Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Kolejne promocje MasterPass: rabaty do 100 zł na Muve.pl i 50 zł na Frisco.pl

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

4.01.2017

Kolejne promocje MasterPass: rabaty do 100 zł na Muve.pl i 50 zł na Frisco.pl

Przed świętami mieliśmy wysyp promocji umożliwiających tańsze zakupy.

Promocje muve.pl i frisco.pl - rabaty z MasterPass
Ale i teraz nie brakuje okazji, które pozwalają załapać się na rabaty dla płacących portfelem elektronicznym MasterPass. W sklepie muve.pl można uzyskać rabat do 100 zł na kolejne zakupy. Z kolei frisco.pl daje rabat w wysokości 50 zł już na bieżące zakupy, ale na sumę co najmniej 200 zł.

Muve.pl to sklep z grami, e- i audiobookami oraz sprzętem elektronicznym. Aby skorzystać z promocji "Odbierz 30% rabatu przy płatności przez Masterpass" zrób zakupy na muve.pl i zapłać portfelem elektronicznym MasterPass (z podpiętą kartą MasterCard lub Maestro).

Na promocję można załapać się do 20.02.2017 r., ale organizator zastrzega możliwość wcześniejszego zakończenia akcji w przypadku wyczerpania puli promocyjnych rabatów. Nigdzie jednak nie ma wzmianki o tym jak duża jest ta pula.

Przy zamówieniach o wartości do 330 zł otrzymasz kod rabatowy równy 30% sumy zamówienia (jeśli Twe zamówienie przekroczy kwotę 330 zł, Twój rabat będzie wynosił 100 zł). Rabat zostanie przyznany w ciągu 6 dni roboczych od dnia wysyłki zamówionego towaru i będzie można go wykorzystać podczas kolejnych zakupów (najpóźniej do 31.03.2017 r.).

Zgodnie z regulaminem udział w promocji można wziąć wielokrotnie, ale tylko raz podczas składania jednego zamówienia. Bon rabatowy nie będzie też przysługiwał za transakcję podczas której wykorzystywać będziesz zdobyty już wcześniej rabat.

Frisco.pl to internetowy supermarket. Udział w promocji "50 zł zniżki z Masterpass" wymaga podania adresu mailowego na stronie akcji. W wiadomości - którą organizator ma przesłać do 2 godzin - otrzymasz kod rabatowy o wartości 50 zł. Będzie można go wykorzystać w ciągu 2 dni przy zakupach na sumę co najmniej 200 zł.

Promocja dostępna jest w okresie od 2.01. do 28.02.2017 r., ale również może zakończyć się przed terminem, gdyż pula zniżek po 50 zł została ograniczona do 2 207 sztuk rabatów. Zgodnie z regulaminem, każdy klient może z promocji skorzystać do pięciu razy.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Jaśkowi.

Portfel elektroniczny MasterPass


O MasterPass na blogu pisałem już wielokrotnie. Przypomnę jednak dla tych, którzy dotąd nie mieli okazji z tej opcji skorzystać, że portfel elektroniczny MasterPass to bezpłatna usługa przygotowana przez MasterCard, dzięki której dane z jednej lub wielu kart płatniczych można przechowywać w jednym miejscu. Gdy dany sklep umożliwia płatność za pomocą MasterPass, wystarczy zalogować się do portfela, wybrać kartę, którą chcesz zapłacić i transakcję zatwierdzić PINem. Nie ma już wtedy konieczności podawania danych z karty za każdym razem, gdy wykonujesz płatności.

Instrukcję aktywowania i korzystania z portfela znajdziesz tutaj. W chwili obecnej portfel udostępniają: Bank Zachodni WBK, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbank oraz firma uPaid (korzystać mogą także klienci pozostałych banków).


Korzystając ze sposobności dzisiejszego wpisu, przypomnę, że już tylko do piątku można załapać się na promocję darmowej karty Citi Simplicity z telefonem LG K8 LTE (o wartości 549 zł) w prezencie.

Dla Czytelników bloga ciągle dostępna jest jeszcze ankieta, w której można wskazać kierunki dla bloga Bankobranie - sprawdź szczegóły (uzupełnienie ankiety nie zajmuje więcej niż 4-6 minut).

Bądź na bieżąco z nowymi wpisami na blogu. na Twitterze i polub na Facebooku:


Powyższy wpis nie jest artykułem sponsorowanym, a jedynie efektem własnych obserwacji rynku i ofert promocyjnych oferowanych przez banki oraz instytucje uczestniczące w procesie płatności bezgotówkowych.

17 komentarzy:

  1. We Frisco ceny są jakby się z choinki urwały. Kosmos. Wszystko co mnie by interesowało droższe o więcej niż 30% co oznacza, że żadnego zysku z rabatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co chcesz kupić. DUżo rzeczy jest droższe ale ja np. kupię Pampersy (3 zł drożej niż mam najtaniej upatrzone) i Ballanteinsa x 2 bo cena bardzo dobra. I z rabatem wyjdzie całkiem spora oszczędność. A do tego wygoda.

      Usuń
    2. To tak samo jak z cenami paliwa na BP, które daje punkty na Payback :)

      Usuń
    3. wiec można powiedziec że cały zysk z promocji albo zostanie prze...rany na pampersach albo przepity na whisky :)

      Usuń
    4. ps 2 i gorzała i fajki tylko na teren warszawki bo muszą sprawdzic wiek odbiorcy a kurier nie sprawdzi...

