Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Nowe darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas i do 300 zł zwrotów za płatności kartą

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

22.05.2017

Nowe darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas i do 300 zł zwrotów za płatności kartą

BGŻ BNP Paribas do swej oferty wprowadził nowe konto jednocześnie odpalając przy nim promocję, w której oddaje cześć płatności kartą.

Konto Optymalne ze moneybackiem w BGŻ BNP Paribas
Do wzięcia - w postaci 2-procentowego zwrotu za płatności kartą - czeka nawet 300 zł, a najlepszą wieścią jest to, że zdecydowanie skrócono okres karencji, który w poprzednich akcjach promocyjnych BGŻ BNP Paribas wynosił aż 3 lata! Teraz wystarczy nie posiadać konta od pół roku.

Dla kogo promocja? Ze zwrotów za płatności kartą skorzystać może klient który nie jest i nie był posiadaczem, ani współposiadaczem konta osobistego w BGŻ BNP Paribas w ciągu 6 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji.

Zasady promocji. Aby wziąć udział w akcji "Konto z Money Back" należy:
  • najpóźniej do 31.08.2017 r. złożyć wniosek i zawrzeć umowę o Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas wraz z kartą (wydawaną do tego konta) oraz z dostępem do bankowości internetowej (we wniosku o konto należy wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych)

Konieczność wyrażenia tych zgód została wyraźnie zaznaczona w samym wniosku (za taką postawę fair play należy się plus dla banku - w większości przypadków klienci sami muszą szukać właściwych, wymaganych zgód):
wymagane zgody w BGŻ BNP Paribas

Moneyback przy Koncie Optymalnym


2-procentowy zwrot za płatności kartą naliczany będzie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. W każdym miesiącu uzbierać będzie można do 25 zł zwrotu (wypłata moneybacku nastąpi do końca miesiąca po miesiącu wykonania płatności). To w ciągu roku może dać nawet 300 zł.

Trzeba jedynie pamiętać, że zwroty za płatności kartą będą naliczanie nie we wszystkich miejscach. Regulamin wyklucza bowiem kilka kategorii punktów handlowo-usługowych, które oznaczone są następującymi kodami MCC (to kody charakteryzujące rodzaj działalności dominującej u sprzedawcy czy usługodawcy):
"- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 
- 4111, określający m.in. usługi transportowe, 
- 6012, określający instytucje finansowe, 
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne. 
- 4900 określający płatność rachunków"

Konto Optymalne - prześwietlenie oferty


Jak już wspomniałem na wstępie, Konto Optymalne jest nowością w ofercie BGŻ BNP Paribas. Czas więc przedstawić jego główne cechy. A te są całkiem przyjazne:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków) 
  • 0 zł za wydanie i posiadanie karty płatniczej wydanej do konta (bez warunków) 
  • 0 zł za przelewy złotowe Elixir zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej 
  • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce)

W porównaniu z dotychczas oferowanym przez bank iKontem propozycja Konta Optymalnego wygląda bardzo dobrze. Nie trzeba już spełniać dodatkowych warunków (wpływ min. 1 000 zł i płatności kartą na sumę co najmniej 300 zł), jak to było w przypadku iKonta. Teraz konto i karta są bezwarunkowo darmowe. Aczkolwiek kartę warto używać ze względu na promocyjny moneyback. 



Przydatne dokumenty
:

61 komentarzy:

  1. Półroczna karencja powinna być standardem w każdym banku :) Wreszcie czas powrócić do Paribas po słynnej promocji tabletowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie czy bankowi zależy na klientach którzy skaczą z kwiatka na kwiatek? Długi okres karencji oznacza że raczej im nie zależy i blokują możliwość powrotów na korzystnych warunkach. No ale tu skrócono karencję bo zyskają aktywnych klientów i to długi czas od razu. Ja z miłą chęcią wchodzę. Szkoda tylko że nie mają tam jakiś dobrych lokat bo kiedyś miewali promocje (jeszcze za czasów samego BNP Paribas).

      Usuń
    2. Zależeć powinno. Właśnie te osoby testują różne promocje, wdrażane usługi, Bliki, Masterpassy i inne wygibasy. Naganiają też klientów z poleceń itp. Więc jest to biznes który się opłaca. No i nie jest tak że po premii wszyscy biegną zamykać konta. Ja wiele zostawiłem choć w chwili obecnej nic z nich nie mam (w sensie promocji). Ale trzymam z innych względów (lokaty, dostępność rachunku walutowego i kasy w banku). Współpraca jest więc kontynuowana a obydwie strony zadowolone.

      Usuń
  2. Czy rachunki opłacone Sprytnym Billem zaliczą się do moneybacku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprytny to MCC 4900 więc odpada.

      Usuń
    2. Mam firmę i sporo wydaję na reklamę na Facebooku. Bez problemu bym łyknął te zwroty. Czy ktoś się orientuje jaki MCC mają płatności kartą na FB?

