Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Benefity za pensje - promocja dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

29.06.2017

Benefity za pensje - promocja dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego

Do wybranych klientów bank skierował propozycję udziału w promocji z premią co najmniej 100 zł.

Premia 100 zł za pensje w promocji ING Banku Śląskiego
Zyskać można - już tradycyjnie w tego typu promocjach przygotowywanych przez ING Bank Śląski - w dość prosty sposób. Wystarczy zapewnić na konto regularne wpływy, by za kilka miesięcy móc cieszyć się dodatkową stówką, jak i (ewentualnie) dodatkowymi benefitami.

Dla kogo promocja? Uczestnikami akcji mogą być osoby, które otrzymają od banku informacje o możliwości skorzystania z promocji. Taką wiadomość ING Bank Śląski przekazuje w bankowości internetowej. Informacji tej nie da się przegapić, bo wyświetla się w postaci baneru, zaraz po zalogowaniu (zrzut ekranu podesłała Czytelniczka, za co wielkie dzięki, podobnie jak dla Czytelnika Olka, który też podrzucił tę promocję):
Zaproszenie do promocji 100 zł za pensje w ING Banku Śląskim

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji (po otrzymaniu zaproszenia od banku):
  • do 31.07.2017 r. wypełnij formularz zgłoszeniowy w bankowości internetowej "Moje ING";
  • w okresie od 27.06. do 30.09.2017 r. przekazuj wynagrodzenie na swe konto w ING Banku Śląskim w wysokości co najmniej 1 000 zł (jednorazowo musi wpłynąć cała kwota) w co najmniej dwóch dowolnych miesiącach kalendarzowych ;
  • do 10.11.2017 r. pozostawaj posiadaczem konta osobistego (na które wpływało wynagrodzenie) oraz Otwartego Konta Oszczędnościowego.

Odnośnie wynagrodzenia w regulaminie promocji znaleźć można następujący zapis:
"Wynagrodzenie nie może być przekazywane z rachunku, którego posiadaczem jest Klient indywidualny. Nie będą też brane pod uwagę wpłaty własne w oddziałach Banku lub wpłatomatach Banku"


Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz premię 100 zł. Jej wypłata ma nastąpić do 20.10.2017 r. Poza powyższą gratyfikacją bank przewidział również dodatkowe benefity. A są to: 
  • podwyższone oprocentowanie na Otwartym Koncie Oszczędnościowym o 1,8% dla kwoty do 10 000 zł przez okres od 10.10.2017 do 10.01.2018 r. (trudno wyrokować jaka będzie standardowa stawka oprocentowania na tym koncie, ale przy obecnie obowiązującym oprocentowaniu na poziomie 0,7% w skali roku wraz z bonusem osiągnąć można by 2,5% w skali roku przez okres trzech miesięcy)
  • 100 zł za Dyspozycję Regularnego Inwestowania (piszę o tym jednak wyłącznie informacyjnie; skorzystanie z tego produktu wiąże się z inwestowaniem w fundusze, które nie wchodzą w zakres tematyki bankobrania, a więc zarabiania wyłącznie na bezpiecznych produktach bankowych; zainteresowani szczegóły znajdą w punkcie 9 regulaminu promocji - link do regulaminu znajdziesz na końcu wpisu)
  • 100 zł za pożyczkę (...tu dodatkowego komentarza raczej nie potrzeba😉)

Wakacyjny poradnik dla wyjeżdżających za granicę


Tydzień temu na blogu opublikowałem wpis zapowiadający cykl poradników dla osób wyjeżdżających na zagraniczne wczasy, przygotowywany we współpracy z serwisem Walutomat.pl, będącym pośrednikiem w społecznościowej wymianie walut. Zgodnie z zapowiedzią ukazała się właśnie kolejna część poradnika, w której piszę o zagrożeniach czyhających na wyjeździe.

Opisuję tam nie tylko niuanse prawne (jest kraj z którego możesz nie wyjechać, gdy spróbujesz wywieźć miejscową walutę o równowartości zaledwie 30 złotych - za to grozi nawet kilka lat więzienia), ale też zwyczaje i realia panujące nie tylko na przysłowiowym "końcu świata", ale i w Europie, bo tu również można wpakować się w problemy nie znając lokalnych przepisów.

Poradnik w formie e-booka znajdziesz na stronie Walutomat.pl.


