaje 3 sms-y i 3 maile o "zmianie adresu w systemie baku" (chociaż nigdy nie miał konta w Citi), co wywołuje popłoch i wątpliwości czy ktoś nie podszył się pod X, nie założył 3 różnych kont, czy nie dostanie 3 kart do spłaty itp. Tym bardziej, że Y nie dostał ani jednej takiej wiadomości.
    5) X dzwoni na wskazany w sms-ie numer, bo nie zlecał tej operacji, jednak infolinia "nie może rozpoznać klienta, wybierz 1 i pomóż nam się zidentyfikować" - i tak zapętlona śpiewka w kółko, która doprowadza do szewskiej pasji. żadnej opcji rozmowy z konsultantem.
    Efekt: X traci zaufanie do Citi (a miało być pewnie - jak w banku) i ma po dziurki w nosie tak rzetelnego podejścia do (nowego!) klienta.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już czekam 4 dzień i nic-zero odzewu. Normalne czy składać ponownie wniosek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczekiwanie na kontakt faktycznie jest wydłużone (ze względu na olbrzymie zainteresowanie). Jeśli kontaktu nie będzie w ciągu tygodnia od zgłoszenia to sugeruję wysłać raz jeszcze.

      Usuń
    2. do mnie zadzwoniła pani z City nr tel 42 2307024 i zaproponowała mi kartę ja czekałam 14 dni i zadzwoniłam na city phone 226922484 konsultant potwierdził ze wniosek jest odmowny(1300zł) potwierdził też numer tel banku mam nadzieję że nikt nie wykorzysta przekazanych danych czytałam złe opinie o tym banku

      Usuń
  23. A może już promocja nie jest aktualna??? Coś wiecie na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  24. Z informacji uzyskanych z banku wynika, że w związku z bardzo dużym zainteresowaniem promocjami Citibanku, w chwili obecnej wydłużył się czas oczekiwania na kontakt ze strony konsultanta. Po wysłaniu formularza zgłoszeniowego pojawia się już informacja o 5 dniach roboczych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już czekam cierpliwiej bo wysyłałem w poniedziałek i cisza dotąd.

      Usuń
  25. czekam na kontakt telefoniczny już 7 dni roboczych- co robić dalej?

    OdpowiedzUsuń
  26. Cierpliwością i pracą ludzie się bogacą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ponownie się zgłaszałem- ile można czekać? 8 dni to jakoś długo!

    OdpowiedzUsuń
  28. JA JUŻ CZEKAM NA KARTĘ. NA TELEFON OD KONSULTANTA CZEKAŁAM 3 DNI

    OdpowiedzUsuń
  29. a pamiętacie jaki kurier Wam przysłał dokumenty? ja dostałem email że dokumenty wysłane kurierem Viva Xpress Logistics (Polska) Sp. z o.o.

    pierwszy raz o takiej firmie słyszę i zaświeciła się lampka czy ktoś się nie podszywa??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta firma. Działa dla Citi niezmiennie od kilku lat. Ale fakt że wcześniej ani później nie miałem z nią styczności.

      Usuń
  30. Ja skorzystałam z tej promocji. Czekałam na kontakt konsultanta kilka dni, ale wszystko sprawnie poszło. Celem weryfikacji dochodu potrzebny był skan dowodu i potwierdzenia przelewów od pracodawcy. Obyło się bez weryfikacji danych przez kuriera, tylko na podstawie danych z BIKU. Z usługi CityPhone można od razu zrezygnować podczas rozmowy z konsultantem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dlaczego mam przesłać skan dowodu osobistego

    OdpowiedzUsuń
  32. A mi niestety odmówiono i nie wiem czemu? ....

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli właśnie w zeszłym tygodniu ukończyłem 21 lat, ale moje jedyne dochody miesięczne jako studenta z umowy zlecenie kształtują się w okolic 900-950zł to jest sens składać czy i tak mi odrzucą, ze względu na zbyt niskie dochody ?

