Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: T-Mobile Usługi Bankowe: ostre cięcie moneybacku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

23.02.2017

T-Mobile Usługi Bankowe: ostre cięcie moneybacku

Złe wieści napływają w mailach, które bank rozsyła do klientów.

T-Mobile Usługi Bankowe tnie moneyback
Od maja kończy się dobrobyt i na moneybacku w T-Mobile Usługi Bankowe nie dość, że będzie zarobić trudniej to jak już będziemy zarabiać to mniej niż dotąd. Szkoda, bo to była obecnie jedna z najlepszych propozycji jeśli chodzi o konta dające zwrot za płatności kartą.

Z obecnie obowiązujących warunków korzystać możemy do końca kwietnia br. Od maja nastąpią radykalne zmiany, które bank opisuje w nadesłanej wiadomości:
mail od T-Mobile Usługi Bankowe


W mailach, które bank rozsyła do swych klientów znajdujemy następujące informacje:
"Od 1 maja 2017 r. Promocją Zwrot za zakupy dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe będzie mógł zostać objęty wyłącznie jeden Rachunek. W przypadku posiadania więcej niż jednego Rachunku, Promocją zostanie objęty Rachunek o najwcześniejszej dacie przystąpienie do Promocji"

A przypomnę, że dotąd klient T-Mobile Usługi Bankowe mógł posiadać dwa konta w tym banku i jednocześnie zdobywać na nich nawet po 25 zł zwrotu, co dawało nawet 50 zł miesięcznie (przez cały rok) przy wydaniu kartami min. 1 000 zł. Piszę, że przez cały rok, bo teraz już tak nie będzie...
 "Od 1 maja 2017 r. Klient, który spełnił warunki do wypłaty Premii, będzie miał prawo do maksymalnie sześciu wypłat Premii (maksymalnie przez 6 kolejnym miesięcy kalendarzowych począwszy od miesiąca, w którym Premia została naliczona po raz pierwszy)"

I niestety dla obecnych klient okres tych sześciu miesięcy już się liczy:
"Dla przykładu: Klient, który przystąpił do Promocji w lutym 2016 r., a pierwsza wypłata Premii nastąpiła w marcu 2016 r., to w ramach standardowych warunków Promocji ostatnią wypłatę Premii otrzyma w maju 2017 r. za kwiecień 2017 r. Jeżeli jednak Klient w jednym bądź wielu następujących po kwietniu 2017 r. miesiącach, na koniec tego miesiąca będzie posiadać aktywny Produkt kredytowy, to również otrzyma Premię za miesiące, w których spełni warunek."

Jeśli zechcesz zdobywać zwroty za płatności kartą także w kolejnych miesiącach to wtedy będzie należało spełnić jeszcze jeden wymóg:
"Jeśli Klient będzie chciał otrzymywać Premię również po tym okresie [6 miesięcy - przyp. Mr. Złotówa], będzie musiał posiadać przynajmniej jeden Produkt kredytowy na koniec miesiąca, za który będzie naliczana Premia"

Za produkt kredytowy według banku uznawany ma być: kredyt / pożyczka, limit odnawialny w rachunku lub aktywna karta, na której w danym miesiącu kalendarzowym rozliczono przynajmniej jedną płatność. I ta ostatnia z opcji wydaje się najkorzystniejszą (z punktu widzenia bankobiorców, bo najtańszą w utrzymaniu). Więcej o karcie kredytowej T-Mobile Usługi Bankowe piszę tutaj (warto z niej skorzystać teraz, bo pojawia się szansa zyskania dodatkowego bonusu w wysokości 100 zł).

Z pozytywnych zmian odnotować należy zaliczanie do moneybacku płatności BLIKiem (wreszcie ujęte w regulaminie, bo wcześniej tam nieuwzględnione - choć w praktyce, jak wynika z informacji od Czytelników, zaliczane do zwrotów).

W mailu, który bank przesyła do klientów znajdują się również zapisy o zmianach opłat i prowizji. Na szczęście w tym zakresie zmiany nie są radykalne i mają raczej marginalne znaczenie dla bankobiorców.

Moneyback - alternatywy


Jeśli lubisz uzyskiwać zwrot za płatności kartą to być może jest to moment by poszukać alternatywnych ofert. W chwili obecnej z tych, które dają zwrot za płatność w dowolnych punktach handlowo-usługowych wymienić należy następujące propozycje:
  • iKonto w BGŻ BNP Paribas - tu zwrot w wysokości 3% uzyskiwać można przez okres pięciu miesięcy. Do wzięcia czeka do 200 zł
  • Konto podwójnie zarabiające w mBanku - 2-procentowy zwrot (zarówno za płatności kartą, jak i BLIKiem) będzie wypłacany maksymalnie przez 6 kolejnych miesięcy (w ten sposób można zdobyć do 300 zł)

Za podrzucenie informacji o zmianach w T-Mobile Usługi Bankowe dziękuję Czytelnikom, którzy informowali o tym mailowo i za pomocą formularza kontaktowego.

Dokumenty ze zmianami:

Bądź na bieżąco z tym co pojawia się na blogu Bankobraniu. Nie przegapisz promocji, ani zmian w ofercie bankowej:
Adres e-mail

193 komentarze:

  1. czyli w maju dostaniemy ostatnie zwroty za kwiecien ? czy dobrze mysle ?
    czy jak bede miał karte kredytowa to zwroty beda tylko 6 miesiecy , czy do nastepnej zmiany regulaminu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w maju będzie ostatni zwrot (za kwiecień). Posiadacze produktu kredytowego będą otrzymywać dalej, ale już tylko na jednym koncie.

      Usuń
    2. Czy karta kredytowa (wzięta w promocji 100 zł itd....) podlega jakimś opłatom po określonym terminie? W czasie aktywnego korzystania nic za nią nie płaciłem, teraz chciałem rezygnować ale skoro będzie darmowa to można trzymać dla money back.

      Usuń
    3. Zależy od momentu w którym o kartę wnioskowałeś. W różnych momentach były różne promocje dla klientów wyrabiających kartę - zwalniały z różnego zakresu opłat w różnym okresie.

      Usuń
  2. karta aby była darmowa trzeba miesiecznie wydac ok 1200 pln
    teraz pytanie - jesli 700 pln wydam sprytnym bilem a 500 pln beda zakupami to otrzymam zwrot 25 pln ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego aż 1200 pln?

      Dla debetówki (przy profilu Freemium) wystarcza 500 złotych, a dla kredytówki - raptem 4 operacji miesięcznie.

      Przynajmniej tak było do tej pory.

      Usuń
    2. Bo zwolnienie z opłaty rocznej jest "pod warunkiem rozliczenia transakcji na łączną kwotę min. 15 000 zł w ciągu ostatnich 12 miesięcy"

      Usuń
    3. Kartę zakładałem parę dni temu. Łapię się na promocję pierwszego roku za darmo + brak opłaty za kolejny rok wznowienia.

      Co do opłaty - nikt nie każe pilnować tych 15-tu tysięcy. Po prostu wypowiedz kartę na 1-2 miesiące przed końcem. Później założysz na nowo (w tym albo innym banku). Zobaczysz - sami jeszcze będą dzwonić (jak złożysz wypowiedzenie) i proponować zniesienie takiej opłaty. Co roku przerabiam to z Citibankiem. Przecież bank zarabia na prowizji od płatności KK, więc ma w tym interes, byś miał taki plastik i nim wydawał.

