Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Kolejna promocja bankomatowa BZ WBK dla klientów innych banków

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

1.09.2016

Kolejna promocja bankomatowa BZ WBK dla klientów innych banków

Wystartowała trzecia odsłona promocji, w której warto wypłacać gotówkę w bankomatach z logo BZ WBK.

promocja bankomatowa bz wbk dla klientów innych banków
Dla osób, które wykonają najwięcej wypłat czekają nagrody pieniężne. Tym razem zróżnicowano ich wysokość. Zdobyć można 50, 100, 200 lub 500 zł. O tym jaka kwota trafi na konto uczestnika oczywiście zadecyduje liczba wykonanych transakcji.

Aby zdobyć nagrodę należy: 
  • najpóźniej do 30.09.2016 r. wykonać co najmniej trzy wypłaty gotówki kartą innego banku w bankomacie/bankomatach sieci BZ WBK 
  • znaleźć się w gronie 861 osób, które w okresie promocji wykonają najwięcej wypłat
Liczba wypłat zadecyduje o miejscu na liście zwycięzców. Z kolei miejsce to przełoży się na wysokość nagrody:
  • 500 zł za 1. miejsce (czyli dla osoby, która wykona najwięcej wypłat)
  • po 200 zł dla kolejnych 10 osób
  • po 100 zł dla kolejnych 100 osób
  • po 50 zł dla kolejnych 750 osób
Podczas rejestracji należy podać imię i nazwisko, pierwsze 6 i ostatnie 4 cyfry numeru karty, numer konta bankowego do wypłaty bonusu, numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail (trzeba też wyrazić zgodę na dwa oświadczenia: o przetwarzaniu danych i przekazywaniu informacji handlowych).

Zgodnie z regulaminem uczestnik może zarejestrować dowolną liczbę kart. Lista zwycięzców zostanie opublikowana do 31.10.2016 r. I do tego terminu ma również nastąpić wypłata nagród.

Przed wzięciem udziału w akcji - podobnie jak w przypadku poprzednich dwóch edycji - przypominam o kilku ważnych kwestiach. Sprawdź czy karta którą chcesz wypłacać w promocji na pewno daje Ci możliwość darmowych wypłat z bankomatów BZ WBK. Zwróć też uwagę na limity transakcji (np. kartą mBanku można wykonać do 15 wypłat dziennie, a kartą Banku Smart nie więcej niż 10). Uwzględnij też fakt, że w przypadku wykonania bardzo dużej liczby wypłat "pod rząd" wydawca Twej karty może ją prewencyjnie zablokować (a raczej system, który nietypowo częste wypłaty z bankomatu może potraktować jako podejrzane). Choć o takich przypadkach przy okazji poprzednich akcji nikt w komentarzach nie pisał.

Ile wypłat wystarczy by załapać się na nagrodę? Trudno prorokować. Wyniki pierwszej edycji (w puli było 1 001 nagród) pokazały, że wiele wysiłku nie było potrzebne, bowiem wystarczyło już 15 wypłat. Aczkolwiek zdecydowanie trudniej było o nagrodę główną, o czym pisałem na Facebooku po publikacji listy zwycięzców:

Jak było w sierpniowej edycji promocji? Tego jeszcze nie wiemy, bo bank ma czas na ogłoszenie zwycięzców do końca września. Tam jednak BZ WBK do rozdania przewidział najmniej nagród: jedną w wysokości 500 zł oraz 500 po 100 zł.


Zobacz jak wygląda newsletter od Bankobrania. Podobne wiadomości wysyłam średnio co 5-7 nowych wpisów na blogu. Jeśli chcesz być na bieżąco i otrzymywać ode mnie maile, koniecznie subskrybuj (bez opłat za zapis, korzystanie, jak i ewentualną, bezproblemową rezygnację):
Adres e-mail

249 komentarzy:

  1. Ja już stoję pod bankomatem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nawet nie odchodziłem. Wyczuwałem szpikiem kostnym, że BZWBK nie zostawi nas (uzależnionych od wypłat z bankomatów!) w potrzebie ich nieprzerwanego kontynuowania. :)

      Usuń
    2. grzeje równo od północy, na razie jestem chyba na prowadzeniu pińcet je moje , ciekawe czy daniel p. obronił tytuł mistrzowski z lipca

      Usuń
    3. Coś mu tak muffi, że ta zabawa się źle zakończy :)

      Usuń
  2. Musi się WBKowi ta promocja nieźle opłacać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc chociażby na liczbę komentarzy pod wpisami dotyczącymi poprzednich edycji widać, że akcja wzbudza sporo emocji. A skoro dużo się mówi o banku to efekt promocji jest osiągnięty ;)

      Usuń
  3. No to emocje rosną. Będzie trzeba podkręcić wypłacanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś zauważył że po rejestracji na wrzesień formularz z podziękowaniem zawiera datę sierpniową. https://www.bzwbk.pl/ms/promocja-atm/promocja-atm-dziekujemy.html i żaden mail zwrotny nie przyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne niedopatrzenie administratorów strony. Zmiany wprowadzili w nocy ;)

      Usuń
  5. Podaje się nr karty, którą się będzie wypłacało, czy karty BZWBK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy podać numer karty innego banku, którą będziesz wypłacać w promocji.

