Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Android Pay: rabat 20 zł na zakupy w sklepach Żabka i Freshmarket

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

13.07.2017

Android Pay: rabat 20 zł na zakupy w sklepach Żabka i Freshmarket

Promocja skierowana jest do nowych użytkowników aplikacji Android Pay.

Android Pay: rabat 20 zł na zakupy w sklepach Żabka i Freshmarket
W prosty sposób zaoszczędzić można 20 zł przy okazji dowolnych zakupów w sklepach Żabka i Freshmarket. W chwili obecnej z płatności za pomocą aplikacji Android Pay skorzystać mogą klienci siedmiu banków.

Dla kogo promocja? Z rabatu 20 zł na zakupy skorzystać mogą użytkownicy, którzy do 12.07.2017 r. nie wykonali ani jednej transakcji z Android Pay oraz (w drugim wariancie) osoby zaproszone mailowo lub powiadomieniem z aplikacji (najprawdopodobniej w tym przypadku chodzi o osoby, które usługę aktywowały, ale dotąd z niej nie korzystały).

Jak skorzystać z promocji? By zdobyć rabat:
  • pobierz aplikację Android Pay (wymogi: telefon z systemem Android - min. wersja 4.4 oraz z wbudowanym modułem NFC, a więc możliwością zbliżeniowych płatności telefonem)
  • dodaj w aplikacji kartę płatniczą 
  • w menu aplikacji (w opcji WPISZ KOD PROMOCYJNY) wpisz kod: ANDROID20 
  • podczas zakupów pokaż sprzedawcy kod kreskowy karty podarunkowej o wartości 20 zł na ekranie telefonu

Regulamin nie wzmiankuje o tym by ewentualna dopłata do zakupów musiała być wykonana za pomocą aplikacji Android Pay (być może więc da się zapłacić w inny sposób, a sama aplikacja wystarczy do pokazania kodu rabatowego). Jeden użytkownik może skorzystać wyłącznie z jednej karty podarunkowej. Z promocji będzie można skorzystać do 5.10.2017 r., aczkolwiek warto mieć na uwadze, że pula kart podarunkowych została ograniczona do 25 000 sztuk, więc akcja może zakończyć się przed czasem.

Bankami, które współpracują z Android Pay i których karty można podpiąć w aplikacji są: Alior Bank, BZ WBK, Eurobank (tylko karty kredytowe), mBank (tylko karty z logo MasterCard), Nest Bank, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Bankowe.

116 komentarzy:

  1. Za 20 zeta czasami nawet da się kupić w Żabie połówkę Żołądkowej Gorzkiej w cenie 19,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałem że nie ma sensu instalować tej aplikacji bez promocji. No i teraz się opłaca. Ale sporo trzeba było czekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była już jedna promocja z Uberem.

      Usuń
  3. Apka zainstalowana, karta dodana, weryfikacja oki. Ale dodaję kod i wyskakuje mi komunikat "Musisz mieć połączenie internetowe. Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj jeszcze raz". A cały czas jestem w zasięgu LTE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, po piątej próbie udało się dodać kod.

      Usuń
    2. Cierpliwość jest zawsze sowicie nagradzana :)

      Usuń
  4. Szkoda że tylko te sklepy a nie wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co narzekać ale brać. A Żabki są chyba wszędzie więc zrealizować będzie łatwo.

      Usuń
  5. W sumie jeśli telefonem płacić nie będzie trzeba to NFC nie jest potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - wystarczy zwykła karta jaka jest już w powszechnym użyciu od kilkudziesięciu lat :)

      Usuń
    2. Racja... 🙂

      Usuń
  6. Działa wam? Bo ja karty podpiąć coś nie mogłem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie MC Omni z BZ WBK, u żony MC z TMUB podpięte bez problemu :)

      Usuń
    2. A karta działa? Jeśli tak, to bym jej używał i po kłopocie :)

      Usuń
    3. U mnie TMUB też działa. A z Eurobanku z tego co widzę to chyba tylko kredytówka.

