Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja dla zaproszonych klientów BZ WBK: 1 zł dziennie za płatność kartą do konta (czyli nawet 365 zł w rok!)

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

24.07.2017

Promocja dla zaproszonych klientów BZ WBK: 1 zł dziennie za płatność kartą do konta (czyli nawet 365 zł w rok!)

Bank Zachodni WBK odpalił kolejną promocję dla obecnych klientów.

1 zł dziennie za płatność kartą do konta - promocja dla klientów BZ WBK
Tym razem płaci 1 zł za każdy dzień, w którym choć jeden raz wykonana zostanie płatność kartą wydaną do konta. Łatwo więc policzyć, że w ciągu miesiąca uzbierać można do 31 zł. Uczestnicy promocji łapią się na te bonusy przez rok, co może więc dać nawet 365 zł! Aż szkoda, że to promocja tylko dla wybranych.

Dla kogo promocja? Udział w promocji może wziąć osoba posiadająca konto osobiste, która od banku otrzyma zaproszenie do promocji. W regulaminie bank zaznacza, że promocja skierowana jest tylko do wybranych klientów i nie ma możliwości przystąpienia do niej na wniosek klienta. Skomentuję więc krótko: 😟

Zasady promocji. Jeżeli znajdziesz się w gronie wyróżnionych przez bank to pozostanie wypełnić formularz zgłoszeniowy (najpóźniej do 31.12.2017 r.) i jak najczęściej (a najlepiej codziennie) płacić kartą wydaną do konta osobistego (mogą to być transakcje w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie).

BZ WBK za każdy dzień, w którym zostanie wykonana co najmniej jedna płatność kartą, naliczy bonus w wysokości 1 zł. Pierwszym miesiącem, za który może być naliczona premia będzie miesiąc kalendarzowy następujący po miesiącu przystąpienia do promocji, a bonusy wypłacane będą do końca miesiąca następującego po miesiącu wykonania transakcji. Jeśli uczestnik promocji posiada kilka kont to premie będą naliczane tylko dla jednego z nich.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Dawidowi, w którego rodzinie aż trzy osoby (z czterech posiadających konto w BZ WBK) otrzymały zaproszenia. U mnie na koncie żony i moim zaproszeń brak. Ciekaw jest jak to wygląda u Was?


Bądź na bieżąco: na Twitterze i polub na Facebooku:



Przydatne dokumenty:

59 komentarzy:

  1. Czwarta, a może już piąta promocja dla zaproszonych i zaproszenia nigdy nie dostaję.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie 3 konta w rodzinie. Sprawdzałem w BZWBK24 i maila. Zaproszeń nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jest jeszcze szansa że zaproszenia będą ale później? Bo w sumie jest ten zapis że formularz rejestracyjny może być do końca roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możliwe skoro dają aż tyle czasu. Może będą śledzić jakie jest zainteresowanie wśród osób do których teraz wysłali zaproszenia i będą uzupełniać. Ale jakoś się nie łudzę mocno że zaproszenie dostanę.

      Usuń
    2. Szansa istnieje, ale jest niezwykle bliska zeru :)

      Notabene: ja z karty zrezygnowałem 30 czerwca i mimo tego ofertę dostałem.

      Usuń
    3. to nic tylko zakładac karte 30- 7 zł opłaty = 23 zł, ja zrezygnowałem w czerwcu ale zaproszenia nie dostałem :( a kapałoby sobie na opłacanie kina co miesiąc

      Usuń
  4. Odnoszę wrażenie że tego typu promocje są dla banku darmową reklamą. Pisze się o nich, mówi że fajnie, że są promocje. Ale później okazuje się że osób zaproszonych nie ma albo jakaś garstka. U mnie jak zwykle brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie niby się o tym pisze albo mówi? Na blogach finansowych?

      Usuń
    2. Na przykład.

      Usuń
  5. W mojej rodzinie 3 konta. Dwa bez karty- zaproszeń brak,a trzecie z kartą, ale z 4 % do końca roku i też zaproszenia nie ma. Po co zaproszenie skoro klient do końca roku konta nie zamknie więc wabik niepotrzebny:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. WBK nieźle kombinuje, ludzie nie rezygnują z kont założonych na promocyjne 4% bo "ciągle jakaś fajna promocja". A tak naprawdę to pewnie garstka osób dostaje te zaproszenia :/
    Ktoś wie jak bank wysyła te zaproszenia? Mailem, smsem czy w bankowości online?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałem w skrzynce odbiorczej.

      Usuń
  7. 4 konta żadnego zaproszenia :(

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie rodzinka duża. 6 kont. Zaproszeń: 0 (słownie: zero). Nie jest to miłe :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na to, że system komputerowy Wubeku wybiera klientów obecnie posiadających karty, którzy ich używają bardzo sporadycznie lun wcale.

    Nie czarujmy się - żaden bank nie będzie płacił 1 zeta dziennie aktywnym użytkownikom bo i w jakim celu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. System komputerowy wybiera, a ludzie mają takie pretensje?

      Usuń
    2. Dzień dobry,
      uczestnicy promocji są wybierani przez system, losowo, i niestety nie mamy możliwości doprecyzowania założeń wyboru w zapraszanie. Promocje pojawiają się stale, prosimy zaglądać do skrzynki odbiorczej oraz na FB banku. Każdego dnia pojawiają się nowe oferty.