      Aby wziąć udział w promocji nie trzeba być klientem BZ WBK.

      Usuń
  6. Ile darmowych wypłat dziennie mogę zrobić kartą mBanku i T-mobile i jaki jest najmniejszy nominał wypłat. Z góry dziękuję za podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W TMUB w zależności od rodzaju konta: przy Freemium darmowe są tylko 3 wypłaty w miesiącu; przy Premium nie ma limitu - darmowe są wszystkie.
      Z kolei w mBanku w przypadku eKonta w taryfie standard, jak i plus wszystkie wypłaty z bankomatów BZ WBK są darmowe. Maksymalnie można jednak wykonać 15 wypłat dziennie (nieco inne zasady jak i opłaty mogą być w przypadku kont innego typu).

      Jeśli chodzi o nominały to w bankomatach BZ WBK bardzo często można wypłacać już od 10 zł (jeśli nie brakuje banknotów).

      Usuń
    2. Dość często brak 10 zł więc trzeba 50 lub 100 brać :)

      Usuń
    3. W sierpniu wypłacałem w 5 bankomatach w moim mieście. Nigdy w żadnym nie było problemu z brakiem dyszek. Łącznie a kilku kartach zrobiłem 1100 wypłat.

      Usuń
    4. Anonimowy1 września 2016 12:26:
      To kolega słąbeusz-minimalista. Prawdziwy bankobiorca wypłaca co najmniej stuffki. Lada dzień ma się ukazać banknot pińcset-złotowy. I co z tego, że "pobory w trzech papierach". Za to czuje się Bogiem, jak kasę w takich papierach będę z bankomatu ciongnoł.

      Usuń
    5. 1100wypłat... no cóż... I ile na tym zarobiłeś?

      Usuń
    6. To się okaże bo wypłacałem w sierpniu. Myślę, że 6 stówek wpadnie.

      Usuń
    7. Ciekawe gdyby podzielić te 600zł na czas spędzony przy bankomacie jaka stawka godzinowa by wyszła :)

      Usuń
    8. Jaka by nie wyszła - w myśl zasadzie żadna praca nie hańbi. A praca na rzecz bankobrania - nie hańbi po wielokroć. :))

      Usuń
    9. Zajęło mi 12 godzin. Ale nie dzielmy skóry na niedźwiedziu. Zobaczymy ile kart się załapie, a ile nie. Jeśli wszystkie 6 to wyjdzie 50 zł/h. Jeśli mniej to cóż - będę się śmiał z własnej głupoty ;)

      Usuń
  7. @Złotówa
    ile zrobiłeś wypłat w sierpniu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Złotówa

    OdpowiedzUsuń
  9. Może ta promocja wpisze się już na stałe i co miesiąc będzie można wytargać kilka stówek. Boję się tylko zimy. Byle nie była mroźna, bo palce odmarzną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postawisz sobie koksownik przy bankomacie. Jak transakcja będzie przetwarzana chwilę dłonie ogrzejesz. Na wszystko jest jakiś sposób :) Ja się nie martwię, bo u mnie bankomaty stoją za zamkniętymi drzwiami więc tam zimno nie będzie. Za to teraz jest niemiłosiernie parno.

      Usuń
    2. u mnie są drzwi otwarte teraz jak jest ciepło i czasem jak ktoś wyjdzie z oddziału to powieje zimnej z klimatyzacji, ps 7 dzień z rzedu bez kompieli bo nie byłem w domu boje sie że ktoś mnie wykurzy

      Usuń
    3. To się od klimy nie przezięb bo będzie ciężko stać pod tym bankomatem.

      Usuń
  10. Ja mam tak zajechaną kartę że września już nie przeżyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymień póki czas jeszcze. Albo sprawdź czy nie można mieć dwóch :P

      Usuń
  11. Czy po rejestracji na stronie promocji przychodzi jakiś e-mail z potwierdzeniem rejestracji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, więc lepiej sobie print screena strzel.

      Usuń
  12. 50 zł za udział w pierwszej edycji już jest na koncie (zrobiłam trochę ponad 30 wypłat), zobaczymy czy się załapię na nagrodę w drugiej edycji, a w trzeciej edycji też wezmę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu pewnie też będzie można lajcikowo załapać się na te 50 zł. Wyższe premie dla najbardziej wytrwałych, ja sobie odpuszczę.

      Usuń
  13. Które konkretnie zgody trzeba wyrazić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod formularzem masz dwie. Wyrazić trzeba jedną i drugą.

      Usuń
    2. Własciwie to są 3, ale 1 z nich to akceptacja regulaminu. Trzeba zaznaczyć wszystko.

      Usuń
  14. za 178 wyciagniec 50 zl na ulicy tego nieznajde
    1 wyciagniecie okolo 1 minute z tego wychodzi
    50/178=0,281*60= 17 zl/h pracy przy wyciaganiu kasy
    liczylem na 500 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 178 wypłat i nie załapałeś się na 100zł? No to jestem zdziwiony lekko, ciekawe ile wypałat gwarantowalo 100,dla mnie nawet te 178 wypłat to już jest kosmos :)

      Usuń
  15. Tu jest podany link do strony promocji, ale sierpniowej, czy to bez znaczenia i we wrześniowej też działa? Regulamin jest z sierpniowej (ten na stronie promocji).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na podlinkowanej stronie promocji znajduje się regulamin akcji wrześniowej oraz jej opis (na dole strony). Wszystko jest więc w porządku. Dopiero po zarejestrowaniu karty strona z podziękowaniem za rejestrację zawiera stare dane (informacje o promocji sierpniowej i daty dot. tamtej edycji). To zapewne niedopatrzenie banku.