    OdpowiedzUsuń
  34. dochody powinny byc weryfkowane przez pracownika jesli jest wymog 1200 to noe powinien przyjmowac wniosku jesli kwota jest nizsza... jesli chodzi o wyslanie karty za 30 zl na życzenie klienta to decyzje o tym czy klient zaplaci podejmuje dyrektor oddzialu (wtedy wrzica w koszty oddzialu jesli klient ma uzasadnienie co do swojej prosby ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. A ile się czeka na wydanie samej karty? Minęło już dwa tygodni. Dzwonię pod numer, z którego dzwonił ten konsultant, czekam 20 minut i czekam... i nie doczekałam się.. wysłałam sms by oddzwonili i nic...

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam, czy jest możliwość zmniejszenia limitu na karcie kredytowej? Konsultant powiedział mi, że można to zrobić samemu przy aktywacji karty ale nie widze nigdzie takiej opcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz wiadomość w bankowości internetowej że chcesz obniżyć limit do XXXX zł i prosisz o kontakt. Oddzwonią i zmniejszysz.

      Usuń
  37. Czy ktoś jeszcze próbuje? Do mnie dzisiaj zadzwoniła konsultantka, ale była niezorientowana i mówiła,ze nie ma dla mnie bonu do Biedronki ale może mi dac walizkę Wittchen. Podziękowałam, spróbuję z bardziej rozgarniętym konsultantem, ale teraz żałuję bo moze załapąłabym się na walizkę i bon??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno takie walizki próbowali upchnąć w Lidlach :)

      Usuń
    2. To chyba ktoś z placówki do ciebie przypadkiem dzwonił. A tam promocji z Biedronką nie mają. Czekaj na kontakt z warszawskiego numeru.

      Usuń
  38. Zgłosiłam się do promocji,minęło 9 dni i nikt nie dzwoni.Czy jeszcze jest dostępna ta promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja jest nadal dostępna (nie ma tu limitu nagród). Czasu upłynęło już faktycznie bardzo dużo. Napisz proszę na bankobranie@gmail.com - zgłoszę do banku i poproszę o sprawdzenie co się dzieje.

      Usuń
  39. Witam. Wszystkie dokumenty tj. skan pit11 oraz dowód osobisty wysłałam 30,10 i od tej pory cisza- nie wiem nawet czy karta przyznana- ktoś tak ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to długo. Wyślij formularz kontaktowy na stronie banku i zapytaj co dalej i by się z tobą ktoś skontaktował. U mnie odpowiedzieli bardzo szybko.

      Usuń
    2. Ja też się dzisiaj dowiadywalam o kartę i powiedzieli, że mogę nawet czekać do 3 m-cy, jakaś porażka

      Usuń
    3. Do mnie po ok 1,5 tyg zadzwonili z informacją, że same potwierdzenia przelewów wypłaty nie wystarczą (przy pierwszej rozmowie mówili, że będzie ok) i mam mieć zaświadczenie z pieczątką od pracodawcy

      Usuń
  40. Czy jest jakiś zapis o opłacie/karze za rezygnację z karty ? Np. za pół roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. Możesz zrezygnować kiedy chcesz i bez opłat (oczywiście po spłaceniu wydanej kwoty i po otrzymaniu nagrody)

      Usuń
  41. Zgłosiłem się już trzeci raz na stronie promocji, pierwszy raz około 29 października do dziś brak telefonu. Chyba nic z tego...

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgodnie z TOiP płatny jest CitiAlerts w wysokosci 6 PLN na miesiac a nie CitiPhone, tylko jak sie zrezugnuje, to nie będą przychodziły powiadomienia na maila lub sms.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale są opcjonalne. Citiphone też kosztuje 6 zł - kiedyś był włączany z automatu. Teraz pytają klienta czy chce.

      Usuń
  43. Witam. Zgłaszałam się jakieś dwa tygodnie temu, na pierwszy telefon konsultanta czekałam ok. 7 dni i trochę to wszystko trwało ale dziś wysłali mi już umowę na e-mail. Prawie na ostatnią chwilę się udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie trzeba czekać długo ze względu na olbrzymie zainteresowanie.

      O udziale w promocji na szczęście decyduje czas wysłania formularza zgłoszeniowego. Złożenie wniosku czy zawarcie umowy może nastąpić po 10.11.

      Usuń
  44. Słyszałem że jeszcze można konto założyć i dodatkowo 700 zł jest do zdobycia. Czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Piszę o tej promocji tutaj. Jeśli wyrabiasz/posiadasz kartę kredytową Citibanku to tym bardziej warto wziąć udział w promocji konta. Warunki są wtedy łatwiejsze, a do zdobycia jest nawet 700 zł (w gwarantowanych bonusach za określone aktywności).

