Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Lokata Gwarantowany Zysk: 4,1% na 3 miesiące od Expander

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

7.09.2016

Lokata Gwarantowany Zysk: 4,1% na 3 miesiące od Expander

Pojawiła się promocyjna lokata z oprocentowaniem o jakie w chwili obecnej bardzo trudno.

expander plus bank lokata gwarantowany zysk
Aż 4,1% w skali roku na 3-miesięcznej lokacie bankowej można uzyskać dzięki promocji dostępnej za pośrednictwem doradców firmy Expander. To lokata bankowa objęta Bankowym Fundusze Gwarancyjnym. Można ją założyć bez konta oraz bez dodatkowych produktów. Mankamentem może być tylko maksymalna kwota lokaty oraz ograniczenie puli promocyjnych depozytów.

Propozycja skierowana jest wyłącznie do nowych klientów firmy Expander. Jeśli więc dane było Ci już skorzystać z wcześniejszych propozycji tej firmy (np. w ubiegłym roku gdy można było założyć Lokatę Wakacyjną 4,5%) to teraz już Lokaty Gwarantowany Zysk nie założysz.

A Lokata Gwarantowany Zysk to 3-miesięczny depozyt z oprocentowaniem 4,1% w skali roku. Maksymalna kwota jaką można w tym przypadku ulokować to 15 000 zł. Środków oczywiście nie gromadzi Expander, ale bank więc oszczędności są objęte Bankowym Fundusze Gwarancyjnym. Z informacji jakie udało mi się uzyskać na infolinii jest to Plus Bank (ewentualne posiadanie konta, lokaty czy innych produktów tego banku na szczęście nie eliminuje z udziału w promocji Expandera).

Z promocji skorzystać może jedynie pierwsze 300 osób.

Umów się na spotkanie z doradcą firmy Expander (choć post opublikowałem o dość późnej porze to wiem, że nawet tą wieczorową porą konsultanci Expandera oddzwaniają by umówić na spotkanie).

Ważne! Na spotkanie zabierze numer rachunku, z którego dokonasz przelewu na lokatę. Istotne by był to Twój rachunek a dane przy nim (imię, nazwisko oraz adres) zgadzały się z tymi podanymi w Expander.

Lokata za pośrednictwem Expander i spotkanie z doradcą - opinie 


Expander atrakcyjne oprocentowanie lokaty oferuje wyłącznie na spotkaniach z doradcami nie bez przyczyny. Dzięki zachęceniu klienta do wizyty, pojawia się możliwość przedstawienia innych produktów finansowych dzięki którym Expander będzie mógł zarobić. Oczywiście to od nas zależy czy z takich propozycji skorzystamy.

W jednej z poprzednich edycji lokaty wybrałem się na takie spotkanie. Doradca przedstawianie oferty zaczął od propozycji programu długoterminowego oszczędzania (połączonego z inwestowaniem w fundusze). Ale po moim grzecznym stwierdzeniu, że tego typu rozwiązania mnie nie interesują, doradca przeszedł to tematu promocyjnej lokaty. Całe spotkanie zajęło kilkanaście minut.

Aktualizacja: Ważna uwaga! Na rozwijalnej liście w formularzu kontaktowym można wybrać miasto, w którym miałoby się odbyć spotkanie, ale... okazuje się, że są tam pewne rozbieżności co do miast (a konkretnie placówek Expandera), w których z promocyjnej lokaty można skorzystać. Na liście w formularzu wymieniony jest Kraków, aczkolwiek tam próżno próbować założyć lokatę. Podobna sytuacja była z Lublinem, ale ten już z listy na szczęście został usunięty. Zgodnie z załącznikiem do regulaminu lokatę można założyć w następujących lokalizacjach:
Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Gdynia, Jelenia Góra, Katowice, Kielce, Leszno, Łódź, Olsztyn, Opole, Poznań, Rybnik, Rzeszów, Słupsk, Sosnowiec, Szczecin, Toruń, Tychy, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra
Umów się na spotkanie z doradcą firmy Expander

Regulamin promocji

59 komentarzy:

  1. można założyć kilka takich lokat??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klient może założyć tylko jedną lokatę promocyjną.

      Usuń
    2. w bielsku tez nie mozna

      Usuń
    3. No ale lokaty w ogóle już nie ma. Było 300 i szybko się skończyło.

      Usuń
  2. A czy w Plus Banku będzie trzeba założyć jakieś konto??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma być to wyłącznie rachunek techniczny do obsługi lokaty na który będzie należało przelać środki z konta w obecnym banku.

