Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Bonus 30 zł za 3 płatności BLIKiem. Kolejna promocja dla klientów BZ WBK

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

7.06.2017

Bonus 30 zł za 3 płatności BLIKiem. Kolejna promocja dla klientów BZ WBK

Wystartowała nowa, bardzo prosta promocja BZ WBK. Niestety tylko dla wybranych klientów.

Promocja BZ WBK "Płacę z BLIKiem"
Zasady akcji są bardzo: wystarczy wykonać min. 3 płatności BLIKiem na sumę min. 30 zł. Bank oddaje wtedy 30 zł. Ale trzeba się pośpieszyć bo bonusy otrzyma pierwszych 1 666 uczestników promocji, którzy spełnią warunki.

Dla kogo promocja? Zgodnie z regulaminem uczestnik promocji to:
"osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która podpisała z Bankiem umowę o prowadzenie Konta [rachunek prowadzony w złotych - przyp. Mr. Złotówa] i Umowę Usług Bankowości Elektronicznej BZWBK24 i została poinformowana o promocji „Płacę BLIKIEM” na podstawie wiadomości w skrzynce odbiorczej w Usługach Bankowości Elektronicznej BZWBK24 Internet" (pisownia oryginalna)
Trzeba więc zostać przez bank zaproszonym do akcji. Niestety nie znalazłem się w gronie wyróżnionych przez bank (podobnie jest w przypadku żony). Liczę, że Tobie szczęście dopisze.

Zasady promocji. Aby zdobyć bonus 30 zł należy w okresie trwania promocji (od 7.06. do 5.07.2017 r.) wykonać co najmniej trzy płatności BLIKiem na łączną kwotę min. 30 zł. Płatności mogą być wykonane zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie.

Nagrodę otrzyma pierwszych 1 666 osób, które spełnią powyższy warunek. Bonusy mają być wypłacone najpóźniej do 17.07.2017 r. Uczestnik promocji może zdobyć tylko jedną nagrodę.

Za podzielenie się informacją o promocji dziękuję Czytelnikowi Adamowi.

Przydatne dokumenty:

36 komentarzy:

  1. Oprócz Adama ktoś dostał?

    OdpowiedzUsuń
  2. Adamie, jeśli możesz napisz czy brałeś udział w poprzednich promocjach czy nie? Da to jakąś odpowiedź czy jako aktywny uczestnik poprzednich promocji mogę jeszcze liczyć na zaproszenie czy machnąć ręką?

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tradycja w tego typu promocjach dla zaproszonych. Czyli zaproszenia brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. A co to za szatańskie liczby?? 1666??

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie BZ WBK przeżywa teraz nawał logowań które kończą się na sprawdzeniu wiadomości i wylogowaniu ;)
    PS. Łączę się w bólu z rozczarowanymi.

    OdpowiedzUsuń
  6. wziąłem udział w promocji ostatniej tzn. tej http://bankobranie.blogspot.com/2017/05/promocja-dla-klientow-bz-wbk-bonus-20-zl-za-4-transakcje-telefonem.html

    pozdrawiam A:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I mnie zaproszenie jest. Nie brałem udziału w poprzednich i nie byłem zapraszany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dali dziady, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas z 4 kont 2 zaproszenia. W poprzedniej dostała tylko Daria, która teraz nie dostała zaproszenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Korzystających z BZ WBK ostrzegam: zawsze sprawdzajcie po wypowiedzeniu czy faktycznie zamknęli Wam konto. Ja w przeszłości wypowiadałem umowę z BZ WBK dwukrotnie i za każdym razem po okresie wypowiedzenia konto było nadal aktywne i musiałem ponownie interweniować. W tym roku żona wypowiadała umowę, minęło już 3 miesiące, a konto nadal jest aktywne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się gdzieś rejestrować czy same płatności wystarczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz zaproszenie to oprócz płatności już nic robić nie trzeba.

      Usuń
  12. Ja, Mama, mielismy Konto od roku.Niestety nigdy nie bylismy "wybranymi". Poniewaz od lipca karta platna 7 zl, 4% tez raczej nie utrzymaja, zamykamy konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne że właśnie tych klientów nie próbują utrzymać takimi promocjami chociaż. Choć z drugiej strony jest ta promocja z bonami Sodexo dla wszystkich.

      Usuń
  13. Mam pytanie, czy jeżeli nie posiadam karty płatniczej do konta a dostałam zaproszenie do promocji Bonus 30 zł z Blikiem, czy kwalifikuje się do nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłem 3 płatności Blikiem a kartę debetową mam nie aktywowaną jeszcze. Nie to ma nic wspólnego z posiadaniem karty.

      Usuń
    2. No zgadza się. Blik nie ma nic wspólnego z kartami. Możesz nawet nie mieć karty a Blikiem zapłacisz, wypłacisz itd. To alternatywa w odróżnieniu od wynalazków typu Android Pay gdzie karta do tego być musi.

      Usuń
  14. W mojej 3 osobowej rodzinie nikt nie dostał zaproszenia. W tym roku od BzWbk otrzymałem z premii 20 zł. W ubiegłym roku w promocjach mogli brać udział wszyscy klienci banku. Teraz mało, że dla gloryfikowanych klientów banku, to jeszcze raz dla pierwszych 500 osób, dwa dla 1666 osób.....Szkoda słów.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w rodzinie na 4 kontach przyszło jedno zaproszenie do promocji, warunki spełnione teraz czekamy na premię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w rodzinie 3 osoby są klientami BZ WBK. U żadnej zaproszenia nie ma :( Zgody marketingowe wyrażone, korzystaliśmy ze wcześniejszych promo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam zaproszenie. Ale żona nie. Działamy tak samo, konta założone w tym samym czasie. Pewnie losują.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie 3 osoby z kontami na dwóch zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie jak zwykle brak zaproszenia ....
    :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głowa do góry! Jak widać nie jesteś sam ;-)
      PS. Swoją drogą ciekawe ile osób dostaje takie zaproszenie gdy nagród jest 1666. 2 razy tyle? 3? 10? Raczej nie więcej bo osób które dostałyby zaproszenie i tu wypowiadałoby się więcej. No a może zaproszenie jest tylko do 1667? :D

      Usuń
  20. Pytanie czy jeśli zaproszenia nie ma to jest jeszcze szansa że może się pojawić na dniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię.

      Usuń
    2. Raczej nie. Tym bardziej że limit nagród jest. Choć sprawdzam codziennie ale nic się nie zmienia. Zaproszenia brak.

      Usuń
  21. Czas leci, 30.06 się zbliża a z tego co kojarzę to kończy się wtedy 4% i darmocha. Co i kiedy zrobić by wyjść bez szwanku?? Proszę o doradztwo szanownego admina i czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko masz rozpisane: http://bankobranie.blogspot.com/2017/05/konto-godne-polecenia-w-bz-wbk-co-dalej.html

      Usuń
  22. U mnie zaproszenie jest, ale aplikacja nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Śmieszne są takie promocje gdy kilka osób się cieszy a reszta obchodzi się smakiem. Nie wiem kto te zaproszenia do promocji dostaje bo mnie jakoś omijają zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja dostałam mailem i akurat weszłam w ten dzień na konto:)))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Informuję, że bank wypłacił już premię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie jest! No to się ładnie spisali i wypłacili przed czasem.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...