Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Karta kredytowa w BGŻ BNP Paribas + prezent: powerbank, walizka lub bon Sodexo

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

22.02.2017

Karta kredytowa w BGŻ BNP Paribas + prezent: powerbank, walizka lub bon Sodexo

Kolejny bank premiuje skorzystanie z karty kredytowej.

walizka bon sodexo i powerbank za kartę kredytową w BGŻ BNP Paribas
Tym razem okazję do bankobrania stworzył BGŻ BNP Paribas, który do karty MasterCard Standard z logo mamBONUS dorzuca nagrodę rzeczową. W jednej promocji jest to walizka (względnie bon na zakupy), w drugiej zaś powerbank. To nie dużo w zamian za kartę kredytową. W dodatku w odróżnieniu od zdecydowanej większości promocji, z tych propozycji nie skorzystamy zdalnie, czyli bardziej wygodnie. Nie można tego zrobić też w oddziałach. Trzeba bowiem pofatygować się do punktu obsługi klienta znajdującego się w wybranych galeriach handlowych.

Na wstępie - dla tych którzy nie chcą lub nie mogą zawnioskować o kartę kredytową - przypomnę o innej promocji BGŻ BNP Paribas. Na koncie osobistym można uzyskać 3-procentowy moneyback i w ten sposób zyskać do 200 zł.

Aby skorzystać z akcji "Walizka lub kupon premiowy za pierwszą transakcję dla nowych Klientów" należy:
  • do 28.02.2017 r. zawrzeć umowę o kartę kredytową MasterCard Standard z logo mamBONUS w punkcie obsługi klienta BGŻ BNP Paribas 
  • najpóźniej do 31.03.2017 r. wykonać pierwszą płatność kartą na kwotę m.in. 20 zł w punkcie handlowo-usługowym
  • wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych

Za spełnienie tych prostych warunków otrzymasz wybraną nagrodę: bon Sodexo o wartości 50 zł lub walizkę "o wartości nie mniejszej niż 75,64 zł" (to cytat z regulaminu), choć Czytelnik Dawid, który doniósł o promocji (za co wielkie dzięki) informuje o otrzymaniu walizki wartej obecnie ponad 200 zł. Czy walizki mogą być różne w różnych punktach? Tego niestety regulamin nie precyzuje - mówi bowiem jedynie o wspomnianej wartości minimalnej. Nagroda zostanie wydana również w punkcie obsługi klienta (najpóźniej do 14.04.2017 r.).

Przed uczestnikami akcji bank stawia jeszcze kilka wymogów, które należy spełnić do końca promocji (czyli do 31.03.2017 r.) i brzmią one następująco:
"a. Umowa o Kartę nie ulegnie rozwiązaniu, Uczestnik nie złoży oświadczenia o odstąpieniu od niej ani nie okaże się ona nieważna; 
b. Karta nie zostanie zablokowana przez Bank w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Uczestnika zobowiązań z tytułu Umowy o Kartę;
c. Uczestnik nie wycofał zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych przez Bank lub nie zgłosił sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych
osobowych w celach marketingowych przez Bank; 
d. Uczestnik nie miał zawartej innej umowy „o limit kredytowy i o kartę kredytową
zbliżeniową MasterCard oraz serwis bankowości internetowej SygmaOnline”
z Bankiem przed zawarciem Umowy o Kartę (ale może mieć zawarte inne umowy) oraz
nie posiada innej karty kredytowej MasterCard Standard z logo mamBONUS (ale może
posiadać inne karty)"

W przypadkach takich jak odstąpienie od umowy czy jej rozwiązanie albo błędne zaksięgowanie transakcji, BGŻ BNP Paribas zastrzega sobie możliwość zażądania zwrotu nagrody.