      Usuń
  3. Oddzwonili po 40 sekundach od złożenia wniosku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. Jestem umówiony na jutro. Cieszę się, bo właśnie jutro kończy mi się lokata.

      Usuń
    2. Chyba mają sporo zgłoszeń bo ja dziś czekałem na telefon już 10 minut

      Usuń
  4. Gdyby tak można wpłacić 150 tys to bym się pofatygował. Ale dla 15 tys? Już wolę potrzymać na w BGŻ Optimie na 2,5%. Do najbliższego oddziału Expandera mam 50 km.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się zgadza, że w takiej sytuacji dojazd się nie opłaci. Ale jeśli ktoś ma oddział w swoim mieście i po drodze to czemu nie skorzystać ;)

      Usuń
    2. Przy kwocie 15k zł i tych oprocentowaniach różnica i tak jest niezła. 48,60 zł (już po odjęciu podatku).

      Usuń
  5. Jak sprawdzić czy wcześniej skorzystało się z Expandera ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoniący konsultant jest to w stanie sprawdzić. U mnie niestety okazało się że miałem lokatę. No ale wtedy może założyć np. żona. Tylko na żadnym etapie się nie wygadajcie o tym, że jesteście rodziną bo to niby jest promocja dla nowych klientów, a starzy oraz ich rodziny wziąć udziału nie mogą.

      Usuń
    2. PS. Jak się samemu ktoś nie wyklepie to oni nie są tego w stanie sprawdzić.

      Usuń
  6. Niestety lokata nie jest dla wszystkich... Jestem z Lublina, wybrałam to miasto z listy, niestety doradca stwierdził, że w oddziale lubelskim Expandera nie ma doradcy, który mógłby tę promocję obsłużyć więc zaprasza mnie do Warszawy :/ także niestety nie skorzystam bo koszt podróży zjadłby odsetki z lokaty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, bo formularz dot. konkretnie tej promocyjnej lokaty i z rozwijalnej listy można Lublin wybrać.

      Usuń
  7. Proszę o doprecyzowanie dat obowiązywania promocji bo są to jakieś daty sprzed roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawione. Wpis powstawał bardzo szybko (presja czasu, ograniczenie liczby promocyjnych lokat). Część dot. opisu spotkania została skopiowana ze starego artykułu i stąd zaplątały się stare daty. Oferta Lokaty Gwarantowany Zysk jest aktualna, świeżutka, dopiero co się pojawiła.

      Usuń
  8. kolego złotówka, nie zgadza sie data pod koniec artykułu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To takie lokaty są jeszcze możliwe?! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mr. Złotówa chyba terminy są skopiowane z poprzedniej lokaty?? "Aby skorzystać z promocji jest trochę czasu. Oferta obowiązuje od 1.07. aż do 21.08.2015 r. Aczkolwiek w regulaminie akcji Expander zastrzega, że może promocję zakończyć wcześniej."

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, jakiekolwiek nazwisko bym nie wpisał to podświetla się na czerwo i krzyczy o poprawne wypełnienie pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wpisać tylko imię.
      Jeśli problem nadal będzie występować to spróbuj wyczyścić pliki coockies lub wysłać formularz z innej przeglądarki.

      Usuń
  12. Kiedyś u nich dostałem 5,5%

    zawsze namawiają przy okazji do funduszy inwest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na czymś chcą zarabiać. ale przecież do niczego nie zmuszą.

      Usuń
  13. Czy przy likwodacji lokaty na zakończenie tez trzeba umówic się z konsultantem tak jak to było w open finance.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lokata jest nieodnawialna. Jak się skończy to wrócić ma na konto z którego wykonany był przelew.

      Usuń
    2. W Open Finance wizyta była potrzebna bo chodziło o zrywanie bez straty odsetek w czasie jej trwania

      Usuń
  14. Ja już po spotkaniu! Poszło szybko. Wizyta zajęła mi 15 minut, przy czym liczę też 5 minut czekania na doradcę, któremu przedłużyło się jakieś inne spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypomnę tylko że to ci którzy w papierach do podpisania przemycają zgodę na reprezentowanie ciebie przed wszystkimi instytucjami finansowymi w każdej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki jest okres na opłacenie lokaty od chwili podpisania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno do końca okresu promocji (30. września). Ale to odpowiedź od konsultanta na infolinii i za pewny siebie nie był. Zobaczymy co się dowiem na spotkaniu i co będzie w papierach.

      Usuń
    2. W Plus Banku czas na opłacenie lokaty to 3 dni robocze.

