Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Pakiet 10 biletów do kina za darmo za Konto dla Młodych w PKO BP

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

23.01.2017

Pakiet 10 biletów do kina za darmo za Konto dla Młodych w PKO BP

Ruszyła kolejna promocja PKO BP, w której do zdobycia czeka spory pakiet wejściówek do kin sieci Cinema City lub Helios.

10 biletów do kina od PKO BP za Konto dla Młodych
Promocja ta pojawia się już po raz drugi i ponownie w bardzo prosty sposób zdobyć można 10 darmowych biletów. To propozycja wyłącznie dla osób w wieku 18-26 lat, bo do nich skierowana jest oferta Konta dla Młodych. Z udziałem w promocji nie ma co zwlekać, bo pula nagród choć duża to jest jednak ograniczona. A przy skali działania PKO BP oznacza to zapewne jej przedterminowe wyczerpanie.

Aby wziąć udział w promocji "Konto za 0 - edycja Miłość mamy za zero" i zdobyć 10 darmowych biletów:
  • najpóźniej do 3.03.2017 r.:
    • wykonaj co najmniej jedną płatność kartą na dowolną kwotę 
I to już wszystko. Za spełnienie tych prostych warunków otrzymasz nagrodę w postaci 10 kodów wymienialnych na bilety na seanse filmowe 2D w sieci kin Cinema City lub Helios (wartość nagrody to 194,40 zł brutto).

W graficznym uproszczeniu przebieg i terminarz promocji wygląda tak:
Terminarz promocji Konto za 0 - Miłość mamy za zero - 10 biletów do kina za Konto dla Młodych w PKO BP

Ważne wskazówki


➤ Wniosek w promocji można złożyć do 19.02.2017 r., aczkolwiek warto mieć na uwadze, że pula nagród została ograniczona. Do zdobycia jest 2 800 pakietów po 10 biletów (1 700 pakietów do sieci Cinema City i 1 100 pakietów do kin Helios), które zostaną rozdane według zasady "kto pierwszy, ten lepszy". [Aktualizacja w dn. 9.02.2017 r.: Bank zwiększył pulę pakietów biletów dostępnych w promocji o 1 500 sztuk: przybyło 900 pakietów do Cinema City i 600 do Helios]

➤ Rejestrując się w promocji wskazać możesz odpowiadającą Ci sieć kinową. To do niej otrzymasz kody wymienialne na wejściówki.

➤ Kody będą wydawane w dwóch turach: do 17.02. i do 14.03.2017 r. według kolejności spełnienia wszystkich warunków uprawniających do otrzymania nagrody.

➤ Kody będzie można wykorzystać w ciągu 6 miesięcy, licząc od dnia ich wydania przez bank.

Dla kogo promocja?


Zgodnie z regulaminem promocji, Uczestnikiem może być:
"osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, posiadająca adres zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, która w dniu 31 grudnia 2016 r. nie posiadała żadnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku, w tym rachunku Inteligo, na dzień wydania Nagrody będzie Posiadaczem Konta i Karty oraz wyrazi zgodę przynajmniej na otrzymywanie od Banku informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących i nie odwoła tej zgody do dnia wydania Nagrody (...)"
W uproszczeniu: jeśli nigdy nie było Ci dane posiadać konta w PKO BP albo gdy je posiadałeś/-aś, ale udało Ci się je zamknąć do 30.12.2016 r. to teraz śmiało możesz brać udział w promocji i zdobyć pakiet 10 biletów do kina.