      Usuń
    2. Faktycznie. Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Już wszystko jest jak być powinno.

      Usuń
  16. czy mając konto w wbk można wziąć udział w promocji podając oczywiście kartę z innego banku??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można bez problem sam tak mam i w sierpniu premia wskoczyła za lipiec a teraz to zarejestrowałem 4 karty widać takie małe progi to każdą śmiało się załapię :)

      Usuń
  17. A jak to jest z kartami zarejestrowanymi w promocji? Zarejestrowałem trzy. Do końcowego wyniku liczą się zsumowane transakcje tymi kartami czy każda oddzielnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda oddzielnie. Dlatego możesz zdobyć kilka premii, każdą inną kartą.

      Usuń
  18. Bank musi na tym zarabiać kokosy skoro organizuje trzecią promocję z rzędu. Nie dość, że łajzy z BZWBK psują rynek bezpłatnych wypłat z bankomatów, to jeszcze sami zarabiają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątek ten był już akurat poruszony na Facebooku, więc skopiuję swą wypowiedź:

      "jakiś ogląd na to ile bank zarobi dzięki tej promocji można mieć już na podstawie listy zwycięzców w pierwszej (lipcowej) edycji. 1001 osób wykonało nieco ponad 51 000 wypłat (oczywiście jest jeszcze pewnie sporo osób które brały udział, ale się nie załapały na listę nagrodzonych bo zrealizowali mniej niż 15 wypłat). Przyjmując (obiegowo panującą opinię), że prowizja w rozliczeniach między bankami i operatorami bankomatów wynosi ok. 1,50 zł za wypłatę to uwzględniając wartość nagród (50 500 zł w I edycji) dochód wcale nie jest oszałamiający. No ale pewnie wraz z kolejnymi edycjami będzie się to rozkręcać"

      Usuń
    2. U kolegi rodzina w banku pracuje, że tak przeżywa za te bankomaty?

      Usuń
    3. Myślę, że ci co najwięcej wypłacają chcą w taki sposób ograniczać konkurencję. Blefują. Może kogoś zniechęcą, wejdą mu na sumienie itp. Ale nie z nami te numery! Wypłacałem, wypłacam i wypłacać będę.

      Usuń
  19. Tymczasem BZ WBK ogłosiło nową promocję, tym razem z kartą kredytową.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcę wypłacać trzema kartami, czy muszę trzykrotnie wypełniać, rejestrować się na stronie promocji ? Czy każda karta premiuje osobno, czy są sumowane ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdą trzeba zarejestrować odrębnie i dla każdej wypłaty zliczane są odrębnie.

      Usuń
  21. Zgłosiłem kartę na stronie ale nie dostałem nic na maila. Powinien przyjść mail potwierdzający czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maila potwierdzającego nie ma. W poprzednich edycjach też nie było

      Usuń
  22. Ludzie, teraz zyskacie na takiej promocji a jak przyszłości za takie zabiegi banki wprowadzą opłaty to będziecie bardziej do tyłu niż do przodu. Ta promocja spokojnie może konkurować z kredytami subprime bo obie są siebie warte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pisałem to pod poprzednią promocją. Wypłaty biorących udział w promocji nie będą miały znaczenia dla rynku. Przytoczyłem liczbę wypłat jaką w bankomatach zrealizowano tylko w p-wszym kwartale br.: 179 309 196. Tymczasem już wiadomo ile wypłat zrobili zwycięzcy pierwszej promocji. 1001 osób wypłacało ponad 51 000 razy. To aż... 0,028% w odniesieniu do tej dużej liczby...

      Usuń
    2. tylko weź przyjacielu pod uwagę że "bankobiorcy" wypłacają za darmo - a niewiele już takich ofert na rynku zostało, i przez debilny pomysł WBK zaraz znikną wszystkie

      Usuń
    3. Niewiele?? Alior, Millenium, mBank, PKO, Credit Agricole, Idea Bank. To banki gdzie mam/miałem konto i wszędzie bankomaty za free bez limitu.

      Usuń
    4. Dopisz jeszcze: T-Mobile, BNP Paribas, Inteligo (tyle, że za kartę biorą chyba jakieś drobne). Sporo jest darmowych kart. Nie przesadzajcie. Promocja z wypłatami z BZWBK jak każda inna. Komu się nie chce budować własnych bankomatów i tak przecież wykłada kasę za korzystanie z obcych. Więc o co ten rajwach?

