bankobranie: Karta podarunkowa o wartości 200 zł na zakupy w Tesco w prezencie do karty kredytowej T-Mobile Usługi Bankowe [aktualizacje]
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

13.03.2017

Karta podarunkowa o wartości 200 zł na zakupy w Tesco w prezencie do karty kredytowej T-Mobile Usługi Bankowe [aktualizacje]

Ruszyła kolejna promocja karty kredytowej.

Karta podarunkowa 200 zł do Tesco za kartę kredytową T-Mobile Usługi Bankowe
Tym razem zdobyć można kartę podarunkową o wartości 200 zł na zakupy w sklepach Tesco. Z propozycji skorzystać mogą zarówno nowi klienci, jak i osoby już posiadające konto osobiste w T-Mobile Usługi Bankowe. Dla tych drugich propozycja może być "jak znalazł" ze względu na utrzymanie moneybacku na tym koncie.

Zasady promocji "200 zł na zakupy z Kartą Kredytową T-Mobile Usługi Bankowe" są bardzo proste. Aby zdobyć tytułową nagrodę:
  • w kolejnym miesiącu kalendarzowym od daty zawarcia przez bank umowy o kartę (data ta będzie wpisana w umowie) wykonaj płatności kartą na sumę co najmniej 500 zł (transakcje te muszą zostać zaksięgowane)

Nagrodę bank prześle do Ciebie na adres korespondencyjny do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia warunku płatności kartą.

Jak to bywa w promocjach T-Mobile Usługi Bankowe, także i tu do sumy transakcji wymaganych w promocji nie zaliczą się niektóre z nich:
"Z Promocji wykluczone są transakcje gotówkowe, przelewy z Karty oraz dokonane transakcje w punktach posiadających MCC (Merchant Category Code) czyli zostaną zaksięgowane jako: 
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), Regulamin promocji Kart kredytowych 
- 4111, określający m.in. usługi transportowe, 
- 6012, określający instytucje finansowe, 
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne,
- 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne"
(pisownia oryginalna)

Kod MCC jest oznaczeniem rodzaju działalności punktu handlowo-usługowego, w którym znajduje się terminal płatniczy - widać go w opisie transakcji w historii rachunku w T-Mobile Usługi Bankowe. Można więc samodzielnie sprawdzić czy płatności kwalifikują się do wymaganej sumy 500 zł, którą należy wydać w trakcie promocji.

Dla kogo promocja?


Zgodnie z regulaminem:
"a. Z Promocji może skorzystać pełnoletnia osoba fizyczna (...), która w okresie trwania Promocji otrzyma komunikację z informacją o Promocji i złoży dedykowany wniosek o Kartę Kredytową (...). Promocja dotyczy tylko klientów, którzy wnioskowali o Kartę przez dedykowany link przesłany w wiadomości e-mail do klienta, który aplikuje o kartę kredytową lub dostępny na stronie www.t-mobilebankowe.pl 
b. Z Promocji nie mogą skorzystać osoby, które przed rozpoczęciem obowiązywania Promocji były stroną umowy o Kartę z Bankiem w okresie 90 dni przed złożeniem wniosku o Kartę lub są aktualnie stroną umowy o Kartę z Bankiem ( „Umowa”)"

[Aktualizacja w dn. 14.03., g. 9:25
- w związku z pojawiającymi się zapytaniami i różnymi interpretacjami powyższych zapisów jakoby promocja miała obejmować wyłącznie zaproszone osoby. W mej interpretacji zapisy z punktu "a" mówiące o "otrzymaniu komunikacji z informacją o promocji" są na tyle ogólne i nieprecyzyjne, że nie można ich traktować tylko jako maila z zaproszeniem, który w domyśle nasuwa się jako pierwszy na myśl. Komunikacja może być różna - także taka, że ogólnodostępną informację o promocji można znaleźć na stronie banku:
200 zł na zakupy w Tesco za kartę kredytową w T-Mobile Usługi Bankowe - informacja na stronie www

I wtedy można spełnić warunki udziału w promocji:
"Promocja dotyczy tylko klientów, którzy wnioskowali o Kartę przez dedykowany link przesłany w wiadomości e-mail do klienta, który aplikuje o kartę kredytową lub dostępny na stronie www.t-mobilebankowe.pl",
czyli z wykorzystaniem ścieżki po "lub", a więc przez link dostępny na stronie internetowej banku.

Ktoś zapyta dlaczego więc są takie zapisy (o "komunikacji") skoro de facto w promocji mogą brać udział wszyscy, bo każdy może wziąć udział w promocji, wchodząc na stronę? A no w tej sytuacji, gdy nie wiadomo o co chodzi to chodzi o... pieniądze. T-Mobile Usługi Bankowe daje w promocji dwa sposoby wnioskowania o kartę: albo po linku z maila (który prześle samodzielnie), albo ze swej strony internetowej. A więc wyklucza linki polecające (np. z programu rekomendacyjnego), za które polecającym musiałbym również zapłacić, a więc i ponieść większe koszty promocji. prócz 200 zł do Tesco dla klienta poleconego musiałby również wypłacić premię polecającemu, która w tym przypadku wynosi 60 zł. I wskazuje na to też praktyka: gdy osoba polecona wejdzie na stronę banku z wnioskiem o kartę kredytową po linku od osoby polecającej wówczas nie ma tam informacji o promocji (a więc nie zostanie spełniony warunek "otrzymania komunikacji informujące o promocji").

Pamiętajcie jednak, że to moja interpretacja, a ostateczne zdanie należy do banku. Można o możliwość udziału w promocji pytać na infolinii lub czacie banku, ale doświadczeni bankobiorcy wiedzą już, że mogą tam padać różne odpowiedzi, bazujące na własnej interpretacji pracowników.]

Opcja na kontynuację moneybacku


Niedawno na blogu donosiłem o zmianach zapowiedzianych przez T-Mobile Usługi Bankowe, który od maja przycina moneyback na koncie osobistym. Ze zwrotu za płatności kartą na poziomie 5% nadal korzystać będą mogli jednak posiadacze produktu kredytowego. Jednym z nich może być właśnie karta kredytowa, więc wychodzi na to, że złożenie wniosku o taką kartę teraz może się szczególnie opłacić - do zdobycia jest karta podarunkowa o wartości 200 zł do Tesco oraz utrzymanie moneybacku na koncie.

