Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Z BLIKiem pieniądze wracają jak bumerang: kupony rabatowe na Allegro

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

20.03.2017

Z BLIKiem pieniądze wracają jak bumerang: kupony rabatowe na Allegro

Wystartowała kolejna promocja dla płacących BLIKiem. Tym razem można zyskać przy okazji zakupów na Allegro.

Z BLIKiem pieniądze wracają jak bumerang na Allegro
By zdobyć kupon rabatowy o wartości 10 zł wystarczy za pomocą aplikacji mobilnej Allegro zrobić zakupy za min. 30 zł i zapłacić BLIKiem. Rabat będzie można wykorzystać podczas kolejnych zakupów. Pula kuponów jest ograniczona.

Na wstępie krótka informacja dla osób, które dotąd nie miały styczności z BLIKiem. To system płatności za pomocą kodu generowanego w aplikacji mobilnej banku, umożliwiający prosty i szybki (przede wszystkim w Internecie) sposób sfinalizowania transakcji. Więcej na ten temat piszę tutaj.

Aby wziąć udział w promocji "Z BLIKiem pieniądze wracają jak bumerang" należy:
  • posiadać konto na Allegro (trzeba mieć również wyrażoną zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych przez firmy współpracujące - zgodę można zmienić po zalogowaniu i przejściu ścieżki: Moje Allegro->Moje konto->Ustawienia- >Powiadomienia-> Informacje handlowe firm współpracujących z Grupą Allegro Sp. z o.o.)
  • za zakupy w aplikacji mobilnej Allegro (o wartości min. 30 zł, wyłączając koszty przesyłki) zapłacić za pomocą kodu BLIK

Kupon rabatowy o wartości 10 zł zostanie przekazany w dniu następującym po spełnieniu powyższych warunków (choć w regulaminie zastrzeżono, że "w szczególnych przypadkach" czas ten może wydłużyć się do 48 godzin). Kupon ma być widoczny w aplikacji mobilnej Allegro (po jego udostępnieniu ma być również przesłana wiadomość mailowa).

Rabat będzie można zrealizować podczas kolejnych zakupów na Allegro na kwotę co najmniej 50 zł (nie wliczając do tego kosztów przesyłki) wyłącznie przy zakupie przez "Koszyk" (można kupić jeden lub więcej towarów) w aplikacji mobilnej. Ważność kuponu rabatowego to 14 dni.

Promocja trwa od 20.03. do 24.04.2017 r. lub do wcześniejszego wyczerpania puli kuponów rabatowych, która została ograniczona do 30 000 sztuk. Zostaną one rozdystrybuowane według zasady: kto pierwszy, ten lepszy" (oczywiście kto pierwszy spełni warunki).

Zgodnie z regulaminem pamiętać trzeba też jeszcze o jednym:
"Liczba Kuponów promocyjnych jest ograniczona w ten sposób, że na jedno Konto przypadać może tylko jeden Kupon promocyjny"

Jeśli przy okazji zakupów na Allegro (i nie tylko) chcesz oszczędzać na co dzień to sprawdź promocję Banku Millennium, który oddaje 2% płatności kartą i aż 5% płatności BLIKiem (łącznie można zyskać nawet 360 zł).

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnicze Marcie. Tym bardziej dziękuję, że promocją nie zdążył się pochwalić ani BLIK na swym facebookowym profilu, ani żaden z banków udostępniających usługę płatności BLIKiem. Dzięki temu blog Bankobranie donosi pierwszy :) Jeśli i Ty znasz jakąś promocję bankową, a nie została ona jeszcze prześwietlona na blogu Bankobranie, napisz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt (wystarczy krótka notka lub link do strony promocji).

Bądź na bieżąco z promocjami opisywanymi na blogu Bankobranie. Zapisz się na bezpłatny newsletter (zero spamu!): 
Adres e-mail
Powyższy wpis nie jest artykułem sponsorowanym, a jedynie efektem obserwacji rynku i ofert promocyjnych oferowanych nie tylko przez banki, ale i instytucje uczestniczące w procesie płatności bezgotówkowych.

28 komentarzy:

  1. Aplikacja tylko na Androida i iOS pewnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałem to aplikacja Allegro jest też dostępna na telefony z Windowsem. Jeśli zaś chodzi o aplikacje banków to jest z tym różne (aczkolwiek dominują Android i iOS).

      Usuń
  2. czy wykorzystując kupon trzeba także płacić blikiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałem regulamin i wychodzi na to że raczej nie.

