Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja dla klientów Citibanku: bonus 20 zł za jedno zalogowanie na smartfonie lub tablecie

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

15.09.2017

Promocja dla klientów Citibanku: bonus 20 zł za jedno zalogowanie na smartfonie lub tablecie

Wystartowała kolejna promocja Citibanku. Tym razem dla obecnych klientów.

Promocja dla klientów Citibanku: bonus 20 zł za jedno zalogowanie na smartfonie lub tablecie
Propozycja skierowana jest do osób posiadających kartę kredytową lub konto osobiste w Citibanku. Warunki zdobycia bonusu 20 zł są banalnie proste. Trzeba jednak pamiętać, że pula nagród jest limitowana, a udział w akcji wziąć mogą tylko osoby zaproszone.

💡 Na wstępie informacja dla osób, które nie są jeszcze klientami Citibanku (albo posiadają tylko jeden produkt). Skorzystać z jego oferty warto, bo można zdobyć 400 zł za konto lub jedną z nagród za wyrobienie karty kredytowej: telefon LG K4, voucher 400 zł do OleOle.pl lub voucher 400 zł do wydania na Allegro.pl.

Dla kogo promocja z bonusem 20 zł? Udział w akcji wziąć mogą pełnoletni posiadacze dowolnego konta osobistego lub karty kredytowej w Citibanku. Dodatkowym wymogiem jest to by taka osoba w okresie 90 dni poprzedzających dzień rozpoczęcia promocji nie korzystała z bankowości elektronicznej Citibank Online na urządzeniu mobilnym.

Zasady promocji. By zdobyć bonus 20 zł należy otrzymać zaproszenie od Citibanku, które bank wyświetla po zalogowaniu do bankowości internetowej (na komputerze). Wtedy należy:
  • kliknąć "sprawdź" na banerze zapraszającym; 
  • zapoznać się z regulaminem oferty i kliknąć "Chcę skorzystać z oferty"; 
  • co najmniej jeden raz zalogować się w czasie promocji (trwającej od 13. do 30.09.2017 r.) do bankowości Citibanku poprzez przeglądarkę internetową na urządzeniu mobilnym.

    Uwaga: logowanie przez aplikację mobilną Citi Mobile nie spełnia tego warunku!

I to już wszystko. Za spełnienie tych warunków przysługiwać będzie bonus 20 zł. Pula nagród jest jednak ograniczona do 500 sztuk i o przyznaniu nagrody decydować będzie czas spełnienia warunków. Warto więc się pospieszyć (oczywiście jeśli jest zaproszenie). Wypłata bonusu ma nastąpić do 14 dni roboczych na rachunek konta lub karty kredytowej (jeśli posiadasz obydwa te produkty to wypłata nastąpi na konto osobiste). Każdy uczestnik promocji otrzymać może wyłącznie jeden bonus.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Anicie. Cynki o promocjach od Czytelników są niezwykle cenne i ogromnie jestem za to każdemu zgłaszającemu wdzięczny. Zwłaszcza w takiej, limitowanej promocji czas się bardzo liczy, a blog Bankobranie jest prawdopodobnie pierwszym, który o tej okazji informuje 😊


Przydatne dokumenty:

31 komentarzy:

  1. U mnie i u żony zaproszenia brak. Ale jest u dziadka :) Warunek spełniony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełniam warunki ale takiego baneru nie mam w ich systemie. Jak żyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest BANNER jeśli już używać angielskich słów :)

      Usuń
  3. U mnie niestety nigdzie baneru nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Was. Ja i moja małżonka dostaliśmy te zaproszenia. Mam pytanie czy po wyborze "sprawdź" też Was wylogowało z konta....?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie poszło bez problemu.

      Usuń
    2. Mnie też wylogowało. Ale najpierw kliknąłem Regulamin

      Usuń
    3. Może nie udzieliłeś zgód?

      Usuń
    4. I mnie wywaliło także. Ale na szczęście zrobiłem print screnn baneru. Będzie w razie reklamacji.

      Usuń
    5. A czy pokazał się również beaner?

      Usuń
  5. "Warunki zdobycia bonusu 20 zł są banalnie proste" - czyżby?

    Należy posiadać smartek i załadować kolejny emulator żeby być może (!) uzyskać 20 zeta ... to powoli zaczyna być żenujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie trzeba ładować.

      Usuń
    2. Jaki emulator

      Usuń
    3. Przedmówca najprawdopodobniej nie posiada smartfona. Choć nawet stare telefony miały już przeglądarki i tam powinno się dać zalogować też. A emulator służy umożliwia np. uruchomienie funkcjonalności innego urządzenia (tu smartfona) na komputerze.

      Usuń
    4. Żenujace to jest to co piszesz Anonimowy 15 września 2017 17:59

      Usuń
    5. Ja zawsze po przytuleniu nagrody wszystko kasuję - ot i cały zysk dla banków :)

      Usuń
  6. Może głupie pytanie,ale co oznacza stwierdzenie "przez przeglądarkę internetową "Mam na telefonie w ten sam sposób się zalogować jak przez komputer-dobrze rozumuje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam a nasunęło mi się pytanie czy do przeglądarki trzeba się zalogować ze swojego telefonu który mamy w systemie CITI czy może być obojętnie np. z zony?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam takiego banneru. Niech ktoś kto ma poda url pod nim (kliknąć prawym przyciskiem na "Sprawdź" pod bannerem i dać "Kopiuj adres linku" i wkleić tutaj).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej to nie przejdzie bo link https w zalogowaniu

      Usuń
    2. co ma piernik do wiatraka?

      Usuń
  9. A u mnie się wyświetla ekran, a na nim tylko beaner - dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Loguję się tylko raz na miesiąc - ok. piątego, gdy mam spłacić kartę. Dzięki więc za info o promocji bo bym nie zauważył a baner miałem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ktoś może bonus już dostał??

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...