Karta kredytowa w T-Mobile Usługi Bankowe - prześwietlenie oferty


W promocji skorzystać można z karty kredytowej MasterCard lub MasterCard Pomoc Mierzona Kilometrami. Ich główne cechy wyglądają następująco:
  • 0 zł za wydanie karty 
  • opłata roczna za wznowienie karty: 
    • 0 zł w przypadku wykonania w ciągu 12 miesięcy transakcji kartą na sumę min. 15 000 zł lub 
    • 35 zł w przypadku wykonania w ciągu 12 miesięcy transakcji kartą na sumę min. 7 500 zł, lub 
    • 70 zł w przypadku nie spełnienia jednego z powyższych warunków 
  • 0/8 zł - opłata miesięczna za kartę nie jest pobierana pod warunkiem wykonania i rozliczenia min 4 transakcji bezgotówkowych (na dowolne kwoty) w danym okresie rozliczeniowym karty 

[Aktualizacja w dn. 15.03.2017 r., godz. 13:30: pojawiła się dodatkowa promocja banku dot. warunków cenowych dla karty kredytowej o którą klienci zawrą umowę w okresie od 15.03. do 30.11.2017 r. T-Mobile Usługi Bankowe zwalnia:
  • do 31.12.2017 r. z opłaty miesięcznie bez względu na liczbę wykonanych płatności kartą 
  • z opłaty za wznowienie karty na drugi rok użytkowania (bez względu na sumę wykonanych płatności 

Szczegóły promocji w regulaminie. Zawiera on co prawda zapis, że "Promocja nie może być łączona z innymi promocjami i ofertami specjalnymi Banku", ale z doniesień Czytelników, którzy wnioskują o kartę w promocji z kartą podarunkową do Tesco wynika, że także promocja zwalniająca z opłat ich obejmuje.]

Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z karty kredytowej, koniecznie zapoznaj się z poradnikiem: Karta kredytowa - 12 kluczowych zasad, które musisz znać.

Alternatywne promocje


W chwili obecnej nie brakuje promocji kart kredytowych, w których zyskać można... więcej niż od T-Mobile Usługi Bankowe. Prym wśród tych propozycji wiedzie Citibank. Za wyrobienie darmowej karty kredytowej Citi Simplicity i spełnienie niewyśrubowanych warunków daje jeden z poniższych prezentów:
  • telefon LG K8 LTE o wartości ponad 500 zł - w tej promocji wykazać się należy największą aktywnością w płaceniu kartą - wydać trzeba nią min. 3 000 zł, ale masz na to całe trzy miesiące; w poniższych promocjach jest już łatwiej - do otrzymania nagrody wystarczy wykonanie płatności na łączną kwotę co najmniej 1 000 zł (a bank daje na to do dwóch miesięcy)

Jeśli nie chcesz lub nie możesz (bo np. nie masz stałego, udokumentowanego dochodu) ubiegać się o kartę to poniżej krótka informacja o najpopularniejszych obecnie promocjach kont osobistych. A są to:
  • Money mania z iKontem w BGŻ BNP Paribas - to zdecydowany hit ostatnich dni - na dzień dobry czeka premia 100 zł, a przez kilka kolejnych miesięcy zdobywać można zwrot za płatności kartą (w ten sposób zdobyć można kolejne 200 zł)
  • 100 zł za konto w PKO BP i po 50 zł za polecenia - program poleceń "Mam PKO" pozwala na zdobycie stówki za wykonanie płatności na sumę co najmniej 210 zł. Do tego bez ograniczeń można zarabiać po 50 zł na poleceniu konta znajomym czy rodzinie
  • do 360 zł za Konto 360º lub 360º Student w Banku Millennium - propozycja dla tych którzy chcą zyskiwać do 60 zł miesięcznie dzięki zwrotowi części płatności kartą i BLIKiem. Propozycje tego banku znajdą też uznanie wśród oszczędzających - na koncie oszczędnościowym zyskać można 2,5% w skali roku nawet do 100 000 zł

Za podrzucenie informacji o promocji T-Mobile Usługi Bankowe dziękuję Czytelnikowi Michałowi. Jeśli i Ty znasz jakąś promocję bankową, a nie została ona jeszcze prześwietlona na blogu Bankobranie, napisz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt (wystarczy krótka notka lub link do strony promocji).

Bądź na bieżąco z promocjami opisywanymi na blogu Bankobranie.  na Twitterze i polub na Facebooku:

184 komentarze:

  1. W ub.r. 3x100,10 zł, a teraz 200 zł :) Pięknie, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie dochody trzeba mieć, żeby wnioskować o kartę. Ostatni spełniałam warunki w city a wniosek odrzucili :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Info jakie dostałem jakiś czas temu na czacie:

      wymagany min. dochód 500 zł netto

      Umowa zlecenie - 6 miesięcy świadczenia usług (ostatnie 3 od jednego zleceniodawcy)

      Umowa o pracę - 1-miesięczny okres zatrudnienia na umowie o pracę z udokumentowaniem 6 miesięcy ciągłości zatrudnienia bądź 3-miesięczny okres zatrudnienia (wlicza się również okres próbny) Lub 6-miesięczny okres zatrudnienia, jeśli firma rodzinna

      Działalność gospodarcza - prowadzona minimum od 12 miesięcy, Brak zaległości w ZUS/US w ciągu ostatnich 12 miesięcy, Brak strat w ciągu ostatnich 12 miesięcy,Działalność niezawieszona w ciągu ostatnich 12 miesięcy

      Usuń
    2. Nie chodzi tylko o dochód, niestety. :-( Kilkanaście dni wstecz zadzwoniła do mnie infetka z Banku z ofertą tejże karty kredytowej na warunkach dwuletniej darmowości o czym w poprawkach pisze mr Złotówa. Dochód spełniałem z nawiązka by... po daniu wszystkich zgód infetka oświadczyła, że nie spełniam warunków. :-) A po co oferowała kartę osobnikowi nie spełniającemu warunków??? A prawda jest chyba taka, że w tym roku obchodzę 80. urodziny więc pewno to zaważyło, w połączeniu z posiadaną kartą kredytową CitiBanku. Wracają piętnowane kilka lat wstecz praktyki odmowy ze względu na wiek, co prawda nie werbalizowane.
      Pozdrawiam
      Adek

      Usuń
    3. Witaj Adek
      Miałem taką samą sytuację w ub. roku z Citi. Poleciłem kartę ojcu. Wymarzony klient: stała emerytura, niskie koszty utrzymania, udokumentowany majątek, etc.. Karty oczywiście nie otrzymał zw względu ..... na wiek. 79 lat.Konsultantka nie powiedziała tego wprost ale jaka może być inna przyczyna ?.

      Usuń
  3. A do kiedy można wykorzystać ten bon do Tesco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety regulamin nie precyzuje tego.

      Usuń
    2. Chopie to jest bon do tesco po prostu idziesz i kupisz jedzenia

      Usuń
    3. Z info na stronie Tesco: karta podarunkowa jest ważna przez 12 mies. od doładowania

      Usuń
    4. Chłopie 2: To nie jest bon do Tesco tylko karta podarunkowa (przedpłacona).
      Na takiej karcie jest data ważnośći, min. rok.