Konto dla Młodych - prześwietlenie oferty


Konto objęte promocją skierowane jest do osób w wieku 18-26 lat. Jego główne cechy to:
  • 0 zł za otwarcie konta
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez warunków do spełnienia)
  • 0 zł za przelewy złotówkowe Elixir zlecane w bankowości internetowej i mobilnej (bezpłatne są również SMSy z hasłami służącymi do autoryzacji transakcji)
  • 0 zł za wydanie karty 
  • 0/5 zł - opłata miesięczna za posiadanie karty nie jest pobierana w przypadku wykonania w ciągu miesiąca co najmniej pięciu płatności na dowolne kwoty
  • 0 zł za wypłatę gotówki ze bankomatów należących do dowolnych banków lub instytucji w Polsce i na świecie

Po złożeniu wniosku o konto skontaktuje się z Tobą konsultant banku celem potwierdzenia wniosku i umówienia wizyty kuriera. Ten dociera w ciągu kilku dni z umową oraz kartą do konta. Na potrzeby przyjazdu kuriera można wskazać inny adres niż adres zamieszkania czy korespondencyjny - dzięki temu możesz umowę podpisać np. w miejscu pracy lub na uczelni.


Bądź na bieżąco z tym co pojawia się na blogu.  na Twitterze i polub na Facebooku:

68 komentarzy:

  1. Czy będzie wiadomo kiedy pula się wyczerpie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzedniej edycji na stronie rejestracji znajdował się licznik wskazujący wykorzystanie pakietów. Miejmy nadzieję, że i w tej będzie podobnie.

      Usuń
    2. Kiedy pojawi się ten licznik?

      Usuń
    3. Z tego co kojarzę to w poprzedniej edycji pojawił się chyba dopiero po kilku dniach.

      Usuń
  2. czyli mam rozumieć że jak brałem udział we wcześniejszej akcji ale zamklem konto do końca roku to znowu mogę wziąć udział w tej akcji

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie podoba się zapis z regulaminu "Przyrzekającym nagrody jest Bank". Niczym przyrzeczenia ślubne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziecko miało w PKO właśnie konto dla młodych. Ale sam poszukał i znalazł lepsze miejsce - BZWBK, konto <20. Totalnie wszystko za darmo (włącznie z wypłatami gotówki w kasynach!) i nie trzeba się martwić o limity ilościowe na karcie. Co do biletów zaś, owszem, przyjemny dodatek, ale filmy są tylko 2D. A dla młodzieży teraz 2D to żadna atrakcja. W wieku lat nastu nie chodzi się raczej na dzieła ambitne, lecz na widowiska i tu organizatorzy promocji niestety nie popisali się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie...naprawde pouczające...

      Usuń
  5. Przy rejestracji na stronie promocji pokazuje mi się taki komunikat: "Podany PESEL został już zarejestrowany w Promocji". Wcześniej brałem udział w tejże promocji, wniosek o otwarcie konta po raz drugi został przed chwilą złożony. Jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sama sytuacja. Znów regulamin mija się z rzeczywistością jak w T-Mobile Usługi Bankowe :( I nie wiem co robić.

      Usuń
    2. Dzwoniłam na infolinię. Pani powiedziała, że dopiero jak zawrę umowę to wtedy będzie możliwa rejestracja.

      Usuń
    3. Wolę mieć to na piśmie więc wysłałem zapytanie do banku. Zobaczymy co odpowiedzą.

      Usuń
    4. Dostałem odpowiedź:

      "Szanowny Panie,

      W odpowiedzi na Pana wiadomość o treści: " Brałem udział w zeszłorocznej edycji promocji Konta dla Młodych z 10 biletami do kina. Konto zamknąłem w listopadzie 2016 r. Zgodnie z regulaminem "Konto za 0 - edycja Miłość mamy za zero" mogę wziąć udział w promocji. Jednak przy rejestracji na stronie https://www.pkobp.pl/lpk/promocja-kino-za-0-zarejestruj-sie/ pojawia się komunikat "Podany PESEL został już zarejestrowany w Promocji". Czy to jakiś błąd?

      Uprzejmie informuje, iż promocja skierowana jest do klientów, którzy w dniu 31 grudnia 2016 r. nie posiadali żadnego rachunku oszczędnościowo- rozliczeniowego w Banku, w tym rachunku Inteligo. Promocja dotyczy TYLKO i WYŁĄCZNIE PKO KONTA DLA MŁODYCH.