      Usuń
  3. Przydało by się procedura koniecznie z datami na usunięcie 1 konta i zamówienia karty kredytowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.05 dzwonisz na infolinię TMUB i zmieniasz konto Premium na darmowe Freemium. Po 1-2 dniach (dla pewności) dzwonisz ponownie i, upewniwszy się, że masz już Freemium, składasz wypowiedzenie. 30 dni i po koncie.

      Odnośnie KK - niedawno Mr.Złotówa pisał artykuł, jak takową pozyskać. Z polecenia dostaniesz jeszcze gratisowe 100 złotych i 1(+1) rok zwolnienia z rocznej opłaty za kartę. Zwolnienie z miesięcznej opłaty - 4 operacje.

      Jedyna rzecz, do której musisz być przygotowanym, to relatywnie wysokie zarobki względem posiadanych zobowiązań w BIKu. Złożyłem wniosek, który mi odrzucili, a kiedy dosłałem im PIT-11 z pracy, to od razu zmienili zdanie i zaproponowali mi X-dziesiąt tysięcy limitu na KK. Podziękowałem i wziąłem raptem 5 tys., by spełnić warunki polecenia. Więcej mi nie potrzeba.

      Usuń
    2. Wpis z promocja gdzie jest 100 zł za wyrobienie kk jest nawet podlinkowany

      Usuń
    3. Po co zamienić Premium na frenium.

      Usuń
    4. by uniknąć opłaty 18,90 ZŁ.

      Usuń
  4. Czyli ostatnia premia bez kredytów będzie w maju za transakcje kwietniowe, czy też za pół roku o teraz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Presja na produkty kredytowe, chyba trzeba poszukać innej alternatywy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieustająca presja. Niskie oprocentowanie lokat, banki przeładowane kasą od klientów więc cisną na sprzedaż kredytów. Ale jak w bankach mają sprzedawać się te wszystkie kredyty gdy stawki zahaczają o lichwiarskie a RRSO po kilkadziesiąt % ???

      Usuń
    2. Ja tam nie narzekam. Wydaję na życie z KK, a gotówkę kiszę na lokatach. Uruchamiam ją wyłącznie w razie spłat KK w okresie bezodsetkowym. Bieżące wydatki (pośrednio) funduje bank. Pośrednio, bo za dysponowanie kasą łoi prowizję (chargeback) od sprzedawców. Ale mnie to już raczej nie dotyczy. Mam dostęp do darmowego pieniądza (oczywiście w okresie bezodsetkowym). Również mam świadomość tego, że zapłacić i tak będę musiał, aczkolwiek ponad 50-dniowy okres bezpłatnej prolongaty jest wystarczająco długim, by znaleźć środku na pokrycie wydatków. A przy okazji buduję sobie historię i zdolność kredytową w BIKu, a, że wszystko spłacam terminowo, to z pozyskaniem kolejnej KK (w miejsce takiej, która przestała być atrakcyjna) nie mam najmniejszych problemów. Trzeba korzystać z możliwości.

      Usuń
    3. wydaje mi się,że ktoś Ci płaci za wypisywanie takich rzeczy :(

      Usuń
    4. Tak Ci się tylko wydaje. Jak wnikliwie przeczytasz, to zrozumiesz na czym polega korzystanie z karty kredytowej. Np. dzisiaj płaciłem za wydatki z karty kredytowej z końcówki grudnia 2016 roku. Regulowałem nominalną należność w wyznaczonym terminie spłaty pozwalającym na skorzystanie z okresu bezodsetkowego. Miałem zatem prawie 2 miesiące darmowego kredytu.
      Skoro dotarłeś do bloga o Bankobraniu, to wydawać się może, że chyba poszukujesz sposobów na to, by nie dać się oskubać bankstersom. A być może nawet zarobić. W innym razie tracisz tu tylko czas.

      Usuń
    5. ile wydałeś tą kartą? 5000zł? Ok. ile zarobiłeś na tych 5tys w 40-55dni? 10zł,15zł?. To jest max,zawyżony nawet. Szacując ryzyko, że z przyczyn niezależnych od Ciebie spóźnisz się ze spłatą, lub(przede wszystkim) że wydasz więcej niż zarabiasz(zawsze może akurat być promocja, a przecież musisz już teraz mieć te buty) jest zbyt duże, żeby zarabianie na KK było dobrym pomysłem na bankobranie. Przerobiłem już kilkanaście może kilkadziesiąt KK, z banków ciągnę już kilka lat i wiem kiedy tracę czas. To jest moja opinia, nie namawiam do takiego postępowania. Jednak gdy czytam o budowaniu super historii w BIKu,obrotami darmową gotówką i możliwościach trzepania kasy na KK to.... uśmiecham się serdecznie

      Usuń
    6. Jakie buty? Aczkolwiek ... jeśli idzie o buty, to owszem, trafiła mi się okazja kupić takowe w styczniu (z 60% przeceną). Za wypasione trapery (Mammut) zapłaciłem 220 (zamiast 500 - cena z Internetu). Trafiłem na likwidację sklepu. Model, na który polowałem od dłuższego czasu. Grzech nie wziąć, jak taka okazja sama się pcha w ręce. Wydatek - oczywiście z KK. Straciłem czy zarobiłem? Apropos, formalnie nawet jeszcze za nie zapłaciłem, bo ani okres rozliczeniowy nie zamknął, ani "grace period" nie skończył. :)

      Kolejny wątek. Miałem kupić laptopa na swoją firmę. Stary się już pada (bateria albo płyta). Nadszedł czas na nowy. Pod koniec roku dokonałem zakupu. Kupiłem w sklepie wysyłkowym, płacąc kartą kredytową. Koszt > 5K PLN (po negocjacjach). Niestety brak modemu GSM dawał się we znaki. Ciągłe udostępnianie neta przez komórkę albo przenośmy routerek (który co 2-3 godziny trzeba ładować) - niestety było uciążliwe. Miałem 14 dni na zwrot. Umówiłem się ze sklepem, że zwracam im sprzęt, a kupię lepszy model (z modem WAN). Żeby było śmieszniej, nowy komp (lepiej doposażony) kupiłem o 300 złotych taniej. Po nowym roku mieli lepsze ceny od producenta. Ma wszystko co potrzebuje. Różnicę w cenie zwrócili, korektę zrobili. Zarobiłem czy straciłem? Nie wychodząc z domu, załatwiłem zakupy. Nawet odesłałem sprzęt na koszt sklepu. No i oczywiście zapłaciłem za niego po 2-ch miesiącach (de facto raptem parę dni temu - spłacając kartę)), od tego czasu użytkując sprzęt.

      Kolejna sprawa. Jak pisałem wcześniej, na KK masz prolongatę spłaty - zwykle 50-58 dni (w zależności od banku). Miałem siedzieć na Święta bez grosza przy duszy, skoro płatności z wystawionych faktury miały mi zacząć spływać w połowie stycznia? Czy brać chwilówkę w Providencie (z RRSO 160%)? Rozegrałem to inaczej: wykorzystałem środki z kilku KK, z których mogłem spokojnie korzystać z perspektywą darmowej spłaty za 2 miesiące.