      Usuń
  4. Z Promocji może skorzystać pełnoletnia osoba fizyczna (...), która w okresie trwania Promocji otrzyma komunikację z informacją o Promocji i złoży dedykowany wniosek o Kartę Kredytową (...). Promocja dotyczy tylko klientów, którzy wnioskowali o Kartę przez dedykowany link przesłany w wiadomości e-mail do klienta, który aplikuje o kartę kredytową lub dostępny na stronie www.t-mobilebankowe.pl

    o co tu chodzi? Nie mam i nigdy nie miałam nic wspólnego z T-Mobile usługi bankowe, to jaki link w mailu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail z linkiem to opcja zapewne dla klientów banku (np. posiadaczy konta), do których bank przesłał/prześle wiadomość. Ale jest w tym cytacie "lub" co oznacza, że nie trzeba otrzymać maila, a wniosek złożyć na stronie banku (podlinkowanej w mym opisie promocji).

      Usuń
    2. Z tą definicją kto może brać udział w promocji to w TMUB znów popłynęli. Jak z bonusem za wynagrodzenie znów można interpretować to dwojako. Tzn bank może. Bo po co zapis "osoba fizyczna (...), która w okresie trwania Promocji otrzyma komunikację z informacją o Promocji" skoro potem jednak pisze o linku.

      Usuń
    3. dzięki :)

      Usuń
  5. Martwi mnie ta opłata za wznowienie karty ....
    Nie wydam tyle w ciągu roku by być zwolnionym z opłaty :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rezygnujesz z karty w 8 miesiącu i opłat nie ma. Mają być chyba trzy okresy rozliczeniowe bez płatności

      Usuń
  6. Którą kartę brać? Karta Kredytowa MasterCard® PayPass™ czy Karta Kredytowa Pomoc Mierzona Kilometrami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma różnicy. Przy tej drugiej jakaś cząstka prowizji banku idzie na cele charytatywne.

      Usuń
  7. Dziś założyłem kartę przez infolinię. Pani do mnie zadzwoniła z propozycją darmowej karty. Rozumiem, że po ptakach i na tą promocję się już nie złapie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj na przyszłość. Nigdy nie zakładaj czegokolwiek gdy nic w zamian nie dają.

      Usuń
    2. Ehh, wbrew zasadom bankobiorcy ja podobnie myśląc że i tak przyszłościowo trzeba będzie wystąpić o kartę by dostać moneyback,też z zadowoleniem przyjęłam to że bank do mnie zadzwonił, a tu takie rozczarowanie bo przeszło koło nosa 200 zł.

      Usuń
  8. we wniosku nie można zaznaczyc działalność gospodarcza... ktoś wie jak rozwiązać ten problem ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy w tej promocji trzeba przygotowywać jakieś zaświadczenia o zarobkach, zatrudnieniu, itp.?

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba tak, złożyłam wniosek i po wstępnej pozytywnej weryfikacji, był komunikat o przygotowaniu dla kuriera takich dokumentów

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli założę to kartę i spełnię warunki,a pózniej założę konto osobiste aby dostawać zwrot za zakupy,czy wystarczy płacić KK,czy również Kartą Debetową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatności kredytówką wejdą w poczet płatności debetówką i zaliczą się do tego co zwalnia z opłaty za konto jak i do maneybacku

      Usuń
  12. Witam,

    Do tej pory nie byłem klientem T-Mobile Usługi Bankowe więc nie obejmuje mnie żadna karencja, czy ktoś mógłby mi doradzić czy mogę załapać się i na bon i na moneyback? Jak to zrobić, z jakich promocji w jakiej kolejności itd.
    Na ile ten moneyback będzie aktywny warto jeszcze?

    "- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne," - czy to wyklucza także płatności payu / blik np. na znanym portalu aukcyjnym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejność otwarcia nie ma znaczenia.
      Znany portal aukcyjny przy płatności przez PayU ma MCC 4999 - przy karcie; nie wiem jak Blikiem.

      Usuń
  13. Jest jakaś lojalka w tej promocji? Bo nie mogę się doczytać z regulaminu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam ,czy tym bonem będę mógł zapłacić za paliwo na stacjach benzynowych Tesco ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy można zrezygnować z karty, żeby nie ponosić kosztów wznowienia KK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed jej rocznicą.

      Usuń
    2. W chwili obecnej do końca miesiąca jest promocja że pierwsze wznowienie jest darmowe. Dopiero w 2019 roku pobrać będą chcieli opłatę za wznowienie. 2 lata używania KK bez opłat jak zrobisz 4 płatności miesięcznie.

      Usuń
  16. Witam ,czy tym bonem będę mógł zapłacić za e-zakupy Tesco?

    OdpowiedzUsuń
  17. na dole jest taki zapis :Jeśli jesteś już Klientem T-Mobile Usługi Bankowe, wniosek o kartę kredytową możesz złożyć za pośrednictwem bankowości internetowej. czyli ze swojego konta.
    czy jak załże kk z swojego konta też złapie się na promocję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoniłem do T-mobile i potwierdzili moje przypuszczenia. Jeżeli nie dostanie się maila - to z z 200 zł nici. Zgodnie z zapisem w regulaminie: Promocja dotyczy tylko klientów, którzy wnioskowali o Kartę przez dedykowany link przesłany w wiadomości e-mail do klienta, który aplikuje o kartę kredytową lub dostępny na stronie www.t-mobilebankowe.pl"

      Usuń
    2. A ja zawnioskowałem właśnie o KK przez bankowość internetową i konsultant który dzwonił potwierdził że się załapuję na promocję. Każdy mówi co chce. Jasno masz napisane że przez link na t-mobilebankowe.pl. Po zalogowaniu do bankowości w dalszym ciągu jestem na t-mobilebankowe.pl i tam jest link do wniosku o KK, więc wszystko się zgadza z regulaminem:)

      Usuń
  18. to jak to w końcu jest? Złożyłam już wniosek, potwierdziłam wszystkie dane, mam jeszcze dosłać skany, ale nie pytałam tego konsultanta o to czy dostanę premię. Ma jeszcze dzwonić to zapytam.

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja dzwoniłem i gość powiedział ze moze byc z linku przesłanego na maila lub z strony t-mobile;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pracownicy infolinii są zawsze najgorzej poinformowani. Taka jest brutalna prawda i na ich odpowiedzi nie ma za bardzo co polegać. Ja myślę że promocja jest dla wszystkich bo jaki sens byłby pisać o niej i to tak dobitnie na stronie banku gdyby miała być tylko dla zaproszonych.
    No i pamiętajcie że bank ten kompromituje się już kolejny raz nieścisłościami

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zakładałem z bankowości internetowej i gdy zadzwonili do mnie z działu sprzedaży to specjalnie w czasie rozmowy zadałem pytanie czy będę brał udział w promocji. Było potwierdzenie. Jak nie otrzymam bonu to będę reklamował z wnioskiem odsłuchanie rozmowy. Pracownik powiedział jeszcze że obecnie wszystkie wnioski o KK są automatycznie podpięte pod tę promocję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze rozumiem jeśli nie wydam kartą 15 tys złoty w ciągu roku to karta nigdy nie będzie darmowa ?