Przydatne dokumenty:

45 komentarzy:

  1. Trzeci raz widzę informacje o takiej promocji i trzeci raz zaproszenia nie mam. Czyżby do trzech razy sztuka i mam zamknąć konto?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy "wynagrodzenie" mogę przelać ze swojego konta w innym banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz zapis że nie może być z konta klienta indywidualnego. No chyba że masz firmowe to sobie możesz sam przelać.

      Usuń
    2. A czy od osoby obcej może być ten wpływ?

      Usuń
    3. Ale, ale!!!! Zapis jest, że nie może być z konta Klienta indywidualnego (a Klient z wielkiej litery). A definicja jego taka: "– posiadacz rachunku w rozumieniu Regulaminu świadczenia przez ING Bank Śląski S.A. usług w ramach prowadzenia rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych oraz rachunków oszczędnościowych dla osób fizycznych". Więc ja uważam że może być z dowolnego konta. Także swojego z innego banku. Wcale nie musi być firmowe.

      Usuń
    4. A już tym bardziej od kogoś innego przejdzie na 100% :)

      Usuń
  3. A jeśli pensja już od dawna wpływa? Pewnie też nie będzie zaproszenia..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja założyłem konto w poprzedniej promocji z premią 120 zł za konto. I teraz mam zaproszenie do tej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam właśnie sms z zaproszeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dostałam SMS ale jak próbowałam się zapisać to system powiedział, że nie spełniam warunków promocji w pkt 1.10 (cokolwiek to znaczy). Czy ktoś tak miał?

      Usuń
    2. Ja tak miałem jak próbowałem się zapisać bez zaproszenia. Co rozumiem. Ale skoro ty masz zaproszenie to napisz reklamację że nie możesz się zapisać

      Usuń
  6. 6 lat konto, promocji dla mnie żadnej. Chyba czas się rozstać. No ale domyślam się że powodem są regularne wpływy które mam w ING

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam zaproszenia, tym chętniej się pożegnam z bankiem za miesiąc po wypłacie premii

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie darmowe bankomaty? Tylko i wyłącznie dlatego zmieniłem ROR na inny, chociaż OKO mam dalej w ING.

    OdpowiedzUsuń
  9. 100 zł za Dyspozycję Regularnego Inwestowania

    6 osób w rodzinie skorzystało z tej promocji każdy zarobił 100zł z groszami nikt na funduszach nie stracił. Wystarczy kupić pakiet ostrożny i czekać na wypłatę premii promocja mega łatwa i przyjemna za zamrożenie 100zł na kilka miesięcy dostajesz 100zł. Ile trzeba by było umieścić na lokacie by tyle zyskać ? Ja osobiście polecam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety umowa przystąpienia do funduszy to tylko w Oddziale :(

      Usuń
    2. Jak nie maja twojego wzoru podpisu to co sie dziwisz?

      Usuń
    3. moja rodzina wraz ze mną zakupiła fundusze przez internet tam je też sprzedaliśmy i tam otrzymaliśmy nagrodę ;)

      Usuń
  10. mi tylko przyszła wiadomośc że nie beda realizowane przelewy do uczciwych bukmacherów a co do funduszy to podstawowy obejmuje tylko inwestowanie w obligacje wiec zysk pewny jak na lokacie

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jest!A konto było nieużywane od dwóch lat.Na szczęście nie chciało mi się iść zamknąć go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie chyba o to chodzi. Dostają zaproszenie ci którzy konta nie używali

      Usuń
    2. Ci którzy konta nie używali? Nie w moim przypadku :)

      Usuń
  12. Uwaga! Ta oferta pojawia się i znika! Zastanawiałem się ze 2 dni i znikła. Nie wiem czy po mojej wiadomości: Gdzie to jest wróciło, czy ten typ tak ma...

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak miałem oferta jednak wrocila do mnie..a mam pytanie trzeba mieć karte debetowa by moc korzystać z tego czy można z niej zupełnie zrezygnowac i mieć konto za free?i dostać100 za pensje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karty nie potrzeba :)

      Usuń
    2. Oferta jest obecnie dostępna nawet na stronie ING oraz w oddziałach - właśnie dostałem od nich SMS z tą ofertą.

