bankobranie: Nawet 410 zł za darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

29.06.2017

Nawet 410 zł za darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas

Wystartowała kolejna promocja Konta Optymalnego. 

Premia dla Ciebie edycja 2 - nawet 410 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas
Tym razem to akcja nie z bonami na zakupy, a z nagrodą pieniężną. Do zdobycia jest 110 zł na start, a także nawet 300 zł zwrotów za płatności kartą. Wszystko to przy bezwarunkowo darmowym koncie i wydawanej do niego bezpłatnej karcie.

Dla kogo promocja? Udział w akcji może wziąć osoba, która nie jest stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz co najmniej od 20.12.2016 r. nie posiadała, ani nie współposiadała konta osobistego w BGŻ BNP Paribas. Z promocji nie wyklucza jednak posiadanie umowy z BGŻ Optima (na szczęście to odrębna umowa ramowa).

Zasady promocji. By skorzystać z promocji "Premia dla Ciebie edycja 2" i zdobyć 110 zł:
  • po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na tej samej stronie przejdź do złożenia wniosku o Konto Optymalne wraz z kartą płatniczą
  • najpóźniej do 31.07.2017 r. zawrzyj umowę o konto z kartą 
  • w sierpniu, wrześniu i październiku 2017 r. (w każdym z tych trzech miesięcy): 
    • zapewnij wpływ na konto o łącznej wartości min. 1 000 zł 
    • wykonaj płatności kartą na sumę min. 300 zł (transakcje te trzeba wykonać w punktach handlowo-usługowych)
  • posiadaj aktywne konto i kartę do momentu wydania nagrody (a to akurat nie jest uciążliwe, bo konto i karta są bez warunków darmowe, a i tak korzystanie z nich opłaca się dzięki moneybackowi - o szczegółach nieco niżej)

Po spełnieniu powyższych warunków najpóźniej do 15.11.2017 r. otrzymasz maila informującego o przyznaniu nagrody pieniężnej w wysokości 110 zł. Z kolei najpóźniej do 24.11. będzie należało zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty premii (podać będzie trzeba m.in.numer rachunku Konta Optymalnego założonego w promocji). Wypłata premii ma nastąpić do 30.11.2017 r.

W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda następująco:
Terminarz promocji Konta Optymalnego w BGŻ BNP Paribas z premią 110 zł

Ważne wskazówki


▶ Podczas rejestracji na stronie promocji wyrazić należy zgody na znajdujące się tam oświadczenia (nie da się ich na szczęście przegapić, bo bez nich nie da się przejść dalej). W formularzu rejestracyjnym podaj te same dane, które wpiszesz we wniosku o konto.

▶ Wpływ 1 000 zł może pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas i z BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Środki możesz więc przelać np. ze swego konta w innym banku. By warunek został spełniony musi zostać odnotowany wpływ - środków nie musisz utrzymywać na koncie (możesz je więc w dowolnym momencie wydać/ przelać/ wypłacić).

▶ Rejestracja i złożenie wniosku o konto mają być możliwe do 17.07.2017 r., ale promocja może zostać zakończona wcześniej. Pula nagród pieniężnych w promocji jest ograniczona do 1000 sztuk. W przypadku wyczerpania limitu wniosków objętych promocją, informacja o zakończeniu przyjmowania kolejnych pojawi się na stronie promocji. Kto jednak zdąży złożyć wniosek, ten załapie się na premię 110 zł (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków).

▶ Jeżeli w promocji udział zechce wziąć także ktoś z Twych najbliższych, to niezbędna będzie odrębna rejestracja (z podaniem innego adresu e-mail). Z jednego profilu założonego w promocji można bowiem złożyć wyłącznie jeden wniosek o konto.

Konto z Money Back


Założenie Konta Optymalnego w powyższej promocji kwalifikuje do bankowej promocji "Konto z Money Back" (którą szczegółowo opisywałem już tutaj). Do załapania się na promocję ze zwrotami niezbędne jest zaznaczenie we wniosku o konto dwóch zgód, ale to akurat jest tam wyraźnie wskazane:
Zgody wymagane we wniosku o otwarcie Konta Optymalnego w promocji "Konto z Money Back"

Moneyback od BGŻ BNP Paribas daje możliwość uzyskiwania 2-procentowego zwrotu za płatności kartą przez okres 12 miesięcy od otwarcia konta. Co miesiąc można w ten sposób uzyskać do 25 zł. Z naliczania zwrotów wykluczone zostało jednak kilka kategorii miejsc, które oznaczają poniższe kody MCC (to kody przypisywane terminalom płatniczym, charakteryzujące dominujący rodzaj działalności sprzedawcy czy usługodawcy):
"- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 
- 4111, określający m.in. usługi transportowe, 
- 6012, określający instytucje finansowe, 
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne, 
- 4900 określający płatność rachunków"

Wypłata zwrotów następuje do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym płatności kartą zostały zaksięgowane.

