Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Uczestniku promocji Money mania 10 z kontem w Banku Millennium i bonusami do 560 zł: czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

26.07.2017

Uczestniku promocji Money mania 10 z kontem w Banku Millennium i bonusami do 560 zł: czas uzupełnić dane!

Nadszedł czas finalizacji udziału w promocji dla uczestników 10. edycji Money manii.

Finalizacja promocji Money mania 100 z kontem w Banku Millennium
To akcja, w której do zdobycia była nagroda pieniężna 100 zł na start i bon o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie Wakacje.pl oraz - ciągle jeszcze możliwe do zdobywania - po 60 zł miesięcznie w promocji banku, który zwraca część płatności kartą i BLIKiem. Teraz nadszedł czas na uzupełnienie danych niezbędnych do wypłaty bonusu powitalnego.
💡 Jeśli nie było Ci dane wziąć udziału w tej promocji, sprawdź aktualną okazję do bankobrania z kontem Banku Millennium w roli głównej: do wzięcia jest moneyback 10%, lokata 4%, bon 80 zł do Empiku lub 4 bilety do kina.

Zakończoną promocję - dostępną od 18.04. do 28.05.2017 r. - która teraz się finalizuje, szczegółowo prześwietliłem we wpisie "Money mania: gwarantowane 560 zł i szansa na 1500 zł w konkursie za Konto 360° w Banku Millennium" opublikowanym w momencie startu akcji. Dziś przypomnę jednak najważniejsze kwestie. Należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto 360° lub 360° Student, wyrażając przy tym wymagane zgody;
  • do 31.05. zawrzeć umowę o konto;
  • w czerwcu i w lipcu (w każdym z tych dwóch miesięcy) wpłacić na konto co najmniej 1 000 zł oraz wykonać co najmniej jedną płatność kartą lub BLIKiem na dowolną kwotę.

Teraz - najpóźniej do 31.07.2017 r. - należy zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty nagrody pieniężnej w wysokości 100 zł (w formularzu podać należy numer rachunku konta otwartego w Banku Millennium w ramach powyższej promocji).

O przyznaniu premii organizator powiadomi mailowo do 10.08. (w wiadomość tej prześle również bon do wykorzystania w serwisie Wakacje.pl). Przelew 100 zł ma być wykonany do 16.08.2017 r. I co najmniej do momentu tej wypłaty należy posiadać konto w Banku Millennium. Choć opłaca się je posiadać dłużej, bo konta założone w ramach Money manii 10 ciągle mogą owocować moneybackiem. Przypomnę: bank przez 6 miesięcy zwraca 2% za płatności kartą i 5% za płatności BLIKiem (bez wykluczeń miejsc, w których można wykonywać płatności zaliczane do zwrotów). Maksymalne miesięczne zwroty - zarówno za transakcje kartą, jak i BLIKiem - wynieść mogą po 30 zł, więc w miesiąc można zyskać 60 zł (więcej na ten temat pisałem tutaj).

Niektórym być może poszczęści się też w konkursie towarzyszącym Money manii (z nagrodami w postaci voucherów o wartości 1 500 zł na Wakacje.pl). Jeśli bierzesz w nim udział to pamiętaj i w lipcu zrealizować co najmniej 5 płatności BLIKiem.

Problem z uzupełnieniem danych w Money manii? Zgłoś reklamację


Ta promocja nieco różni się od innych tego typu okazji do bankobrania. Zazwyczaj bowiem najpierw przychodzi mail powiadamiający o przyznaniu nagrody i jednocześnie przypominający o konieczności uzupełnienia danych. Tym razem kolejność jest odwrotna. Na chwilę obecną nie ma więc co zgłaszać braku maila (bo taki nie jest przewidziany), ale należy zalogować się na stronie promocji i podać dane. Gdyby takiej możliwości nie było, wtedy należy zgłosić reklamację. Taka jest również wskazana, gdyby do 10.08. nie przyszedł mail z bonem.

A zgodnie z regulaminem promocji:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją, w zakresie dotyczącym Serwisu, Aplikacji, Premii oraz w pozostałym zakresie dotyczącym Organizatora, należy składać Organizatorowi za pośrednictwem Aplikacji [po zalogowaniu na stronie promocji - przyp. Mr. Złotówa] w terminie 30 dni od dnia zakończenia Akcji, tj. do 16 września 2017 r. 
2. Reklamacje w zakresie określonym w ust. 1, rozpatrywać będzie Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w czasie rejestracji Uczestnika w Aplikacji"

Do kontaktu z organizatorem (np. przy problemach technicznych z zalogowaniem/przypomnieniem hasła itp.) służyć może też mail: moneymania@firma.money.pl

Nowe możliwości


Jeśli udział w powyższej promocji Ci się spodobał... to nic nie stoi na przeszkodzie, by zarobić w podobny sposób, ale z innym bankiem. Aktualnie okazji do bankobrania jest sporo. Przypomnę najpopularniejsze:

Bądź na bieżąco z promocjami opisywanymi na blogu. na Twitterze i polub na Facebooku:


13 komentarzy:

  1. No a ja właśnie czekałam na maila... i bym się nie doczekała. Niezawodny Mr Złotówo, dzięki za przypomnienie i olśnienie! Dane uzupełnione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekałem na email, aż w końcu sam zalogowałem się na stronie promocji i zobaczyłem, że można już uzupełnić dane do wypłaty premii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że wiele osób przyzwyczajonych do maili może na nie czekać a nie próbować się zalogować. I może być sporo rozczarowań jak już będzie po terminie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak już wpisałam wcześniej nr konta zaraz po założeniu, to jeszcze musze coś uzupełniać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm. Może to nie odpowiadnie miejsce ale chętnie odsprzedam bon za 50-zl. Mi on jest zupełnie nie potrzebny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu nie przewiduję takiej opcji ale na pewno są miejsca w sieci, gdzie można takie transakcje przeprowadzić. Sprzedaż voucherów widziałem m.in. na Allegro.

      Usuń
  6. Czy dostaliście Państwo dzisiaj bon na Wakacje.pl na maila? U mnie pusto :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też nie otrzymałem maila. Wszystkie warunki spełniłem

      Usuń
    2. Sprawdź spam. A jak tam nie ma to pisz reklamację

      Usuń
  7. U mnie 100 zł dziś pojawiło się na koncie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do dziś nie mam wypłaconej 100 zł za otwarcie konta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz reklamację. Wypłacili już ponad 2 tyg temu.

      Usuń