Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Rabat do 100 zł dla płacących portfelem MasterPass w bdsklep.pl

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

13.11.2016

Rabat do 100 zł dla płacących portfelem MasterPass w bdsklep.pl

Możemy zaoszczędzić do 100 zł przy okazji kolejnej akcji popularyzującej elektroniczny portfel.

rabat do 100 zł na bdsklep z portfelem masterpass
Tym razem rabat można uzyskać w internetowym pasażu bdsklep.pl. Aby się na niego załapać trzeba zrobić zakupy za minimum 100 zł i zapłacić za pomocą portfela MasterPass.pl. Za to czeka bon rabatowy na kolejne zakupy. Ile rabat wyniesie? Zależy od sumy wydatków.

Zasady promocji "Odbierz bon na kolejne zakupy w bdsklep.pl przy płatności przez Masterpass" są proste. Wystarczy zrobić dowolne zakupy w sklepie bdsklep.pl, bdkarma.pl, bddziecko.pl, bdkultura.pl, bduroda.pl, lub bdwino.pl na sumę co najmniej 100 zł (liczy się wartość zamówionych towarów; bez kosztów transportu) i zapłacić portfelem MasterPass:
  • jeśli wydasz od 100 do 150 zł otrzymasz 30 zł na kolejne zakupy
  • jeśli wydasz od 150,01 do 250 zł otrzymasz 50 zł na kolejne zakupy
  • jeśli wydasz co najmniej 250,01 zł otrzymasz 100 zł na kolejne zakupy

Promocją objęte mają być zakupy do 29.12.2016 r. lub do wcześniejszego wyczerpania bonów rabatowych (niestety brak informacji ile ich jest dostępnych). Zgodnie z regulaminem bon ma być przekazany mailem w ciągu 6 dni roboczych od dnia wysyłki zamówienia. Jego realizacja ma być możliwa do 31.01.2017 r. Każdy otrzymany rabat można wykorzystać jednorazowo, ale można ich zdobyć więcej (oczywiście przy spełnieniu warunków promocji, a więc wydając określoną kwotę i płacąc z MasterPass; bonu rabatowego nie otrzymasz jednak przy okazji zakupów, podczas których wykorzystujesz zdobyty już wcześniej bon).

Przejdź do sklepu bdsklep.pl i skorzystaj z promocji MasterPass

Czym jest i jak skorzystać z portfela elektronicznego MasterPass pisałem w artykule "Do 100 zł taniej z MasterPass w internetowym sklepie RTV Euro AGD i OleOle.pl" (promocje te są dostępne do 15.11.2016 r.). Założenie portfela MasterPass umożliwia firma uPaid oraz banki: BGŻ BNP Paribas, BZ WBK oraz Raiffeisen Polbank.

Bądź na bieżąco z tym co na blogu.  na Twitterze i polub na Facebooku:

16 komentarzy:

  1. Rok temu skorzystałem, kupiłem tam tabletki finish do zmywarki i do tej pory się z tym faktem męczę. Tabletki po rozpuszczeniu są gruboziarnistym i zapewne toksycznym brudem, który pozostaje na naczyniach. Inne tabletki - brak takowego problemu. Jakaś specjalna seria niemieckiej chemii dla polaczków żeby ich wytruć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda tylko, że w tym bdsklep jest tak drogo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym roku kupiłem wagon papierosów. Wszędzie kosztują tyle samo.

      Usuń
    2. Ja rok temu zrobiłem zapas trunków na sylwestra, choć nie obyło się bez wypadku bo kurier cześć pobił fakt dosłali zbite ponownie i zdążyli przed świętami i sylwestrem :)

      Usuń
    3. fajek nie mogę znaleść są jakoś zaszyfrowane .wpisuję markę nazwę i nic .

      Usuń
    4. Chyba wycofali bo znaleźć nie mogłem a jak w Google wpisałem "bdsklep papierosy" to tylko znalazło mi 2 oferty z cygartkami.

      Usuń
    5. W zeszłym roku kioskarze fajki kupowali i sprzedawali u siebie (zasłyszane od przedstawiciela firmy tytoniowej) ;)

      Usuń
    6. W tym roku weszła dyrektywa tytoniowa i jes zakaz sprzedaży papierosów przez internet.

      Usuń
  3. Szukaj w promocjach i w bestsellerach. Tam można znaleźć rzeczy w normalnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sama oferta jest na oleole.pl i na euro.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W artykule masz link do tych ofert.

      Usuń
  5. Jakoś mi nie chciała przejść płatność Masterpassem. A żeby ie było to płaciłem w ten sposób już wiele razy. M.in. w niedawnej promocji BZ WBK ale to w innych sklepach było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też odrzucone :(

      Usuń
    2. Hmmm a swoją drogą dostałeś już albo ktoś inny zwrot za promocję Masterpassa w BZ WBK?

      Usuń
  6. ja nie dostalem jeszcze z WBK ale z tego co pamietam tam byl termin grudniowy wyplaty

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...