      Usuń
  45. Czy dziś jest jeszcze sens brać udział? Bo wątpię by do jutra zdążyli zadzwonić i bym złożył wniosek. A z tego co czytam to na kontakt czekało się nawet tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 10.11. wystarczy wysłać zgłoszenie (a więc wysłać formularz zgłoszeniowy). Złożenie wniosku (a więc kontakt ze strony banku), jak i zawarcie umowy mogą nastąpić później.

      Usuń
  46. I znów ten dochód 1200 zł.
    Ci z City Bank myślą że wszyscy tak jak u nich w banku po 8.000 zł maja na miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale 1200 zł to nawet mniej niż wynagrodzenie minimalne. A i dobrze że jak ktoś ma mniejsze dochody to karty czy kredytu nie dostanie bo mógłby popłynąć. I z czego spłaci?

      Usuń
  47. Skoro trzeba wykonać 10 transakcji zanim zostanie naliczony bonus 400 zł, to znaczy że muszę najpierw wpłacić na kartę pieniądze, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Transakcje te wykonasz wykorzystując przyznany na karcie limit kredytowy. Jeśli wykorzystaną kwotę oddasz w okresie bezodsetkowym to zwrócisz dokładnie tyle samo ile zostało wydane (choć nazwa brzmi groźnie i kojarzy się z kredytem). O zasadach karty kredytowej piszę tutaj.

      Usuń
    2. Jedyny przypadek kiedy opłaca się wpłacać pieniądze na rachunek karty jest wówczas gdy planujesz wypłaty gotówki z karty (ang. cash advance)

      Usuń
  48. Ta oferta to bzdura !!! Zgłosiłem się 3 tygodnie temu i zero odzewu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno trzeba cierpliwie czekać na telefon zwrotny - taki tam mają 'system' :)

      Usuń
  49. Moja żona drugi raz próbuje założyć kartę Simpliciity i znowu jest problem z tym, żeby ktokolwiek do niej oddzwonił. Tym razem zgłoszenie zostało wysłane dwa razy. Po pierwszym zgłoszeniu przez 2 tygodnie nikt się nie odezwał. Oferta wygląda spoko, ale bank jakoś niepoważnie chyba traktuje osoby, które chciałyby tę kartę zdalnie założyć składając wniosek przez internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodem tego jest wręcz groteskowo przestarzały system rozpatrywania wniosków w stosunku do ilości ludzi do tego zatrudnionych.

      Usuń
  50. Złożyłem wniosek, oddzwonili, wysłałem dokumenty i... odmowa przyznania karty kredytowej. Dosyć dziwne przy przychodach miesięcznych rzędu 7000 zł, a dochodzie miesięcznym 4000 zł. No ale cóż, może taką mają politykę, że jeżeli ktoś ma działalność gospodarczą to nie dają i tyle ..

    OdpowiedzUsuń
  51. Mr Zlotowa a co z citi alertami? Tu ich nie ma? Pamiętam ze trzeba było za nie płacić lub odmówić na infolinii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku karty Citi Simplicity alerty są darmowe.

      Odmówienie dotyczyło swego czasu usługi CitiPhone. Kiedyś była ona włączana z automatu (i kosztowała 6 zł miesięcznie), ale w chwili obecnej - jak już od dłuższego czasu wynika z doniesień Czytelników - to opcjonalna usługa, którą klient może wybrać.

      Usuń
  52. Dzięki! Jesteś the jest!

    OdpowiedzUsuń
  53. Witajcie
    ja dostałem już i kartę, i umowę (wniosek z połowy października).
    Zwróćcie jednak uwagę na jedną rzecz. Obawiam się, że umowa, którą dostałem, to nie to samo co podpisane przy kurierze. Część kartek jest zadrukowana jednostronnie, a część dwustronnie (nie pamiętam, by tak było). W dodatku na jednak stronie brakuje mojej parafki (nie ma też pieczątki z miejscem na nią). Pomijam już to, że zszyli w złej kolejności.
    Napisałem do banku reklamację z prośbą, aby przysłali mi skan ich egzemplarza - żeby potem nie było jaj, że wiąże nas umowa inna, niż ta którą mam u siebie w teczce.
    Nie posądzam oczywiśie citibanku o złą wolę - może musieli wprowadzić tylko jakąś drobną korektę, ale sytuacja jest niebezpieczna.
    Pozdrawiam!
    PS. Dlatego zasadniczo nie biorę udziału w promocjach gdzie trzeba podpisywać przez kuriera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz czy przeslali ci skan tych dokumentów? Musze przyznać, że mnie dzisiaj także zaniepokoilo to że dokumentów dla banku było znacznie więcej niż dla mnie.