Konto Optymalne - prześwietlenie warunków


Lubię opisywać warunki kont, przy których tak proste są zasady prowadzenia. Główne cechy Konta Optymalnego to:
  • 0 zł za otwarcie
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez warunków)
  • 0 zł za przelewy krajowe PLN zlecane w bankowości internetowej
  • 0 zł za wydanie i posiadanie karty wydawanej do konta
  • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce)

Do jednoczesnego uzyskania premii 110 zł i naliczania moneybacku kwalifikują wyłącznie wnioski 
złożone przez Internet (po rejestracji na stronie promocji). Umowę o konto można zawrzeć wtedy tylko za pośrednictwem kuriera (gdy po złożeniu wniosku o konto skontaktuje się z Tobą konsultant banku, możliwe jest wskazanie odrębnego adresu miejsca podpisania umowy - może więc to być np. adres miejsca Twej pracy, a nie adres zamieszkania czy korespondencyjny).



Przydatne dokumenty:

45 komentarzy:

  1. Bogowie, co tu się ostatnio dzieje :-) Nie wiem w co " ręce włożyć ":-) Promocja za promocją. Oby tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, że też na blogu nie ma opcji polubień komentarzy... Bo dałbym lajka ;) Faktycznie, ostatnio promocja za promocją.

      Usuń
    2. Chciałabym jak najczęściej czytać takie komentarze jak Twój powyższy Mr.Złotówa :-) Nie odkładaj jeszcze dziś pióra :-) IdeaBank obudził się na koniec miesiąca:
      https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-wielki-procent

      Usuń
    3. :)

      A Lokata Wielki Procent jest już opisana na blogu tutaj.

      Usuń
  2. No i bardzo dobrze. Bo gotówka to gotówka a nie jakieś bony do Bonprix albo gdzieś tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wolę promocję z bonem do rossman 100zł. Niby 10zł mniej ale 300zł miesiecznie trzeba wydawać kartą tylko przez jeden miesiąc a nie trzy (a moneyback w tmub lepszy)

      Usuń
    2. Zależy kto co woli. Ja wolę te 10 zł więcej bo i tak bym płacił kartą i tak ze względu na moneyback.

      Usuń
  3. Jaka firma kurierska jeździ z umowami??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy kurier dzwoni przed przyjazdem??

      Usuń
    2. Tak, do mnie dzwonił i się umówił na konkretny czas.

      Usuń
    3. Ja miałam problem z kurierem z DHL. On ustalał mi godz. dostarczenia umowy. I jeszcze opierniczał mnie, że po co zamawiam kuriera jak do godz.15-tej nie ma mnie w domu. W końcu zadzwoniłam do firmy DHL, przedstawiłam problem i kurier w końcu dostarczył mi umowę. Nawet słowa przepraszam nie usłyszałam. O ile mi wiadomo, to oni pracują do godz. 17-tej.

      Usuń
  4. Czy komuś udało się otworzyć konto Optymalne bez minusowego salda widocznego po pierwszym zalogowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyliśmy 3 konta w rodzinie w poprzednich promocjach. Wszystkie na 0 zł.

      Usuń
    2. mam to samo... -10 zł

      Usuń
  5. Czy jeśli ktoś posiada konto oszczędnościowe w bgż optima może wziąć udział w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może. Bo BGŻ Optima to trochę odrębny byt względem BGŻ BNP Paribas. Obowiązuje odrębna umowa ramowa, a poza tym to tam nie można założyć konta osobistego, a jedynie oszczędnościowe.

      Usuń
  6. Czy ktoś wie, kiedy, tzn. którego dnia miesiąca, w Paribasie pobierane są opłaty za prowadzenie konta? Właśnie otworzyłem konto Optymalne, mając kiedyś iKonto i... widzę na nim zaległą prowizję i zabrane 10 zł. Teraz próbuję rozwikłać zagadkę, czy to legalne i w ogóle możliwe, aby bank naliczył mi to 10 zł z okresu wypowiedzenia poprzedniego konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składaj reklamacje, pewnie otworzyli ci nieistniejące już konto praktyczne, tam była opłata 10 zł za konto, wiele osób taki błąd ma

      Usuń
    2. @pawelok
      Prowadzenie Rachunku - w 26. dniu każdego miesiąca
      Obsługa Karty - w 8. dniu każdego miesiąca
      PS. Taką informację masz w tabeli na samym końcu umowy.