      Chyba jednak nie wiesz o co chodzi z kredytówkami, skoro ich przerobiłeś "już kilkanaście może kilkadziesiąt", a nadal nie korzystasz z możliwości, które daje ten produkt. Po co w takim razie w ogóle w nie się wchodzisz, skoro masz problemy ze zbilansowaniem wydatków? Od 2007 roku faktycznie przerobiłem je "kilkadziesiąt" (nie ma chyba banku, w którym nie miałem KK) i przez te 10 lat ani razu nie spóźniłem się z płatnością. A kwoty czasami były zacne (5-cyfrowe - np. zakup auta). Ustawiam spłatę terminu bezodsetkowego na 2-3 dni wcześniej, i nawet jak nie zaskoczy, mam te 2 dni na ponowne zorganizowanie przelewu. Raz do roku zamawiam sobie darmowy raport z BIKu - z ciekawości. Ostatni liczył 43 strony! W tym - ani grosza nadpłaconego ponad to, co faktycznie wydałem.

      Czy wydaję więcej, niż zarabiam? Przyznam, że czasami się zdarza. Ale masz odmówić dziecku wymarzonego wyjazdu na wakacje w lipcu, jak tato będzie miał środki dopiero na początku września? Mam z nimi czekać na kolejny rok. I właśnie tu z pomocą przychodzi kredytówka. :)

      Usuń
    7. Jeśli chodzi o buty, to owszem, trafiła mi się okazja kupić takowe w styczniu (z 60% przeceną). Za wypasione trapery (Mammut) zapłaciłem 220 (zamiast 500 - cena z Internetu). Trafiłem na likwidację sklepu. Model, na który polowałem od dłuższego czasu. Grzech nie wziąć, jak taka okazja sama się pcha w ręce. Wydatek - oczywiście z KK. Straciłem czy zarobiłem? Apropos, formalnie nawet jeszcze za nie zapłaciłem, bo ani okres rozliczeniowy nie zamknął, ani "grace period" nie skończył. :)

      Kolejny wątek. Miałem kupić laptopa na swoją firmę. Stary się już pada (bateria albo płyta). Nadszedł czas na nowy. Pod koniec roku dokonałem zakupu. Kupiłem w sklepie wysyłkowym, płacąc kartą kredytową. Koszt > 5K PLN (po negocjacjach). Niestety brak modemu GSM dawał się we znaki. Ciągłe udostępnianie neta przez komórkę albo przenośmy routerek (który co 2-3 godziny trzeba ładować) - niestety było uciążliwe. Miałem 14 dni na zwrot. Umówiłem się ze sklepem, że zwracam im sprzęt, a kupię lepszy model (z modem WAN). Żeby było śmieszniej, nowy komp (lepiej doposażony) kupiłem o 300 złotych taniej. Po nowym roku mieli lepsze ceny od producenta. Ma wszystko co potrzebuje. Różnicę w cenie zwrócili, korektę zrobili. Zarobiłem czy straciłem? Nie wychodząc z domu, załatwiłem zakupy. Nawet odesłałem sprzęt na koszt sklepu. No i oczywiście zapłaciłem za niego po 2-ch miesiącach (de facto raptem parę dni temu - spłacając kartę)), od tego czasu użytkując sprzęt.

      Kolejna sprawa. Jak pisałem wcześniej, na KK masz prolongatę spłaty - zwykle 50-58 dni (w zależności od banku). Miałem siedzieć na Święta bez grosza przy duszy, skoro płatności z wystawionych faktury miały mi zacząć spływać w połowie stycznia? Czy brać chwilówkę w Providencie (z RRSO 160%)? Rozegrałem to inaczej: wykorzystałem środki z kilku KK, z których mogłem spokojnie korzystać z perspektywą darmowej spłaty za 2 miesiące.

      Chyba jednak nie wiesz o co chodzi z kredytówkami, skoro ich przerobiłeś "już kilkanaście może kilkadziesiąt", a nadal nie korzystasz z możliwości, które daje ten produkt. Po co w takim razie w ogóle w nie się wchodzisz, skoro masz problemy ze zbilansowaniem wydatków? Od 2007 roku faktycznie przerobiłem je "kilkadziesiąt" (nie ma chyba banku, w którym nie miałem KK) i przez te 10 lat ani razu nie spóźniłem się z płatnością. A kwoty czasami były zacne (5-cyfrowe - np. zakup auta). Ustawiam spłatę terminu bezodsetkowego na 2-3 dni wcześniej, i nawet jak nie zaskoczy, mam te 2 dni na ponowne zorganizowanie przelewu. Raz do roku zamawiam sobie darmowy raport z BIKu - z ciekawości. Ostatni liczył 43 strony! W tym - ani grosza nadpłaconego ponad to, co faktycznie wydałem.

      Czy wydaję więcej, niż zarabiam? Przyznam, że czasami się zdarza. Ale masz odmówić dziecku wymarzonego wyjazdu na wakacje w lipcu, jak tato będzie miał środki dopiero na początku września? Mam z nimi czekać na kolejny rok. I właśnie tu z pomocą przychodzi kredytówka. :)

      Usuń
  6. jezeli w tamtym roku zrezygnowałem z kk to teraz moge jeszcze raz starac sie o kk ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście. Ale to już chyba bez promocji

      Usuń
    2. tak tyle tylko że zgodnie z tabelą opłat teraz za wznowienie karty kredytowej zapłacisz prowizje 70 zł!!!

      Usuń
  7. Konto mam od 02.2016 i od 05.2016 KK. Czy dzięki temu, że jestem w posiadaniu KK kredytowej moneyback będzie przez cały rok czy tylko 6 miesięcy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki jest koszt standartowe kk , nie objetej zadna promocja . czy mozna ja mies darmowa po spełnieniu warunków ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 31.03.2017 masz darmowy pierwszy rok karty oraz darmowe wznowienie jej na kolejny rok. Czyli de facto można używać jej bezpłatnie 22-23 miesiące + 1-2 miesiące rezerwy na ewentualny ruch z wypowiedzeniem.

      Miesięcznej opłaty unikniesz, wykonując 4 płatności.

      Usuń
    2. O ile jest zwolnienie z opłat w promocji bo nie widzę regulaminu na stronie. Wcześniej takie akcje były to pamiętam.

      Usuń
    3. Czy trzeba zrobić telefon na infolinię żeby mieć darmowe wznowienie KK czy wznowienie jest automatyczne i wystarczą 4 płatności miesięcznie dla uniknięcia opłat?

      Usuń
    4. Opłata miesięczna to jedno. Ją unikasz przez zrobienie tych kilku transakcji.

      Oprócz tego jest opłata roczna i tu jest potrzebny obrót na min. 15k przez cały rok.

      Usuń
    5. Najlepiej od razu powiedzieć, że wypowiadasz KK. Oddzwonią ludki z działu utrzymania klienta i sami zaproponują anulowanie opłat. Wielokrotnie sprawdzano.

      Usuń
    6. Nie zadzwonią. Ja niestety ostatnio zamknęłam rachunek KK i nawet niespecjalnie mnie pani przekonywała do zatrzymania tej karty.

      Usuń
    7. Ja też zamykalam kk i też zero propozycji na zostanie to nie city handlowy.

      Usuń
    8. Z Raiffeisena do mnie kilkakrotnie dzwonili.
      Z Aliora również (jak zamykałem Kartę Kredytową Tesco Finanse).
      Dzwonili także z BNP, jak zamykałem kredytówkę dawnego Sygma Banku, aczkolwiek nie chcieli mi zredukować opłat, natomiast żonie poszli na rękę i anulowali miesięczne opłaty na 1 rok.
      Banksterska logika - to trudna logika. :)
      W TUMB dopiero zakładam KK, więc póki co nie miałem jeszcze okazji do zamknięcia. Ale jak tak dalej będą likwidować moneybacki, to niedługo będę miał okazję przećwiczyć procedurę zamknięcia.