      Usuń
  23. Czy ktoś mi może wyjaśnić czy jest sens rejestrowania kilku kart skoro mnie jak narazie nie zablokowali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby zdobyć kilka nagród różnymi kartami. By nie skończyć jak Ci co zrobili w 1. edycji ponad 1000 wypłat a dostali tyle samo co ci z 15 wypłatami czyli po 50 zł. Optymalizacja zysków :)

      Usuń
  24. Hahaha u mnie dzisiaj była akcja wypłacam sobie po 1,5 godzinie przychodzi pracownica widzimy że pan już tu dośc długo wypłaca może w czymś pomóc?
    - nie dziekuje poradze sobie
    za 10 minut przyjezdza ochrona ze to jest podejżane że tak długo wypłacam już od godziny
    - nie godzine tylko już ponad 2 wypłacam
    -no ale po co czemu to jest podejrzane że pan już tak długo tu stoji
    głupio było sie przyznac, myślałem że już sami z siebie pracownicy sie smieją z wypłacaczy a tu prosze nawet nie wiedzą o co może chodzic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest z (nie)wiedzą pracowników oddziałów. Wydrukuj sobie regulamin promocji i następnym razem im pokaż.

      Usuń
    2. pokazałem mu duży napis na monitorze bankomatu "wypłacaj małe kwoty wygraj 500" ale nastepnym razem powiem ze jestem chory psychicznie i dlatego :) wybili mnie z rytmu i narobili obciachu jak nie wygram 500 leci reklamacja :)

      Usuń
    3. do mnie raz wyszli zapytać czy bankomat jest sprawny a kilka dni wcześniej go zablokowali coś przy nim robiąc ;)

      Usuń
    4. Wolę więc wypłacać gdy oddział nieczynny. Najlepiej jest rankiem bo mały ruch.

      Usuń
  25. Wypłacałeś na jedna czy kilka kart? Ile zrobiłeś wypłat przez 2 godziny

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja strasznie żałuje, że nie miałam w poprzednich edycjach kart z nieograniczoną ilością darmowych dla mnie wypłat z bzwbk

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem ile wypłacający z poprzedniego postu zrobił ale u mnie przy 2 h to by wyszło 189 wypłat, lecz ja tyle nie stoję podchodzę robię 5 wypłat i do domku ale za to tak codziennie. Przy bankomacie spędzam ok 3 minut do max 3 min 30 sek.

    OdpowiedzUsuń
  28. To u mnie wygląda to tak, że wypłacam 15 wypłat staram się codziennie i ok 15 min i jeszcze mi nikt nie zwrócił uwagi mimo że bankomat jest na stacji.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja również wypłacam 5 razy dziennie w drodze do domu, myślałem że to starczy żeby wygrać 100zł, ale widzę że nie ma opcji.. Więcej jakoś mi głupio,mam wrażenie że wszyscy sąsiedzi na mnie patrzą :) (bankomat 200m od domu)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziś rano w godzinę udało mi się zrobić 115 wypłat :) 2 bankomaty obok siebie, 0 ludzi podchodzących. Byłem o 6 rano. Wypłacałem jedną kartą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz spore szanse na 50 złociszy.

      Usuń
  31. Gdyby miały powtórzyć się wyniki z lipca to:
    dla 500 zł potrzebne byłoby 1386 wypłat,
    dla 200 zł 324 wypłaty,
    dla 100 zł 102 wypłaty,
    dla 50 zł 17 wypłat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wyniki z sierpnia będą inne bo na 500 zł trzeba było pewnie zrobić więcej.

      Usuń
    2. 2 tysiące wypłat ktoś pyknie jak nic.

      Usuń
  32. ja tylko czekam czy mnie ochrona w banku czy galerii nie zaczepi bo pod kamerką jest bankomat :) czy cos nie majstruje przy bankomacie ze tak długo stoję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kto się mógł spodziewać że warunki pogodowe we wrześniu będą takie uciążliwe. Grzeje słońce, świeci mi w bankomat, pot się ze mnie leje. Chyba muszę przyjść wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  34. W moim najbliższym bankomacie skończyły się już 10zł. Mimo interwencji w Oddziale i w Centrali nikt się nie kwapi aby uzupełnić bankomat :(:( Muszę ciągnąć po 50zł. Apeluję do banku BZWBK aby na bieżąco uzupełniali pieniądze w bankomatach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wycinam konkurencję ;) U mnie dyszek nie brakuje. Ale widzę że u Ciebie ostro bankomaty się grzeją

      Usuń
    2. Fajnie masz z 50 u mnie w bankomacie taki który jest na uboczu że mało ludzi się kręci są tylko 200. W bankomatach w centrum są 10 ale tam jak podejdziesz do maszyny to zaraz ktoś za tobą stoi i się denerwuję że długo stoisz. Więc na uboczu trzeb brać 200.

      Usuń
    3. Co to będzie jak wprowadzą do obiegu banknot 500 zł?! Sami biznesmeni będą wysiadać ze swoim beemek i audic by wypłacać w promocji bankomatowej :-O

      Usuń
    4. ... na waciki, rzecz jasna. :)))))

      Usuń
    5. Ten od 10-tek: Napisz zażalenie do KNFu. Tak być nie może! Co to za dyskryminacja pieniądza! Wyczuwalnym jest destrukcyjny wpływ opozycji!