Na skorzystanie z innej promocji BGŻ BNP Paribas z nagrodą w postaci powerbanku czasu jest już zdecydowanie mniej... można bowiem załapać się na nią tylko do 26.02.2017 r. (ot, bank jakoś za bardzo się nie starał by popularyzować promocję skoro dopiero teraz wpadła w oko bankobiorcom). Aby skorzystać z promocji "Weź kartę – odbierz nagrodę" (w postaci powerbanku) we wspomnianym okresie należy:
  • zawrzeć umowę o kartę (tu możliwe jest już złożenie wniosku także w standardowym oddziale; w przypadku punktów w galeriach handlowych jest kilka wykluczeń - promocja nie jest dostępna w sklepach OBI, Praktiker i Bricomarche) oraz nie rozwiązywać jej do dnia wydania nagrody 
  • wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych banku (i nie wycofywać jej) 
  • terminowo spłacać zobowiązania wobec banku
  • w ciągu dwóch miesięcy liczonych od daty zawarcia umowy, wykonać płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 500 zł (w przypadku klientów, którzy w oddziale banku zawnioskują o kartę Gold suma jest wyższa - wydać kartą należy min. 1 000 zł)
Nagrodą w tej promocji jest powerbank (w regulaminie bank niestety nie precyzuje jego wartości oraz nie podaje żadnych parametrów urządzenia). Więc może lepiej byłoby napisać: nagrodą w tej promocji jest kot... pardon, powerbank w worku ;) Nagroda ma być wysłana przez bank najpóźniej do 31.05.2017 r.

Czy promocje łączą się ze sobą?


Byłoby pięknie. Aczkolwiek w regulaminie pierwszej z promocji (czyli tej z walizką lub bonem Sodexo) znajduje się następujący zapis:
"Uczestnik nie ma prawa do udziału w innych sprzedażach premiowych, w których można otrzymać nagrodę za zawarcie Umowy o Kartę, organizowanych w Okresie Sprzedaży Premiowej przez Organizatora"
Jedynie sformułowanie "nagroda za zawarcie umowy o kartę" może być furtką do udziału także w drugiej promocji (z powerbankiem). Wszak w tej promocji nagroda bardziej należy się za wykonanie płatności, a nie samo zawarcie umowy.

Karta kredytowa z logo mamBONUS w BGŻ BNP Paribas


W standardowej ofercie karta kredytowa Mastercard z logo Mam Bonus przez pierwsze 6 miesięcy jest darmowa, a w kolejnych okresach rozliczeniowych pojawia się opłata w wysokości 4 zł miesięcznie. Jednak zawarcie umowy w promocji z powerbankiem "Weź kartę - odbierz nagrodę" umożliwia zwolnienie z opłaty przez okres 12 miesięcy. Przy skorzystaniu z karty kredytowej w BGŻ BNP Paribas warto zwrócić uwagę na dodatkowe ubezpieczenia, które na szczęście są opcjonalne i jeśli zostaną przez bank "podpięte" do karty to najlepiej niezwłocznie je wyłączyć.

A co oznacza "Mam Bonus"? Na początku też mnie to zaintrygowało, ale szybko przypomniałem sobie, że to kolejny program lojalnościowy, z którym już kiedyś się zapoznawałem i wygląda on dość mizernie. Za każdą wydaną złotówkę bank przypisuje 2 punkty. Ale by zdobyć np. bilet na film w kinie sieci Cinema City, Helios lub Multikino zebrać trzeba aż 6 500 punktów (co oznacza wydanie kartą aż 3 250 zł!), a voucher o wartości 50 zł na zakupy w Douglas, RTV Euro AGD czy Zalando wyceniany jest już na 15 000 punktów (więc by go zdobyć wydać kartą należy 7 500 zł). Skrótem do zdobycia większej puli punktów może być promocja powitalna... ale i tu ciągle sporo zostanie do zdobycia chociażby jednego biletu do kina. Na powitanie bank daje bowiem 5 000 punktów. Zgodnie z regulaminem otrzymać je można jeśli do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu zawarcia umowy dokonane zostaną co najmniej cztery płatności kartą po min. 50 zł każda.

Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z karty kredytowej, przeczytaj poradni: Karta kredytowa - 12 kluczowych zasad, które musisz znać.