      Usuń
  9. Ale czy przy posiadaniu aktywnej KK będzie można nadal wyciągać 2 x 25 złotych (z obu kont Premium)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wtedy już tylko na jednym ale bez ograniczenia że przez 6 miesięcy. Więc max 25 zł/mies.

      Usuń
  10. No to konto do zamknięcia. Jak to najłatwiej zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można wiadomością w bankowości internetowej

      Usuń
    2. Pierwsze słyszę mnie powiedziano że jedynie telefoniczne lub list polecony

      Usuń
    3. można też w tym ich wirtualnym oddziale.

      Usuń
  11. Nie taniej, łatwiej będzie wyrobić limit odnawialny na rachunku i zejść raz w miesiącu poniżej 0zł na nim np. przelewając wszystko+1 zł na inne swoje konto? Nigdy nie miałem limitu odnawialnego. Może jakieś informacje o tym były by wskazane w artykule?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy limicie nie musisz schodzić "na minus", a więc nie musisz płacić odsetek wtedy. Ale są jeszcze opłaty:

      1. Opłata za przyznanie limitu opłata roczna pobierana od kwoty limitu 1%, min. 30 zł

      2. Opłata za przedłużenie limitu na kolejny okres opłata roczna pobierana od kwoty limitu 2%, min. 50 zł

      Usuń
    2. We wpisie podałem przykład karty kredytowej jako najtańszego sposobu na produkt kredytowy - w jej przypadku można bowiem uniknąć opłat (choć wymaga to "nieco" gimnastyki).

      Jeśli ktoś chce się pogodzić z opłatami to faktycznie limit kredytowy w koncie będzie wiązał się z najniższymi kosztami - bez korzystania ze środków z limitu pojawi się tylko opłata roczna.

      Usuń
  12. i pomyśleć że kiedyś to był ten świetny alior sync. teraz nie będzie po nim już ani śladu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "To se ne vrati ..." ;)

      Usuń
    2. E tam, nie jest tak źle! Czekam na jakąś promocję. Na pewno coś wymyślą.

      Usuń
  13. Czy osoba małoletnia może mię wyrobić limit na kącie albo jakiś inny produkt kredytowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może mieć ani karty kredytowej ani limitu na kONcie a nie kącie. Kredyty są na osoby pełnoletnie. Całe szczęście.

      Usuń
    2. "Na kĄcie" - raczej wątpliwe.

      A czy osoba małoletnia zarabia. Kieszonkowych bank nie uznaje.

      Odpowiedź na powyższe pytanie wszystko powinna wyjaśnić.

      Usuń
    3. Kieszonkowe były od banku. Nie trzebaż obrażać za literówki.

      Usuń
    4. Ależ nikt nikogo nie obraził ani nie miał takiej intencji :) Acz literówka byłaby w przypadku przestawienia liter. Tu był błąd ortograficzny ;)

      Usuń
    5. Chylę czoła. Pochwalnie, że osoba w młodym wieku rozwija świadomość ekonomiczną i chce aktywnie włączyć się do bankobrania. Niestety T-Mobile nie oferuje kont dla młodzieży, więc tu jest już utrudnienie na wstępie. Ale warto poszukać w innych bankach (np. BZWBK, mBank, PKO), gdzie od czasu do czasu pojawiają się gratisy dla osób niepełnoletnich. Można też pójść inną drogą - naświetlić sprawę rodzicom lub innym dorosłym z rodziny i przekonać ich do skorzystania z bankobrania. W ramach gratyfikacji można uśmiechnąć się o część odzyskanych środków za (nawzijmy to) doradztwo.
      Samemu raczej nie radziłbym pchać się w "produkty kredytowe". Raz, że bank ich raczej nie udostępni, zaś jakiś cwany pożyczkodawca z lichwiarskiej firmy oferującej chwilówki, może wciągnąć osobę nieświadomą w jakiś przekręt. A później już nie będzie tak różowo. Zresztą na banki też trzeba uważać.
      PS: Odnośnie ortografii. Skoro zabierasz głos na forum, bądź łaskaw trzymać się ogólnie przyjętych reguł językowych. Wszak znajomość zasad poprawnego pisania to poziom szkoły podstawowej. ;)

      Usuń
    6. Niestety ja tu widzę i obrażanie i złośliwość i zamiar a forum nie jest o tym.

      Usuń
    7. W tym wątku zachęcam do powrotu do dyskusji na temat T-Mobile Usługi Bankowe :)

      Usuń

    8. To trochę śmieszne już dzisiaj druga osobo łącznie z konsultantkom wmawia mi że nie ma takiego konta w T-Mobile, przy zakładaniu małemu podobnie. Konto musi być podpięte pod rodzica.

      Usuń
  14. Jakie są opłaty za produkty ktedytowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysokie. Lichy moneyback po 25 zł miesięcznie nieprędko je spłaci.

      Usuń
    2. Jak umiesz korzystać z KK, to może ich w ogóle nie być. A jak jesteś obrotny, to i zarobić na takich produktach potrafisz: np. promocja z poleceniem, moneyback, programy lojalnościowe (np. Mastercard Priceless), zniżki (np. drugi bilet do kina gratis, dopłaty do wydatków za usługi komórkowe).

      Usuń
  15. to za pół roku się żegnamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze zrozumiałem, że koniec moneybacku, ale jeżeli uruchomię limit kredytowy np 500zł to będę go mieć dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ale moneyback będziesz mieć wtedy na 1 koncie

      Usuń
  17. no coz w maju tylko przejscie na konta freemium na 3 ktorymi obracam i rezygnacja z karty na 2 z nich , na trzecim zostanie karta z uwagi na dyszke w tak tak t-mobile

    OdpowiedzUsuń
  18. pytanie odnosnie kk w tmub
    czy do obrotu 15 k ,- nie do moneybacku- wliczaja sie płatnosci sprytnym billem , bo nie moge nic znalesc w regulaminie kk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprytny do obrotu na kk się liczy. Na osobistym ani do moneybacku już nie.

      Usuń
  19. Mr. Złotówa mam 2 konta premium. Młodsze konto zamykam na koniec kwietnia i w okresie wypowiedzenia cały maj unikam opłaty 18.90zł? Zostawiam to starsze i wydaje co miesiąc 500zł i mam zwrot 25zł po każdym miesiącu? Czy od 1 maja bez produktu kredytowego do konta nie ma otrzymam żadnego zwrotu nawet na tym pozostawionym pierwszym rachunku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po wyrobieniu obrotu na 500 zł w kwietniu bezpieczniejsze jest zamknięcie karty, a w maju zamienienie na freemium. Po tym jak wpłynie zwrot za kwiecień będzie można zamknąć konto bez opłat :)
      Jak już masz/ będziesz mieć zwroty przez 6 mies. to od maja nawet na tym starszym nie dostaniesz jeśli nie masz produktu kredyt.

      Usuń
    2. Czyli dla tych co mają obecnie 1 czy dwa konta po 1 maja skończył się zwrot definitywnie! chyba że podepną do konta produkt kredytowy.
      Zamknięcie kart na koniec kwietnia, zostawić 1 konto (bez karty)do opłat a drugie zamknąć i jesteśmy bez kart ale z kontem za 0zł.

