Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji Money mania z iKontem w BGŻ BNP Paribas: czas uzupełnić dane!

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

24.05.2017

Uczestniku promocji Money mania z iKontem w BGŻ BNP Paribas: czas uzupełnić dane!

Osoby biorące udział w akcji z bonusem 100 zł za otwarcie konta już mogą uzupełnić dane do wypłaty tejże gratyfikacji.

Finalizacja promocji Money mania edycja specjalna z iKontem w BGŻ BNP Paribas
Organizator akcji rozesłał maile z danymi do logowania - zrobił to nawet dość szybko, bo czasu na podanie danych jest jeszcze sporo (do 29.06.). Ale w porównaniu z wieloma innymi promocjami tak wczesne wysłanie maili zasługuje na plus - często organizatorzy zwlekają z finalizacją do ostatniej chwili.

Promocja była dostępna w marcu bieżącego roku. Szczegółowy przebieg i warunki akcji przedstawiłem we wpisie "Money mania (edycja specjalna): 100 zł na start + do 200 zł zwrotów z iKontem w BGŻ BNP Paribas". Dziś przypomnę jedynie najważniejsze zasady. A należało: 
  • do 31.03.2017 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o iKonto z kartą płatniczą 
  • najpóźniej do 18.04.2017 r. zawrzeć umowę i aktywować konto
  • w kwietniu i maju (w obydwu z tych miesięcy) zapewnić na konto wpływ o łącznej wartości min. 1 000 zł oraz wykonać płatności kartą na sumę co najmniej 300 zł (kto więc jeszcze w tym miesiącu nie zrealizował tych warunków ma na to jeszcze kilka dni)

Na skrzynki mailowe uczestników promocji trafiły już poniższe wiadomości:
Mail do uczestników promocji Money mania edycja specjalna z iKontem w BGŻ BNP Paribas

Najpóźniej do 29.06. należy zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane do wypłaty premii 100 zł (trzeba tam podać numer rachunku iKonta otwartego w promocji). Wypłata premii ma nastąpić do 30.06,2017 r. I co najmniej do momentu wypłaty tej nagrody należy posiadać konto i wydaną do niego kartę. Ich utrzymywanie oraz używanie opłaca się. Przypomnę bowiem, że konta otwarte w ramach Money manii objęte są też bankową promocją. To 3-procentowy moneyback naliczany za płatności kartą. Miesięcznie można w ten sposób uzyskać do 40 zł (przez 5 kolejnych miesięcy) - więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj.

Brak maila z danymi do logowania. Co robić? 


Jeśli w Twej skrzynce odbiorczej nie odnajdujesz maila z danymi do logowania na stronie promocji, sprawdź foldery typu "spam", "wiadomości-śmieci", "zakupy", "oferty" lub "inne". Nieraz zdarzają się niestety sytuacje, w których wiadomość wpada właśnie tam. Jeśli jednak maila nadal nie odnajdujesz konieczne będzie zgłoszenie tego faktu do organizatora promocji. Zgodnie z regulaminem promocji:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@agencjahagen.pl 
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego, jak również opis i przyczyny reklamacji."

Alternatywne promocje


Aktualnie połączeń promocji bankowych z akcjami specjalnymi nie brakuje. W taki sposób zarobić można dzięki dwóm propozycjom:
  • karta podarunkowa 100 zł do Rossmanna lub 2 podwójne bilety do kin Helios (do wyboru) + premia 50 zł + do 300 zł zwrotów za płatności kartą i/lub BLIKiem (z kontem w mBanku) - sprawdź szczegóły>>
  • nagroda pieniężna 100 zł + voucher o wartości 100 zł do wykorzystania w serwisie wakacje.pl + do 360 zwrotów za płatności kartą i BLIKiem (z kontem w Banku Millennium) - sprawdź szczegóły>>

Bądź na bieżąco.  na Twitterze i polub na Facebooku:

20 komentarzy:

  1. Warunki spełnione, dane uzupełnione. Oby teraz kasę wypłacili tak szybko jak szybko przysłali maila.

    OdpowiedzUsuń
  2. "wczesne wysłanie maili zasługuje na plus" - biorąc pod uwagę jak wiele wpadek na ich koncie, to chyba jedyny plus dodatni jaki można zaliczyć tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesuje mnie, jak oni naliczą ten pięciomiesięczny okres monaybacku. Pięć miesięcy kalendarzowych, czy pięć miesięcy od założenia konta? Czyli zakładając konto 25 kwietnia powinniśmy dostać zwroty za te kilka dni kwietnia, czy dopiero za okres 25 kwietnia - 24 maja? Ma ktoś doświadczenie z ich monaybackiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak naliczą ten 5-miesięczny okres zwrotu gotówki? Bankowo dobrze naliczą - śpij spokojnie, to solidna firma :)

      Usuń
    2. Dostawać będziesz od 25 kwietnia do 24 września. Wypłata w miesiącu kalendarzowym po miesiącu transakcji

      Usuń
    3. Liczą się daty wykonania transakcji czy daty zaksięgowania?

      Usuń
    4. Ani jedna, ani druga. Regulamin:

      §4 Warunki Promocji
      Ust. 5. Bank uznaje Konto łączną kwotą naliczonych Premii wynikających z Transakcji bezgotówkowych rozliczonych w danym Cyklu Rozliczeniowym.

      Czyli "rozliczonych" cokolwiek to oznacza?

      Usuń
    5. Być może rozliczone to zaksięgowane?

      Usuń
  4. nie mam maila na żadnym koncie, mam już pisać reklamację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie czas na przesłanie maili jeszcze mają. Ale ja bym pisał.

      Usuń
    2. Sprawdzałam teraz i w regulaminie jest tak: Wiadomość zostanie przesłana do Laureatów nie później niż do dnia 15 czerwca 2017 roku.
      Ale nie czekam, napisałam już maila.

      Usuń
  5. Również nie dostałam żadnego maila. Wczoraj napisałam reklamację i cisza. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@agencjahagen.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dalej brak maila. dostaliscie odpowiedz na reklamacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam dopiero przedwczoraj. Na razie bez bez odpowiedzi.

      Usuń
  8. Czy reklamacja napisana poprzez konto jest wogóle rozpatrywana przez bank?
    Mimo spełnienia warunków nie następuje w moim przypadku cash back.
    Wiadomości e-mail z money manii linkiem do wypłaty nagrody też nie otrzymałam-dziś napisałam reklamację..
    Jestem rozczarowana postępowaniem banku BGŻ..
    MG

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez składania reklamacji dziś dostałam takiego maila:
    Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za udział w promocji „Money Mania Edycja Specjalna z iKontem”.
    Gratulujemy zdobycia nagrody!
    Nagroda będzie wypłacona do dnia 30.06.2017 r.

    Pozdrawiamy,
    Zespół promocji „Money Mania Edycja Specjalna z iKontem”

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też do dziś nie dostałam informacji o przyznaniu nagrody i dziś złożyłam reklamację. Napiszę co mi odpowiedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziś dostałam odpowiedź na moją reklamację:"Witam,

      Zgodnie z raportem z Banku spełniła Pani wszystkie warunki do otrzymania nagrody i taki mail również do Pani został wysłany.
      Nagroda zostanie wypłacona do 30 czerwca.

      W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu." No i odpisałam im, że przeszukałam całą skrzynkę a maila nie ma więc jak uzupełnić dane do wypłaty nagrody?

      Usuń
  11. Do którego dnia miesiąca najpóźniej należy u nich zamknąć kartę, żeby nie naliczyli 7 zeta opłaty?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...