      Usuń
    2. Niestety w mailu z kodem jest info "Wybierz metodę płatności BLIK, a zobaczysz pod nią swój kupon".

      Usuń
  3. Zakupu trzeba zrobić przez Koszyk czy Kup Teraz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez koszyk musi być tylko zakup przy realizowaniu kuponu.

      Usuń
    2. Ale w praktyce przez koszyk musi iść też pierwszy zakup bo tylko wtedy jest opcja zapłacenia Blikiem. Jak zrobi się kup teraz to w aplikacji nie ma jak zmienić na płatność Blikiem.

      Usuń
  4. Dodam że warto się pospieszyć. Poprzednia promocja Blika na Allegro skończyła się przed czasem a kuponów było bodajże 100 tys.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wczoraj z kont a żony i swojego na allegro kupiłem poprzez koszyk w koszyku jeden przedmiot wartości 29 zł i drugi 4,7 zł zapłaciłem blikiem i dziś na obu kontach bon 10 zł ważny 14 dni. Więc można kilka przedmiotów do koszyka zapłacić 1 płatnością i też przechodzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. O ile płacenie Blikiem przy zakupach internetowych na kompie ma sens i jest wygodne to płacenie Blikiem a aplikacji jest uciążliwe. Bo trzeba najpierw z aplikacji Allegro przejść po kod do aplikacji banku, później wprowadzić w aplikacji Allegro i potem znów wrócić do aplikacji banku by potwierdzić płatność. Totalna bzdura kto wymyślił że trzeba zakup zrobić w aplikacji. Jedyne rozwiązania to dwa różne urządzenia, no ale sorry. Promocja ma na celu przyzwyczajać do czegoś poprzez wskazanie wygody i korzyści czy ma uwypuklać niewygodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam. Szkoda, że kod nie wczytuje się jakoś z automatu. Mam tak przy dwuetapowym logowaniu do Gmaila. Przychodzi SMS z hasłem i pole wypełnia się samo hasłem z SMSa.

      Usuń
  7. Chciałem kupić doładowanie na allegro, aby zdobyc kupon, niestety moich doładowań nie ma czyli za 60 zł do plus..nie ma sensu kupować na siłę aby mieć kupon..

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupon dostałem po 24 godzinach. Cieszę się mega bo dopiero po kilku godzinach od zakupu zaczaiłem, że nie mam zaznaczonej zgody. Ale jak widać jej późniejsze zaznaczenie nie zaszkodziło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Logując się na Allegro w komputerze mam trzy opcje do wyboru 0 szybki przelew, karta płatnicza i blik. W aplikacji mobilen widzę tylko przelew bankowy i płatność katą. Wie ktoś jak dodać opcję płatności blikiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aplikacji dodaj towar do koszyk i przechodząc przez koszyk będziesz mieć Blika.

      Usuń
    2. Zdaje się że znalazłem odpowiedz na swoje pytanie powyżej.
      "Anonimowy21 marca 2017 13:56

      Ale w praktyce przez koszyk musi iść też pierwszy zakup bo tylko wtedy jest opcja zapłacenia Blikiem. Jak zrobi się kup teraz to w aplikacji nie ma jak zmienić na płatność Blikiem."

      Łatwoś obsługi tej mobinej aplikacji jest straszna ;)
      (i pewnie nie skorzystam)

      Usuń
  10. W nocy z pt na sb od 0:10 do 2:00 BLIK ma mieć przerwę techniczną więc wtedy nie kupujcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mają jeszcze kupony czy już się skończyły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej jeszcze są. Wczoraj dostałam.

      Usuń
    2. Jeszcze są. Dziś dostałem. Kupon po otrzymaniu trzeba wykorzystać w ciągu 2 tyg. i dało się go też wykorzystać za płatność blikiem za przeszłe zakupy przez komputer.

      Usuń
  12. Kupony jeszcze są.

    OdpowiedzUsuń
  13. 28 zrobiłam zakup i do dzis nie mam kuponu. Moze ktos podrzucić bezpośredni @ do reklamacji, bo ten z regulaminu (formularz kontaktowy) u mnie nie działa

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy kupony jeszcze są bo 5 dni temu zrobiłem zakup i nic nie otrzymałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś pytałem ich na FB i się skończyły. Ale kiedy nie wiem.

      Usuń
  15. Hej, świetny post, dzięki! Dopiero trafiłem na Twojego bloga i strona główna zdecydowanie robi wrażenie. Przyda mi się trochę praktycznej wiedzy na temat finansów :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ten cały blik jest bezpieczny? Dobry post na twoim blogu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...