    Po jakim czasie od spełnienia warunków promocji można zrezygnować z karty żeby nie ponosić opłaty rocznej ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się to zmieniło. Zaktualizowałem też prześwietlenie promocji i oferty karty. Dla umów zawartych od dziś jest zwolnienie z części opłat :)

      PS. A z karty można zrezygnować po otrzymaniu nagrody.

      Usuń
  23. A niech to... KK od TMB ciągle w okresie wypowiedzenia :( A byłoby miło.

    OdpowiedzUsuń
  24. A jakie dokumenty wymagają przy wizycie kuriera?

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli założę to kartę i spełnię warunki,a pózniej założę konto osobiste aby dostawać zwrot za zakupy,czy wystarczy płacić KK,czy również Kartą Debetową.

    OdpowiedzUsuń
  26. karta jest bezpłatna przez 2 lata:

    W przypadku Klientów, którzy zawarli umowę o Kartę kredytową w okresie trwania Promocji przysługuje:
    - Zwolnienie z opłaty miesięcznej za kartę do 31.03.2017 roku, niezależnie od liczby transakcji bezgotówkowych dokonanych w miesiącu kalendarzowym,
    - Zwolnienie z opłaty za wznowienie Karty kredytowej na drugi rok użytkowania, niezależnie od łącznej kwoty rozliczonych transakcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam :) To bardzo dobra wieść! Już zaktualizowałem wpis o informacje dot. tej promocji (obowiązuje dla umów zawartych od 15.03. do 30.11.2017 r.).

      Usuń
  27. U mnie proces wyglądał tak. Złożyłem wniosek, zadzwonił konsultant potwierdził dane. Sposobem na weryfikację zarobków był wyciąg z konta z innego banku. Po przesłaniu wyciągu w ciągu kilku minut znowu zadzwonił konsultant i zapytał się o sposób zawarcia umowy czy mail czy kurier. Wybrałem mail. W ciągu kilkudziesięciu minut miłem na skrzynce wszystkie dokumenty. Po godzinie zadzwonił ten sam konsultant i zawarłem umowę telefonicznie. Całość od złożenia wniosku do zawarcia umowy załatwiona w jeden dzień. Przy każdej rozmowie z konsultantem dostawałem zapewnienie że wszystkie wnioski internetowe o KK są podpięte do promocji. Kartę mam dostać w ciągu 2 tygodni. Jak zawrzecie umowę do końca marca to pierwsza opłata odnowieniowa nie jest pobierana. Opłata będzie pobrana dopiero w 2019 w drugą rocznicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po otrzymaniu tego bonu; przez jaki czas trzeba utrzymywać jeszcze kartę kredytową przy życiu?

      Usuń
    2. Jak chcesz korzystać z moneyback to warto ją mieć bo jest za darmo przy 4 płatnościach. W innym wypadku możesz ją zlikwidować od razu po otrzymaniu bonu.

      Usuń
    3. Wow, no to niezle szybki proces - jesli Klient wspolpracuje to z tego co piszesz poszlo piorunujaco szybko

      Usuń
  28. W ciągu godziny od wypełnienia formularza o wydanie karty otrzyałem takiego smsa: Z przykrością informujemy, że na podstawie przeprowadzonej analizy wniosku, limit w rachunku karty kredytowej nie został przyznany. Nie kontaktował się ze mną konsultant, czy może mieć to związek z tym że mam kartę Simplicity na 7500,00 zł i sprawdzili w BIK'u ten fakt ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kartę Simplicity na 7200,00 zł. i proces przyznawania karty przeszedł pozytywnie.

      Usuń
    2. U mnie wwyglądało to tak... wniosek, wstępnie pozytywnie, długa gadka z konsultantem,,, 2 tygodnie ciszy... no i zadzwoniłem o co kaman? wniosek zamknięty, bez podania wyjaśnienia i bez informowania mnie ?
      łajzy? czy co?

      Usuń
    3. a kiedy miałeś ją wyrabianą ?? bo moja jest z końca lutego 2017 i może w BIK nie przechodzę. Jeśli to ma jakieś znaczenie w tej kwestii. Jako kwotę limitu wpisałeś w tym formularzu ?

      Usuń
    4. moja simplicity też z lutego w tmobile wpisałem limit 500 zł,stwierdzili że tak mało nie dają i przyznali mi 4500 zł.

      Usuń
  29. Czy kupno doładowania w sklepie i zapłacenie za nie karta wlicza sie do tych 500 zl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ostatecznie sprawdzisz sobie MCC na liście transakcji.

      Usuń
  30. Czy może ktoś odpowiedzieć po jakim czasie od spełnienia warunków promocji i przyznaniu bonu można zrezygnować z karty ?? Mr.Złotówa proszę od odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po otrzymaniu karty podarunkowej w dowolnym momencie :)

      Usuń
  31. Czy ktoś bez dochodu ze tylko po historii konta w banku Tmobile dostał KK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć udokumentowany dochód.

      Usuń
    2. Ode mnie nie chcieli nic. Jestem klientem banku od dłuższego czasu, pensja przychodzi na konto tmub więc wiedzą ile zarabiam.
      Wyrobili mi tą kartę przez telefon w 10 minut.

      Usuń
    3. Potwierdzam. Klienci mający już konto w TMUB z wpływami wynagrodzenia mają uproszczoną procedurę.

      Usuń
    4. Od mnie nic nie chcieli, ale żony się czepili mimo że do TMUB wpływa jej wynagrodzenie z 2 źródeł. Musi przekazać kurierowi jakieś potwierdzenie uzyskiwanego dochodu. Jakie to jeszcze nie wiemy, czekamy na tel. od konsultanta. Powiedziałem żonie, żeby zaproponowała konsultantowi wydruki przelewów za ostatnie 3 miesiące :-)

      Usuń
  32. Witam
    mam problem z wypełnieniem wniosku tzn odrazu zostaje odrzucony wnioskowałem o kartę z limitem 1000 zł moj dochod na rodzine 4 osobową to ponad 4000 zł z umową na stałe tak ciężko tam dostać kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 osoby to już liczą sobie dość duże koszty utrzymania i nawet niekoniecznie te samodzielnie podawane ale przyjmowane przez bank z urzędu. Jeśli masz jeszcze jakieś zobowiązania typu rata kredytu hipotecznego, inne kredyty, karty kredytowe to może tak być. Inna rzecz to jakieś zaległości, zła historia kredytowa. Powodów może być wiele. Pracowałem kiedyś w banku i mniej więcej tak to wygląda. Wiele kryteriów jest brane pod uwagę - nawet to czy mieszkanie jest własne czy przy rodzinie itp.

