Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja dla klientów Nest Banku: bonus 20 zł za płatności kartą

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

5.09.2017

Promocja dla klientów Nest Banku: bonus 20 zł za płatności kartą

Klienci posiadający darmowe Nest Konto skorzystać mogą z okazji na prosty zarobek.

Bonus 20 zł na dobry początek dla klientów Nest Banku
Do wzięcia jest bonus 20 zł. By go zdobyć nie trzeba wiele. Wystarczy wykonać 3 płatności kartą Visa wydaną do konta na łączną kwotę min. 50 zł. Niestety nie jest to promocja dla wszystkich. Jeśli masz konto w Nest Banku, sprawdź czy łapiesz się na tę okazję do bankobrania.

Dla kogo promocja? Udział w akcji mogą wziąć osoby, które łącznie spełnią poniższe warunki:
"a) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i posiadają miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
b) posiadają Rachunek ROR oraz Kartę wydaną między 1 stycznia 2016r. a 15 sierpnia 2017r. przy pomocy której w okresie od 1 lipca 2017r. do 31 sierpnia 2017r. nie wykonali żadnej Operacji Kartą, a w całym pierwszym półroczu 2017r. tj. w okresie od 1 stycznia 2017r. do 30 czerwca 2017r. wykonali maksymalnie jedną Operację Kartą" (pisownia oryginalna; wyjaśnienie czym jest "Operacja Kartą" znajdziesz w mym komentarzu tutaj)

Jest to więc promocja dla tych, którzy założyli konto w Nest Banku (m.in. w promocjach z bonem do Rossmanna czy Decathlonu), zostawili sobie rachunek z kartą, ale zanadto nie wykazują się aktywnością. 

Zasady promocji. By załapać się na bonus 20 zł:
  • w okresie od 1.-30.09.2017 r. wykonaj co najmniej 3 płatności kartą na łączną kwotę min. 50 zł

Płatności mogą być wykonane w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie, zarówno w Polsce jak i za granicą. Wykluczone są jednak: wypłaty gotówki, płatności za gry hazardowe i usługi finansowe, a także w gabinetach masażu oraz za usługi towarzyskie, dedykowane dla osób dorosłych. Z promocji wykluczy także wymiana karty na nową (bez względu na przyczynę) w trakcie trwania promocji.

Ze spełnieniem warunków promocji nie warto zwlekać, gdyż w regulaminie bank wspomina o możliwości wcześniejszego zakończenia promocji w przypadku wyczerpania puli środków przewidzianych na bonusy.

Premia zostanie wypłacona do 15.10.2017 r. (do tego więc momentu należy posiadać konto w Nest Banku). Zgodnie z informacjami zawartymi w regulaminie, premia zwolniona jest z podatku dochodowego od osób fizycznych.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelniczce Beacie i Czytelnikowi Darkowi.

Przydatne dokumenty:

79 komentarzy:

  1. A ja głupi wykonałem 3 transakcje w marcu jak mi się skończyła lokata 4% założona przy koncie w promocji z Rossmannem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj: jak za coś nie płacą to nie korzystaj. Dotyczy transakcji kartą, pobierania aplikacji czy ogólnie zawierania jakichkolwiek umów z bankami.

      Usuń
  2. W piątek wysłałem wypowiedzenie umowy. Czy da się to jakoś wstrzymać bo nie ukrywam że chętnie bym skorzystał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W okresie wypowiedzenia zawsze możesz je wycofać ;) chyba że było w trybie natychmiastowym

      Usuń
    2. Wstrzymać? Ale jak?

      Usuń
    3. Należy zadzwonić na infolinię i odwołać dyspozycję wypowiedzenia umowy.

      Usuń
  3. "w okresie od 1 stycznia 2017r. do 30 czerwca 2017r. wykonali maksymalnie jedną Operację Kartą". Operacją jest też wypłata/wpłata gotówki czy tylko płatności kartą czyli operacje bezgotówkowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji nie definiuje czym jest Operacja Kartą, ale w innym miejscu zawiera pojęcie "Operacja bezgotówkowa Kartą", które może wskazywać, że "Operacja Kartą" użyta w punkcie dotyczącym wyeliminowania aktywności w okresie od 1.01. do 30.06.2017 r. jednak obejmuje też transakcje gotówkowe (a więc wypłaty w bankomacie czy wpłaty we wpłatomacie).

      Sięgnąłem jeszcze po Regulamin rachunków bankowych oraz usług płatniczych dla Klientów indywidualnych. I tu niestety jest definicja niezbyt korzystna:

      "Operacja – zapłata za towary i usługi przy użyciu Karty (Operacja bezgotówkowa w tym Operacja Zbliżeniowa) lub zapłata za towary i usługi w Internecie lub poprzez zamówienie telefoniczne, mailowe bądź pocztowe (Operacja bezgotówkowa bez fizycznego przedstawienia Karty) lub wypłata gotówki z Bankomatu (Operacja gotówkowa w tym Operacja Zbliżeniowa) lub usługa Cash Back dokonana przy użyciu Karty".