      Usuń
    2. Więcej dokumentów było do podpisu bo to m.in formularz informacyjny, wzór oświadczenia o odstąpieniu itd. Tego już nie odsyłają bo jest w dokumentach.

      Usuń
  54. Rozumiem, że liczą się transakcje kartą zarówno zwykłe z podaniem PIN, jak i zbliżeniowe?
    Pytam, bo mam już kartę i widzę że transakcje zbliżeniowe pojawiają się dobre kilka dni roboczych po ich wykonaniu.
    Żeby było śmieszniej, nie ma ich NIGDZIE widocznych w systemie, nawet nie są odejmowane od dostępnego salda. Tak jakby ich nie było przez 3-4 dni.
    To takie ostrzeżenie dla tych, co zostawią sobie płatności na koniec miesiąca - może się okazać, że nie zdążą Wam się zaksięgować w danym miesiącu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opóźnienie w pojawianiu się transakcji zbliżeniowych zależy od ustawień terminala (czy działa online czy offline przy takich płatnościach). Bank dostaje o nich info z opóźnieniem a nie na bieżąco więc stąd opóźnienie. Ale takie transakcje też się oczywiście liczą. Ogólnie w Citi blokady dość szybko znikają i księgowanie zazwyczaj jest w ciągu 1-2 dni.

      Usuń
  55. Dzień dobry, jak długo czeka się na odpowiedź banku w sprawie odmowy lub przyznania karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wniosku? Czy po dosłaniu dokumentów?

      Usuń
  56. Wypełniłem wniosek 9.11. Do tej pory kontaktu brak (minęło 9 dni...) Ile czekaliście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie zadzwonili po prawie 2 tyg.

      Usuń
  57. 08,11,2017 zlózyłem wniosek o kk .czekac na telefon czy samemu interweniowac ?

    OdpowiedzUsuń
  58. Mr .Złotówa prosze o poradę co robić
    - ,8,11,2017 wysłałam formularz zgłoszeniowy o kk w pronocji z bonem do biedronki .do dnia dzisiejszego zero odzewu ze strony banku .więc sama postanowiłam działać .zadzwoniłam na infolinie i dowiedziałam się ze wysyłając formularz zgłoszeniowy powinnam dostać potwierdzenie z banku .nadmieniam że wysyłałam formularz 5 razy i żadnego potwierdzenia nie było .
    czy może orientujesz się czy takowe potwierdzenie powinnam otrzymać czy konsultant może chciał mnie zbyć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę by w jakiejkolwiek promocji Citibanku przychodziły maile potwierdzające wysłanie zgłoszenia do promocji.

      Sugerowałbym za pomocą formularza kontaktowego na stronie banku opisać sytuację z prośbą o weryfikację i podjęcie (w końcu) kontaktu w sprawie promocji. W takiej wiadomości dobrze podać np. numer PESEL i nr telefonu celem ułatwienia bankowi wyszukania zgłoszenia do promocji.

      Napisz proszę również do mnie za pomocą formularza kontaktowego (tutaj). Odrębną ścieżką zgłoszę sprawę bo takie sytuacje nie powinny mieć miejsca.

      Usuń
    2. Histora na razie z dobrym hapy endem .nie wiem co nagadałeś w citi :) Mr.Złotowa ale telefon z ofertą kk z bólem do biedronki miałam po godzinie .Keys był Smuda który czynił cuda teraz jest Złotówa . Tak na marginesie wielkie dzięki za interwencję w mojej sprawie pozdrawiam

      Usuń
    3. Sorki za literówki ale te pisanie z telefonów czasem dobija :)

      Usuń
    4. Cieszę się, że nastąpiła szybka (w końcu) reakcja).

      Jeśli w tej promocji są jeszcze osoby do których bank dotąd nie zadzwonił, proszę o info (formularz kontaktowy tutaj).