      Usuń
  17. 125 zł zysku, jeśli ktoś ma bardzo blisko placówkę minimum 1 godzina straconego czasu z naszego życia. w większości przypadków znacznie więcej.
    dziękuję, to nie dla mnie.
    pirx
    ps.
    tak długo jak będą chętni na tak durne promocje, banki będą to wykorzystywać.
    proponuję zmienić strategię i zamiast reklamy "lokaty" po prostu je piętnować.
    tylko wtedy się cokolwiek zmieni na korzyść oszczędzających.

    OdpowiedzUsuń
  18. Panie złotówka, czy mógłbyś opisac promocje w Millennium z polecaniem konta, w której trzeba wydać kartą 360 zł do końca października?

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj 14.30 Oddział Ekspandera w Krakowie Szlak 77 umówiony na założenie lokaty.
    Dowiaduję się od opiekuna że nie posiada on pełnomocnictw do założenia lokaty i nic nie może zrobić. Zostawiam notatkę z roszczeniami ale lokaty nie mam pomimo jego telefonów do Centrali
    Cholernie zawiedziony, wściekły bo czas i dojazd zmarnowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słabo, że w tak dużym mieście nie da się założyć lokaty. Tym bardziej, że Kraków jest dostępny w formularzu. Zaktualizowałem wpis sygnalizując kwestię i wymieniając miasta, w których faktycznie można założyć lokatę. Bo rozwijalna lista z formularza kontaktowego "rozjeżdża się" z tą z załącznika do regulaminu.

      Usuń
  20. Tychy też odpadają,konsultantka wysyła do Katowic

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważajcie w Katowicach, bo tam pokrętnie twierdzą, że lokatę mogą założyć, ale z dodatkowym produktem inwestycyjnym. Oczywiście nie jest to prawdą, ale jak widać doradcy stosują takie praktyki licząc na niezorientowanego klienta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Poznaniu założyłem bez problemu.

      Usuń
  22. W Gdyni również bez problemu. Ok 15min zajęło. Na miejscu podpisałem umowę, no i czekam na maila z danymi do przelewu. W innych miastach też tak to wygląda?

    OdpowiedzUsuń
  23. Warszawa. Potwierdzam założenie lokaty. Spotkanie w czwartek, dostałem maila i puściłem od razu przelew.

    OdpowiedzUsuń
  24. >>Maksymalna kwota jaką można w tym przypadku ulokować to 15 000 zł.

    hehe, niegdyś było maks chyba 200 albo 300 tyś. Bieda dosięga nawet tych krętaczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety w ostatnim czasie lokaty dla nowych klientów do niewielkiej kwoty to ostatnio normalka. Większość to max. 10 tys.

      Usuń
  25. To jest maxymalna i zarazem jedyna kwota kwota na jaką można założyć lokatę. mniej się też nie da :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak długo czekaliście na maila z banku? W piątek rano podpisałem umowę,teraz pn wieczór i nadal nie ma nic na poczcie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w piątek byłem na spotkaniu,poniedziałek założyłem, wtorek mail z plusa

      Usuń
  27. jak długo trzeba czekać na potwierdzenie założenia lokaty ze strony Plusbanku po wykonaniu przelewu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mail był dzień po przelewie.

      Usuń
  28. Pula niestety już wykorzystana. Teraz można założyć lokatę na taki sam % i okres ale w duecie z inwestycją

    OdpowiedzUsuń
  29. To jakaś ściema z tą lokatą , wczoraj byłem na spotkaniu z doradcą Expandera w Białymstoku przy ul. Malmeda 3 i pan Rafał Dz. odesłał mnie z niczym stwierdził że lokata jest tylko na kwotę 15k ani mniej ani więcej straciłem czas i paliwo ok.50 km i wróciłem wkurzony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w naszej pięknej stolicy Podlasia założyłem, ale to było już tydzień temu w czwartek.

      Usuń
    2. Widać, że w Białymstoku bankobiorców spora grupa. I ja lokatę założyłem. Spotkanie 15 minut, uruchomienie bez problemów.

      Usuń
    3. Gdybyś czytał odpowiedź z 10.09. godz 1720 to byś wiedział ze tylko na 15tys mozna zalozyc i 50km by było w suchym

      Usuń
  30. W tym wniosku internetowym o lokatę, gdzie jest podany numer rachunku, na który trzeba zrobić przelew pod hasłem imię i nazwisko właściciela lokaty widnieją moje dane i nazwisko doradcy, u którego zakładałem lokatę, czy to tylko u mnie tak się wygenerowało czy u was też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej masz błąd. Chyba się machnął więc przelew nie przejdzie bo się dane nie będą zgadzać.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...