      Usuń
    4. Nest Bank również działa. Zakupy zrobione.

      Usuń
    5. Alior wszedł. Zakupy zrobione. Dopłacić można w dowolny sposób.

      Usuń
  7. Da się podpiąć kartę wirtualną banku WBK?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój asus nie ma NFC. Czy jest na to jakiś sposób??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Anus też nie ma - co robić?

      Usuń
  9. Zrobione, a można na inne konta jak ma się więcej Gmail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie za bardzo :( Wszystko idzie ładnie, pięknie, aż do momentu wpisania kodu promocyjnego. Nie chce wtedy przyjąć na kolejnym koncie utworzonym w Android Pay na tym samym telefonie.

      Usuń
  10. a mi wyskoczyło już wczoraj że tylko dla nowych użytkowników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, promocja jest tylko dla nowych użytkowników (i ewentualnie zaproszonych).

      Usuń
    2. Aha, ale dodam, że kiedyś przetestowałem Android Pay (na potrzeby wpisu gdy usługa została udostępniona w Polsce). Płaciłem wtedy próbnie; później aplikację odinstalowałem. Dziś pobrałem na nowo, zarejestrowałem się na inny adres mailowy, kartę podarunkową mam przyznaną :)

      Usuń
    3. Podobno mimo upływu tylu lat Android jest wciąż 'otwarty'

      Usuń
    4. nie do końca tylko dla nowych użytkowników. Ja androidpay płaciłam wcześniej w promocji bzwbk zaproszenia też nie dostałam, a teraz wpisałam kod promocyjny i przyjęty bez problemu tak więc działa.

      Usuń
    5. @Anonimowy13 lipca 2017 15:58, widać, że regulamin swoje, a rzeczywistość swoje. No ale to akurat byłaby dobra wieść :)

      Usuń
  11. Jedno jest pewne. Promocji z wymogiem posiadania Androida jest obecnie tyle że każdy bankobiorca jeśli nawet mógłby iPhona'a kupić za pół ceny to pomyśli 2 razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że Orange Finanse także bierze udział w promocji. Nie zdążyłem zgarnąć kasy w promocji za płacenie Android Pay, więc teraz sobie wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety urządzenia zrootowane odpadają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ktoś już w sklepie kod wykorzystał?
    Przy zakupach powyżej 20 zł można dopłacić inną kartą,gotówką czy kartą podpiętą w aplikacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą zrealizowałem zakupy. Dopłacić można w dowolny sposób.

      Usuń
  15. A jak już mam kartę podarunkową 20zł w aplikacji dzięki tej promocji to teraz już nie ma pośpiechu wydawania tych 20zł.

    OdpowiedzUsuń
  16. co z bezpieczeństwem danych karty ? sa różne włamania do systemów, nie boicie sie wpisywać nr kart gdzie sa później przechowywane? kto ma do nich dostęp ? jakie tam są zabezpieczenia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po akcji zgłaszam zagubienie karty i przysyłają nową z innymi numerami :)

      Usuń
    2. A ile kosztuje nowa karta? Mam nadzieję, że mniej niż 20 zł :)

      Usuń
    3. W BZ WBK wznowienie karty po zastrzeżeniu jest darmo :)

      Usuń
    4. W TMUB debetówka za darmo ale za plastik kredytowej to już 70 zł sobie życzą, więc zmieniłem limit zakupów przez internet na 0 zł. Zrobiłem test zakupowy i jest ok bank odmówił autoryzacji więc jest KK bezpieczna. A w ogóle to mi żadna z bzwbk nie chciała wejść za to 4 z TMUB dwie debetowe i 2 KK. Więc 80 zł dziś zarobione :)

      Usuń
    5. Masz 4 różne telefony z NFC ,czy można to jakoś obejść?