      Usuń
  59. A w jaki sposób spłacać zadłużenie na karcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy karcie jest nr.konta na który należy przelewać pieniądze z zadłużenia

      Usuń
  60. Dostał już ktoś może ten voucher?
    Niby mają jeszcze czas do niedzieli, ale trochę się niecierpliwie, ponieważ jest to jednak duża wartość... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się że warunki spełniłaś w X i XI?

      Usuń
    2. O, nie jestem sam. :) Na razie brak, ale mają jeszcze czas, więc spokojnie.

      Usuń
    3. Ooo i ja czekam. Dajcie znać jakby ktoś dostał.

      Usuń
    4. Miejmy nadzieję że bank sobie nie interpretuje że po 5 płatności trzeba było zrobić w listopadzie i grudniu gdy umowa zawarta w październiku.

      Usuń
  61. Ja dostałam voucher ale cóż w biedronce go nie honoruja, pani byla zdziwiona niby wpisywala kod ale bezskutecznie nie wiem co dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wpisała coś źle. Ja miałem voucher z innej promocji już wcześniej. Też był problem z wykorzystaniem. Jedna pani wołała drugą i nie wiedziały. W końcu ściągnęły kierowniczkę i się udało. Podobno vouchery mają od niedawna i nie wszędzie mieli z nimi do czynienia w praktyce więc stąd taki problem. Trafiłaś na złą Biedronkę.

      Usuń
  62. Voucher jest ale nie dziala za zakupy musialam zapłacić gotówką. Przykre lecz prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też posiadam Voucher i nie działa, w żadnym sklepie nie wiedza jak go użyć. Macie jakiś pomysł jak to rozwiązać ?

      Usuń
  63. Warunki spełnione w grudniu... a dziś dostałem już wiadomość z voucherem!!! Miesiąc przed. Miła niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takze juz mam voucher warunki spelnilam w listopadzie!!!

      Usuń
  64. Ile cyfr ma twój voucher?

    OdpowiedzUsuń
  65. Jaki macie patent na podawanie nr vouchera? Pokazujecie wydrukowany nr ekspedientce czy dyktujecie i cała kolejka słucha??;p ? Czy może macie na to jeszcze jakiś inny pomysł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karta załozona w listopadzie, zakupy listopad i grudzień, bon ma być do końca stycznia.Kiedy mogę zrezygnować z karty - jeszcze przed bonem w styczniu, czy też w styczniu muszę zrobić 5 transakcji żeby karta była bez opłat i dopiero wtedy zlikwidować kartę.

      Usuń
    2. Z wypowiedzeniem zaczekaj do otrzymania bonu. W styczniu nie musisz robić żadnych transakcji bo karta jest darmowa.

      Usuń
  66. A czy wykonanie tych 5 transakcji w miesiącu nie jest uwarunkowane cyklem karty?

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam, chciałam dzisiaj wykorzystać voucher niby wszystko poszło ok., ale trochę się zdziwiłam, że ekspedientka zostawiła sobie kopie wydruku, czy to normalne?? Widnieje tam przecież nr vouchera, oczywiście wierzę w ludzką uczciwość, ale… Pani zapytana o takie postępowanie powiedziała, że musi mieć potwierdzenia tak jak kopie wydruku z terminala jak w przypadku płatności kartą. Czy to normalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy na tej kopii są widoczne wszystkie 13 cyfry?

      Usuń
    2. Jak Ci się udało zapłacić Voucherem , bo u mnie w żadnej biedronce się nie udało.

      Usuń
  68. Wszystko fajnie, voucher w postaci kodu otrzymałam ale w żadnej biedronce nie mogę nim zapłacić bo nie wiedzą jak go użyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasjerka ma wklepać kod, bezpośrednio po zeskanoweaniu ostatniego art. i na koniec wcisnąć PLU. Żadnej flozofii w tym nie ma :)

      Usuń
  69. Wszystko działa. Robiłam zakupy już kilka razy, a mieszkam w małym miasteczku.

    OdpowiedzUsuń
  70. Złożyłem rezygnację 2 tyg. temu. Dziś dostałem propozycję moneybacku 10% za pozostawienie karty.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowa premia 200 zł za Konto Przekorzystne w Banku Pekao (+3% dla oszczędzających)