      Wygląda więc na to, że w p-wszym półroczu br. można było pozwolić sobie tylko na jedną operację (bez względu na to czy była to płatność, wypłata czy wpłata gotówki lub cashback itp.).

      Usuń
    2. Wygląda więc na to, że każde użycie karty w jakiejkolwiek formie kwalifikuje się jako operacja.

      Usuń
  4. rozumiem że jak założyłem konto w promocji z voucherem do Decathon 24-05-2017 to się nie łapie na promocje:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle rozumiesz, gdyż udział w akcji mogą wziąć osoby, które posiadają ROR oraz kartę wydaną między 1 stycznia 2016r. a 15 sierpnia 2017r.

      Usuń
    2. Łapiemy się, łapiemy! Ważne byś do 30.06.2017 zrobił maks. 1 operację.

      Usuń
  5. Korzystałam z wpłatomatu. No to przeszło pod nosem 20 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :(

      Usuń
    2. Mnie wyeliminowało wszystko. Płaciłem kartą, wypłacałem, wpłacałem. Szkoda :(

      Usuń
  6. Warunki spełnione ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. jak sprawdzić historię w NEST, mi wyświetla, że można tylko z 30 dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zmienić przedział dat w historii.

      Usuń
  8. od lipca do sierpnia żadnej transakcji, a w pierwszym półroczu max 1 transakcję....
    to znaczy, że jak nie wykonałam żadnej transakcji to się łapię?

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja szukam karty i oświeciło mnie, że jej nie zamawiałam, w promocji z bonem do Rossmann nie trzeba było nic płacić tylko raz się zalogować, więc jej nie zamówiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli dostałam maila od banku to może się łapię. Wykonałam jeden przelew czy to by wystarczyło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to korzystaj. Przelewy nie wykluczają bez względu na to ile byś ich zrobiła. Nie mogą być operacje kartą.

      Usuń
  11. reasumując 3 wypłaty z bankomatu po 50 zł i wpadnie 20 zł.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Muszą być płatności kartą. Transakcje wykluczone wymieniam w zasadach promocji (wśród nich są wypłaty gotówki).

      Usuń
  12. Konto wraz z kartą otwierałem w 2015 (jeszcze w banku Smart), karty nie używałem, jedynie aktywowałem, łapię się czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale promocja jest dla tych, którzy "posiadają Rachunek ROR oraz Kartę wydaną między 1 stycznia 2016r. a 15 sierpnia 2017r.", więc jeśli karta została wydana w 2015 r. to udział w promocji odpada.

      Usuń
    2. A gdzieś można sprawdzić kiedy konto było otwarte? Nie pamiętam czy w 2016 czy w 2015 r?

      Usuń
    3. Dziękuję, za informację. Szkoda, bo fajna promocja.

      Usuń
    4. #Arek, wejdź w Szczegóły rachunku: Nest Konto i na dole masz "Data otwarcia rachunku"

      Usuń
  13. rozumiem ze załozenie konta w nest banku z bonusem 75zł nie kwalifikuje się do tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na to wychodzi bo promocja była w lipcu.

      Usuń
    2. A to zależy która promocja. Bo chyba były dwie. Ja założyłem w czerwcu http://bankobranie.blogspot.com/2017/06/nest-bank-konto-z-bonusem.html i kartą płatność zrobiłem 28-go czerwca więc na moje się łapię.

      Usuń
  14. Płatności Visa Checkaot potraktują jako płatność kartą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej bez problemowo.

      Usuń
    2. Visa Checkout tak. Ale uwaga na wszelkie BlueCashe, Sprytne Bille itp bo mogą być wykluczone jako instytucje finansowe.

      Usuń
  15. Ale mam farta. Jedyna transakcja kartą zaksięgowana 30.06 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogli już klientów sprzed 2016 roku nie wykluczać. Ile ich tam w końcu mają? Pewnie garstkę. Zakładałem w listopadzie 15 r. Odtąd nic nie zyskałem i teraz dołożyli mi argument by się rozstać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja założyłem w sierpniu 2015 po powrocie z zagranicy jak tmobile zaczął robić opłatę za kartę, ale nie żałuję konto już na siebie zarobiło :)szkoda tylko że nie może zarobić więcej dziwne to wykluczenie starszych użytkowników

      Usuń
    2. W jaki sposób to konto już na siebie zarobiło? Dostałeś za nie jakieś premie albo bony, etc.?

      Usuń
  17. 3 transakcje na min. 50 zł każda czy suma 3 transakcji min. 50 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy w sumie wydać 50zł

      Usuń
    2. Suma 3 transakcji = min. 50 PLN

      Usuń
    3. Według regulaminu: "Uczestnik w celu uzyskania prawa do Premii, zobowiązany jest dokonać w okresie od 1 do 30 września 2017
      roku minimum 3 Operacji bezgotówkowych Kartą (krajowych, zagranicznych w tym również internetowych),
      z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej, na łączną kwotę co najmniej 50 zł."

