Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja dla klientów ING Banku Śląskiego: Mastercard w telefonie z voucherem do empik.com

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

7.05.2017

Promocja dla klientów ING Banku Śląskiego: Mastercard w telefonie z voucherem do empik.com

Mamy kolejną promocję dla obecnych klientów. Tym razem ING Bank Śląski daje nagrodę za płatność telefonem.

Promocja Mastercard w telefonie z voucherem do empik.com w ING Banku Śląskim
Do wzięcia jest voucher o wartości 10 zł do wykorzystania w internetowym sklepie Empiku. By go zdobyć wiele wysiłku nie potrzeba. Wystarczy jedna płatność (na dowolną kwotę) za pomocą karty Mastercard w telefonie.

Na wstępie piszę, że to kolejna promocja dla obecnych klientów, gdyż wczoraj opisywałem propozycję dla klientów BZ WBK, w której czekają bonusy po 20 zł (także za płatności telefonem).

Promocja "Mastercard w telefonie z voucherem do empik.com" w ING Banku Śląskim potrwa do 25.06.2017 r., aczkolwiek - jak to bywa w tego typu akcjach - pula nagród została ograniczona. Bank ma do rozdania 6 000 voucherów, które przyznawane będą według zasady "kto pierwszy, ten lepszy". O zdobyciu nagrody zdecyduje zrealizowanie warunków promocji. A te są bardzo łatwe: kartą Mastercard w telefonie, wydaną przez ING Bank Śląski od 24.04.2017 r., wykonać należy co najmniej jedną płatność na dowolną kwotę. Transakcja może być zrealizowana w dowolnym punkcie sprzedaży detalicznej (oczywiście pod warunkiem przyjmowania płatności zbliżeniowych).

Nagroda (w postaci kodu) zostanie przekazana w bankowości internetowej w ciągu 14 dni od zakupu. Odbiór vouchera ma być możliwy wyłącznie do 4.07.2017 r., a jego realizacja musi nastąpić najpóźniej do 31.07.2017 r. Uczestnik promocji może zdobyć jeden voucher.

Jak wyrobić kartę Mastercard w telefonie?


Instrukcja jest dość krótka (za stroną internetową ING Banku Śląskiego):
"- Zaloguj się do aplikacji Moje ING mobile Wybierz konto, z którym chcesz powiązać Mastercard w telefonie. Upewnij się, że masz aktualną wersję aplikacji [min. Android 4.4 - przyp. Mr. Złotówa] 
- Wybierz: Zamów kartę Z listy dostępnych kart wybierz Mastercard w telefonie i zaakceptuj umowę. Potwierdź PIN-em do aplikacji 
- Nadaj PIN do karty nadaj PIN do akceptacji transakcji powyżej 50 zł Mastercard w telefonie zainstaluje się automatycznie. Zobaczysz komunikat: „Płatności Mastercard w telefonie zostały aktywowane”"

By móc płacić zbliżeniowo niezbędne jest posiadanie w telefonie modułu NFC.

Karta Mastercard w telefonie w ING Banku Śląskim - opłaty


ING Bank Śląski nie pobiera opłat za wydanie karty. Standardowo z opłaty miesięcznej za kartę Mastercard w telefonie (w wysokości 7 zł) zwalnia wykonanie płatności kartą debetową wydaną do konta płatności na sumę min. 300 zł (które zostaną zaksięgowane w okresie rozliczeniowym od 29. dnia miesiąca do 28. dnia miesiąca kolejnego). Ale tu ważna uwaga: do 28.12.2017 r. opłata za kartę Mastercard w telefonie nie będzie pobierana.

Jeżeli nie masz konto w ING Bank Śląskim, sprawdź jak zyskać 100 zł na start i jak zarabiać na programie poleceń. Sprawdź szczegóły>>

Przy okazji tematu dotyczącego ING Banku Śląskiego, informacja dla uczestników poprzednich promocji tego banku, którzy jeszcze nie otrzymali premii za otwarcie konta:
Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi (zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów). Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail
Przydatne dokumenty:

29 komentarzy:

  1. Kolejna promocja tylko dla posiadaczy Androida :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety taka jest polityka Apple i w przypadku tego typu promocji posiadacze telefonów z iOS muszą obejść się smakiem.

      PS. Nie jestem specem od rozpoznawania telefonów, ale odnoszę wrażenie że ten na grafice (pochodzącej ze strony banku) ilustrującej promocję to właśnie jest iPhone...