      Usuń
  35. A mieliście taki przypadek że wpłacacie kasę 10 i za którymś razem bankomat wyświetla komunikat brak środków na koncie czy chcesz przeprowadzić inną operację klikam tak bankomat żąda ponownie pinu i wypłacam 10. Dodam że kaska na koncie była tym bardzie dziwił mnie ten komunikat. Miałem tak 2 razy ale nie zwróciłem uwagi na to, lecz w domu loguję się do banku i widzę że te 2 sytuacje są zaksięgowane i kasa znikła z konta a nie została wypłacona. I co reklamacje trzeba pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, daruj bankowi, niech ma ;)
      No to chyba oczywiste, że skoro kasy bankomat nie wypłacił to reklamacje trzeba złożyć.

      Usuń
    2. Oczywiscie skladaj reklamacje, to jest bardzo czeste, ja tez tak mialem dwukrotnie skladalem i musialem czekac az 7dni na wyjasnienie.

      Usuń
    3. A który to był bank?

      Usuń
    4. U mnie w TMUB ale zanim napisałam reklamację kasa wróciła na konto po ok 6h. Więc skoro wszystko w matematyce się zgadza to nie zawracam im głowy.

      Usuń
  36. skutki tej akcji :
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Deutsche-Bank-zmienia-cennik-To-juz-koniec-bezplatnych-wyplat-z-bankomatow-7477543.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę ilu bankobiorców ma konto w Deutsche Banku i nagle bierze udział w promocji. Zresztą ktoś wyżej wyliczył, że udział wypłat osób wypłacających w promocji w ogólnej liczbie to 0,028% więc o czym my tu mówimy???

      Usuń
    2. Nie pomyliles jednego zera w tych procentach ;)

      Usuń
    3. Podwyżki w cenniku Deutsche Banku nie są zaskoczeniem. Już w lutym prezes Krzysztof Kalicki zapowiedział, że bank rozważa zmianę cennika i wprowadzenie opłat. Bank musi bowiem dostosować swój cennik do aktualnej sytuacji rynkowej.

      czyli po naszemu musimy dojic ile wlezie

      Usuń
    4. Procentów nie mylę.
      A Sławomir ma rację - też dziś o tym czytałem. Więc trudno mówić tu o reakcji banku na promocję. Podkreślę: promocję bardzo niszową.

      Usuń
    5. Najwyraźniej Deutsche Bank nie stać na świadczenie usług na przyzwoitym poziomie w Polsce. Widać, że cienki bank, skoro oszczędza na wszystkim. Nikt nie będzie płakał, jak zwiną interes i pójdą tam, skąd przyszli. Do swego zachodniego Eldorado. ;)

      Usuń
  37. Dzisiaj wplynely pierwsze 100zl za wyplaty z bankomatow za miesiac sierpien.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest 4x100 PLN za sierpień :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Dostałem 100 zł w TMUB a w mBanku nie :( Mimo, że mBankiem zrobiłem więcej wypłat! Więc już reklamacja poszła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagroda może jeszcze wpłynąć bo ostatnia przychodząca sesja Elixir w mBanku jeszcze przed nami.

      Usuń
    2. Zgadza się! Wpadło 100 zł też na mBank :)

      Usuń
    3. tymbardziej że bank ma czas do 30.09

      Usuń
  40. Ciekawe ile wypłat było potrzebne by załapać się do nagrodzonych bo listy jeszcze nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie były progi :) Pytanie do tych co otrzymali 100 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie 128

      Usuń
    2. U mnie 99 i zabrakło :(

      Usuń
    3. ??? no to grubo.

      Usuń
    4. z tego co kojarze to 105 i stykło :)

      Usuń
    5. Ja wycisnąłem 148 i 163

      Usuń
    6. Ja miałem 140 i 70 wypłat. Konto do wypłaty jedno. I wpadła tylko jedna stówka.

      Usuń
  42. 17 wypłat = 15 minut = 100 zł = stawka 400 zł/h ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a świstak siedzi i zawija sreberka...

      Usuń
  43. Czy wszystkie wypłaty nagród już poszły? Ja zrobiłem 170 i kasy nie ma. Nie wiem czy już pisać reklamację czy poczekać do końca miesiąca. Czy jeszcze ktoś ma taką sytuację?

    OdpowiedzUsuń
  44. Na liście ostatni widzę 103 wypłaty a ja miałem 101 mogłem pyknąć ze 3 więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce nr 1. 3000 wypłat!!!! Gratuluję. Bank zarobił na delikwencie jakieś 4500 zł a dał 500 zł.

      Usuń
    2. no to pech :/ Ja miałem min. 145 więc lajcikowo. Ale już boję się pomyśleć co to będzie we wrześniu

      Usuń
    3. Na mnie wrażenie robi Kamil B. który zrobił 680 wypłat więc zarobił 600 zł. Oczywiście jeśli to jeden i ten sam Kamil B.

      Usuń
    4. Dużo jest powtarzających się imion z tą samą pierwszą literą nazwiska więc nagród 500, ale osób pewnie 250.

      Usuń
  45. Garść statystyk...

    LIPIEC: 1001 osób nagrodzonych robi 51 000 wypłat. Zwycięzca robi 1386 wypłat.
    SIERPIEŃ: 501 nagrodzonych robi ponad 106 000 wypłat. Zwycięzca robi 3000 wypłat.
    WRZESIEŃ: nagród przewidziano 861.