      Usuń
    3. no jak ktos ma tak tak na karte to przechodzi na fremium i tyle go widzieli

      Usuń
  20. Chyba należę do nielicznych którym nic się nie zmieni. Mam jedno konto i kartę kredytową więc zwrot jak był tak będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, aktualnie zarabiasz połowę tego, co mógłbyś. Jałowe przebiegi, kolego. ;)

      Usuń
  21. No to żegnaj TMuB.....
    Odczuja odpływ klientów, odczują....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej rodzinie 3 osoby i 6 kont. Bye bye tmub!

      Usuń
    2. U mnie 2 osoby 4 konta do zamknięcia no i wpływy wynagrodzenia czas przekierować do innego banku. Podejrzewam że takich zamykających będzie dużo. Ale podobnie będzie w okolicach maja w BZ WBK sam zamykać z żoną będę 8 rachunków.
      Jest jakaś promocja obecnie za przeniesienie wynagrodzenia i zamkniecie rachunku ?

      Usuń
    3. Rzeczywiście sporo ludzi odpłynie. Za chwilę nastąpi exodus z BzWbk .

      Usuń
    4. No nie aż tak "za chwilę". BZWBK ma fajne warunki jeszcze przez 4 miesiące. Później faktycznie trzeba będzie szukać "lepszego miejsca pod słońcem".

      Usuń
    5. Spoko, ja czekam na jakąś nową promocję:)

      Usuń
  22. Do Mr Złotówa i czytelników.
    Słuchajcie wczoraj złożyłem z polecenia wniosek o Freemium + karta debetowa. Dzwoniłem na infolinię już procedują zakładanie konta karta to przyjdzie dopiero w marcu.Przez jaki okres czasu będę miał zwrot bo już się pogubiłem. Czy tylko za marzec i kwiecień czy przez kolejnych miesięcy, czyli marzec, kwiecień.... sierpień. Proszę o odpowiedź bo nie wiem czy nie cofnąć tego wniosku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz mieć zwrot przez 6 miesięcy.

      Usuń
    2. wg. mnie powinieneś mieć do 6 wypłat premii (w miesiącu kiedy jest 0zł to przechodzi szansa na następny miesiąc)

      Usuń
    3. "Od 1 maja 2017 r. Klient, który spełnił warunki do wypłaty Premii, będzie miał prawo do maksymalnie sześciu wypłat Premii (maksymalnie przez 6 kolejnym miesięcy kalendarzowych począwszy od miesiąca, w którym Premia została naliczona po raz pierwszy)"

      A więc przez 6 miesięcy od wypłaty p-wszej premii: jeśli za marzec dostaniesz zwroty w kwietniu to ostatni zwrot dostaniesz we wrześniu za sierpień. No i od maja już tylko na jednym koncie.

      Usuń
  23. jeżeli wyrobie kk i wykonam operacje na 500 pln , to musze jeszcze wydac 500 pln kartą debetową aby otrzymac zwrot i miec darmowe konto premium ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że wyrobisz 500 kredytówką. Debetówkę wówczas możesz schować do szuflady. Chyba, że potrzebujesz dostępu do gotówki / wypłaty z bankomatów. Uważaj tylko, by nie pomylić się, bo karty wyglądają dość podobnie (KK ma wypukłe napisy). No i najlepiej nadaj 2 różne PINy, bo czytałem o przypadkach pomyłek, kiedy to właśnie z kredytówki jakiś roztargniony wypłacał (zamiast debetówki), i PINy oczywiście miał takie same. :)

      Usuń
  24. "Od 1 maja 2017 r. Klient, który spełnił warunki do wypłaty Premii, będzie miał prawo do maksymalnie sześciu wypłat Premii"
    "Klient – osoba fizyczna, która posiada Rachunek,"

    Z czego wg. mnie wynika że wystarczy zamknąć rachunek PLN i ponownie go otworzyć by uzyskać prawo do kolejnych 6 premii i tak w kółko.
    W najgorszym wypadku można też rozważać zamknięcie konta w banku i otworzenie go ponownie co powinno skutkować tym samym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pamiętaj że w TMUB możesz mieć max. 2 konta i od zamknięcia pamiętają to przez 2 lata. W tym czasie nie założysz 3-go konta.

      Usuń
    2. A skąd masz taką wiedzę?

      Usuń
    3. Z regulaminu. Lepiej zmienić konto na freemium i zastrzec kartę niż zamykać konto. W TMUB już raz tak robili, że zmienili warunki co było nieopłacalne i lepiej było zamknąć kartę niż konto, bo po polepszeniu warunków łatwiej jest wrócić, bo tylko wznawiasz kartę.

      Usuń
  25. tak to wyglada zmiana na swiecie

    https://www.youtube.com/watch?v=fZIHVr33ZJM&t=12s

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda. Ale po niedawnej zapowiedzi obcięcia moneybacku na Koncie Rozsądnym w Aliorze to i ta zmiana była do przewidzenia. Szkoda że następuje już tak szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Bank Pocztowy pod wpisem którego narzekano że słaba oferta jednak poszedł pod prąd i dał 5% moneybacku. Owszem mocno selekcjonowane ale jednak można

      Usuń
  27. Nie czaję po co te żale i płacze. Wystarczy uruchomić limit w koncie, zapłacić te 30 zł i w ciągu roku wyjdzie 270 zł z moneybacku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można zamówić KK i dostać jeszcze 100 złotych z polecenia. No i płacić później (przez 58 dni) pieniędzmi banku. ;)

      Usuń
    2. chodzi o -nie-płacenie- tych 30 złotych,,, tu się liczy każdy grosz zią

      Usuń
    3. No i przede wszystkim mogło być 600 zł na rok a teraz będzie 270-300.

      Usuń
  28. A wytłumaczcie taka sprawę: Konto Fremium otwarte w listopadzie 2016, teraz zorientowałam się, że nie naliczali zwrotów bo był "brak zgody na przetwarzanie danych osobowych". Telefon na infolinie, wyrażenie zgód, przy okazji zmiana konta na Premium dla tych 25 zł... Wymieniany był dowód osobisty, zatem znów cyrki z przesyłaniem skanu nowego dowodu...I okazuje się, że konto dalej jest jako Fremium, Pani odpisała, ze trzeba ponownie dzwonić na infolinie...
    Do tej pory nie miałam żadnego zwrotu od nich i teraz pytanie:
    Czy warto znów dzwonić, ponownie wyrażać zgody (bo tamtej rozmowy nie uznali...)?
    Czy jak nie było zwrotów do tej pory to teraz jest szansa na otrzymywanie przez 6 miesięcy po 25 zł w przypadku zamiany na Premium?
    Czy lepiej dać już sobie spokój i zamknąć zupełnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo jak wyrazisz zgody to będziesz dostawać zwroty. Przez 6 miesięcy bo liczy się od p-wszego zwrotu a nie od otwarcia konta. Bez znaczenia czy freemium czy premium.

      Usuń
    2. Nie odpuszczamy. Zarabiamy do końca! Do ostatniego grosza!

      Usuń
  29. Czytając nie ogarniam już tego wszystkiego. Napiszcie proszę, jeżeli w roku zrobię KK 15 tyś w których między innymi będą transakcje SB, a w każdym miesiącu 4 transakcję kartą to nie będę ponosiła żadnych opłat za KK ? Karta będzie bezpłatna ?Z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Złotówa w kwietniu nam to wszystko ładnie opiszę i będziemy wiedzieć jak się uporać z kontami, jak otworzyć kk, by zwrot był, a nie było opłat :)
      Przypominam, że mając dwa konto w temubie po ich zamknięciu będziemy mieli problem, by w ciągu 2 lat otworzyć znów u nich konto.