      Usuń
  10. Dwa konta zaproszeń brak.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w rodzinie 4 konta i na 3 było zaproszenie w formie wiadomości email.
    Wcześniej praktycznie nie było żadnych zaproszeń do promocji. Wszyscy są nowymi klientami konta mają max 2 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czepku żeście urodzeni :) A tak to jakoś nikt się nie chwali więcej i na taką skalę.

      Usuń
    2. czy ja wiem wcześniej były ciekawsze promocje z blikiem itd i nigdy żadnych zaproszeń nie było

      Usuń
  12. Tak samo jak wyżej. 2 konta a zaproszeń brak.

    OdpowiedzUsuń
  13. A karta visa sol bierze udział czy muszą być karty mastercard, bo zastanawiam się jak by czasem pojawiło się zaproszenie to zamówił bym taka vise jest bezpłatna jak się wykona 5 transakcji a mc 7 zł kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ta oferta już się nie pojawi :)

      Usuń
    2. Nigdzie nie ma mowy o MC więc może być też Visa

      Usuń
    3. Regulamin nie doprecyzowuje o rodzaju karty, więc oba typy kart mogą brać udział w ww promocji.

      Usuń
  14. No to jeszcze ja się dołączę. Konta co prawda tylko 2, ale zaproszeń brak. 1 konto od kilku lat, 2-gie żony od kilku miesięcy. Więc zasady brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściarzu, ile masz tych drugich żon??? ;-)

      Usuń
  15. Bank na pewno podbija sobie statystyki logowań i sprawdzania skrzynki odbiorczej... ale u większości klientów kończy się to frustracją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statystyki logowań? Kto robi takie statystyki i po co?

      Usuń
    2. Szanowni Państwo, promocja kierowana jest jedynie do wybranych posiadaczy kont osobistych - nie jest przyznawana na wniosek klienta. Szczegóły znajdują się na stronie www promocji
      https://www.bzwbk.pl/ms/1zl-dziennie/index.html

      Usuń
  16. fajnie by było jakby pan admin z BZWBK co zagląda na to forum napisał mam dla was dobrą wiadomość komputer dolosuje kilka osób i to będziecie WY :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety takich rzeczy niestety nie możemy zagwarantować :) Ale zapraszamy do kolejnych promocji, z pewnością niebawem będziemy informować.

      Pozdrawiamy,
      Zespół BZWBK.

      Usuń
  17. Mam nowe konto założone w kwietniu i otrzymałem zaproszenie, ale na poprzednie promocje zaproszeń brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie. 4 konta w rodzinie - 3 stare (promocja 4%) a czwarte szwagierki od kwietnia br. Tylko ona dostała zaproszenie.

      Usuń
  18. Dostałem dziś zaproszenie na maila! Konto założone w lutym, karty brak. Pozostaje zawnioskować o kartę.

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie też jest!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostalem zaproszenie, jednak nie mam karty debetowej, lecz kredytowa. Platnosci kredytowa tez sie licza?

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba kolejna turę zapraszają, bo mam mail.

    OdpowiedzUsuń
  22. Można gdzieś kartą płacić 1 grosz? Najlepiej w Internecie. Wtedy zostaje 99 gr dziennie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na cały rok takich transakcji starczy 3,65 zeta!

      Usuń
    2. może grosz nie ale kilkanaście. Można kupować np. bułkę w Auchan

      Usuń
    3. zakupy na aliexpress tańsze są niż bułki w auchan :):):) znalazłem nasiona kwiatów za 12 groszy :):)

      Usuń
  23. Przyszedł pierwszy zwrot za wrzesień. Wypłacili 28 zł, a transakcję miałem wykonane w każdy z 30 dni. Orientuje się ktoś jak oni to liczą? Może tylko operacje zaksięgowane w danym miesiącu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem bo akurat w 3 ostatnich dniach września nie płaciłem. Dostałem 22 zł - tyle i być powinno. Więc może zapytaj o zasady? Bo sam ciekaw jestem na przyszłe miesiące.

      Usuń
    2. Powód jest dość oczywisty: operacje za trzy ostatnie dni września zostały 'zaksięgowane' w październiku.

      Usuń
    3. Rzeczywiście 3 ostatnie płatności zaksięgowały się już w październiku. Ale wrzesień ma 30 dni i jakby tak to liczyć to powinienem dostać 27 zł. Dostałem 28, czyli coś tu nie gra.

      Usuń
    4. Po dwóch reklamacjach przyznali się do błędu i zwrócili brakujące 2 zł. Za październik już prawidłowo naliczyli. Także już wiem, że liczy się data wykonania płatności.

      Usuń
  24. dostałem dziś zaproszenie poprzez maila. Kolejna tura chyba idzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 3 konta w rodzinie. Zaproszeń ciągle u nikogo nie ma :(

      Usuń
  25. A czy karta mobilna też daje bonus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "karta – karta debetowa wydawana przez bank do konta objętego promocją identyfikująca wydawcę i upoważnionego użytkownika (posiadacz karty lub użytkownik karty), uprawniająca do wypłaty gotówki lub dokonywania zapłaty (tj. zlecenia przeprowadzenia transakcji gotówkowych lub bezgotówkowych), zgodnie z postanowieniami Umowy o Kartę płatniczą oraz Zasad wydawania i używania kart płatniczych Banku Zachodniego WBK dla ludności dostępnym na bzwbk.pl."
      Nie ma nic o mobilnej. Na moje musi być tradycyjna debetowa czyli plastikowa.

      Usuń
    2. Ja nie mam plastikowych kart, same mobilne i ostatnio dostałem zwrot, więc mobilne też się liczą :)

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...