Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Uczestniku promocji z bonem Sodexo za Turbokartę w Santander Consumer Bank: czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

31.08.2017

Uczestniku promocji z bonem Sodexo za Turbokartę w Santander Consumer Bank: czas uzupełnić dane!

Nadszedł czas finalizacji promocji, która dostępna była wyłącznie dla Czytelników bloga Bankobranie.

Finalizacja promocji Turbokarta z bonem Sodexo dla Czytelników bloga Bankobranie
W akcji tej można było zyskać podwójnie. Bo z jednej strony bank co miesiąc wypłaca zwrot (do 30 zł) za płatności kartą, a z drugiej pojawiła się szansa na zdobycie bonu Sodexo o wartości 100 zł jako gwarantowanej nagrody za wyrobienie karty za pośrednictwem wniosku na blogu Bankobranie.

Promocja dostępna była wyłącznie dla Czytelników bloga w dniach 29-30.06. br. Szczegółowo jej warunki i przebieg opisywałem w poście "Bon Sodexo o wartości 100 zł w prezencie do Turbokarty z moneybackiem [TYLKO DLA CZYTELNIKÓW BANKOBRANIA!]". Dziś jednak przypomnę najważniejsze kwestie. By zdobyć nagrodę należało:
  • wypełnić formularz kontaktowy o kartę na stronie banku, przechodząc tam za pośrednictwem linka dostępnego na blogu Bankobranie;
  • wysłać zgłoszenie do udziału w promocji na maila bankobranie@gmail.com; 
  • najpóźniej do 28.07.2017 r. zawnioskować o kartę i zawrzeć umowę.

Kto te warunki spełnił teraz powinien otrzymać ode mnie mail informujący o przyznaniu nagrody. Proszę w nim o uzupełnienie danych niezbędnych do przesyłki. Należy to zrobić do 10.09. Bony Sodexo zamierzam wysłać listami poleconymi najpóźniej do 15.09.2017 r. Liczba uczestników promocji była spora, więc już wiem, że wypisywanie kopert zajmie mi dużo czasu 😉 Niezmiennie jednak cieszę się, że udało się taką promocję na blogu zorganizować - tym bardziej, że karcie tej nigdy jeszcze nie towarzyszyła podobna okazja do bankobrania. A i sama karta jest warta posiadania w portfelu bankobiorcy - daje 3-procentowy zwrot za transakcje na stacjach paliw i 1% bez wykluczeń za płatności we wszystkich punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie.

Brak maila - co robić?


Maile informujące o przyznaniu bonów Sodexo i z prośbą o uzupełnienie danych wysłałem w dniu 30.08.2017 r. w trzech turach (z adresu bankobranie@gmail.com). Sprawdź skrzynkę odbiorczą, ale też inne foldery typu "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" czy "inne". Jeśli wiadomości nigdzie nie znajdziesz, a warunki promocji zostały przez Ciebie spełnione, napisz do mnie. Zgodnie z regulaminem "Reklamacje dotyczące Promocji zgłaszać należy na adres bankobranie@gmail.com w terminie do 30.09.2017 r.".

Pomny doświadczeń z poprzednich promocji i konkursów organizowanych dla Czytelników bloga wiem też, że zdarzają się sytuacje, w których poczta nie dostarczy przesyłki na czas lub... w ogóle (zdarzyły się dwa przypadki zaginięcia listów; listonosze nie wrzucali też awizo do skrzynek). Nie zostawię Cię z tym problemem. Jeśli listu nie dostaniesz to napisz do mnie. Zgłoszę reklamację (możliwe jest to jednak dopiero po 14 dniach od nadania przesyłki).

Bądź na bieżąco z promocjami opisywanymi na blogu - w tym z okazjami jak ta powyższa. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

18 komentarzy:

  1. mail jest, dane też podane, czekam na bon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nagrodę 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to oznacza, że konto można już zamknąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież tu nawet konta nie było. Jak już to kartę. No to można ;)

      Usuń
  4. Kiedy podobna akcja promocyjna ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożyjemy, zobaczymy :) Niczego wykluczyć nie można ;)

      Usuń
  5. A w jaki sposób najłatwiej wypowiedzieć umowę tej karty kredytowej , można jakoś przez bankowość elektroniczną czy trzeba się udać do Odziału ?

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszły już listy ;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla zainteresowanych, czyli zdobywców nagród: listy zostały wysłane dziś przed południem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bon właśnie doszedł. Dziękuję bardzo.

      Usuń
    2. A u mnie jeszcze nie ma.

      Usuń
  8. Odpowiedź dla Bartka: tak przesyłka nadana z tej miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie wciąż nie ma bonu. Pisać reklamację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz wiadomość - sprawdzę na jakim etapie jest przesyłka (to list polecony, więc można monitorować).

      Usuń
  10. U mnie też jeszcze nie ma???

    OdpowiedzUsuń