Jeśli nie odpowiadają Ci nagrody serwowane przez BGŻ BNP Paribas albo do najbliższego punktu obsługi klientów banku w galeriach handlowych masz daleko, to możesz skorzystać z alternatywnych promocji oferowanych przede wszystkim przez Citibank. Tam za wyrobienie bezwarunkowo darmowej karty kredytowej zdobyć możesz jeden z poniższych produktów:

Bądź na bieżąco z tym co pojawia się na blogu. Zapisz się na bezpłatny newsletter - to zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach na blogu:
Adres e-mail

42 komentarze:

  1. W niektórych punktach dostaje się także kosz prezentowy albo zestaw z krakowskiego kredensu ;) W poznaniu taki otrzymałem od razu, plus oczywiście walizkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam jest jeszcze kosz słodyczy warty około 70zł. Co do PowerBanka w dokumentach które dostałem od banku pisze, że jest on marki LG z baterią litowo-jonową pojemności 5200 mAh i wyposażony w mini latarkę :)

      Usuń
    2. Przed chwilą byłem. Zawnioskowałem wszystko okej. Ale z tym koszem jak zapytałem to pani spojrzała na mnie jak na dziwaka.

      Usuń
    3. A taki jeden już dostał kartę, kosz ze słodyczami, walizkę, powerbank i darmową kartę dożywotnio. Jak na pracownika Marketingu BNP przystało. ;)

      Usuń
    4. Wawa. Melduję otrzymanie koszyka.

      Usuń
    5. Łódź również koszyk otrzymałem :)

      Usuń
    6. a konkretnie na jakim adresie w Warszawie?

      Usuń
  2. Honoru w tym banku nie mają. Co to za nagrody? Powerbank to pewnie jakaś chińszczyzna na wagę a walizka za 75 zł to może wystarczy na jedną podróż. I to w jedną stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałem walizkę z serii VIP Colection o rozmiarze 19 która na stronie producenta kosztuje ponad 200zł. Ale w niektórych punktach dają o rozmiarze 23 która jest jeszcze droższa. PowerBank tak się składa jest koreańskiej marki, a mianowicie LG.

      Usuń
  3. Porządną walizkę przecenioną o 60% kupiłem w outlecie Puccini. Taką, jaką chciałem, porządną, ultra-lekką (z polycarbon'u) za kwotę właśnie ok. 200 złotych. Zatem kwestia ceny - 400 złotych (sugerowana przez producenta) jest dość względną wartością. Taka moja dygresja nt. wartości walizek w punktach.

    Do tego - 4 złote miesięcznie opłaty za kartę (praktycznie bez zwolnień). 48 złotych rocznie. I już po prezencie. Z tego powodu zamknąłem kartę kredytową w Sygma Banku, którego właśnie połknął BGŻ BNP (Fortis/Dominet) Paribas Bank. Faktyczną korzyść, którą z tego niedawnego mariażu uzyskałem była właśnie rezygnacja z KK oraz darmowe(!!!) zaświadczenie o zamknięciu karty, którego użyłem w promocji "Nowe otwarcie" BZWBK, po spełnieniu warunków której można dostać 100/200/300 PLN. Do takiej rezygnacji ta karta była idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobisz zakupy za 500zł karta jest darmowa przez rok ;) w moim przypadku jeszcze będzie na siebie zarabiać ponieważ za każde cykliczne opłacanie rachunków w w sieci Play kartą MasterCard jest +5zł. A że abonament mam ja, żona, mama, tata, teściowa siostra i brat to wychodzi +40zł miesięcznie przez pół roku.

