bankobranie: Uczestniku promocji "Zarabiaj z duetem korzyści" (z kontem i lokatami w Toyota Banku): czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

31.07.2017

Uczestniku promocji "Zarabiaj z duetem korzyści" (z kontem i lokatami w Toyota Banku): czas uzupełnić dane!

Dla uczestników bardzo popularnej promocji Agory i Toyota Banku nadszedł czas finalizacji.

Finalizacja promocji Zarabiaj z duetem korzyści w Toyota Banku
To moment, w którym należy zareagować na mail przesłany przez organizatora akcji i zalogować się na stronie promocji, celem uzupełnienia danych niezbędnych do wypłaty premii: 70 zł (dla dotychczasowych klientów banku) lub 140 zł (dla tych, którzy konto w Toyota Banku założyli dopiero w przytaczanej promocji) oraz bonusów za polecenia.

O promocji dostępnej na przełomie lutego i marca bieżącego roku, szczegółowo pisałem w poście >>Bonus 140 zł w promocji "Zarabiaj z duetem korzyści" w Toyota Banku + nawet 250 zł za polecenia<<. Przypomnę jednak najważniejsze wymogi. Nowi klienci musieli:
  • zarejestrować się na stronie promocji i założyć Konto Jedyne w Toyota Banku, zaznaczając przy tym wymagane zgody;
  • najpóźniej do 15.04. założyć dwie lokaty po min. 5 000 zł (Plan Depozytowy na 160 dni oraz Depozyt Plus na 12 miesięcy) i utrzymywać je przez okres co najmniej 90 dni od założenia.

Z kolei dotychczasowi klienci banku, poza rejestracją na stronie promocji, również musieli założyć dwie wspomniane lokaty po min. 5 000 zł i utrzymywać przez 90 dni, ale oprócz tego musieli też zwiększyć względem stanu na 14.02.2017 r. i utrzymywać przez 30 dni saldo środków na rachunkach i lokatach w Toyota Banku.

Kto te powyższe - właściwe dla siebie - warunki spełnił, ten teraz powinien otrzymać od Agory maila informującego o przyznaniu premii.
Mail do uczestników promocji Agory i Toyota Banku

Na ten mail należy zareagować i do 10.08.2017 r. zalogować się na stronie promocji, gdzie niezbędne jest uzupełnienie danych potrzebnych do wypłaty premii (podać należy m.in. numer rachunku Konta Jedynego posiadanego w Toyota Banku). Wypłata premii w należnej wysokości ma nastąpić najpóźniej do 25.08.2017 r.

Przypomnę, że promocji towarzyszył również program poleceń, w którym do zdobycia było 50 zł za skuteczne polecenie oferty Toyota Banku nowemu klientowi. Maksymalnie w tym przypadku zyskać można było do 250 zł. Premie za polecenia również zostaną wypłacone w terminie wypłaty premii podstawowych (70 i 140 zł), a więc do 25.08.

Mail nie dotarł? Co robić?


W tego typu akcjach promocyjnych zdarzają się sytuacje, że maile powiadamiające o przyznaniu nagrody nie docierają do adresatów (lub przynajmniej nie wpadają do głównej skrzynki odbiorczej). Warto więc uprzednio sprawdzić takie foldery, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "inne" czy "oferty". Jeśli maila nigdzie jednak nie ma to można spróbować zalogować się na stronie promocji. Jeśli tam będzie możliwe uzupełnienie danych to jest wielce prawdopodobne, że jedynie operator Twej skrzynki mailowej zablokował dostarczenie wiadomości, a Ty po uzupełnieniu danych nagrodę otrzymasz. Jeżeli jednak i na tym etapie pojawią się jakieś komplikacje (np. brak możliwości wpisania danych) to możesz to zgłosić do organizatora promocji.

A proces reklamacyjny, zgodnie z regulaminem, wygląda następująco:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Promocją prosimy składać pisemnie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres duetlokat1@bank.zpremia.pl. Reklamacje można składać nie później niż do dnia 25.09.2017 roku. 
2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację. W przypadku uznania reklamacji, Premia i/lub Premia dodatkowa zostanie przekazana na Konto Jedyne Uczestnika w ciągu maksymalnie 10 dni od daty wypełnienia przez Uczestnika danych do wypłaty Premii i/lub Premii dodatkowej"

Konto Jedyne - co dalej?


Toyota Bank należy do nielicznego grona banków, które tak doceniają i regularnie premiują aktualnych klientów. W międzyczasie pojawiła się już promocja, w której za otwarcie kolejnej lokaty na min. 5 000 zł załapać się można było na bonus 50 zł dla obecnych klientów (na jego wypłatę przyjdzie jeszcze trochę poczekać). A ciągle dostępny jest też Klub Korzyści, który pozwala zdobyć gwarantowany bonus 50 zł, a w konkursie zdobyć jedną z nagród rzeczowych.

Nowe możliwości


Jeśli aktualnie szukasz dobrego oprocentowanie dla swych oszczędności to sprawdź poniższe opcje:

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

24 komentarze:

  1. A jakie są dane do logowania. Takie same jak do banku, wraz z kodem z klucza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Login to mail a hasło masz w wiadomości.