      W opisanej sytuacji sugeruję, kontakt z serwisem telefoniczny, pod podanymi poniżej numerami telefonów, lub bezpośredni kontakt z oddziałem PKO Banku Polskiego. Wykaz oddziałów znajdzie Pan pod adresem: pkobp.pl/poi"

      Czyli raczej problem techniczny, a nie formalny :)

      Usuń
    5. Już działa prawidłowo :) Można się rejestrować!

      Usuń
  6. jak ma się konto w Inteligo to można skorzystać z tej promocji , czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, bo nie mogą wziąć udziału posiadacze konta w PKO i niestety dodano "w tym rachunku Inteligo"

      Usuń
  7. Witam,
    dnia 23.12 byłem w oddziale banku w celu zamknięcia konta. Czy ta data jest uznawana jako data zamknięcia, czy dopiero data po miesięcznym wypowiedzeniu? Czy mogę wziąć udział kolejnej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się faktyczne zamknięcie konta czyli po okresie wypowiedzenia, który zazwyczaj wynosi 30 dni (choć zdarza się zamknięcie konta "od ręki" praktykowane np. w ING lub często w BZ WBK).

      Usuń
  8. czy w promocji można się rejestrować dopiero po podpisaniu umowy czy może być zaraz po wysłaniu wniosku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej to obojętne. Bo regulamin nie wskazuje że rejestrację trzeba zrealizować dopiero po otwarciu konta.

      Usuń
    2. ja gdy sie zarejestrowałem to mam informację iż już zostałem zarejestrowany w promocji. "Podany PESEL został już zarejestrowany w Promocji
      "

      Usuń
  9. Ile miesięcy trzeba mieć otwarte konto? Czy mogę zamknąć je zaraz po dostaniu biletów 17 lutego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego zobowiązania do posiadania konta dłużej niż do wydania nagrody. Więc po otrzymaniu kodów możesz z kontem zrobić co chcesz - także zamknąć.

      Usuń
    2. A można je otworzyć w oddziale czy trzeba online? Dopiero zaczynam tą 'zabawę' i nie za wiele wiem. A wiesz jaki jest okres wypowiedzenia?

      Usuń
    3. Z regulaminu: "złożyć elektronicznie wniosek o otwarcie Konta wraz z Kartą za pośrednictwem strony internetowej"

      Usuń
    4. pełny punkt regulaminu brzmi: "w terminie od 23 stycznia 2017 r. do 19 lutego 2017r. podpisać umowę o otwarcie i prowadzenie Konta wraz z Kartą, lub złożyć elektronicznie wniosek o otwarcie Konta
      wraz z Kartą za pośrednictwem strony internetowej www.pkobp.pl,
      czyli można w oddziale.

      Usuń
    5. Rozumiem to tak, że wniosek mógł być złożony przed 23 stycznia, ale jak umowę zawarto od 23 stycznia to ktoś się łapie - a taki wariant jest możliwy gdy czekało się na kuriera. Ale też może być tak, że wniosek zostanie złożony do 19 lutego ale nawet gdy umowa zostanie podpisana po tym terminie to też się łapie. Nic o oddziałach nie ma mowy.

      Usuń
  10. Po jakim czasie mogę potem zamknąć konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka komentarzy wyżej już pytanie padło. Dostaniesz kody = możesz zamknąć konto.

      Usuń
  11. Kurier przyniesie umowę, a ja mam ją podpisać i on ją zabierze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurier ma 2 egzemplarze. Jeden zostawia a drugi odsyła do banku.

      Usuń
  12. Jest już licznik na stronie rejestracji:
    Na dzień 25.01.2017 r. w puli pozostaje:

    w sieci kin Cinema City 1444 pakiety
    w sieci kin Helios 927 pakietów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze sporo, ale leci szybko:
      Na dzień 26.01.2017 r. w puli pozostaje:

      w sieci kin Cinema City 1248 pakietów
      w sieci kin Helios 807 pakietów

      Usuń
  13. Każdego dnia ubywa ~200 pakietów. Wątpię, aby poczta dostarczyła szybko kartę... słaba promocja... Rejestrować się można dopiero po wykonaniu transakcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam by tu kolejność miała znaczenie. Ja zawnioskowałem o konto i już się zarejestrowałem choć dopiero czekam na kuriera.