      Usuń
    2. No tak tyle że dziwie się ze wniosek jest odrazu odrzucany w ciagu 30 skundowej weryfikacji.kredyty hipotczny mam nie duży :) już prawie spłacony no i karta w citi na 4 k proponowano mi 15 k dlatego się dziwie że tu nie chcą mi dać limitu na 1 k no nic spróbuję jeszcze zmniejszyć limit w citi do 1 k i wtedy sprobuje jeszcze raz. Dzięki za odp.

      Usuń
    3. Mi za każdym razem system odrzucał nawet 500 zł ale dziś zadzwoniła konsultantka i po 10 min rozmowy z tymi samymi danymi co zawsze podaje powiedziała że 16 tys można, spytałem czy można połączyć to z promocją 200 zł do tesco powiedziała że tak więc wziąłem 2k. W sumie bym nie brał ale 5 % na jednym rachunku zostanie jeszcze więc się zgodziłem. Szkoda tylko że z tymi samymi danymi jak dawali za karę 300 zł w tamtym roku odrzucali mi.

      Usuń
  33. chcialem zgarnac tablet z tmub ale dowalili sie ze oddzial w stanie likwidacji-choc mamy gw.zatrudnienia w innych oddzialach spolki. ciekawe czy teraz sie uda. gdzie mozna przeczytac ze mozna zrezygnowac z kk po otrzymaniu karty podarunkowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie ma zapisu, że możesz zrezygnować zaraz po otrzymaniu nagrody. Grunt by nigdzie nie było zapisu, że nie można ;)

      Usuń
  34. kiedy mozna zrezygnowac z kk ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz po otrzymaniu nagrody.

      Usuń
  35. Żeby tak bony Carrefour dostali wszyscy z poprzedniej promocji. Miały być do końca stycznia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miały być dane do końca stycznie i do tej p0ry nie dali?

      Usuń
    2. Tak było. Bon dotarł dopiero dziś.

      Usuń
  36. Czy trzeba zakładać konto np premium razem z kartą kredytową czy zwrot z płatności KK np 25 zł wróci na konto KK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konta zakładać nie trzeba. Ale bez konta nie ma moneybacku na samą kartę kredytową. Musi być ROR.

      Usuń
  37. witam jak długo od momentu złożenia wniosku czeka się na kartę kredytową ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wniosek złożony 13, 17 był kurier z umową, kartę mam dostać do 24

      Usuń
    2. Wniosek złożony 1 i 2 kwietnia, bank oddzwonił w środę, dopełnienie formalności czyli skany dowodu i leg. ZUS, wyrażenie zgód telefonicznie, umowy przysłane mailem - 75 stron, telefon potwierdzający umowę w piątek rano, gotowe.

      Usuń
  38. A czy żeby dostać bon do Tesco można kartą kredytową płącic w necie, np na Allegro czy tylko w sklepach stacjonarnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nie ma o tym żadnej wzmianki w regulaminie.

      Usuń
  39. Jeśli złożę wniosek o tą kartę,a jednocześnie chciałbym założyć konto osobiste.Czy wystarczy płacić KK aby spełnić kryteria na bon do Tesco oraz na moneyback 5%?

    OdpowiedzUsuń
  40. w kolejnym miesiącu kalendarzowym od daty zawarcia przez bank umowy o kartę (data ta będzie wpisana w umowie) wykonaj płatności kartą na sumę co najmniej 500 zł (transakcje te muszą zostać zaksięgowane)

    Te płatności muszą być w kolejnym miesiącu wykonane ? Czyli jak wezmę kartę w kwietniu to nie mogę od razu wydawać tylko musze czekać do kolejnego miesiąca i wykonać je w maju ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz od kwietnia ale nic z tego nie będzie więc lepiej od maja.

      Usuń
    2. Ja mam na umowie datę 28 marca a kartę, której jeszcze nie dostałam otrzymam tak w połowie kwietnia(tak liczę). I w takim układzie to nie wiem, czy miesiącem na wykonanie transakcji na 500 zł jest kwiecień czy maj czy oba, bo ten zapis w regulaminie jest dla mnie jakiś dziwny. Jakiś czas temu zadałam to pytanie w serwisie bankowym (ok. tydzień temu)i konsultantce, która mnie weryfikowała do karty (3 dni temu) i oba źródła milczą. Konsultantka miała sprawdzić i oddzwonić. Nadal nic nie wiem. Gdybym miała wydać 500 zł od połowy kwietnia to trochę mało czasu by było.

      Usuń
  41. Jak mogę zmniejszyć limit na KK bo z roztargnienia zgodziłem się na 4200zł,a mam już dwie KK ,a chciałbym wziąść jeszcze udział w BZ WBK :)

    OdpowiedzUsuń
  42. czy do 30 ,04 trzeba zamówic karte , czy juz podpisac umowe do 30,04

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wniosek wystarczy

      Usuń
    2. Tylko, że wczoraj i dziś nie da się wniosku złożyć - "Przepraszamy. Strona jest chwilowo niedostępna. W razie pytań prosimy o kontakt z Infolinią pod numerem 19 506"
      Też tak macie?

      Usuń
    3. Też tak mam i chyba skorzystam z wirtualnego oddziału żeby założyć kartę.

      Usuń
    4. Oj już chyba od tygodnia nie ma wniosku tylko link do Wirtualnego Oddziału bo czaję się i czaję ale chyba będę musiał się jakoś z nimi połączyć.

      Usuń
    5. Kontaktowałem się. Konsultant w Wirtualnym Oddziale kazał wejść w kartę MasterCard Pomoc Mierzona Kilometrami i tam jest opcja Zamów Rozmowę. Oddzwonili po kilku minutach. I tylko taki sposób podobno gwarantuje udział w promocji.

      Usuń
  43. Witam.
    Mam dwa konta w TMB oraz kartę kredytową. Jak sprawdzić do którego konta jest "podpięta" kk? ( w sensie obrót którego konta robi?)

    OdpowiedzUsuń
  44. @Anonimowy20 kwietnia 2017 18:57 Karta kredytowa robi obrót do obu kont, zachowując kolejność założenia kont. Wpierw na pierwszym założonym koncie, potem na drugim.

    OdpowiedzUsuń
  45. czy posiadając wcześniej kartę debetową w t-mobile mogę wziąć udział w promocji? Czy wyklucza mnie punkt Z Promocji nie mogą skorzystać osoby, które przed
    rozpoczęciem obowiązywania Promocji były stroną umowy o Kartę z Bankiem
    Czy mowa jest o dowolnej karcie czy jedynie Karcie kredytowej?

    OdpowiedzUsuń
  46. gdzie mozna zrobic obrót kartą zeby od razu zaksiegowali zapomniałem ze 29 i 30 to sobota niedziela, dzisiaj zrobiłem obrót ale nie wiem czy do piatku zaksiegują ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie ma od razu księgowanych płatności. Ale do soboty raczej się uda. Zauważyłem że do końca tygodnia większość wchodzi. Kiedyś też zapomniałem jedną kartą zrobić płatności. Machnąłem całość 29. a 30 (piątek) się zaksięgowało.