      Usuń
  14. do 20,10,2017 ma byc wypłacona premia za wynagrodzenie , to nie rozumiem dlaczego konto musze utrzymac do 10,11,02017 , jest jakas lojalka ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Karta zamknięta:)teraz tylko czekać do listopada lub grudnia na Bon i baj baj Aliore-chyba że przedłużą Konto Lokacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  16. no obiecali podwyzszenie oprocentowania- tego jednak brak..zapisalem sie warunki spelnilem, bank jednak wyglada na to ma gdzies swoje warunki..

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie wpadła stówka ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest i u mnie 100 zł. W akcie desperacji faktycznie przeniosłem wynagrodzenie. A właściwie jego część bo pracodawca przelewa mi teraz w 2 częściach do 2 banków. Pytanie do innych którzy tak nie zrobili. Czy własny przelew przeszedł i macie premie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Przelewalam z innego swojego rachunku i premii nie przyznali tlumaczac ze byl to przelew z rachunku indywidualnego wiec przypuszczenia ze przejdzie nie powiodly sie. Zamykam rachunek,

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi znajoma przesyłała ze swojego prywatnego konta i premia jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stąd i nazwa tej promo: "Benefity za pensje" :)

      Usuń
    2. u mnie tez jest .przelewałem 1000 pln zonie

      Usuń
  21. Pytanie czy komus policzyli te 2,5%? bo ja specjalnie przelalem na1 dzień aby zobaczyć czy oprocentowanie wynosi2,5%. przelalem 700zl przeliczylem szybko1 dzień powinien wynosić 5gr. oni obliczyli 1 gr jak na oprocentowanie 0,7 %. czy wy też macie źle naliczane oprocentowanie ? Mówią jedno robią drugie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edit dali 5 groszy ale naliczyli 40%podatku wogole się nie oplaca oszczędzać w tym banku...z 5 groszy zostaly 3 grosze paranoja.. już lepiej oszczedzac w innym banku tam mają19%podatku a nie40%..

      Usuń
    2. Przecież przy podatku od odsetek zarówno podstawa opodatkowania, jak i kwota podatku zaokrąglane są w górę do pełnych groszy. Jeżeli więc naliczyli np. 5,01 gr odsetek, to po zaokrągleniu podstawa opodatkowania wyniosła 6 gr, a podatek (19% z 6 gr to 1,14 gr) po zaokrągleniu wyniósł 2 gr - czyli wszystko prawidłowo.

      Usuń
    3. A ods 5 gr ile powinno być podatku ?2grosze?40%?

      Usuń
    4. @Anonimowy 2 listopada 2017 20:35
      Kwota odsetek, które bank dopisuje do salda na koncie, podlega zaokrągleniu na zasadach ogólnych - jeżeli dopisał Ci 5 gr, to przed zaokrągleniem mogło to być np. 5,01 gr, dlatego podatek (naliczony wówczas od 6 gr) może wynosić 2 gr. Jeżeli masz problem ze zrozumieniem tej kwestii i jednocześnie nie szkoda Ci na to czasu, to złóż reklamację - w odpowiedzi powinieneś dostać zestawienie odsetek naliczonych w poszczególnych dniach w zaokrągleniu do co najmniej czterech miejsc po przecinku.
      PS. A zasady zaokrąglania podstawy opodatkowania i kwoty podatku reguluje tu art. 63 par. 1a Ordynacji podatkowej.

      Usuń
  22. No tak ale 5 gr ×19%=0,95 czyli 1gr skąd2 grosze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiesz, że podstawą opodatkowania było dokładnie 5 gr, a nie np. 5,01 gr?
      Napisz, jakie miałeś saldo na tym koncie na koniec poszczególnych dni w miesiącu naliczania odsetek, to sobie te odsetki dokładnie obliczymy - tak dla rozrywki ;)

      Usuń
    2. Mialem 750 zl 19 października na probe na1 dzień aby latwo obliczyc. to nawet jak wyjdzie 5,1gr to ciagle jest 0,19 =0,97 to ciągle nie są2 gr

      Usuń
    3. 750 zł x 2,5% / 365 x 1 = 0,0513698 zł
      Odsetki dopisane do salda rachunku to 0,05 zł, bo tu obowiązuje zaokrąglanie na zasadach ogólnych.
      Podstawa opodatkowania (0,0513698 zł przed zaokrągleniem) to 0,06 zł, bo tu obowiązuje zaokrąglanie do pełnego grosza w górę.
      Kwota podatku (19% x 0,06 zł = 0,0114 zł przed zaokrągleniem) to 0,02 zł, bo tu obowiązuje zaokrąglanie do pełnego grosza w górę.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...