bankobranie: Uczestniku promocji Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas (100 zł + moneyback do 300 zł): czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

10.08.2017

Uczestniku promocji Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas (100 zł + moneyback do 300 zł): czas uzupełnić dane!

Nadszedł moment finalizacji udziału w promocji - przynajmniej w zakresie premii powitalnej.

Finalizacja promocji Premia dla Ciebie - 100 zł za Konto Optymalne z moneybackiem w BGŻ BNP Paribas
Pierwsza z promocji dodatkowych Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas cieszyła się ogromną popularnością. Pula wniosków objętych premią skończyła się już po zaledwie pięciu dniach akcji. Komu udało się załapać, ten teraz może już uzupełnić dane do wypłaty premii, by otrzymać powitalny bonus 100 zł.
💡 Jeśli nie było Ci dane wziąć udziału w tej promocji, sprawdź aktualną okazję do bankobrania z kontem BGŻ BNP Paribas w roli głównej: zdobądź nagrodę pieniężną 100 zł na start + do 300 zł zwrotu za płatności kartą.

Promocja "Premia dla Ciebie" dostępna była w maju br. Jej szczegółowe warunki i przebieg opisywałem w poście pt. "Nawet 400 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas". Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze. By uzyskać 100 zł należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą 
  • najpóźniej do 30.06.2017 r. zawrzeć umowę 
  • w lipcu zapewnić wpływ na konto w wysokości min. 1 000 zł oraz wykonać płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 300 zł

Osobom, które spełniły powyższe warunki, organizator przesłał maile informujące o przyznaniu premii.
Mail o przyznaniu premii dla uczestników promocji Premia dla Ciebie - Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas

Teraz do 17.09. należy zarejestrować się na stronie promocji (login i hasło podawane są w tej wiadomości). Wypłata premii 100 zł ma nastąpić do 19.09.2017 r. i do momentu tejże wypłaty należy posiadać konto i wydaną do niego kartę. Utrzymywanie ich nie jest na szczęście uciążliwe, bo prowadzone są bez warunków za 0 zł. Z karty dodatkowo warto korzystać, bo bank nalicza 2-procentowy zwrot za płatności. Co miesiąc można w ten sposób zyskać do 25 zł.

Choć z licznych komentarzy uczestników promocji wynikało, że korzystanie z tej promocji nie jest spacerkiem po dywanie z płatków róż. Bank pobierał opłaty za konto lub kartę (bezpodstawnie), a do tego błędnie naliczał zwroty (zaniżając ich wysokość). Sam tego doświadczyłem, o czym pisałem w miesięcznym podsumowaniu mego zarabania na bankach. Po reklamacjach bank jednak zwracał opłaty i wyrównywał należny moneyback. W ostatnim miesiącu zwrot u mnie został już wyliczony prawidłowo i negatywnych komentarzy Czytelników też już było zdecydowanie mniej. Najprawdopodobniej bank wyciągnął więc wnioski i naniósł poprawki w systemie obliczającym zwroty, jak i naliczającym opłaty. Konto Optymalne jest nowością w ofercie banku (od maja br.) i uczestnicy promocji "Premia dla Ciebie" w pewien sposób stali się testerami. Oby już takie sytuacje się nie powtarzały.

Brak maila - co robić?


Jeśli nie odnajdujesz maila informującego o przyznaniu premii i zawierające dane do logowania to poza głównym folderem swej skrzynki odbiorczej, sprawdź jeszcze inne zakładki. Zdarza się bowiem, że tego typu wiadomości trafiają do "spamu", "wiadomości-śmieci" lub "innych". Jeżeli jednak i tam maila nie ma, a warunki promocji zostały przez Ciebie spełnione, to pozostaje zgłosić się do organizatora. Zgodnie z regulaminem proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@premiadlaciebie.pl .  
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego, jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. 
4. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni od daty jej rozpatrzenia. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail"

🔔 Sprawdź hit ostatnich dni: 100 zł na zakupy od banku, który bardzo rzadko przygotowuje okazje do bankobrania - sprawdź promocję Konta Internetowego w Alior Banku >> 

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi, najlepszymi lokatami i ważnymi terminami w najpopularniejszych promocjach. Zapisz się na bezpłatny newsletter (to zero spamu, a jedynie powiadomienia  o nowych wpisach na blogu):
Adres e-mail
 

21 komentarzy:

  1. No chociaż mail jest na czas. I ostatni moneyback też był więc jest poprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tej promocji jest 2 % zwrotu a nie 3% jak było wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3% było przy iKoncie. To promocja przed wejściem do oferty Konta Optymalnego (z momeybackiem 2%).