      Wiesz ja porządny telefon kupiłem za 400zł taki jaki chciałem z 16gb pamięci ultra lekki z metalową obudową a nie plastiku. Więc sugerowana cena producenta LG 549zł za telefon w promocji karty Citi Simplicity jest dość względną wartością.

      a tak na serio to cena teleonu jak i cena walizki to realna cena rynkowa pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Odnoszę wrażenie, że rozmawiam z pracownikiem punktu kredytowego dawnego Sygma Banku (o czym pisałem wyżej).
      Opłacasz abonamenty dla 7-miu osób? I zyskujesz nawet 40 złotych? Totalny szok i niedowierzanie. Raz, że 7 x 5 daje wynik inny, od w/w "zysku", to jeszcze dziw mnie bierze, by dla takiej kwoty chce się pilnować wszystkim 7-miu (czy 8-miu?) osobom terminów, a później ściągać od nich wszystkich kasę. Osobiście bawię się w bankobranie, ale w tym przypadku jest to już raczej - drobnicobranie. :)

      Za 400 złotych, porządny telefon można faktycznie kupić w wypasionym abonamencie 2-letnim. Chyba, że coś z drugiej ręki po paroletnim użytkownia. Na tego smartfona, co oferuje Citi w promocji z KK - to nawet moje nastoletnie dziecko kręci nosem.

      Zatem, jeśli "porządność" walizki ma być na takim samym poziomie, co telefon za 400 złotych, to najwyraźniej posiadamy mocno rozbieżne pojęcia.

      Życie nauczyło mnie kupować rzeczy trwałe i wydajne, a nie latać za byle promocjami, bo można urwać coś "fajnego", a później się okazuje, że jest to marnej jakości produkt, który porasta kurzem na półce, czekając na świąteczne porządki.

      Usuń
    3. Z Playem to na czysto jest 4 zł ze względu na opłatę Blue Media. No i można płacić dowolną kartą MC ;)

      Usuń
    4. No to przy zadeklarowanym zarobku (40 zł/mies.) ilość członków rodziny, za który trza pilnować abonamentów, rośnie do dziesięciu! Pozazdrościć wytrwałości. :)

      Usuń
    5. Sorry mój błąd 7x5 35zł racja :) Wiesz co to jest cykliczna płatność za rachunki kartą ? Ustawiasz stałe zlecenie płatności kartą w Play24 raz na każdym koncie i nie martwisz się o rachunki już nigdy więcej ponieważ sieć sama pobiera kwotę rachunku z karty. Ty jedynie musisz pilnować by spłacić kartę na czas, a rodzina zamiast wysyłać kasę na rachunek Play wysyła ją na moje konto proste jak budowa cepa 5 minut roboty i masz z głowy. I nie jest to opłata przez Blue Media jak kolega wyżej pisał więc jest 5zł na czysto z każdej faktury :) I nie jestem pracownikiem ani Sygmy ani BGŻ tylko zwykłym roboLem na produkcji w fabryce pozdro.

      Usuń
  4. No tak ale nie ma gwarancji że dadzą taką samą ViP Collection bo równie dobrze mogą mi dać jakąś walizeczke bo będzie według ich uznania za 500 zł czy tam nawet 75 zł. Czego nie ma na papierze to nie ma w co wierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to masz rację ale właśnie po toa się głowę na karku i trzeźwy umysł przedsiębiorcy. Idziesz do punktu, pytasz/patrzysz dowiadujesz się jakie mają walizki na stanie i rezerwujesz taką jaką ci odpowiada. Jeśli nie ma z VIP Colection to nie bierzesz proste. Ja zanim pojechałem zadzwoniłem do wszystkich 4 łódzkich punktów i zapytałem się jakie mają na stanie walizki. Tam gdzie nie mieli walizek można było je zamówić na następny dzień dodam że wszędzie były tylko z VIP Colection rozmiar 13 warta 170zł rozmiar 19 warta 215zł i rozmiar 23 warta 280zł. Ogólnie to jak się nie zna tematu to lepiej się nie wypowiadać niż pisać bzdury pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli kartę będzie można "zamknąć" po 31 marca?

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie pytanie. Czy ciężko jest z podpisaniem umowy na kartę kredytową jak się nie ma umowy o pracę oraz prowadzonej działalności. Tak pytam bo nie wiem czy jest sens specjalnie wybierać się do CH aby dowiedzieć się że nic z tego nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy oświadczenie o zarobkach które piszesz na miejscu i sprawdzają BIK.