      Usuń
  30. Jak dla mnie to regulamin jest źle napisany - prawo nie może działać wstecz. A więc z logiką 6msc zwrotów powinno być liczone od 01.05. Jak zwrot miałem od początku to 6msc minęło jakiś rok temu-mam to zwrócić? ;)


    OdpowiedzUsuń
  31. Mam takie pytanie. Czy jak się wyrobiło kartę kredytową w T-Mobile pod koniec 2016 roku to to darmowe wznowienie jest liczone na rok 2017 czy na 2018 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wznowienie jest liczone ZA KAŻDY KOLEJNY ROK od DATY PODPISANIA Umowy o KK. Ewentualnie od daty rozpoczęcia kolejnego okresu rozliczeniowego przed albo po tej dacie.
      Np. miałem Umowę podpisaną 28.10.20xx roku. Okres rozliczeniowy przypadał na 25/26 dzień miesiąca. Więc, wypowiedzieć kartę musiałem przed 25.10.201x, bo w kolejnym wyciągu pojawiłaby się opłata za wznowienie (o ile nie spełniłem warunków zwalniających).

      Usuń
    2. Dziękuję za odp. Czyli wznowienie będę mieć pod koniec tego roku i zgodnie z regulaminem będę je mieć za darmo. Tutaj cytat: "Zwolnienie z opłaty za wznowienie Karty kredytowej na drugi rok użytkowania, niezależnie od łącznej kwoty rozliczonych transakcji". No to nie wygląda tak źle na razie. Jedyny minus to będzie utrata zwrotu za jedno z kont.

      Usuń
    3. Sprawdź w Regulaminie, wg którego zakładałeś KK "pod koniec 2016 roku" czy takowe zwolnienie obowiązuje. Aktualna promocja (z tym darmowym wznowieniem) jest ograniczona okresem 01.01-31.03.2017 roku.

      Usuń
    4. Takie jest zapis:
      1. Promocja trwa od 7 października do 31 grudnia 2016 r.
      2. Warunkiem skorzystania z Promocji jest zawarcie umowy o Kartę kredytową w terminie określonym w ust. 1.
      3. W przypadku Klientów, którzy zawarli umowę o Kartę kredytową w okresie trwania Promocji przysługuje:
      - Zwolnienie z opłaty miesięcznej za kartę do 31.03.2017 roku, niezależnie od liczby transakcji bezgotówkowych dokonanych w miesiącu kalendarzowym,
      - Zwolnienie z opłaty za wznowienie Karty kredytowej na drugi rok użytkowania, niezależnie od łącznej kwoty rozliczonych transakcji.

      Usuń
    5. No jakie jeszcze masz niejasności? ;)

      Usuń
  32. Jak najlepiej zamknąć konto Freemium? 15tego marca bedzie zwrot za luty i wtedy moge w trybie natychmiastowym - bo zmiany w regulaminach. Natomiast jak z opłatą za marzec pozostawić 6 zł na koncie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Freemium jest totalnie darmowe. Więc po co jakieś kombinację z terminami? I do tego jakieś 6 złotych?
      Jak będziesz chciał zamknąć DARMOWE Freemium, to robisz to w dowolnej chwili. Po upłynięciu 30 dni kalendarzowych konto przestaje istnieć. Również bez żadnych opłat.

      Usuń
    2. Jest 6 zł za karte jak nie wydasz nią 200 zł. Jak wydasz 200 to masz 10 zwrotu, a jak 300 to 15 zwrotu.

      Usuń
    3. W takim razie trzeba zamknąć kartę, która generuje opłaty. ;)

      Usuń
    4. @Anonimowy 24 lutego 2017 10:48, ale jeszcze możesz zdobyć zwrot za marzec i za kwiecień, więc mym skromnym zdaniem nie ma co śpieszyć się z wypowiadaniem umowy, a wycisnąć ile się jeszcze da ;)

      Usuń
    5. Akurat wiem już że w marcu i kwietniu na pewno nie skorzystam z tego zwrotu, bo biore udział w kilku innych promocjach, w których trzeba wydać dość sporo i nieopłacalne jest dla mnie tutaj dla tych 10 czy 15 zł zwrotu trzymać ;)

      Usuń
    6. A to zmieniać postać rzeczy ;)

      Usuń
  33. Mam takie pytanie: mam konto w TMUB bez karty, a żona ma kartę bez konta. Czy jest jeszcze jakaś promocja, że żona poleci mi kartę, a ja jej konto i z tego tytułu będą nam przysługiwać jakieś premie? A jeśli tak to jaka premia jest za polecenie karty, a jaka za polecenie konta? A może są jakieś wykluczenia, że jak mam konto lub kartę to już nie mogę dostać premii za polecenie bo nie jestem nowym klientem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żona może Ci polecić kartę kredytową (zarobi na tym 100 lub 60 zł, a Ty 100 zł - zgodnie z zasadami promocji opisywanej tutaj).

      W drugą stronę (byś Ty polecił konto żonie) już tak różowo nie jest. Bo w regulaminie programu rekomendacyjnego mamy zapis, że osobą polecaną może być osoba, która:
      "(...) c. nigdy wcześniej nie podpisała z T-Mobile Usługi Bankowe umowy o Produkt, który jest jej rekomendowany (...)
      Jeśli rekomendowany jest inny produkt niż konto osobiste (rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w polskich złotych w wariancie Konto Freemium, Konto Premium, Konto z ofertą telekomunikacyjną), Odbiorca Rekomendacji może być klientem Banku korzystającym z Produktów i mieć aktywną umowę dot. Produktu z Bankiem (poza umową o rekomendowany Produkt)"

      Usuń
  34. jezeli w maju wyrobie kk to zawrot na rachunku premium bede miał rok czyli do maja 2018 czy do odwołania promocji .bo tu niebardzo moge połapac sie w interpretacji przedmówców .jedni mówia o roku promocji z kk a w regulaminie ze do odwołania

    OdpowiedzUsuń
  35. Wielki Ozyrys ukarał nas za reklamacje z promocji o 50 zł hihi

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam pytanie, bo nigdzie w bankowości internetowej T-mobile U.B. nie mogę dopatrzyć. Jaki jest limit dziennych pojedyńczych i miesięcznych przelewów internetowych poza bank.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz ustawić limity dla karty ale dla przelewów nie ma.

      Usuń
  37. Czy TMUB wysłał do kogoś PITa za rekomendacje? Wg regulaminu miał być PIT-8C do końca lutego, ale ja nic nie dostałem. Teraz nie wiem czy mam to jakoś rozliczać, czy co z tym robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. Pewnie dopiero dziś wyślą.

      Usuń
    2. dzis przyszedł .poczekaj jescze dzien dwa i dzwon do nich

      Usuń
    3. Dziś dostałem PIT listem poleconym.

      Usuń
    4. Dobrze, że napisałeś o poleconym bo miałem awizo. Skojarzyło mi się więc o co biega. To był PIT.

      Usuń
  38. A więc jak najlepiej się rozstać z bankiem mając 2 premium. W maju ostatnie zwroty za kwiecień i co zmiana nafremium i zastrzeżenie karty ale czy wtedy wpadną zwroty za kwiecień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karty zastrzec do końca kwietnia. Zmianę z Premium na Freemium zrobić po wypłacie moneybacku.