    Dobrze sobie to w banku wymyślili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakby dojsc do mniejsca 1001 nie mam już ochoty w tym brac udziału ale jak nie wezme to mnie bedzie skrecac mam nadzieje ze już wiecej tego nie zrobi bzwbk

      Usuń
  46. Wakacje były to i wypłat narobili teraz będzie chyba mniej aczkolwiek ludzie się rozkręcają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie konkluzje w stylu: "Będzie padać ... albo i nie". :)))

      Usuń
  47. A karta mBanku są limity wypłat przy ekoncie to znaczy czy są darmowe wypłaty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eKonto plus i standard ma darmowe. Z zasady limit dzienny wypłat to 5, ale można zmienić na 15.

      Usuń
  48. mam nadzieje ze już wiecej tej promocji nie bedzie dosc już mam tyrania do bankomatu a z tego co widze to ludziom padło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się już bankomat w nocy śnić zacznie. A pykam na 10 kart - wszystkie jakie w rodzince mamy.

      Usuń
    2. Ale dla czego koniec ma być ? Promocja fajna i przyjemna a jak nie chcesz chodzić do bankomatu to nikt nie karze na siłę, to promocja dla chętnych. Oby wpisała się w BZWBK na stała a powiem więcej mogły by inne banki robić to samo. No w sumie to chyba tylko jeszcze PKO ma sporo swoich bankomatów więc on może skopiować pomysł.

      Usuń
  49. Daniel P pierwszy historyczny mistrz odległe miejsce zajął

    OdpowiedzUsuń
  50. A przy tych kontach BZWBK co były otwierane w promocji 4% to wpłatomaty BZWBK kartami do KGP są darmowe czy pobierane są prowizje ?

    OdpowiedzUsuń
  51. jest juz lista na stronie, 103 to minimum, ja zrobiłem 74 i jestwm wkur... ze tyle czasu straciłem, podziekuje juz za nastepne ,,promocje,, Domyslam sie jak WKUR... musi byc ten co zrobił 2086 i załapał sie na 100 zł :) poprawcie mnie, przy 30 sekundach na wypłatę....to jest ponad 17 godzin przy bankomacie ? !!! Zwycięzca.... 25 godzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwycięzcy wychodzi 20 zł/h więc nie jest źle. Ale 100 zł na 17 godzin to już lepiej ma stróż na parkingu. Bez urazy nikogo. No po prostu wydawało się komuś, że prawie 2,1 tys. starczy do p-wszego miejsca. W lipcu starczyło 1386

      Usuń
    2. W lipcu starczyło 15 wypłat na 50 zł. Jakieś 10 minut przy maszynie, co daje wynik 300 zł/h. Normalnie poziom europejski. Nawet lepiej od poselskiej diety. ;)

      Teraz (na stówkę) trzeba było z godzinkę odstać i poćwiczyć manipulatory przy okienku. Aczkolwiek wynik równie niezły - 100 zł/h. :)

      I tylko zachłanni się sfrajerowali.

      Usuń
    3. Maximum to jest 10 wypłat w 3 minuty,
      1. przychodza ludzie wiec maximum to 100 wypłat/40 minut jadąc na 2 bankomaty
      2. w moim przypadku została wezwana ochrona a pracowinca taka wredna mi przyłazi i co chwila przed klientami że pan jest podejrzany napisałem do banku ale takie barany nie wiedza o co mi wogóle chodzi, jaki to wstyd przed ludziami
      3. przy 2 bankomatach po ponad godzinie w moim przypadku mozna zwariowac(dojazd 13 km w jedną strone)
      4. przy 1 bankomacie po 30 minutach nogi mi wrastaja w d.... i też mozna zwariowac (dojazd 6 km w 1 strone)
      5. polecam wpiąc słuchawki do bankomatu/wpłątomatu i posłuchac co mówi lektor dla niedowidzacych , nie sprawdzałem innych wersji jezykowych
      6. we wrzesniu poczułem chec zagrania o 500+, myślałem że za 2001 wypłąt mam szanse na wygraną, dobrze że doszedłem do 500 ileś wypłat i dałem sobie spokój bo już nie umiałem wiecej bo mi psychika siadała

      Usuń
    4. ad. 4 dojazd rowerem? nie ma co wymiękać. Najwyżej trzeba się wspomóc. Przecież nikt dopingu nie sprawdza ;)

      Usuń
    5. Trza być twardkim, a nie mieńtkim. Nikt nie mówił, że będzie letko.

      Usuń
    6. ad 3 i ad 4 zawsze jade rowerem w ramach treningu nie rozumiem ludzi którzy podjeżdżają autem robią 1 wypłate i jada dalej bezsensu ;)

      Usuń
    7. ad 5. Żeby tam jakaś fajna muzyczka leciała to byłoby ciekawej.
      PS. Swoją drogą bankomaty BZ WBK są bardziej zaawansowane technologicznie od iPhona 7 ;)

      Usuń
    8. Ja jak bym podjeżdżał autem i robił kilka wypłat to żaden zysk by nie był a nawet straty, dla tego jeżdżę rowerkiem i robię kilka wypłat codziennie jak już się skuszę i pojadę autkiem to robię co najmniej 100 wypłat. We wrześniu zarejestrowałem 6 kart więc jest co robić :)

      Usuń
  52. Ja się przeprowadzam do bankomatu i będę wypłącał przez całą noc/noce..
    Idę na całość na 5000, tu już nie chodzi o pieniądze !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu pisz podanie do banku na stróża nocnego. Z dwóch źródeł będziesz ciągnoł (bankomat+cieciowanie). Maksymalizacja zysku!

