Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Zapremiuj konto czyli nawet 200 zł dla zaproszonych klientów BPH

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

20.09.2016

Zapremiuj konto czyli nawet 200 zł dla zaproszonych klientów BPH

Bank BPH postanowił zaktywizować swych klientów i niektórych zaprasza do promocji.
promocja zapremiuj konto dla klientów BPH

W akcji "Zapremiuj konto" zdobyć można do 200 zł w postaci bonów Sodexo. Szczególnie wynagradzane jest zapewnienie wpływu wynagrodzenia na konto, ale część gratyfikacji wpadnie również za aktywne korzystanie z karty płatniczej. Szkoda tylko, że to propozycja wyłącznie dla wybranych klientów.

Promocja "Zapremiuj konto" obowiązuje od 1.09. do 31.12.2016 r. i w tym okresie bank może przekazać zaproszenie do promocji. Propozycja wzięcia w niej udziału przesyłana jest SMSem lub w postaci informacji wyświetlonej w bankowości internetowej (o takich formach dystrybucji zaproszeń donieśli Czytelnicy i zgodnie z regulaminem akcji tylko w taki sposób bank zaprasza do promocji).

A zgodnie z regulaminem zaproszenie określa:
"minimalną sumę, na jaką Uczestnik, chcąc otrzymać Nagrodę premiową, powinien dokonać Transakcji; Wpływ dochodu, który Uczestnik, chcąc otrzymać Nagrodę premiową, powinien zapewnić na Konto; termin, w jakim Transakcje i Wpływ dochodu powinny być dokonane; wartość Nagrody premiowej; adres internetowy, pod którym będzie dostępny Regulamin tj. www.bph.pl/pl/zapremiujkonto"
Aby liczyć na zaproszenie i brać udział w promocji trzeba być posiadaczem jednego z kont w Banku BPH (Sezam, Kapitalne Konto, Lubię to! Konto, Srebrny Sezam, Sezam Max, Dopasowane Konto, Maksymalne konto, Złoty Sezam, Sezam Junior, Sezam Student, Cool konto) lub dopiero takie konto założyć (Kapitalne Konto, Lubię to! Konto, Dopasowane Konto lub Maksymalne Konto).

Aby zdobyć nagrody należy:
  • zapewnić wpływ dochodu na konto (za co przysługują nagrody o wartości 150 zł) 
  • wykonać płatności kartą na sumę co najmniej 1 500 zł (za co czeka nagroda o wartości 50 zł)
Terminy w których należy zrealizować powyższe wymogi określa zaproszenie. Nagrody mają być przesłane listem w ciągu 30 dni od końca terminu wskazanego w zaproszeniu.

Przez wpływ dochodu bank rozumie:
"przelew przychodzący z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS, KRUS lub byłego pracodawcę (np. ministerstwo)" (pisownia oryginalna)
Jeśli nie masz zaproszenia do promocji, nie musisz liczyć na łaskę banku. Bon Sodexo możesz również zdobyć w organizowanym przeze mnie konkursie. Sprawdź szczegóły>>

Bądź na bieżąco z promocjami.  lub polub na Facebooku:

12 komentarzy:

  1. Nie wiem już która to promocja. Zaproszenia nigdy nie dostaję.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dostałam zaproszenie, ale już jakiś czas temu zrezygnowałam z karty do konta.
    aktualnie nie pracuję, więc proszę o wiadomość czy np. wynagrodzenie mogę dostać od męża ;) ? i wtedy wpadnie mi 150zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. definicja "wpływu dochodu" raczej nie pozostawia złudzeń. Ale skoro masz zaproszenie to nie szkodzi spróbować. Może w bałaganie jaki mają przejdzie i taki przelew od męża :P

      Usuń
    2. może nie doprecyzowałam, karty do konta nie mam, ale konto posiadam :) tylko czy da się obejść wynagrodzenie od pracodawcy ;)

      Usuń
  3. ja dostaje zaproszenia i propozycje oraz informacje od banku BPH na sms i listami pocztowymi np. oświadczenie mam odesłac czy jestem płatnikiem USA pomimo że juz od maja nie mam konta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do w mnie tylko w tym roku przysłali już 4 listy z propozycją kredytu.

      Usuń
  4. Czy bez karty zalapie się na 150 płn z samego tylko zasilania wynagrodzeniem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Tak powiedzieli na infolini :(

      Usuń
    2. jesli masz juz otworzone konto to bez karty dostaniesz 150 pln .mam odpowiedz z banku na pismie .kobieta odpisała mi ze warunkiem aby otrzymac 150 pln jest przelanie wynagrodzenia .

      Usuń
  5. własnie czekam na przelew od radcy prawnego (komornik ściąga kasę od mojego byłego pracodawcy-wygrana sprawa w sądzie)ale to pewnie się nie zaliczy, w końcu radca prawny to nie mój pracodawca

    OdpowiedzUsuń
  6. zaproszenie jest nie warto chyba odmówic dla 150 pln

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takiej sytuacji rzecz jasna. Zazdroszczę trochę, bo u mnie zaproszenia nie ma.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...