      Usuń
    6. Niby po co zgłaszać zgłaszać zagubienie kart-bzdura skoro androidpay korzysta z numeru konta wirtualnego VAN a nie faktycznego numeru karty

      Usuń
    7. Miałem 4 urządzenia 3 telefony i jeden tablet. Na potrzeby promocji zwykły telefon starczy bez NFC bo jak dostaniesz bon to tylko skanują go nie płacisz telefonem. Ja potem zrobiłem fotki 4 bonom na jeden telefon i w sklepie 4 krupniczki kupiłem :) Kasjerka była zdziwiona ale jak jej przechodziły płatności to nic nie mówiła. Szkoda że karty bzwbk nie wchodzą :( miał bym kolejne 4 kupony.

      Usuń
  17. Jak korzystalem z Android Pay z karty Orange Finanse, to jak teraz dodam TMobile Uslugi Bankowe, to będe traktowany jako nowy użytkownik czy nie ? Nowy użytkownik to każda nowa, nie użyta jeszcze w Androi Pay ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie na aplikacji Android Pay masz OF ale w apce OFF właśnie. Więc na moje możesz. Zresztą najlepiej samemu wypróbować ;)

      Usuń
  18. Musi być zainstalowana aplikacja aż do momentu zrealizowania kuponu czy wystarczy tylko sam screen kuponu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skanują kod więc czy pokażesz w aplikacji czy screen to nie ma znaczenia.

      Usuń
    2. Screen kuponu? Może raczej telefonu?

      Usuń
    3. Ekran telefonu?

      Usuń
  19. jak na tym samym urządzeniu próbowałem na inne konto Google dodać kod to się pojawia komunikat "can't apply code" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym próbował na innym urządzeniu ... może wtedy zadziała?

      Usuń
    2. wystarczy przywrócić telefon do ustawień fabrycznych ja tak zrobiłem i skasowałem już 6 bonów na 6 różnych kart i kont gmail.com

      Usuń
    3. Tylko że usuwa się wtedy wszystkie dane i ustawienia. To jest słabe :( No chyba że ma się nowiutki telefon i jeszcze nic na nim to można tak zrobić.

      Usuń
    4. Nie wypisuj bzdur przywrócenie telefonu do ustawień fabrycznych nie dziala bo nie usuwa wcale wcześniej dodanych kart ani kont.

      Usuń
    5. Niestety ustawienia fabryczne u mnie nie pomogły. Nowa rejestracja z innym kontem GMail i z inną kartą nic nie dało. Kodu nie da się dodać więc 20 zł ni ma :-/

      Usuń
  20. Pozytywne wrażenie zrobiła na mnie obsługa. Wiedziała o co chodzi, promocję znali. Zresztą przy wejściu plakat z informacją o promocji. Poszło szybko i sprawnie. Bardzo miła promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę zweryfikować karty z nastbank.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta aplikacja i płatności nią są darmowe?

    OdpowiedzUsuń
  23. A można doładować telefon na kartę za te 20 zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez problemu można kupić doładowania i wykorzystać kod.

      Usuń
  24. karta debetowa Visa electron z mbanku nie wchodzi... choc niby mbank wg powyzszego bierze udzial a o typie karty nie ma mowy.. Komunikat mowi, ze albo moj bank nie bierze udzialu w programie (not true) albo nie obsluguje platnosci ta karta (debetowa visa) przez Android Pay... wrr???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mBanku niestety tylko karty Mastercarda

      Usuń
    2. Z tym to akurat się trochę ośmieszyli bo na stronie promocji obok logo Android Pay jest logo Visa. A tymczasem Visa nie przechodzi

      Usuń
    3. Podobno mbankowe karty Visa można już podpinać pod Android Pay

      Usuń
    4. od dzisiaj Visa również aktywna

      Usuń
  25. Dodałem kartę Tmobile. Czy płacąc telefonem będę miał zwroty 5 % moneyback ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ale nawet nie musisz płacić telefonem. Wystarczy pokazać kod a zapłacić kartą/gotówką.