      Usuń
  53. To przestańcie ludzie tyle wypłacać z bankomatów WBK to mniej będzie wypłat i bank mniej zarobi na tej promocji i wygrany będzie miał ok.1000 wypłat a teraz to przypomina wyścig szczurów czyli kto będzie miał więcej wypłat.Nie jest prawdą że ten co miał 3000 tyś.wypłat poświęcił na to 25 godz.tylko więcej on musiał robić 100 wypłat dziennie a trzeba wziąć pod uwagę że nieraz bankomat jest popsuty lub pusty(tak się niestety zdarzało).I nieraz trzeba czekać w kolejce żeby dokonać wypłaty z bankomatu a co dopiero 100 wypłat więc on poświęcił na te wypłaty ponad 30 godzin nie wychodzi więc 20 zł/h.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może on właśnie był stróżem nocnym w banku. Z braku innych zajęć do roboty, umilał se czas obracaniem gotówki (cash-out/cash-in). Jak mówi miks powiedzeń: Okazja czyni mistrza! :))))

      Usuń
    2. ja mam pomysł na super promocje dla ludzi niekorzystających z bankomatów, bank zaprasza do promocji,podpisujesz cyrograf, jeśli nie skorzystasz w danym miesiącu ani razu z bankomatu dostajesz powiedzmy 30 zł a za każde skorzystanie zapłacisz 200 zł i kończy sie te robienie z ludzi gupków przed bankomatem przez bzwbk ja bym to od razu podpisał taki cyrograf

      Usuń
    3. Ja bym się zgodził z tym że nie ani razu tylko powiedzmy max 5 wypłat w miesiącu i jeśli się w tym zmieścimy bank daje 30 zł jak więcej to płacimy za każde wypłacenie ponad 5 raz po 10 zł.

      Usuń
    4. to była tylko taka moja teoria bo powiedzmy 100 wypłat bank płaci 150 zł prowizje dla wbk wiec płacac 30 zł zyskuje pieciokrotnie, mam nadzieje ze jakis spec od marketingu z banku to czyta i już wie jaka kontrofensywe można zrobic

      Usuń
    5. Trzymam w portfelu debetówki różnych banków, których od lat nie używam. Po pierwsze - karty te są darmowe, a po wtóre - większość spraw załatwiam bezgotówkowo. Na takiej "kontrofensywie" byłbym się wzbogacił, dostając po kilkaset złotych miesięcznie. Nie wydaje się, by jakikolwiek bank przystał na takie rozwiązanie. Bankowcy mają inną logikę. Wolą lekką ręką wydać kilkaset tysięcy na pozyskanie nowego klienta (np. mBank (+ Orange Finanse), Millenium), aniżeli skapnąć coś "zasiedziałym aborygenom". Dlatego bez mrugnięcia okiem zamykam nieużywane konta i jestem odporny na denne propozycje utrzymaniowe.

      Usuń
    6. Idąc za analogią: przestańcie ludzie pracować, bo na tym tylko skarbówka i ZUS się dorabiają. Idźcie na zasiłki, podpisujcie cyrografy - jak nie podejmiesz pracy, to masz 300 zł. A jak zaczniesz pracować, to masz obciążenia fiskalno-ubezpieczeniowe 2000 zł. :))))))))))) Nawiasem mówiąc, tak właśnie wygląda rzeczywistość.

      Usuń
  54. Ciekawe jaka idea przyświecała twórcom tej promocji. Bo z jednej strony mogła to być chęć zarobienia na prowizjach, aczkolwiek chyba te kilkadziesiąt czy kilkaset złotych nie ma takiego znaczenia w ogólnym bilansie gdzie zyski liczone są w setkach milionach. Ale z drugiej jest to pozyskanie masy kontaktów do osób, które potencjalnie mogą stać się klientami BZ WBK. To chyba bardziej się liczy dla banku. Bo na takich klientach zrobić mogą jeszcze większy biznes. I raczej nie chodzi mi o świadomych wyjadaczy, strategów co wypłacają 10 x po 110-130 wypłat, bo oni raczej w kaszę dmuchać sobie nie pozwolą i konta za darmo nie założą. Ale masa leszczy się znajdzie, zwłaszcza takich co wypłacili swoją normę miesięczną 3-5 wypłat i teraz się zarejestrowali licząc na coś... Rzeczywistość okazała się brutalna, ale bank pewnie do nich zadzwoni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt faktem chcieli nr telefonu e-mail, nr karty i zaznaczało sie 3 dziubki dzien dory ja widze ze pan ma konto w tym i tymm banku i ja panu postanowiłam zaoferowac lepsza oferte itd

      Usuń
    2. No i w pierwszej lipcowej promocji od razu próbowali ugrillować rejestrującego się klienta bo było info o promocji konta. Więc o to w tym wszystkim chodzi. A zarobki z prowizji są skutkiem ubocznym.