      Usuń
    2. Ale wypłata zwrotów jest po ok 15 maja i do tego czasu ma być konto premium po wypłacie zmienić na freemium i czy nie zostanie naliczona opłata za konto 18,90 zł za czas użytkowaniu w maju konta premium. Czy konto premium bez karty jest darmowe ? Czy wypłacą premię jak sie nie ma karty ?

      Usuń
  39. Podobno promocja będzie do końca roku.
    Dzwoniło do mnie TMUB i zachęcali do założenia karty kredytowej, aby dłużej cieszyć się promocją. Powiedzieli, że dzięki temu będę korzystał z promocji do końca roku. Może pracownicy banku już mają informacje, że się wtedy skończy, tylko na razie nie jest to podane w regulaminie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pani na infolinii powiedziała że promocja będzie do końca roku. (Mimo iż w regulaminie jest zapis że do odwołania)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na infolinii czasami mówią co im ślina na język przyniesie. Szczerze wątpię by konsultanci byli wtajemniczeni w takie rzeczy jak oni nie wiedzą nic o bieżących. Pamiętam promocję z 50 zł za przelew wynagrodzenia. Dzwoniłem by się zapisać to nic nie czaili o co mi chodzi.

      Usuń
  41. Witam Wszystkich serdecznie :)
    Czy ktoś orientuje się co się satło z zwrotem za płatności kartą ?
    Już od kilku miesięcy nie otrzymuję zwrtotu 15 zł za obrót ponad 350 zł miesięcznie...napisałem do nich i cisza...czy może promocja dotycząca zwrotu jest już zakończona ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17.02. wysłałam reklamację i czekam na odpowiedź

      Usuń
  42. Anonimowy10 marca 2017 09:00

    Ale wypłata zwrotów jest po ok 15 maja i do tego czasu ma być konto premium po wypłacie zmienić na freemium i czy nie zostanie naliczona opłata za konto 18,90 zł za czas użytkowaniu w maju konta premium. Czy konto premium bez karty jest darmowe ? Czy wypłacą premię jak sie nie ma karty ?
    Powielam pytanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w maju zmienisz konto z Premium na Freemium to zwrot będzie wg stanu na kwiecień czyli zdobytego przy Premium.
      Co do wypłaty przy braku karty to nie wiem jak praktyka ale regulamin chyba nie robi przeszkód.

      Usuń
  43. Czy Mr. Złotówa przewiduje jakiś wpis pt. Jak sobie poradzić z zamykaniem kont bezkosztowo, tak by nie utracić premii za kwiecień? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się pod pytanie jak tu skutecznie pozamykać konta nie stracić 2x25 zł i nie robić obrotu kartą i nie mieć kosztów

      Usuń
    2. 1) do końca kwietnia zamknąć kartę
      2) zaczekać do wypłaty moneyback-u
      3) zmienić konto na Freemium jak ktoś ma Premium
      4) złożyć wypowiedzenie

      Usuń
    3. Zastanawiam się czy jak w kwietniu zrezygnuję z karty to czy wypłacą premie w maju?

      Usuń
    4. @Anonimowy 21 kwietnia 2017 19:46, do zakreślonego scenariusza miałbym taką dygresję:
      W regulaminie znajduje się zapis "Do skorzystania z Promocji uprawnieni są Klienci, którzy spełnią łącznie następujące warunki:
      a. Posiadają Rachunek i Kartę (...)".

      Wydaje się więc, że do 30.04. spełnione zostaną wszystkie warunki i zostanie nabyte prawo do zwrotu, ale przy jego wypłacie (do 15.05.) już by karty nie było. Bank może więc wstrzymać wypłatę zwrotu - być może po reklamacji udałoby się wywalczyć zwrot (ale to wydłużyłoby posiadanie konta w TMUB), więc bardziej asekurancki scenariusz wygląda tak:
      1) w maju wykonać płatności kartą na sumę min. 200 zł
      2) zaczekać do wypłaty moneybacku
      3) zmienić konto na Freemium jak ktoś ma Premium
      4) następnie do końca maja zlikwidować kartę (nie będzie opłaty za kartę, bo wydane zostało 200 zł)
      5) złożyć wypowiedzenie umowy o konto (samo konto jest darmowe)

      Usuń
    5. @Mr. Złotówa, do końca maja zlikwidować kartę, ale zamknąć czy zastrzec kartę ? Poza tym, czy nie lepiej dla tych którzy mają 2 konta Premium, to drugie zmienić na Freemium, zamknąć kartę i konto staje się darmowe? A nóż TMUB zechce wrócić do moneybacku na drugim koncie ? :-)

      Usuń
    6. Zważywszy na fakt, że jak ktoś ma 2 konta w T-Mobile UB i po ich zamknięciu przez dwa lata nie będzie mógł założyć w ogóle nowego to może jednak warto sobie to jedno konto zostawić (Freemium, bo bez karty za 0 zł). Ale to już pozostawiam indywidualnej ocenie.

      Usuń
    7. A ja otrzymałem taką informację że po wyrobieniu limitów w kwietniu można zamienić konto freemium i zastrzec karty a w maju i tak otrzymamy zwrot za kwiecień.

      Usuń
    8. A nie bierzecie karty kredytowej z bonem Tesco? Bo i zysk dodatkowy i zwroty się zachowa.

      Usuń
    9. 15 tys. za darmowa kartę 7 tys za 35zł opłaty rocznej a to wszystko aby zebrać 300zł (25x12miesiecy) w wariancie bez zadłużenia KK. 1250zł aby zyskać 25zł taki jest koszt średni miesięczny. To jest nowa polityka aliora czy na tym zyska?

      Usuń
    10. Anonimowy22 kwietnia 2017 13:59
      w promocji z bonem do tesco karta w pierszym i drugim roku jest za darmo .równiez opłata po roku jest anulowana .czytaj regulamin ze zrozumieniem .ja równiez do karty otrzymałem kolejna promocje , za wydanie 500 pln w pierwszym miesiacy zwróca 100 pln

      Usuń
    11. Zamknięte i zastrzeżone karty tmobile widnieją w ich systemie jeszcze przez rok. Ty za to fizycznie nadal posiadasz plastikową kartę. Złotówa - nie widzę więc niezgodności z tymi zapisami regulaminu mówiącymi o posiadaniu karty...

      Usuń
    12. Posiadanie raczej oznacza aktywną kartę/umowę.

      Usuń
    13. Więc może zastrzec karty w kwietniu. W maju zamówić na nowo i po wypłacie premii znowu zastrzec - za niepełny miesiąc nie powinno być opłaty.

      Usuń
    14. hm a czy nie będzie opłaty za wydanie karty?

      Usuń
    15. Nie będzie bo 2 miesiące temu zgubiłem zastrzegłem i dostałem nową i zero opłat.

      Usuń
  44. Mr. Złotówa może nowy wpis na temat " Konta ze zwrotem za płatności kartą - ranking moneyback " ? Od ostatniego zamieszczonego wpisu- równy rok temu trochę zmieniło się w tym temacie, a po ostatnim cięciu moneybacku przez TMUB można zauważyć czytając komentarze ożywienie tematu. Poza tym coraz częściej zastanawiam się nad alternatywą dla 6 KGP...Ciekawe czy BzWbk wyjdzie z propozycją do klientów, czy można spodziewać większego exodusu w lipcu. Jak myślicie ?

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeśli mam kartę kredytową otwarta w promocji w zeszłym roku to teraz mogę otworzyć konto freemim z karta debetowa i będę mieć zwroty 25 zł? Która karta musze wydać 500 zl aby mieć moneyback?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będziesz mieć. Możesz płacić dowolną kartą.