      Usuń
  2. No proszę, jaki miły weekendzik. Po 2x20 zł w BZ WBK, teraz dyszka od ING.

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałem zamówić kartę. A tam taki komunikat:
    "Aktywuj płatności Mastercard w telefonie
    Uzupełnij dane
    Prosimy o uzupełnienie danych oraz o weryfikację aktualności pozostałych danych teleadresowych.
    Spróbuj ponownie po aktualizacji danych.

    W razie pytań prosimy o kontakt z Infolinią 801 601 607, +48 (32) 357 00 69".

    Zaktualizowałem dane. Okazało się że brakowało aż "+48" w numerze telefonu. No ale nadal zamówić karty się nie da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten sam problem.

      Usuń
    2. Trzeba było jeszcze zaznaczyć oświadczenie o rezydencji podatkowej które wcześniej nie było oznaczone. Dziwne dlaczego? Konto otworzone miesiąc temu. Karta już aktywowana.

      Usuń
    3. U mnie również nie da się zamówić karty. Po kliknięciu przycisku "Aktywuj Mastercard w telefonie" komunikat "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie" i tak od wczoraj. Oświadczenie o rezydencji zaznaczyłem.

      Usuń
    4. Sprawdź jeszcze czy na pewno wszystko jest wypełnione. Też te +48 bo u mnie bo tych zmianach danych wniosek przeszedł bez problemu.

      Usuń
  4. Ciekawe czy płatności telefonem wyprą kiedyś płatności kartą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo wody w Wiśle upłynie ale jest to całkiem realne.

      Usuń
  5. Dziś płatność machnięta. Czekam na kod.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zamowic te karte Mastercard? nie mogę znaleźć gdzie to zrobić. help please

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W apce masz takie kółko "Konta" i jak wybierzesz to będziesz mieć "Zamów kartę"

      Usuń
  7. a że tak głupio spytam pani na kasie mówie że płace zbliżeniowo i przykładam telefon po prostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. W telefonie musisz mieć włączony NFC, terminal piknie jak przy zbliżeniu karty i po sprawie.

      Usuń
    2. dzieki, bo dopiero co kupiłem nowy telefon NFC 2 dni temu, szukałem z NFC tylko po to żeby móc brac udział w bankobraniu

      Usuń
    3. Kilka miesięcy temu zmieniałem telefon i też NFC było jednym z najważniejszych kryteriów. Nie ma póki co szału z kwotami w tych promocjach ale może się to zmieniać.

      Usuń
  8. A czy płatności w internecie też się zaliczają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak chcesz zapłacić zbliżeniowo telefonem w internecie??? Na zdjęciu masz pokazane jak to wygląda. Telefon trzeba zbliżyć do terminala płatniczego.

      Usuń
  9. W moim przypadku karta zamówiona, widnieje w bankowości jako aktywna, a zapłacić nie mogę.Wiem że NFC mam bo kiedyś BZ WBK organizował podobna promocję i normalnie w Rossmanie zapłaciłam, a teraz lipa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bartek Szymański - dziękuję za sugestię, NFC załączyłam, transakcja gotowa. Mr Złotówa zaznacz to w tekście o aktywacji karty MC w telefonie, ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płatność zrobiona. Mam zatem nadzieję że tę dychę do Empiku dostanę.
    Dopiero co zainstalowałem aplikację ING w myśl zasady że nie pobieram póki za to nie zapłacą. Trochę ta aplikacja wolno chodzi u mnie w porównaniu z innymi bankowymi aplikacjami np. PKO, BZWBK czy Millennium. Też tak macie?

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie bon już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też już bon dostałem i mam dobrą wiadomość Mr.Złotówa bony nie trzeba wykorzystać do 31.07.2017 tak jak opisałeś tylko są ważne ponad rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacja o ważności voucherów do 31.07.2017 r. pochodzi z regulaminu promocji. Jeśli jest na dłużej to tylko na plus :) Dzięki za info.

      Usuń
    2. David a kiedy płaciłeś i kiedy dostałeś wiadomość??

      Usuń
    3. Ja w wiadomości z tym voucherem mam zapis, że zapłacę nim do 31 lipca 2017 roku.

      Usuń
  14. jakby sie ktoś zastanawiał czy jeszcze sie załapie to ja instalowałem i płaciłem 15 czerwca i dzis dostałem bon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk. No to poszło i u mnie.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...