      Usuń
    3. Tylko, że on ma konto Optymalne, nie powinno być opłat, zgodnie z TOiP. Do tego konto w promocji, wstyd dla banku za taki bałagan i antyreklama

      Usuń
  7. Byłem stroną umowy z BGŻ BNP Paribas, miałem KK w promocji z walizką, czyli nie dla mnie ta promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podbijam pytanie - czy to wyklucza - posiadanie kk?

      Usuń
  8. Ten bank to porażka. Kilka dni po otwarciu darmowego konta optymalnego 12 zł opłaty za kartę. Reklamacja. Zwroty naliczają jak chcą i nie wiadomo skąd się wzięła kwota zwrotu - jakaś 1/3 tego co powinno być. Reklamacja niby uznana. Do końca maja mieli wyrównać. Nie zrobili tego do dziś. Termin odpowiedzi na reklamację do 30 dni! U żony na iKoncie podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy posiadanie Karty Kredytowej wyklucza z promocji?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Bank to porażka jeśli chodzi o błędne naliczania zwrotów, prowizji itd. Ciągle treba pisać reklamacje - ale w końcu oddają to co trzeba, nagrodę też wypłacili 100 zł. (więc trzeba było to wszystko jakoś ścierpieć - ale do niczego taka obsługa ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie wszystko bez najmniejszych problemów.

      Usuń
  11. czy ktos z was tez ma problem z otrwaciem strony promocji? u mnie kilkanasie razy sie nie udalo - jakis doubleclick ad sie blokuje - jak to zmienić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałem przed chwilą. Działa na różnych przeglądarkach. Jeśli korzystasz z AdBlocka, polecam go chwilowo wyłączyć. A jeśli problem nadal się pojawia spróbuj z innej przeglądarki lub usuń pliki coockies. Gdyby sytuacja się ciągle nie zmieniała, daj znać.

      Usuń
    2. Czy posiadanie Karty Kredytowej wyklucza z promocji?

      Usuń
  12. altenatywą jest grupon dający 145 zwrotu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Na infolinia powiedzieli ze zwrot 2 % tylko za pełne miesiące. Czyli jak otworzyłem konto 3 Lipiec to pierwszy zwrot mam za sierpień czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam już konto i mam ten sam login co kiedyś (już miałem konto ale zamknąłem) Widzę też stare wiadomości z banku. Nie mam natomiast numeru rachunku choć konto miało działać od razu po zalogowaniu. Dziwne to trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam login ten sam i stare wiadomości. Ale to nie tylko tu. W innych bankach podobnie się zdarzało.

      Usuń
    2. Mam identyczny problem, niestety podczas telefonu na infolinię nic się nie udało załatwić, pan powiedział, że widzi moje konto i żebym spróbował z innej przeglądarki... Problem się powtarza, niestety...

      Usuń
  15. Uwaga! Bank potrafi pobrać opłatę 5zl. za wypłatę z bankomatu Planet Cash co jest oczywiście sprzeczne z deklaracją BGŻ NBP Paribas że takiej opłaty nie ma. Ta sytuacja nie jest jednostkowa i może sporo gotówki uszczknąć nam z konta zanim się zorientujemy. Reklamacja w tym banku to długi okres czasu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Był kurier, umowa podpisana. Zostawił kartę, a skąd mam wziąć do niej PIN? W bankowości nie widzę nigdzie miejsca by nadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzez wysyłkę darmowej SMS-y

      Usuń
    2. Instrukcja jest w liście w którym jest załączona karta. Trzeba wysłać kod SMSem i przychodzi PIN do karty.

      Usuń
    3. Czy a jeśli tak to jak i za darmo czy za ile można ten PIN zmienić?

      Usuń
  17. Witam, czy bank wypłacił już wam moneyback za czerwiec ? Z mojej strony po dwóch reklamacjach i telefonach jest tylko informacja o błędzie technicznym, który nie wiadomo kiedy zostanie naprawiony.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wypłacił 30.06 Ja miałem prawidłowy zwrot 25 zł. Mojej żonie nieprawidłowo wypłacili. Reklamowała 30.06 , dostała odpowiedź, ale wypłaty różnicy nadal brak.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam to samo - za czerwiec premia 25 zł nie wypłacona. Na infolinii mówią, że nie mają określonego terminu w którym zwrot ma być zrobiony i kazali czekać i że w lipcu będzie dokonany.

    OdpowiedzUsuń
  20. najgorszy bank, nie słusznie nalicza opłaty!

    OdpowiedzUsuń