      Usuń
  3. a kiedy sie dostaje te zwroty? Np za lipice kiedy powinni wypłacić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze jest ostatniego dnia miesiąca

      Usuń
    2. Za lipiec były 31 lipca.

      Usuń
    3. W ichnim regulaminie nie został określony dzień naliczenia premii.
      Zwrot księgowany jest do końca m-ca za m-c poprzedni.

      Usuń
    4. Na końcu bieżącego miesiąca płacą jedynie za iKonto, ale nie za Optymalne.

      Usuń
    5. Regulamin swoje,a praktyka swoje. Za konto Optymalne wypłacają premie do końca bieżącego miesiąca. Za czerwiec była 30.06 z późniejszym uzupełnieniem brakującej kwoty, a za lipiec 31.07.

      Usuń
    6. Wypłacanie zwrotów nie jest silną stroną Parobasa i niesłuszne pobieranie opłat idzie im znacznie lepiej :)

      Usuń
  4. kurczę, mozliwe ze usunelam maila:( a na skrzynce konta bgz nie podaja loginu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Dla Parobasa w tej ofercie robi to Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa

      Usuń
  5. A do kiedy mają czas wysłać maila???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieli do wczoraj, tzn. 10.08

      Usuń
    2. Dzwoniłem do nich, że nie dostalem maila. Sprawdzili, że wysłali. Pani powiedziała żeby wysłać do nich maila reklamacyjnego i juz za 4 godziny przesłali mi ponownie maila z kodem do rejestracji. Reklamacja blyskawicznie rozpatrzona.

      Usuń
  6. Po podaniu nr konta pojawia się "Numer Twojego konta został prawidłowo zarejestrowany. Dziękujemy i życzymy zdobycia nagród w promocji!Numer Twojego konta został prawidłowo zarejestrowany. Dziękujemy i życzymy zdobycia nagród w promocji!" Hm, nie żebym się czepiał tego ostatniego zapisu ale w końcu już ją zdobyłem w promocji. Teraz tylko czekam na wypłacenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najgorszy bank na jaki do tej pory trafiłam. Brałam udział w poprzedniej edycji:

    1. nie dostałam maila o przyznanej nagrodzie za otwarcie konta-napisałam maila z reklamacją w odpowiedzi stwierdzili,że mail do mnie został wysłany. Tylko dzięki temu,że regularnie zaglądam na bankobranie wiedziałam,że żeby nagroda została wypłacona trzeba się zalogować na odpowiedniej stronie podanym przez organizatora loginem więc napisałam kolejnego maila z prośbą o dane do logowania no i dopiero wtedy łaskawie mi je podali.
    2.za pierwszy miesiąc wypłacili mi za mały moneyback za zakupy, zorientowałam się dopiero po 2 miesiącach po wciąż robiłam obrót kartą na tę samą kwotę złożyłam reklamację przez konto, po tygodniu dostałam odpowiedź,że przyjęli reklamację do rozpatrzenia i cisza przez 30 dni, kiedy im wytknęłam że minęło 30 dni i że moje roszczenie stało się wymagalne napisali,że potrzeba im jeszcze 30 dni do wyjaśnienia tej sprawy a ja akurat była już w trakcie okresu wypowiedzenia konta. Zagroziłam im złożeniem zgłoszenia do arbitra bankowego i po 3 dniach brakująca kwota moneybacku pojawiła się na moim koncie.
    3. przeniosłam ten felerny rachunek do Credit Agricole, wcześniej upewniłam się w oddziale czy nie będzie prowizji za miesiąc w którym zamykam konto i dziś sprawdzam rachunek w Credit Agricole po przeniesieniu konta i brakuje 5zł czyli BGŻ potrącił sobie za coś prowizję!!!!
    Normalnie nóż się w kieszeni otwiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobny problem .jak banki interpretują 30 dni na odpowiedz reklamacji .czy liczy się od momentu wysłania zgłoszenia przeze mnie , czy od daty przyjęcia tej reklamacji przez bank ?
      - w bgz wysłałem reklamacje 01,08 a oni przyjeli ją 07,08 .która data jest wiążąca odnośnie odpowiedzi ?

      Usuń
    2. Jak wysyłasz listem to data odbioru. Jak mailem, w bankowości lub telefonicznie to od dnia zgłoszenia.

      Usuń
  8. Mam problem z naliczeniem moneyback. Konto założone w czerwcu - do dziś nie otrzymałem żadnego zwrotu. Złożyłem reklamację, ale czekam i czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @SMS, 17 sierpnia 2017, 11:06 - "Mam problem z naliczeniem moneyback"

      Witamy w klubie :)

      Usuń