Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Rabat 25 zł na kolejne zakupy na empik.com dla płacących portfelem MasterPass

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

12.10.2016

Rabat 25 zł na kolejne zakupy na empik.com dla płacących portfelem MasterPass

Ruszyła kolejna promocja, w której można zaoszczędzić podczas zakupów online.

empik.com masterpass rabat 25 zł
To nowa akcja mająca promować płatności elektronicznym portfelem MasterPass. Tym razem do zdobycia jest rabat 25 zł do wykorzystania w internetowym sklepie Empiku. Podobnie jak w promocji z rabatem do 100 zł na Euro.com lub OleOle.pl, tak i tu zasady są bardzo proste.

Aby otrzymać rabat trzeba na empik.com (posiadając przy tym zarejestrowane tam konto) zrobić zakupy na sumę co najmniej 40 zł, a płatność wykonać za pośrednictwem portfela MasterPass. Za to w ciągu trzech dni roboczych otrzymasz eKartę prezentową o wartości 25 zł. Środki te będzie można wykorzystać podczas kolejnych zakupów.

Promocja trwa od 8.10. do 30.11.2016 r. Zgodnie z regulaminem może zakończyć się jednak wcześniej - w przypadku wyczerpania puli 8 640 eKart. O ewentualnym przedterminowym zakończeniu promocji Empik ma poinformować na swej stronie internetowej.

O tym jak założyć portfel elektroniczny MasterPass, ale przy okazji też i o rabacie do 100 zł w internetowym sklepie RTV Euro AGD i na OleOle.pl przeczytasz tutaj.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Adamowi. Jeśli i Ty znasz jakąś promocję bankową, a nie została ona jeszcze prześwietlona na blogu Bankobranie, napisz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt (wystarczy krótka notka lub link do strony promocji).

Nie chcesz przegapić żadnej najlepszej promocji? Zobacz jak wygląda newsletter od Bankobrania. Podobne wiadomości wysyłam średnio co 5-7 nowych wpisów na blogu. Jeśli chcesz być na bieżąco i otrzymywać ode mnie maile, koniecznie subskrybuj (bez opłat za zapis, korzystanie, jak i ewentualną, bezproblemową rezygnację):
Adres e-mail

18 komentarzy:

  1. Czy te 25 zł będzie trzeba wydać podczas jednych zakupów?? I w jakim czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo to doładowanie konta i środki możesz wykorzystywać wg uznania.

      Usuń
  2. Z promocji można skorzystać wielokrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A coś wiadomo czy promocja MasterPassa w BZ WBK nadal jest aktualna??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyskusja już się toczyła pod wpisem o tej promocji. Po analizie ID już z końca września można przypuszczać że pula raczej będzie wykorzystana.

      Usuń
    2. Analiza analizą, ale może być też tak, że mimo ID nadawanych chronologicznie, nie wszystkie transakcje brały udział w promocji. Np. ktoś wielokrotnie skorzystał z usługi (bo np. mu się spodobało), tym samym ma kilka ID, ale wg. regulaminu może skorzystać z promocji tylko raz. Zatem nie wydaje mi się, by ID odzwierciedlał faktyczny licznik promocji.

      Usuń
  4. czy ten bon mozna odstapic innej osobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzedniej promocji Empiku było to doładowanie stanu własnego konta/profilu w Empiku określoną kwotą, którą można wykorzystać przy kolejnych zakupach. Wówczas było 20 złotych za płatność kartą VISA za zakupy za co najmniej 50 złotych. Nie jest to zatem żadna fizyczna karta, lecz "wirtualny pieniądz" powiązany stricte z kontem zakupowym, które spełniło warunki. Tym razem jest to MasterPass.

      Usuń
  5. Ja dostałem premię dzień po zakupach. Dodam że dokonałem trzech transakcji każda powyżej 40 zł i mam już na swoim koncie 75 zł.

    OdpowiedzUsuń
  6. minęło 2 dni i dostałem 25 zł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj zakup, dziś już premia jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja dostałem. I już wydałem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I u mnie już 25 zł wpadło. Czas na wykorzystanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. e-kart podarunkowych już brak ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu tak sadzisz??

      Usuń
    2. Kupowałem 19 października wieczorem dziś dostałem 25

      Usuń
    3. No właśnie, info cały czas jest na stronie więc raczej promocja jest dostępna.

      Usuń
    4. ja kupowałem rano i dostałem tylko część kart bo miałem kilka

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...