      Usuń
  26. Witam mam problem z weryfikacją karty visa z bzwbk jest tylko nr do banku który nie działa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usuń kartę i dodaj jeszcze raz. Też tak miałem i to pomogło. Miałem później weryfikację hasłem z SMS

      Usuń
  27. Za każdy zakup w Żabce jest 20 zł rabatu? Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak zakup musi być na kwotę większą niż 20 zł.

      Usuń
    2. Czyli flaszka wódki za 19,99 odpada :)

      Usuń
    3. Nie musi być na kwotę wyższą od 20 zł. Kupiłem za 4 bony 4 flaszki po 19,99 zł fakt 4 grosze w plecy :)

      Usuń
  28. nie można przypisać karty debetowej eurobanku

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna promocja, przed chwilą właśnie skorzystałam - karta z Nest Banku i wszystko fajnie zadziałało.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna promocja, w rodzinie wszystkie telefony z Androidem wykorzystane :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Udało się komuś zweryfikować kartę z BZWBK mam 4 i nie można żadnej zweryfikować jest tylko numer telefonu i co dalej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej sytuacji prosimy o kontakt pod nr 1 9999. Sprawdzimy to.

      Usuń
    2. Jak udało się podpiąć kartę z bzwbk

      Usuń
  32. Pobrałem aplikację przypisałem kartę i gdzie wpisać kod nie widzę tego pomocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pole na głównym ekranie w aplikacji. A jak nie masz to w prawym górnym rogu są 3 kropeczki. Rozwinie się menu i tam będziesz mieć opcję bodajże "wpisz kod promocyjny"

      Usuń
    2. Witam .mam ten sam problem :-( Pobrałem aplikację przypisałem kartę i gdzie wpisać kod nie widzę tego ,są trzy kropki rozwija się menu inie mam tam opcji "wpisz kod promocyjny" :-( gdzie więc mam go wpisać ?

      Usuń
    3. niestety u mnie po kliknięciu tych trzech kropek nie ma opcji "wpisz kod promocyjny" pomoże ktoś ? gdzie wpisać ten kod ?

      Usuń
  33. Krupnik z Żabce kupiony :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja 4 kupiłem :) każdy po 19,99 zł

      Usuń
    2. Widzę że Krupnik rządzi :) Też kupiłem.

      Usuń
    3. Nic innego nie opłacało się a krupniczek się zawsze przyda.

      Usuń
    4. Ten Krupnik w Żabce serio po 19,99?? Bo w Biedronce widziałem po 21,99.

      Usuń
  34. Kupon dostalem ale nie dało się wykorzystać..pokazalem zeskanowany i nic się nie stalo nie dostalem rabatu 20zl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualizacja przed wybraniem sposobu platnosci trzeba dać kasjerowi kupon rabatowy poniewaz po wybraniu sposobu platnosci rabat nie zostanie uznany w tych zakupach.Tak wlasnie mialem wczoraj.Duzo czytalem czemu mogl mi nie zostac uznany kupon..teraz juz wiem..i to samo do innych powiedzcie kasjerowi aby nie wybieral rodzaju platnosci bo macie kupon..

      Usuń
  35. Nie działa na zrootowanym telefonie. Któż na boga nie ma zrootowanego telefonu i xprivacy? Przecież chyba trzeba by na głowę upaść by korzystać z androida bez tego.

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy kupon znika po zrealizowaniu z aplikacji? Mi sprzedawca ręcznie wpisał kod i jeszcze wydał resztę :) Dopiero później doczytałem, że niewykorzystane pieniądze przepadają. Kupon mam dalej aktywny, czy sprzedawca źle nabił i jest stratny? Bo jak tak to nie chciałbym być nieuczciwy i zwróciłbym kupon, żeby jeszcze raz go nabił, tyle, że muszę jechać do miejscowości 15km dalej i nie wiem czy jest sens, czy kupon został zrealizowany jak jest aktywny w aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kupon był jeszcze 2 dni. Później zniknął.