      Usuń
  8. podejrzewam, że będą chcieli jakieś doki w sprawie dochodu. Przy działalności wystarczy pit za ostatni rok, wydruk z CEIDG + dowód osobisty - przynajmniej takie dostałem info na infolinii (nie potwierdzone, bo jeszcze nie byłem wnioskować o kartę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kartę kredytową w BGŻ to wystarczy tylko oświadczenie o zarobkach które piszesz na miejscu z danymi firmy w której pracujesz no i sprawdzają BIK.

      Usuń
    2. Aha, no to super. Właśnie podobnie było w t-mobile. Chcieli dane firmy i potem dzwonili do niej potwierdzając informacje jakie ode mnie uzyskali.

      Usuń
  9. Potwierdzam promocję :) dziś w Bydgoszczy w Tesco dostałam walizkę, niestety kosze do wyczerpania zapasów były ;/ ale za to uzbieram na powerbanka :) Jutro podobno mają dostawę nowych

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sprawdzić czy mają w Kaliszu. Jeżeli nie to będę w Poznaniu w niedzielę. Dzięki za info! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorzów galeria Askana. Promocja aktualna. Podpisuje się umowę o kartę, robi zakup za min 20zł i odbiera się walizkę. Walizki piękne, porządne różne wielkości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno są jeszcze walizki dostępne w Szczecinie w Ch Turzyn. Promocja jest naprawdę dobra :) Dzisiaj sam skorzystałem z promocji i założyłem kartę oraz skorzystałem z 10 rat 0% i rabatu 3% w Rtv. Mam nowy sprzęt w domu :) jest czym denerwować sąsiadów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Promocja przedłużona, do końca marca karta za darmo przez 12 miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  14. 15 marca pobrali mi 4 zł za darmową kartę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. potwierdzam, mi również 4 zeta zakosili dwa dni temu (miesięcz opłata za kartę główną)
    jeszcze nie dzwniłem żeby to wyjaśnić, może uda się to "odkręcić"

    OdpowiedzUsuń
  16. przed chwilką dzwoniłem... "błąd systemu" opłaty pobrane bezpodstawnie będą wszystkim zwracane w przeciągu kilku dni. żadnych wniosków/skarg nie trzeba składać. Odbędzie się to z automatu dla wszystkich uczestników promocji, u których opłata została pobrana

    OdpowiedzUsuń
  17. Mr.Złotówa, rozwiej moje wątpliwości, czy wypłata gotówki z bankomatu kartą "mam bonus" będzie obciążona jakimiś opłatami? Przy założeniu że spłacę całość zaległości w okresie bezodsetkowym.
    dzięki z góry, R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypłata gotówki z bankomatu za pomocą karty kredytowej jest niestety bardzo nieopłacalna. Ze względu na prowizję przy wypłacie - w BGŻ BNP Paribas jest to 4,9%
      min. 10,00 PLN, a i będzie to traktowane jako transakcja gotówkowa przez co nie zostanie uwzględniony okres bezodsetkowy.

      Usuń
    2. Łapie, dzięki za odpowiedź.
      R.

      Usuń
  18. A ja mam takie szybkie pytanie, czyli np platnosc karta na allegro nie bedzie sie liczyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma być w punktach handlowo-usługowych :-/

      Usuń
  19. Kiedy mozna zrezygniwac z karty aby nie oddawać promocyjnych gadżetów ?

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze na marginesie, przy naliczaniu punktów (po 13 kwietnia) dla każdego naliczenia mam drugie tyle dodane tytułem "punkty dodatkowe". w Regulaminach nic na ten temat nie znalazłem. Wie ktoś jakie są zasady dublowania tychże punktów? To promocja czasowa że dają 2x tyle? Czy jak to działa?

    OdpowiedzUsuń
  21. bądźcie czujni, u mnie, w czerwcu pojawiła się opłata za kartę (4 PLN) mimo że nie minęło 6 miesięcy od jej otwarcia (a przez pół roku miała być za darmoszkę).

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też pobrali 4 zł...

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...