      Usuń
  47. Wniosek złożyłam 20 marca. Potem seria dłuuuuugich rozmów z konsultantami i potwierdzanie zgód. Następnie konieczność samodzielnego dokonania zmiany adresu do korespondencji bo konsultantka mimo przyjęcia dyspozycji nie mogła tego zrobić. Musiałam to zrobić tylko w aplikacji mobilnej - wszak smartphone jest obowiązkowym wyposażeniem bankobiorcy. Do tego zła informacja od konsultantki o metodzie zmiany co spowodowało reklamację i wypłatę rekompensaty. Następnie ponowne weryfikacje i zgody rzekomo z powodu wady systemu wynikającej z połączenia systemów informatycznych Aliora i BPH-u. Do tego dziwne telefony z weryfikacją tożsamości z nieznanych numerów telefonu i ciężka obraza i pogróżki jak odmawiam odpowiedzi. Albo weryfikacja i rozłączenie się bez słowa.Telefony tylko w godzinach pracy bo ich dział pracuje tylko do 16. Liczyłam na kartę w okresie świątecznym aby dokonać zakupów i spełnić warunki promocji. Nic z tego. Konsultantki robiąc wyniki na koniec miesiąca wpisały 31.03 jako datę zawarcia umowy. Bank nadal mnie nękał telefonami a samą kartę raczył wysłać 18.04. Cudem doszła do mnie 21.04. Wczoraj dzwonie i dopytuję do kiedy mam wydać 500 zł , a pani mi mówi że do końca miesiąca kwietnia!!!Do tego po sprawdzeniu nie wiedzą dlaczego kartę tak późno bank wysłał. Radzą kolejną reklamację i prośbę o wydłużenie terminu wydania kasy. Żenada. Chyba uparli się żeby mnie kompletnie zniechęcić !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TMUB robiący pod górkę przy promocji karty kredytowej? Nic nowego. Pisz reklamacje. Jedynie w tym nadzieja największa.

      Usuń
    2. Jak to się dzieje, że ludzie mają tyle problemów, a ja jak idę do placówki mojego banku to wszystko załatwiam od ręki??

      Usuń
    3. Przecież bank ma ileś dni na wysłanie karty i nie zrobi tego od ręki. A potem pretensje, że karta przyszła na koniec miesiąca ;). Z drugiej strony wydać 500 zł to nie problem w jeden wieczór! ;) Powodzenia!!

      Usuń
  48. Ja mam podobne przejścia z bankiem. Napisałem im że chce KK z bonem do tesco walczyłem ze 2 tyg. Wnioski przez stronę internetową nie przechodziły, zamówione rozmowy były w godz. do 16 a ja pracuję właśnie do 16 i nie mogę w pracy rozmawiać. Powiedziałem że jak nie da rady po 18 załatwić tej sprawy to w maju zamykam 2 rachunki. Po 2 dniach zadzwonił konsultant po 18 i przyjął wniosek o KK. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam pytanie odnośnie rozliczenia KK bo to moja pierwsza. Jak są w TMUB rozliczane transakcje powiedzmy mam okres rozliczeniowy od 2 do 1 i jak policzą transakcje wykonane 1 maja do starego okresu czy nowego po zaksięgowaniu ? Bo księgowanie transakcji wykonanych 1 maja będzie zapewne później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tu liczy się wykonanie. Będziesz zresztą widzieć na wyciągu

      Usuń
  50. Witajcie, ja też dopiero zaczynam przygode z bankobraniem i własnie od tej karty :)
    Mam okres rozliczeniowy od 10 do 10, ale czy dobrze myślę,ze do promocji 200 zł do tesco liczą się wszystkie transakcje z maja? bez względu na okres rozliczeniowy?
    Gdzie fizycznie się potem rezygnuje z karty? w jakimś oddziale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, transakcje w promocji trzeba zrobić w miesiącu kalendarzowym. Okres rozliczeniowy to inna sprawa.
      Rezygnację z kk można zgłosić w bankowości internetowej.

      Usuń
  51. Mam pytanie odnośnie KK jeśli w ustawieniach limitów zmienię gotówkowe na 0 zł to przy omyłkowej wypłacie z bankomatu nie przejdzie taka transakcja i nie narażę się na niepotrzebne koszty. Chodzi o to aby omyłkowo KK nie wypłacać kasy z bankomatu tylko debetową. Dobrze rozumuje nie przejdzie taka transakcja inie pobiorą żadnej prowizji ?

    OdpowiedzUsuń
  52. czy coś wiadomo o kartach, ktoś coś otrzymał?

    OdpowiedzUsuń
  53. Dzisiaj 30, dostał ktoś bon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma. Pewnie jutro oddelegują jakiegoś pracownika na pocztę. Wejdzie z plikiem wysyłek za pięć przed zamknięciem i będzie wysyłać.

      Usuń
  54. Ciekawe co zrobią z reklamacjami bo nasza poczta napewno zgubi parę listów. Bank powie że wysłali a w skrzynce nie będzie co wtedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety takie sytuacje się zdarzają. Sam tego doświadczyłem organizując konkursy (zawsze zdarzał się jakiś incydent). Na szczęście listy polecone są przesyłkami rejestrowanymi i każdy ma swój numer - po tym można sprawdzić co z dostarczeniem. Reklamację nadawca może zgłosić jednak dopiero po 14 dniach od wysyłki (tyle czasu poczta ma na jego dostarczenie!). Na razie nie ma jednak co negatywnie zakładać :)

      Usuń
    2. oby były to listy polecone a nie zwykły list bo wtedy ... j/w ale chyba tam w banach mają wyobraźnię :)

      Usuń
  55. mam w skrzynce awizo, nie spodziewam się niczego innego, więc mam nadzieję, że to bon do TESCO :) (no chyba , że jakiś mandat )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie był to bon do TESCO. Czy ktoś dostał?

      Usuń
  56. O to super bo juz miałem dzwonić z reklamacją poczekam do poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Podejrzewam że wysłali dopiero dzisiaj i poczekać będzie trzeba do przyszłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  58. U mnie tez pusto w skrzynce

    OdpowiedzUsuń
  59. jestem w szoku wczoraj napisałam do nich, że zawnioskowałam o kartę w marcu, w kwietniu spełniłam warunki do końca maja miał być bo a nie ma, proszę o info dlaczego i wysłanie bona.
    Oto odpowiedź:

    Szanowna Pani,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    Uprzejmie informuję, że wysłanie Bonu nastąpi do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym spełnione zostały warunki. Bon zostanie do Pani wysłany na adres korespondencyjny, listem zwykłym. Maksymalny czas dostarczenia to 14 dni kalendarzowych"

    Czy tam pracują debile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam jeszcze raz,że ten kolejny msc już minął i dalej pytam KIEDY? oto odp:


      Uprzejmie informuję, że z uwagi na obowiązujące procedury bezpieczeństwa, drogą mailową nie posiadam możliwości podania szczegółowych informacji dotyczących Pani zgłoszenia.

