Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Promocja dla nowych i obecnych klientów PKO BP: nawet 3 bilety do kina za aktywację aplikacji IKO
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

16.09.2017

Promocja dla nowych i obecnych klientów PKO BP: nawet 3 bilety do kina za aktywację aplikacji IKO

Wystartowała nowa promocja w PKO BP (w tym Inteligo), która do gustu przypadnie miłośnikom kina.

Kino dla mobilnych - bilety do kin Cinema City i Helios dla klientów PKO BP za aktywację aplikacji IKO
Do zdobycia są darmowe wejściówki do kina (wybrać można Cinema City lub Helios). A warunki do spełnienia są bardzo, bardzo proste. Trzeba mieć jednak na uwadze, że pula nagród w promocji - choć spora - jest ograniczona.

💡 Osobom, które nie posiadają konta w PKO BP, przypomnę, że teraz jego założenie się opłaca: bank płaci 100 zł za otwarcie konta. A jeśli łapiesz się na Konto dla Młodych (dla osób, które nie ukończyły 26. roku życia) to dodatkowo możesz zyskać do 300 zł zwrotów i zaproszenie na obiad do wybranej restauracji.

Dla kogo promocja "Kino dla mobilnych"? Udział w promocji mogą wziąć pełnoletnie osoby posiadające rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w PKO BP (wliczając do tego konta Inteligo), które na dzień rozpoczęcia promocji (tj. 14.09.2017 r.) nie posiadały aktywnej aplikacji IKO (przy czym posiadanie zablokowanej aplikacji lub pasywnego dostępu oznacza spełnienie tego warunku).

Zasady promocji. By otrzymać nagrodę:
  • aktywuj aplikację IKO na smartfonie 
  • zarejestruj się na stronie promocji, wybierając bilet do kina, które Ci odpowiada (Cinema City lub Helios)

I tu dobra wiadomość. Zgodnie z regulaminem, wejściówek można zdobyć kilka:
"Jeden Uczestnik może otrzymać maksymalnie 3 Nagrody – po jednej Nagrodzie za każdą aktywowaną Aplikację IKO na odrębnym urządzeniu i spełnieniu pozostałych warunków dla każdej z aktywowanych Aplikacji IKO"

Promocja potrwa do 15.10.2017 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli nagród. Bank przygotował ich łącznie 3 000 sztuk (w tym: 2 000 biletów do kin Cinema City i 1 000 do kin Helios).

Nagrody - w formie elektronicznego kodu, który można wymienić na bilet 2D - zostaną przekazane w ciągu 7 dni roboczych od dokonania zgłoszenia (w formie powiadomienia w aplikacji IKO). Wymienić je będzie można do 30.10.2017 r. Na dzień przekazania nagrody należy posiadać aktywną aplikację IKO.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Sebastianowi.

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter (zajmie to chwilę; wiadomości wysyłam zazwyczaj raz, rzadziej dwa razy w tygodniu; subskrypcja jest darmowa - możesz ją wypróbować, a jeśli tak uznasz, to też w każdej chwili bez problemów możliwa będzie rezygnacja z otrzymywania maili):
Adres e-mail

Przydatne dokumenty:

36 komentarzy:

  1. Takie promocje to lubię. Warunki spełnione. Czekam więc na 2 bilety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny raz bilety za kolejny emulator na smartkach? Czy to nie plaga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest plaga ale jaki znowu emulator?

      Usuń
  3. Posiadam konto Inteligo z zarejestrowaną aplikacją IKO. Wczoraj otworzyłem konto w PKO BP, jednak nie wyrejestrowałem aplikacji (IKO nie można używać do obsługi jednocześnie kont w Inteligo i PKO BP). Czy rejestrując aplikację dla konta PKO spełnię warunek otrzymania nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście.

      Usuń
    2. Niestety, wygląda na to że bank myśli inaczej. Na danym numerze telefonu miałem wcześniej zarejestrowane IKO dla konta Inteligo, po wyrejestrowaniu i zarejestrowaniu aplikacji dla konta PKO BP, które dopiero niedawno zostało otwarte i nie było wcześniej podpięte pod IKO, nie otrzymałem biletu.

      Usuń
  4. Jak chcę zdobyć 3 bilety to instaluje 3 aplikacje. Sam się raz zarejestrować czy też 3 razy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko razy 3.