      Usuń
  18. Po wprowadzeniu adresu email i zarejestrowaniu się na stronie promocji dostał ktoś jakiegoś maila potwierdzającego rejestrację?

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawia mnie czy te maile to zaproszenie do promocji. Żona dostała ale ona nie miała nawet karty aktywowane. U mnie też był mimo, że miałem wpłaty w Euronecie. A u ojca brak ale on by się i tak nie załapał bo otwierał konto z premierem 75 zł gdzie trzeba było zrobić płatności kartą. Warunki nie wygórowane więc zarejestowałem się w promocji, zrobiłem 3 płatności i zobaczymy czy będzie premia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta dotyczy osób, które w okresie od 1 stycznia 2017r. do 30 czerwca 2017r. wykonały maksymalnie jedną operację kartą.

      Usuń
  20. Liczy się data transakcji, czy księgowania operacji kartą?

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy w Nest istnieje inny sposób zmiany PIN do karty płatniczej niż w bankomacie BZWBK, za co pobierana jest opłata 5 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd informacja że zmiana kosztuje 5 PLN?

      Usuń
    2. Z tabel wynika, że to jedyna opcja

      Usuń
    3. Tak, tylko w BZ WBK i 5 zł :(

      Usuń
  22. Ajak można zmienić Kod PIN do tej karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bankomatach BZ WBK. Opłata: 5 zł.

      Usuń
    2. Nawet śp. BPH pobierało mniej, bo 'jedynie' 4 zeta za zmianę PIN w ich własnych ATM :)

      Usuń
  23. Czy ja dobrze rozumiem, że jeżeli wziąłem udział w promocji Android Pay w lipcu to już nie łapię się na powyższą promocję ? Był to jedyny raz kiedy korzystałem z karty, a konto otwierałem w promocji z Decatlonem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety liczy się jako płatność :(

      Usuń
  24. A ja korzystałem z konta, płaciłem kartą. I mam z tego figę. Decyzja zapadła, środki wypłacone, przenoszę się gdzie indziej a w Nest zostaję jeszcze tylko z lokatami. A później mówię: do widzenia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dostałem emailem od banku zaproszenie do tej promocji mimo że kartę wymieniłem 20 sierpnia (pozostałe warunki spełniam). Nie wiem więc co o tym myśleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystaj. A jak nie dostaniesz 2 dych to składaj reklamację bo Cię w błąd wprowadzili.

      Usuń
    2. Ale zmienić nie możesz w trakcie promocji czyli od 1 września, a jak zmieniłeś wcześniej to bez znaczenia.

      Usuń
    3. Powyższy tekst mówi że karta musi być wydana przed 15 sierpnia a moja była wydana 20 sierpnia (bo ją zmieniłem).

      Usuń
  26. Witam

    Jeśli nie zarejestrowałem się a wykonałem 2 płatności kartą 01.09 i 02.09 i teraz się zarejestruję i zrobię jeszcze jedną transakcję (razem z tych transakcji będzie kwota powyżej 50 zł) to łapię się w promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mowa o wykonaniu tych 3 płatności na sumę 50 zł w okresie od 1 do 30.9. A o rejestracji do 10.9. Nie ma nic o kolejności więc raczej może tak być.

      Usuń
  27. A ja kartę gdzieś podziałem. Już chciałem zamówić duplikat, a ten kosztuje 25 zł. Uważajcie na to! Bo zamiast zarobić, stracicie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Warunki spełnione teraz trzeba czekać na bonus ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest premia! A nie byłem pewny czy dostanę bo wcześniej korzystałem z wpłatomatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to jest ta dziwna transakcja "Zwrot transakcji bezgotówkowej xxx"? W takim razie faktycznie wpłynęła.

      Usuń
  30. U mnie i u męża też jest już premia.

    OdpowiedzUsuń
  31. 2 dyszki są i u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie premii brak. Na jednym koncie słusznie (przez moją nieuwagę wykonałem tylko 2 transakcje) a na drugim wszystkie warunki były spełnione. Cholera znowu reklamacja..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamacja uznana i dodatkowo do 20 zł bonusu bank w ramach rekompensaty dał 2 bilety do kina. Fajny bank!

      Usuń
    2. No to wartość rekompensaty przewyższa wartość bonusu ;)

      Usuń
    3. Dokładnie. Multikino. Seanse 2d albo 3d więc rekompensata 2x większa. :)Aż dziw, że ten bank z bezwarunkowo darmową kartą, świetną lokatą powitalną i sensownym programem oszczędnościowym (szczególnie dla dzieciatych ;) ma stosunkowo mały kawałek rynku.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...