      Usuń
    3. Przy płatności kartą podpiętą pod FB MMC to 7311

      Usuń
  3. czy konto może być założone w oddziale czy tylko przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oddziale tez można, oczywiście :)

      Usuń
  4. Jak mam konto w BGŻ Optima to też mogę załapać się na tą promocję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz. Bo Optima jest traktowana odrębnie. No i poza tym wykluczeniem z promocji jest posiadaniem w BGŻ BNP rachunku oszczęd-rozlicz., a takiego w BGŻ Optima nawet nie ma (tak jest rachunek oszczędnościowy).

      Usuń
  5. Sprytny Bill MCC 4900 wykluczone.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli nie zrobię moneybacku na 1250 zł, a mniejszy to czy dostanę zwrot za to co zrobię, czy musi być wydane 1250 zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wydać dowolną kwotę - dostaniesz 2% zwrotu, ale nie więcej niż 25 zł miesięcznie. Jeśli więc wydasz np. 1000 zł to bank odda Ci 20 zł.

      Usuń
  7. Widać że kolejny bank szuka niszy po T-Mobile Usługi Bankowe i chce ściągnąć klientów. No ale tamte 5% trudno zastąpić. Na razie wybrałem Millennium ale jeszcze zobaczę i może w sierpniu się zdecyduję. Szkoda tylko tych wykluczonych MCC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś kto kupuje w normalnych sklepach zyska. Stracą tylko kombinujący.

      Usuń
  8. Troche nie rozumiem, skoro sprytny bill jest wykluczony- to musze wydac 1250 pln zeby zalapac sie na 25 pln zwrotu. Musze przyznac, ze to nie jest atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to wez inną karte i wydawaj te 1250 bez jakiegokolwiek zwrotu proste

      Usuń
    2. ja biorę cały czas nowe karty i konta i średnio jest 100zł za wydanie 200zł więc tak jakby zwroty 50% więc ta promocja jest słaba. Wcześniejsza była lepsza za wydanie 600zł było 100zł premii.

      Usuń
    3. No tak, ale jak ktoś wydaje dużo i regularnie to chętnie przyjmie i taką promocję. A fajna bo krótki okres wykluczenia.

      Usuń
    4. ale nie wziołeś udziału bo??...karencja panie?

      Usuń
    5. no właśnie wydaję dużo ale zamiast wydać 1250zł w BGŻ BNP P. i zyskać tylko 25zł wolę rozłożyć to na 2 konta w Inteligo 2 konta w BZ WBK 2 konta Millennium i 2 konta w mBank i wtedy za wydanie 1250zł zyskam 1350zł czyli więcej niż wydałem ;)

      Usuń
    6. A ja od lat staram się wydawać jak najmniej - tego nie pobije żaden zwrot gotówki :)

      Usuń
    7. no jak nie pobije żaden zwrot moj pobil! wydajac jak najmniej np 5zł jestes minus 5zł a ja wydajac 1250zl zwracaja mi 1350zl wiec jestem 100 na plus jasne jak slonce

      Usuń
    8. Wydając 1250 zł jesteś dokładnie o tyle w plecy, bo nikt nie da Ci 1350zł zwrotu - sorry, ale taki klimat :)

      Usuń
    9. banki które wymieniłem dają premię za zalozenie konta. wiec zalozylem po 2 konta na mnie i na zone w Inteligo BZ WBK Millennium i mBank i za wydanie 1250zł kartami z tych banków mam premie 1350zł takze sorry ale taki mam klimat ze jestem 100zł na plusie :)

      Usuń
    10. masz racje ale lepiej jeśc małą łyżką czesciej niż dużą bardzo rzadko

      Usuń
  9. A płaz też ma MCC wykluczony ? 4900

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy do moneybacku wliczą się transakcje internetowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma ograniczeń więc można też płacić w internecie

      Usuń
  11. MCC 4111 - lokalny (podmiejski) transport pasażerski jak koleje, promy i lokalny transport wodny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Polregio (daw. Przewozy Regionalne), MPK itp. Intercity ma już MCC 4112

      Usuń
  12. jest zapis w warunkach ze transakcje sa wyłączone z " z wyłączeniem Kart w formie nośnika zbliżeniowego"

    czyli nie można używać karty zbliżeniowo ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nośnik zbliżeniowy to naklejka zbliżeniowa.

      Usuń
    2. Czyli zbliżeniowo zwykłą można płacić i moneyback będzie??

      Usuń
  13. W regulaminie czytamy "2-procentowy zwrot za płatności kartą naliczany będzie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy" . Hipotetycznie umowę o konto zawieram 29.05. Czy moneyback będzie rozliczany zawsze od 29 do 29 dnia następnego miesiąca ? Czy wg miesiąca kalendarzowego ? Czy data zawarcia umowy ma znaczenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to rozumiem tak, że wypłacają za miesiące kalendarzowe ale już od otwarcia konta. Więc w czerwcu dostaniesz zwrot za 29-31 maja, później za kolejne pełne miesiące, aż do zwrotu w czerwcu'18 za 1-28 maja.