      Usuń
    2. Do trzech razy sztuka?

      Usuń
    3. Da się tylko raz. Przy kolejnej rejestracji pojawia się komunikat "Podany PESEL został już zarejestrowany w Promocji".

      Usuń
  5. Jak mam 2 konta w PKO i Inteligo to mogę zdobyć 6 biletów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczestnik może zdobyć 3 bilety. A uczestnikiem jesteś nieważne czyasz 1 czy 2 konta.

      Usuń
    2. Nie. Zresztą mała tracisz, bo to filmy z dolnej półki :)

      Usuń
    3. Z jakiej dolnej? Wybrać można dowolny film 2D. Jeśli się nie podoba to nie korzystaj, będzie więcej dla zainteresowanych.

      Usuń
  6. Czegoś tu nie rozumiem: Żeby aktywować IKO na urządzeniu należy usunąć poprzednie urządzenie. Więc jak spełnić warunek "Na dzień przekazania nagrody należy posiadać aktywną aplikację IKO." w przypadku chęci otrzymania tych 3 biletów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można aktywować kolejne aplikacje. U mnie poszło bez problemu na 3 telefonach.

      Usuń
    2. Po ile aplikacji można mieć maksymalnie na każdym?

      Usuń
  7. Mam aktywna aplikacje na swoim telefonie. Jeżeli aktywuje dodatkowe na innym smartfonie to otrzymam bilety do kina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej sytuacji można dostać 2 bilety czy 0 (aplikacja aktywowana przed 14 września)?

      Usuń
    2. W ogóle. Bo już masz IKo.

      Usuń
  8. Może mi to ktoś napisać jasno jak to zrobić?
    Aktywowałam aplikację na swoim telefonie i zarejestrowałam się na stronie.
    Żeby aktywować aplikację na kolejnym urządzeniu to co? Przekładam kartę ze swoim nr tel do innego urządzenia i tak aktywuję, czy na innym urządzeniu z innym nr telefonu? I po aktywowaniu na drugim znowu się rejestruję na stronie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na inny numer. Nie da się zarejestrować więcej niż raz. Więc identyfikować będą chyba po peselu.

      Usuń
  9. jak 3 ? ja dostałam 1
    przy wypełnianiu formualarza z wyborem biletu wywala iż pesel jest już zarejestrowany

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też dostałam tylko 1

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dokładnie mam sprawdzić czy jet info o otrzymanym bilecie do kina?

    OdpowiedzUsuń
  12. w aplikacji po zalogowaniu na samym dole po prawej stronie są POWIADOMIENIA i tam jest wiadomość, oby była :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Założyłam IKO dla nowego konta w Inteligo (wcześniej miałam IKO dla PKO BP. Wyrejestrowałam urządzenie w PKO, podpięłam pod Inteligo (pierwszy raz) a biletu brak :(

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm ,no niestety nie ma nic w tych powiadomieniach :(

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam już ok 2 tygodni na odpowiedź i nic więc dziś zadzwoniłam do banku zapytać czemu dostałam tylko jeden bilet? Pan stwierdził, że jak złożyłam reklamację to muszę czekać i on mi nic nie powie. mają czas 30 dni. Zapomniałam go tylko zapytać czy jak dostanę ten bilet 29.10 to też będzie do wykorzystania do 31.10.
    Jest ktoś kto dostał więcej niż jeden bilet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dostalem 3, na kazdej aplikacji po 1 kodzie.

      Usuń
  16. Ja z takim bardziej prozaicznym pytaniem... Wygrałam kod na bilet do sieci Helios. Niestety w regulaminie nie ma podanego sposobu jak wymienić ten kod na bilet. Czy mam to zrobić w kasie kina czy przez internet? Ktoś już wymieniał kody na bilety i wie, jak to wygląda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kasie mówisz że masz voucher i chcesz wymienić na bilet. Podajesz kod z vouchera i masz bilet :)

      Usuń
  17. A jeśli chciałabym wcześniej zarezerwować przez inetrnet,to można w ten sposób? Bo kupić niestety chyba nie da rady,bo nie ma żadnego pola w Cinema City żeby wpisać kod.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w heliosie rezerwowalem przez internet, a pozniej podalem kod w kasie kina i przeszlo.

      Usuń