      Usuń
  14. już wypełniłem wniosek, nie mogę się doczekać biletów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli rejestracja wystarcza do 'zaklepania' pakietu? Bo nie rozumiem czemu te pakiety tak szybko znikają. Bardzo szybko założyłam konto i czekam na umowę i zanim to wszystko się wypełni to będzie po pakietach.. jak inni to robią?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak moge wykorzystać te bilety? Czy są to kody na bilety tylko dla mnie? czy mogę również dać komuś taki kod, żeby wszedł ze mną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kody może wykorzystać dowolna osoba.

      Usuń
  17. czy jezeli do promocji zarejestrowalam sie przed zlozeniem wniosku (kilka minut wczesniej) to i tak jestem nia objeta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze tak, najlepiej spytan na fb pko bp

      Usuń
    2. fajna promocja, ja juz zlozylem wniosek :)

      Usuń
    3. Nie trzeba pytać na fb - choć oczywiście można.
      Kolejność jest dowolna - można się zarejestrować, a później złożyć wniosek :).

      Usuń
  18. 3 razy próbowali się do mnie dodzwonić i nigdy nie mogłem odebrać. Co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować oddzwonić i opisać sytuację, prosząc jednocześnie o kontynuację złożonego wniosku. Innym rozwiązaniem jest skorzystanie z formularza kontaktowego na stronie banku - napisz o niemożności odebrania telefonu oraz o złożonym już wniosku (podaj np. PESEL by pracownik banku mógł go odnaleźć) i wskaż dogodne godziny na kontakt, by podjęto kolejną próbę połączenia właśnie o tej, a nie innej porze.

      Usuń
  19. Jeżeli zarejestrowałam się i czekam na kuriera, to jestem objęta promocją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ale jeszcze musisz płatność zrobić.

      Usuń
  20. Wygląda na to, że zwiększyli ilość pakietów, ponieważ stan na 7.02 wynosił ok. 184 dla Cinema city i trochę mniej dla Helios, a dziś to już 843- Cinema City oraz 600- Helios :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pula została zwiększona o 1 500 pakietów :) Doniosłem już o tym na Facebooku i dopisałem w prześwietleniu promocji. Ciągle więc można załapać się na bilety :)

      Usuń
    2. I to jest bardzo dobra wieść!!! Szkoda, że inne banki tak pul nie powiększają.

      Usuń
  21. Ktoś już odebrał bilety? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro do 17.02. to nie spodziewaj się szybciej. Szanse rozpisuję następująco:
      95% - 17.02.
      4% - 16.02.
      1% - pozostałe terminy

      Usuń
  22. Jeśli wysłałam wniosek, ale mijałam się z kurierem i nie udało mi sie podpisać umowy, to moge zrobic to w placówce i skorzystać z oferty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale już bez 100 zł w MAM PKO

      Usuń
  23. Dzisiaj pojawiły się kody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mógłbyś powiedzieć gdzie się pojawiły? nic nie dostałam :<

      Usuń
    2. po zalogowaniu w iPKO w wiadomościach

      Usuń
  24. To ja się pochwalę, że dziś już pierwsze dwa kody wykorzystane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś również wykorzystałam 2, a kolejne 4 sprzedane.

      Usuń
  25. Ja nie otrzymałam biletów mimo tego że pierwsza płatność karta wykonałam 9 lutego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aby załapać się na I turę, należało spełnić warunki do 3 lutego :)

      Usuń
  26. Ja nie otrzymałam biletów mimo tego ze pierwszą płatność kartą wykonałam 9 lutego

    OdpowiedzUsuń
  27. Bileciki są :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe ilu ludzi idzie te 10 razy do kina czy 5 jak z kimś, a ilu spienięża vouchery bo na Allegro widzę że ofert nie brakuje i nawet wykupy są przez niezarejestrowanego w walce z konkurencją.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...