      Usuń
  37. Dziw bierze że kody ciągłe wchodzą i pula się nie skończyła.

    OdpowiedzUsuń
  38. Po zainstalowaniu Android Pay i dodaniu karty kredytowej MasterCard BZWBK, google obciążyło mi od razy rachunek karty kwotą 4PLN. Wiecie o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  39. Zainstalowałem i nie mam gdzie wpisać tego kodu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W prawym narożniku masz 3 kropeczki. Rozwinie się menu i tam jest opcja

      Usuń
  40. Witam. Czy da się jakoś rozwiązać mój problem? Na swoim telefonie wykorzystałam kod 20 zł. Ponad rok temu oddałam mamie mój telefon z Androidem, wczoraj zainstalowałam jej Android Pay, ale sms aktywacyjny przyszedł na mój nr telefonu, co więcej nie może pobrać kodu, bo już został wykorzystany. Proszę o podpowiedź co w tej sytuacji? Mamy telefon jakby widzi moje konto, choć została dodana inna karta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo pewnie konto google na telefonach macie na ten sam mail.

      Usuń
  41. Ja poszedłem z kodem na telefonie i nie zadziałał. Później wydrukowałem i na drugi dzień już poszło bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Pobrałem aplikację przypisałem kartę i gdzie wpisać kod nie widzę tego ,są trzy kropki rozwija się menu inie mam tam opcji "wpisz kod promocyjny" :-( gdzie więc mam go wpisać ? Mr. Złotówa moze Ty wiesz co zrobic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tamtym miejscu opcja ciągle jest widoczna i trudno mi cokolwiek podpowiedzieć. Sugerowałbym jedynie skorzystać z opcji "Pomoc" (też dostępnej w menu po kliknięciu w trzy kropki w górnym prawym narożniku) i zgłosić problem.

      Usuń
    2. A może promocja już się skończyła?

      Usuń
    3. Przynajmniej w czwartek jeszcze była.

      Usuń
    4. U mnie opcja wpisz kod jest ciągle dostępna.

      Usuń
    5. A U MNIE CIĄGLE NIE DOSTĘPNA :-/

      Usuń
  43. nie chcieli mi dzisiaj fajek sprzedać na bon :(

    OdpowiedzUsuń
  44. dzis pojawilo sie info zeby dodać kartę z mojego banku której wcześniej system nie chciał przyjąć. Zadziałało. Pojawił się kod do żabki na 20zł który próbowałem wbić w lipcu ale nie działało dodanie karty. Zobaczymy w sklepie czy się uda...

    OdpowiedzUsuń
  45. Wystarczy zrzut ekranu aby przepisac kod w sklepie albo zeskanować z zrzutu ekranu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja pokazałem zrzut ekranu. Wystarczyło. Tylko jak będziesz pokazywał ekran to mocno rozjaśnij by czytnik sczytał.

      Usuń
  46. Mr. Złotówa, jak trzeba powiedzieć dla kasjerowi żeby było można użyć tego kodu? Jak nabije produkt to następnie tak samo ten kupon? Czy ma coś wybrać na swoim komputerku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on musi wiedziec by wybrać bon podarunkowy w swoim komputerku i zeskanować akurat przy mnie pani starsza zawołała młodą żeby się doszkoliła

      Usuń
    2. @Mateusz, niestety nie znam technicznej strony jak to w sklepach robią. To co widziałem to kasjerka zbliżała mój telefon z wyświetlonym kodem do czytnika i dzięki temu pojawił się rabat. Czy musi coś wybrać bądź kliknąć u siebie na kasie czy terminalu tego niestety nie wiem.

      Usuń
  47. Jeszcze są kody czy się pula wyczerpała?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...