      Usuń
    2. Hipotetycznie należy najpóźniej do 31.08.2017 r. złożyć wniosek i zawrzeć umowę o Konto Optymalne w BGŻ BNP Parobas wraz z kartą.

      Usuń
    3. hmmm przydałoby sie abo senior złotówa opisał to w artykule bo nie wiadomo jak to liczyc od kiedy

      Usuń
  14. Ktoś wie jaka firma kurierska przywozi umowę z BGŻ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mr Złotówa, w tej chwili na moim i żony rachunku pojawiła się opłata 12 zł tytułem " Opłata za obsługę karty" U żony debet - 7 zł . Rozumiesz coś z tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ku takiej opłacie przesłanek przy Koncie Optymalnym nawet nie ma, więc pozostaje złożyć reklamację.

      Usuń
    2. Dokładnie mam to samo,dzwoniłam na infolinię,konsultantka napisała reklamację jednocześnie mówiąc że nic się nie powinno naliczyć, odp dostanę mailem, więc pisz reklamację, bedziesz miał oficjalną odpowiedz. Ciekawe czy mąz dostanie, jeszcze nie aktywował karty ;). Taka oferta powitalna dla nowych klientów ;)

      Usuń
    3. Zmieniałeś może PIN w bankomacie Paribas ?

      Usuń
    4. Reklamacje złożone. Nie zmieniłem jeszcze PINu w bankomacie. Nie zdążyłem :-) Do żony nawet nie dzwonili po wysłaniu wniosku o konto. Dostała jedynie informację od DHL, że przesyłka w drodze. Miałem wcześniej złe doświadczenia z Paribasem, ale jak mawiają na bezrybiu i rak dobry. Pozostał mi jedynie Tmobile z moneybackiem 500 zł więc wszedłem w to, ale widzę, że nic dobrego w tej promocji nie zapowiada się.

      Usuń
  16. Jak mam sprawdzić jaki kod ma jakaś płatność?to jest bez sęsu że wykluczają jakieś płatności ,a samemu na historii transakcji nie mogę tego sprawdzić!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamierzam zrobić większy zakup i na koniec miesiąca odkładałam promocję z Visa Checkout aby przy okazji zakupu mieć zwrot za płatność kartą. Wiem, że transakcje TMUB są rozliczone po zaksięgowaniu, natomiast miałam wątpliwości co do Paribasa. Teraz już wiem, że w tym banku liczy się data księgowania, a nie transakcji. Sporo postów w tematach ostatnich promocjach BgżParibas więc szybciej było mi dowiedzieć się tego z regulaminu, a nie z forum. I tu mam prośbę do Mr Złotówy. Sporo w ostatnim czasie promocji z moneybackiem,a Ty wrzucając promocję czytasz regulaminy, jeżeli przy temacie moneybacku wrzucisz czy do zwrotów liczy się data transakcji, czy księgowania takim jak ja wiele ułatwisz. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przerwa techniczna zakończona, można logować się. Pierwsze 25 zł moneybecku wczoraj wypłacili.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak to jest. Jak kurier przyjechał do mnie 30.06. to czerwiec liczył się już dla mnie jako miesiąc w którym mogłam otrzymać zwrot? Czy liczy się to dopiero od lipca?

    OdpowiedzUsuń
  20. Wczoraj wypłacili mi moneyback i o dziwo zgadza się co do grosza! Już drugi miesiąc z rzędu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za który miesiąc był ten zwrot? Ja wciąż nie dostałem nic za lipiec!

      Usuń
    2. Za maj :)

      Usuń
    3. Reklamuj, ale pewnie tak jak wszyscy, jesteś od tego już zmęczony, prawda?

      Usuń
    4. Za 1.-31.08.

      Usuń
  21. Po kilku miesiącach oczekiwania na pierwszy moneyback zdecydowałem się w końcu zadzwonić na infolinię i dowiedzieć co jest grane. A tam? Jakież zaskoczenie: nie ma pan zaznaczonej zgody na przekazywanie informacji hadlowych/marketing! Dlatego nie otrzymywał i nie otrzyma pan moneybacku za ubiegłe miesiące.". Wspaniale, prawda? Dziadowski bank! Omijajcie szerokim kręgiem. Złożyłem oczywiście reklamację, bo z tego co pamiętam, oraz co napisał także w opisie promocji Mr Złotówa, to nie dało się tych zgód ominąć, bo strona nie przepuściła wniosku dalej. Przy okazji zostałem poinformowany o ustawowym, 30-dniowym okresie rozpatrzenia reklamacji. Tak czy inaczej poczekam na jej rozpatrzenie. Jeśli będzie to odmowa wypłacenia zaległych monaybacków (w tej chwili byłoby to około 100 zł) to składam wypowiedzenie bez dalszego zastanawiania się. Przy okazji wówczas także odradzę każdemu i gdzie tylko będę mógł ten bank.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że u mnie będzie to samo... czekam na wrześniowy zwrot..

      Usuń
  22. u mnie podobnie, wyjaśniło się coś z tą reklamacją?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...