      Jaja, wczoraj na odwal można było odpowiedzieć, dziś już nie bo naruszyłaby bezpiczeństwo....

      Usuń
  60. Tak ja też dzwoniłem konsultantką tak zinterpretować regulamin że nie zostanie dostarczony do nas do 31 maja ale zostanie wysłany do ostatniego dnia miesiące.... Czyli że wysyłają 32 maja i może dojdzie do 14 dni. Ale zszokowany mnie stwietdzeniem, że wysyłają zwykłym listem bez potwierdzenia, pytam więc co będzie jak bank stwierdzi że wysłał a u mnie w skrzynce się nie znajdzie czytaj nie trafi do moich rąk?

    OdpowiedzUsuń
  61. U mnie przesyłka już dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo! A kiedy spełniłaś/eś warunki? Przyszło pocztą czy kurier?

      Usuń
  62. Również dostałem kartę upominkową. Dostarczyła ją Poczta Polska listem poleconym :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Również dostałem kartę podarunkową, dostarczyła ją Poczta Polska listem poleconym.

    OdpowiedzUsuń
  64. no to jest nadzieja, że karty dotrą :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Do nas dotarła jedna z dwóch, dzisiaj listem polecony.

    OdpowiedzUsuń
  66. u mnie brak, ale jak wysyłają jednak poleconym to chyba dotrze

    OdpowiedzUsuń
  67. Jak internetowo zrezygnować/zamknąć tę kartę? Czy wystarczy ją zastrzec? czy w inny sposób rozwiązujemy umowę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo zastrzeżenie dot. plastiku. Umowa kredytowa ciągle zostaje. By z niej zrezygnować musisz złożyć wypowiedzenie - napisz w wiadomości po zalogowaniu.

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź. Czyli nie ma tam jakiegoś druku/wniosku tylko tak swoimi słowami, tak?

      Usuń
    3. W wiadomości po zalogowaniu może nie przejść. Myślę, że trzeba będzie zadzwonić na infolinię, napisać list polecony lub udać się do placówki. W marcu mąż próbował poprzez wiadomość ale nie przyjęli wypowiedzenia rachunku.

      Usuń
  68. Co doradzicie mi na infolinii przy składaniu reklamacji konsultantka skontaktowała się z technikiem który stwierdził ze nie zakładałem karty z linku dedykowanego tylko z jakies strony banku co jest nie prawdą bo napewo ze strony bankobrania skladalem i bon mi się nie należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była doraźna odpowiedź na zapytanie czy po weryfikacji na podstawie reklamacji? Bo sugerowałbym złożyć pisemną reklamację (wtedy odpowiedzi są konkretniejsze; można wysłać wiadomością po zalogowaniu w bankowości). Do tej promocji właśnie jakiegoś dedykowanego wniosku nie było - link z prześwietlenia prowadzi bezpośrednio na stronę banku.

      Usuń
    2. to była odpowiedź na pytanie czy mi wysłali bo jeszcze nie otrzymałem bonu , konsultantka przytrzymała mnie kilka minut przy słuchaniu muzyki i odp jak wyżej - ze rozmawiała z technikiem, że nie założyłem karty z linku promocji bonu. Przyjęła reklamację ale co teraz słowo przeciwko słowu. Jak udowodnię że jest tak jak ja mówię. Jak mnie zdenerwują wyślę przedsądowe wezwanie do zapłaty. Ciekawe czy będą chcieli mieć negatywną reklamę na FB albo w mediach za 200 zł

      Usuń
    3. Znaczy, że nie tylko ja nie dostałam bonu.

      Usuń
  69. Też jestem po rozmowie z konsultantką i tez odpowiedź, że nie zakładałam z linku dedykowanego. Był to link z bankobranie. Właśnie pisze do nich reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  70. czekam do 30 dni na odpowiedź napiszcie jak u was z reklamacjami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam reklamację w bankowości internetowej. Odpowiedzieli, że przepraszają i że wkrótce przyślą bon. Lepiej mieć odpowiedź czarno na białym niż ustne odpowiedzi z infolinii.

      Usuń
  71. reklamacja uznana. bon ma być wysłany do końca czerwca.

    OdpowiedzUsuń
  72. moja reklamacja tez została uznana co pisałem że jakiś technik powiedział, że nie zakładałem KK ze strony promocji... oczywiście nie odnieśli się co do moich uwag zawartych w reklamacji pisząc że ,, mają nadzieję, że sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalsza współpracę,, .... i tu sie mylą bardzo mnie, delikatnie pisząc, wkurzyli.
    Już złożyłem następną reklamację za brak premii za polecenie konta i KK !

    OdpowiedzUsuń
  73. A mi i żonie przelali po 100 zł w tytule pisząc że premia w promocji wiosenne porządki. Napisaliśmy reklamacje i czekamy co będzie bo 400 łącznie to zawsze lepiej niż 200 zł. Dopisałem że mogą bon wysłać a 100 zostawić jak już dali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty głupi jesteś. Jak się pomylili na Twoją korzyśc to cicho siedź, a nie reklamacje piszesz...

      Usuń
    2. Raf, pomylili się na NIEkorzyść klienta i jego żony. U mnie to samo. Anonimowy, czy T-m zareagował na reklamację? Ja napiszę dziś

      Usuń
    3. Czy komuś zdarzyło się, że któryś z banków pomylił się wypłacając podwójną premię i nie wołał o zwrot ? :-)

      Usuń
    4. Zdarzyło się. Kiedyś w Getinie 2x50 zł.

      Usuń
    5. Ale T-Mobile kiedyś 2 razy wypłacił moneyback i sam sobie później zabrał.

      Usuń
    6. Ja od Citibanku​ dostałem ​zwrot za płatności kartą 2 razy po 50pln, chociaż w promocji jest max.50pln miesięcznie. Dostałem 8 czerwca i do tej pory bank się nie upomniał.

      Usuń
    7. Napisałem wczoraj reklamacje bo pomyłka faktycznie niekorzystna miało być 2x200 zł w bonach a wpłynęło 2x100 na rachunek KK.
      Napisałem że nie obrażę się jak do tej stówki dołączą bon.

      Usuń
    8. To nie jest pomyłka. U mnie to samo promocja była 100 płn gotówką plus bon do tesco. Stwoja juz jest czekam na bon

      Usuń
  74. Coś bonu nie dostawałem i nie dostawałem, napisałem reklamację. Odpowiedzieli już następnego dnia i mają wysłać do 26.06

    OdpowiedzUsuń
  75. Ci co dostali 100 w promocji wiosenne porządki bonów do Tesco nie dostaną chyba ze złoża reklamacje. Dzwoniłem aby dowiedzieć się kiedy wyślą mi bony a konsultant że mi się nie należą. To się wkur.. złożyłem reklamację. Czekam. Natomiast zgodnie z regulaminem wiosenne porządki promocja wyklucza inne promocje. Maja bajzel albo robią to celowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam .dzwoniłem -promocje sie nie łaczał .jednak konsultantka powidziała ze jesli w rozmowie telefonicznej przy zakładaniu karty była mowa o promocji 100 pln i karcie do tesco to nalezy po 3,07,2017 pisac reklamacje .