      Usuń
  46. W T-Mobile do zwolnienia z opłat za kartę liczy się data płatności czy data księgowania? Mam płatności do zrobienia jutro, a zaksięgowali by już w maju i się zastanawiam czy już można płacić ich kartą na przyszły miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Data księgowania się liczy więc jak ci nie zaksięgują w kwietniu to wejdzie płatność na maj.

      Usuń
    2. Potwierdzam. Księgowanie.

      Usuń
  47. Zamknąłem dziś oba konta Premium, nie widzę potrzeby trzymania jednego konta Freemium, nawet bez karty. Wolę być za dwa lata nowym klientem. Trochę "zaspałem" bo źle zrozumiałem wiadomość, myślałem że 6 premii dla każdego konta, a to wspólnie, czyli mogłem miesiąc temu zamykać. Dziś wszedł nowy regulamin więc chciałem zamknąć w trybie natychmiastowym, ale babka w punkcie obsługi klienta stwierdziła że nie może tego zrobić, zmieniła konta na Freemium po czym je zamknęła i wypowiedziała umowy o karty, więc finansowo wyjdzie na zero, jedynie przedłuży się o miesiąc okres karencji. Spróbuję się dowiedzieć przez www czemu odmówiono mi przyspieszonej formy zamknięcia konta, jak odpiszą to dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest ostatni zwrot. Więc czas działać. Czas się żegnać.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wypłacili moneyback. Ostatni raz x 2

    OdpowiedzUsuń
  50. Czy konto można zamknąć przez bankowość internetową? Jeśli tak to w jaki sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można. Napisz wiadomość w poczcie wewn.

      Usuń
    2. Czy w przypadku wypowiedzenia umowy kont Premium ze skutkiem natychmiastowym zostaną pobrane opłaty za prowadzenie konta w maju (w przypadku niedokonania wymaganych do zwolnienia transakcji kartą)?

      Usuń
  51. Przesłali wczoraj jakiś nowy regulamin więc w związku z nim na moje można umowę wypowiedzieć w trybie natychmiastowym. Tak przynajmniej napisałem. Zobaczymy czy to przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypowiedzenie w trybie natychmiastowym złożone w bankowości internetowej poskutkowało. Przez tydzień się nie logowałem ale dziś widzę że konto jest już zamknięte :)

      Usuń
  52. Dzwoniłem by zmienić Premium na Freemium. Odpuście sobie dziś. Czeka się mega długo. A do tego całe oświadczenia FATCA ode mnie przyjmowali. Brak słów jak długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Mega długo. No ale załatwione co miało być załatwione. Zostaję z kartą kredytową i jednym kontem. Drugie już poszło do zamknięcia.

      Usuń
  53. W starym systemie było zastrzeżenie karty i zamknięcie. W nowym jest już tylko zastrzeżenie lub blokada. I pytanie co teraz jak zastrzegę? Przyślą nową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim znowu 'nowym systemie'? Kilka dni temu zamknąłem moje dwie karty płatnicze z poziomu mojego konta internetowego bez jakichkolwiek wizyt w 'oddziale' lub dzwonienia do BOK.

      Usuń
    2. Jak zastrzega się w tym nowym systemie to kolejnym etapem jest "zawnioskuj o nową kartą". Więc jeśli tylko zastrzeżesz to nowej nie przyślą.

      Usuń
    3. Gdy zastrzeżesz kartę, to nowa jest wysyłana z automatu!

      Usuń
  54. czy ktos zamykał konto przez internet ?
    niby jest taka opcja ale pod która kategorie to odniesc ?- reklamacja , zapytanie ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma znaczenia. Ja wysłałem jako zapytanie.

      Usuń
    2. 17 maja zamknąłem 2 premium przez internet i zastrzegłem 2 karty. 1 /06 naliczyli mi opłatę 18/9 za każde konto. Pytanie do Mr.Złotówy chyba nie zgodnie?

      Usuń
    3. Zastrzeżenie karty, to nie ZAMKNIĘCIE, więc nic tu nie jest niezgodne. W menu "Karty" powinieneś ujrzeć Status: Zamknięta.

      Usuń
    4. Jeśli w maju nie zostały spełnione warunki zwalniające z opłaty (płatności kartą na sumę min. 500 zł) to opłaty zostały pobrane słusznie. Sposobem na zminimalizowanie tych kosztów była uprzednia zmiana na konta Freemium.

      Usuń
    5. Zrobiłem jak opisane w komentarzu Mr. Złotówa 21 kwietnia 2017 22:47 wyżej. Przeszło bez opłat.

      Usuń
    6. Po zalogowaniu do własnego konta należało wybrać: "Karty" ---> "Zmień status karty" ---> "Wybierz status" ---> zamknięta lub zastrzeżona. Po wybraniu "zamknięta" w polu Status pojawi się "Zamknięta" zamiast dotychczasowego "Aktywna".

      Zastrzeżenie karty nie jest jej zamknięciem czyli rezygnacją!

      Usuń
    7. Tu chodzi o opłatę za prowadzenie konta 18,90zł, a karta została zastrzeżona w związku z zamykaniem konta!

      Usuń
    8. Jeśli się kartę zastrzeże zamiast zamknąć, to nie można nią wykonywać żadnych transakcji stąd opłata za kartę - to chyba dość oczywiste!

      Zamknięcie karty jest z efektem natychmiastowym, a konto zamykają 30 dni jednak tak czy owak jest ono bezpłatne.

      Usuń
  55. Zamknięcie = Zastrzeżenie karty. Można tego uniknąć naliczenia bo jak pytałem przed zamknięciem na infolinii to powiedzieli że jeśli na koniec miesiąca karta będzie zamknięta to opłat nie naliczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do informacji Mr.Złotówy i reszt czytających, napisałem reklamację i specjalista od reklamacji przyznał iż bank nie słusznie naliczył opłatę i odsetki nie wynikało to ze złej woli banku, pieniądze zostały zwrócone z dopiskiem przepraszamy. Zatem z jednym tu się zgodzić należy za Złotówą powtarzając warto pisać reklamacje.
      ps. Zadzwońcie na infolinię zastrzeżenie karty = zamknięcie (już z nie nie skorzystasz) Brawo dla T-Mobile UB!

      Usuń
    2. Zamknięcie i zastrzeżenie karty to kompletnie dwie różne sprawy!

      Usuń
    3. Za kartę zastrzeżoną bank dalej pobiera opłatę!

      Usuń
  56. Dostałem sms o tym że przyznanie limitu w koncie za 0 zł do końca czerwca i uproszczona procedura więc jest opcja na bezkosztowe przedłużenie moneybacku

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam konto Premium z kartą kredytową. Wydałam 500 zł w maju kartą kredytową 480 zł i Blikiem 60 zł. Nie dostałam monybacku i dodatkowo zapłaciłam za konto 18,90 zł.
    Czy słusznie nie dostałam nawet zwrotu za zakupy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesłusznie. masz wydane >500 zł więc zwrot się należy i opłaty nie powinno być. Pisz reklamację.

      Usuń
    2. W tym miesiącu zwrotu jeszcze nie wypłacili. Przynajmniej u mnie i jeszcze jednej osoby z rodziny brak.

      Usuń
    3. Blik jest wliczany tylko w promocji po otwarciu konta. Normalnie nie jest wliczany do moneyback.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...