      Usuń
    5. Przeczytajcie regulamin. Papierosy i alkohol nie są wliczane do ceny.

      Usuń
    6. "Pod podany adres nie możemy dostarczyć produktów, wymagających potwierdzenia wieku odbiorcy lub przewożenia w specjalnych warunkach (m.in. alkoholu i wyrobów tytoniowych, artykułów w szklanych pojemnikach, mięsa, mrożonek), dlatego je ukryliśmy" słabo. Więc to tylko sklep dla Warszafki.

      Usuń
  2. Czy macie też może problem z płatnością masterpass za pomocą upaidwllet. Zrobiłem zakupy na muve.pl założyłem poprawnie konto i próbowałem zapłacić kartą z Eurobanku. Niestety w ostatniej fazie płatności otrzymałem wiadomość że bank nie zaakceptował płatności. Dodałem do konta kartę PKO BP i sytuacja się powtórzyła. Stworzyłem konto na drugi portfel elektroniczny mPaywallet i dodałem obie karty i znowu ta sama sytuacja. Dzwoniłem do banku na infolinie, miałem przyjemność rozmawiać z osobami które nawet nie wiedziały czym jest masterpass i niestety poza informacją że pewnie źle wprowadziłem dane niczego więcej się nie dowiedziałem. Miał ktoś taką sytuację ? lub wiecie jak rozwiązać ten problem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałem podobnie upaidwllet i mPaywallet .
      w tmobile powiedzieli: ponieważ ręcznie wprowadzałem kartę to będzie aktywna w II połowie 2017 roku cochać autoryzowałem ją i zablokowało mi 1,12 zł .
      O co tu chodzi?

      Usuń
    2. miałem podobnie upaidwllet 2 karty i mPaywallet 1 karta
      Bank T-mobilebank mówi :
      Mają informację od uPaid „Ponieważ karta została dodana ręcznie to operacje będzie można wykonywać po II półroczu 2017 r”
      niw wiem o co chodzi.

      Usuń
    3. Już rozwiązałem sam ten problem. Blokada 1,12 z tego co się dowiedziałem pobrana jest za próbę wykonania transakcji i będzie ona zwrócona w ciągu 14 dni. Po kolejnej nieudanej próbie dodałem do portfela upaidwallet kartę VISA z banku Milenium. Przelew poszedł bez najmniejszych problemów. Myślałem że promocja tyczy się tylko MasterCard i Maestro ale jak się okazuje VISA jest lepsza.

      Usuń
  3. Proszę o prześwietlenie oferty poleceń bo nie rozumiem pkt 3.3.2:
    https://www.online.citibank.pl/formularz/pozyczka/polec-nas/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile wcześniejsze edycje programu poleceń Citibanku były czymś mega okazjonalnym (i dlatego pewnie ostatnia odsłona trwała zaledwie tydzień) to tym razem wygląda to bardzo słabo.

      Osoba polecona musi wziąć pożyczkę lub w ramach wyrobionej karty kredytowej skorzystać z systemu ratalnego. Koszty pożyczki lub tego systemu ratalnego "zjadają" zyski.

      Prowizja za samo uruchomienie systemu - zgodnie z TOIP - jest "ustalana indywidualnie (nie więcej niż 20% od kwoty transakcji)". Konsultant na infolinii twierdzi, że standardowo taka prowizja wynosi 10%. Ale przy wymaganej w promocji kwocie 4000 zł już za samo uruchomienie systemu koszt wyniósłby więc 400 zł. Później do każdej raty spłacanego kapitału doliczana jest miesięczna opłata w wysokości 20 zł. Z premii (nawet liczonych łącznie) jakie dostałby i polecający, i polecony (po 300 zł) zostałoby więc niewiele :( Więc to promocja w której bank bardziej nastawił się na zysk dla siebie, a nie dla klienta.

      Usuń
    2. Moim zdaniem - trzeba sprawdzić jakie są koszty czy to pożyczki czy przelewu z karty na raty czy dodatkowego limitu i przekalkulować sobie ile zysku zostanie po odliczeniu kosztów.

      Usuń
    3. Koszty pożyczki: prowizja 10%, oprocentowanie 5,55% (do tego zmienne!), ale pal sześć oprocentowanie. Można spłacić wcześniej. Tylko, że prowizja na dzień dobry to zdzierstwo niemiłosierne i zamiata opłacalność zabawy.

      Usuń
    4. Dzwoniłem na infolinię. Pan wyliczył mi koszty rat takiej pożyczki i rat w tym systemie ratalnym. Też mi mówił o prowizji standardowej 10% przy karcie, więc 400 zł koszt + rata, a w pożyczce prowizja też 10%. Na co orzekłem, że poleconemu w promocji w ogóle się biznes nie opłaci i będzie musiał dopłacić. Konsultant milczał. Szkoda, bo cały czas trzymam kartę licząc że będę mógł ją polecić żonie na zasadach jak kiedyś gdy dawali kasę polecającemu i telefon poleconemu.

      Usuń
    5. Lepiej zrezygnować z karty i czekać na upływ karencji niż w taki sposób czekać z nadzieją na okazję która może się nie powtórzyć.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...