      Usuń
  76. moze by ktos podrzucił jak napisac reklamacje w przypadku braku bonu do tesco .ja równiez otrzymałem tylko 100 pln

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież to proste. Piszesz że nie dostałeś bonu na czas i w związku z tym zgłaszasz reklamację prosząc o szybkie rozpatrzenie i przesłanie należnej nagrody bo warunki spełnione. I tyle.

      Usuń
  77. ja to wolałem zadzwonic przynajmniej mam numer reklamacji i pewnie szybciej załatwiają . PS dzisiaj na email dostałem... Informujemy, że 1 września 2017 roku zmienia się Taryfa Opłat i Prowizji T-Mobile Usługi Bankowe dla Klientów Indywidualnych (dalej: Taryfa Opłat i Prowizji).

    OdpowiedzUsuń
  78. Dziś zawitał do mnie listonosz z listem poleconym. karta podarunkowa do Tesco jest :)

    OdpowiedzUsuń
  79. No to musieli mieć masową wysyłkę bo dziś żona i ja też dostaliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś awizo w skrzynce więc czytając wasze komentarze już się domyślam co na mnie czeka. To co tygryski lubią najbardziej :)

      Usuń
  80. Mi napisali w odpowiedzi na reklamację że bon już wysyłają a 100 zł z innej promocji zgłoszą do odpowiedniego działu aby się tym zajęli. Teraz pytanie co mają na myśli zabiorą już dane pieniądze z rachunku KK ?

    OdpowiedzUsuń
  81. Mi po reklamacji wysłali bon mam już go a jak na razie 100 nie zabrali :)
    Ale pewnie zabiorą.

    OdpowiedzUsuń
  82. Mi dali i stówkę i bon - bez żadnej reklamacji. wystarczy czekać cierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Warunki spełnione, bonu brak. Napisana reklamacja i przez tydzień cisza, kolejna reklamacja i kilka dni ciszy. W końcu telefon na infolinię na której zostałem przetrzymany przez 14 minut, bo konsultant musiał sprawdzić czy warunki spełniłem.Potwierdzil spełnienie warunków, a z powodu że już złożyłem reklamacje, to mam czekać do miesiąca na jej rozpatrzenie.
    Dodatkowo chcieli wcisnąć jakiś kredyt.
    Klient od czasów konta z ninją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że w przepisach jest że bank ma 30 dni na odpowiedź na reklamację bo mają wytrych i zwlekają.

      Usuń
    2. Mi odpowiedzieli po 6 dniach oczywiście uznając reklamację. Zauważcie że TMUB jak się pomyli to reklamacja zazwyczaj zawsze pozytywna dla klienta i w miarę szybko rozpatrywana. A co mają powiedzieć klienci BGŻ-BNP tam to trzeba pisać reklamację za reklamacją i to pewnie 90% osób którzy maja tam rachunek, a odpowiedź to minimum 15 dni i nie zawsze pozytywna.

      Usuń
    3. Ja się z nimi tak woziłem w kwietniu ub.r. i przyrzekłem sobie, że nigdy więcej nie będę miał z nimi absolutnie nic do czynienia.

      Jeśli się weźmie pod uwagę zainwestowany czas i niepotrzebne zawracanie głowy, to staje się dość oczywiste, że jakakolwiek promocja w tym 'banku' to czyste nieporozumienie.

      Usuń
    4. W jakim banku? TMUB czy BGŻet?

      Usuń
  84. A do mnie i żony przyszły bony. Zalogowałem się na stronie tesco na żony bonie 200 zł a na moim 0 zł Normalnie bank sobie żarty robi.

    OdpowiedzUsuń
  85. tak odpowiedz na reklamacje mi sie podoba
    -Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamację dotyczącą promocji „200 zł na zakupy z Kartą Kredytową T-Mobile Usługi Bankowe”, proszę o przyjęcie poniższych wyjaśnień. Na wstępnie pragnę bardzo serdecznie przeprosić za brak wysyłki bonu. Uprzejmie informuję, że w dniu 14.07.2017 r. Bank dokonał wypłaty kwoty 200 PLN stanowiącej równowartość reklamowanego bonu na rachunek karty kredytowej nr xxxxxxxxxxxx. Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się wystarczające. Z poważaniem, xxxxxx xxxxxx Specjalista ds. Reklamacji i Skarg Zespół Reklamacji i Skarg Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe

    OdpowiedzUsuń
  86. Kolejny już raz mają problem z bonami. Nie wiem w czym problem z góry założyć że wypłacą 200 zł i po sprawie a nie bawić się w wysyłkę bonów, wkurzać klientów i wyjaśniać reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  87. W odpowiedzi na reklamację bank odpisał:

    "Uprzejmie informuję, że po otrzymaniu Pani zgłoszenia dokonałam szczegółowej weryfikacji zaistniałej sytuacji. Wyjaśniam, że Pani karta kredytowa została otworzona w ramach promocji Wiosenne Porządki, w związku z czym w dniu 22.06.2017 r. otrzymała Pani wypłatę premii w wysokości 100 PLN. Za błędnie przekazane informacje przez Pracownika Banku odnośnie obowiązującej Panią promocji pragnę serdecznie przeprosić. Zapewniam, że sytuacja miała charakter incydentalny i nie wynikała ze złej woli Banku. Jednocześnie informuję, że w dniu 13.07.2017 r. przekazałam na Pani rachunek karty kredytowej kwotę 100 PLN. Łączna wartość otrzymanej premii wynosi 200 PLN, co jest równowartością karty podarunkowej to Tesco. Wyrażam nadzieję, że przekazane rozwiązanie spotka się z Pani akceptacją."

    OdpowiedzUsuń
  88. Z tym że wypłacając 200 zł na kartę kredytową zmuszają mnie albo do wydania tych 200 zł płacąc znów tą kartą albo do przelewu/wypłaty z ATM które kosztują. Wolałbym bon

    OdpowiedzUsuń
  89. Również nie otrzymałem bonu i po reklamacji przelali 200 zł na KK. Przy czym ja w Tesco zakupów nie robię, a teraz mogę te 2 stówy wydać gdziekolwiek więc wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałem bon a przyznam że wolałbym być w grupie tych co dostali 200 zł do wydania na co się chce.

      Usuń
  90. A ze te 200zł w gotówce trzeba zapłacić podatek?Jak to wygląda czy w przyszłym roku dostanę od nich Pit na 200zł?

    OdpowiedzUsuń