      Usuń
  2. zalogowalam sie do linka podając dane do przelewu, ale w mailu na dole stony pisze jeszcze zaloguj się na moje konto z premią, tam tez trzeba? bo nie kojarzę tego linku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie udało się!

    Przykro nam nie założyłeś lokat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to reklamacja. A masz tak jako nowy czy stary klient?

      Usuń
    2. Jako nowy. Dostawałem zwrot za prowadzenie konta.

      Usuń
  4. Wow, tym razem wszystkie 3 osoby z rodziny biorące udział dostały maile :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, skorzystaj na stronie promocji z opcji przypomnienia hasła

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcześniej wraz z żoną korzystałem z promocji Agory z Millenium. Wczoraj oboje dostaliśmy zły link do uzupełnienia danych. Nowe hasło nie pomogło. Dopiero próba uzupełnienia danych z linku zamieszczonego w tym miejscu przez Złotówę powiodło się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który adres bo nie działają,a jest 6VII dopiero.A to co podlinkowane pisze ż promocja zakończyła się.

      Usuń
  7. Dziś Agora przysłała maila z korektą i prawidłowym linkiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie tym razem wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co promocja to wtopa Agory :/ najpierw brak emaili z promocji z mBankiem a teraz zły link i znowu brak emaila na jednym koncie w rodzinie na pozostałych trzech są. Reklamacja już poszła... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak 3 osoby dostają a 1 nie to bym nie obwiniał zaraz Agory czy banku. Może spam potwór wciągnął maila?

      Usuń
    2. taa a logując się na stronę promocji pisze przykro mi nie założyłeś lokat :D
      lokaty założone na 1000000% i co to też nie jest wina Agory i banku ??
      Ktoś kto jest odpowiedzialny za weryfikacje czy klientowi należy się premia ewidentnie nie dopełnia swoich obowiązków także wiesz ;)

      Usuń
  10. a ja wysłałam reklamację na maila bez kropki na koncu bo nie chciało wysłać ; duetlokat1@bank.zpremia.pl i dzisiaj otrzymałam maila
    This is the mail system at host smtp.poczta.onet.pl.

    I'm sorry to have to inform you that your message could not
    be delivered to one or more recipients. It's attached below.

    For further assistance, please send mail to postmaster.

    If you do so, please include this problem report. You can
    delete your own text from the attached returned message.

    The mail system

    : connect to bank.zpremia.pl[80.252.0.227]:25:
    Connection refused
    Czy ktoś wie co z tym robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz tu https://duetlokat1.zpremia.pl/promocja/kontakt/

      Usuń
  11. A do kiedy powinno się otrzymać maila o przyznaniu nagrody z promocji 140 zł w gotówce plus 75 zł na groupona dla nowych klientów ?

    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bankobranie.blogspot.com/2017/03/duet-lokat-w-toyota-banku-na-grouponie.html - do 16-go sierpnia

      Usuń
  12. Witam
    Odnośnie problemów ze składaniem reklamacji, co dotyczyło również mnie, informuję, że właściwym adresem mailowym jest: duetlokat1@bankzpremia.pl
    (bez kropki po "bank"). Informację taką uzyskałem na infolinii, gdzie Pani poinformowała mnie, że sprostowanie powinno niby być po zalogowaniu do aplikacji, ale niestety u mnie jej nie było :(.
    Nie jest to moja pierwsza reklamacja, jeśli chodzi o promocje bankowe, co coraz bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że jest to celowe działanie organizatorów, żeby troszkę zaoszczędzić na premiach ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałem takie info na pocztę,Ktoś wie może o co to chodzi,skoro nie ma żadnej takiej oferty:Twoja Premia czeka!Dziękujemy za wzięcie udziału w Promocji Agory i Toyota Bank!Pamiętaj, aby do 15 sierpnia 2017 roku założyć lokatę Plan Depozytowy na 160 dni w Toyota Bank.
    Przypominamy również o konieczności zarejestrowaniu się w Klubie Korzyści Toyota Bank!Tylko w ten sposób spełnisz warunki do otrzymania Premii.
    Bądź aktywny w Toyota Bank i korzystaj z aktualnych promocji!
    Jeśli założyłeś już lokatę w Toyota Bank i zarejestrowałeś się w Klubie Korzyści, zignoruj tę wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też dostałem sms aby do 15 sierpnia 2017 roku założyć lokatę Plan Depozytowy na 160 dni. I nie bardzo wiem o którą promocję chodzi już się w tych promocjach gubię. Mr Złotówa może linki Toyoty byś zgrupował w jednym miejscu, bo wpisanie w szukaj : "Toyota" to wywala kupę promocji i nic ta szukajka nie daje.

    OdpowiedzUsuń
  15. 140 zł dziś wypłacone :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sprawdziłem i ja. Mogę potwierdzić. Mam 140 + 50 zł za polecenie żony a żona 140 zł.

    OdpowiedzUsuń