      Usuń
    3. I mnie w pierwszej promocji złapali i co miesiąc na czysto mam 23 zł przez 12 miesięcy za wydane 180 zł kartą więc ponad 10% zwrot a po ostatnim zwrocie do widzenia ani miesiąca dłużej. Ale zapewne sporo osób zostanie dłużej lecz ja jako wprawny bankobiorca zamykam konto bez zysków.

      Usuń
  55. A w tym miesiącu zwycięzca będzie miał ze 4 tys. wypłat. Bo wyobraźcie sobie kogoś kto ma już 2,5 tys. Czuł dotąd że we wrześniu wymiecie i 500 zł będzie jego. Aż publikują listę sierpniową. Wychodzi że do zwycięstwa potrzebne było 3 tys. No więc teraz trzeba podkręcić tempo i zrobić grubo ponad te 2,5 tys bo przecież już szkoda zaangażowania i sił dotąd włożonych. No i tak to się potem nakręca. Z miesiąca na miesiąc będzie więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie myślę tak samo i na pewno będzie nowy rekord. Ile to za ok miesiąc się dowiemy ale padnie na 99%

      Usuń
    2. Tak się pompuje baloniki. No ale na pewno będzie więcej. Można obstawiać ile. Ja nie zdziwię się jak teraz ktoś zrobi 5000 wypłat.

      Usuń
    3. mnie zastanawia ile wypłat wystarczy żeby się załapać na 50 zeta... Myślę że będzie to więcej niż 103 jak w tamtym miesiącu, ale nagród też jest więcej. Intuicja podpowiada mi że około 150-160 powinno wystarczyć ;)

      Usuń
    4. Trzeba jednak liczyć na jakieś opanowanie społeczeństwa bo są przecież granice opłacalności.

      Usuń
    5. to jest gorsze od tych licytacji za grosz oszukańczych.....

      Usuń
    6. Jak tak dalej będzie to BZ WBK będzie musiał napisać i wywiesić przy swoich bankomatach regulamin korzystania z urządzenia. Np. jak nie ma kolejki to wypłacamy do woli ale jak jest co często się zdarza to można 2 transakcję i na koniec kolejki. Oczywiście kobiety w widocznej ciąży bez kolejek jak i dawcy krwi powinni być bez kolejek :)

      Usuń
  56. jest już mail zmiany w TMUB odnośnie liczby wypłat z bankomatów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey. I... co z tego maila wynika? Przeczytaj z uwagą :)

      Usuń
    2. No ale tak jak było tak będzie nadal. Freemium miało 3 darmowe wypłaty miesięcznie i będzie miało. Zmienił się tylko zapis, że chodzi o zaksięgowane wypłaty w danym miesiącu. Na brak precyzji w tym zapisie czytałem skargi także w komentarzach na tym blogu.

      Usuń
  57. Jedno jest pewne. Dzięki tej promocji na żadnym bankomacie nie będzie pajęczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja nie spotkałem jeszcze żadnego gracza a wy? wpisujcie swoje spotkania z innymi graczami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podchodzi do bankomatów mnóstwo osób, ale wszyscy robią pojedyncze wypłaty. Nikt nie robił jakieś serii więc ogólnie luz. Ja pod bankomatem sterczę między 7 a 8 rano lub 19 a 20 wieczorem.

      Usuń
    2. Ja też często bywam ale nie widziałem aby ktoś dużo wypłacał raz już myślałem że natrafiłem na bankobiorcę bo klikał już z 10 wypłatę i tak siedziałem w autku i czekałem kiedy pójdzie ale to chyba nie był nikt z tych promocji bo wypłacał za każdym razem sporo dwustuzłotówek.

      Usuń
    3. U mnie też luz. BZ WBK ma pewnie więcej bankomatów niż jest uczestników w tej promocji. Ale za to ci co są to wymiatacze wypłacający setki razy ;)

      Usuń
    4. To właśnie był PRAWDZIWY BANKOBIORCA! :)

      Usuń
  59. Ja mialem wczoraj juz kolejny raz spotkac jedna osobe i tez przyjemnosc legitymowania przez Policje, bo dyrektor oddzialu nasyla na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz? W tej sytuacji napisałbym skargę na dyrektora do centrali banku. Niech się on tłumaczy z traktowania klientów.

      Usuń
    2. Wlasnie juz to zrobilem, napisalem.
      Nie zartuje ale dla niego ja nie jestem klientem, bo musze przepuszczac wszystkich ktorzy potrzebuja skorzystac z bankomatu.

      Usuń
  60. ja napisałem na pracownice/?kierowniczke? oddziału ŻORY Śląskie to za bardzo nie umieli mi pomóc nie kumali o co mi chodzi a osoba sie mnie doczepia wzywa ochrone są 2 bankomaty obok siebie moja wina że ludzie to kołki i nie odpowiada im że ktoś korzysta? mi też towarzystwo ich nieodpowiada , ps w poniedziałek korzystałem chyba i widze w szybie podjechał transporter z Policją mysle sobie no tak zawezwał ktoś ale oni po prostu ustawili sie w kolejce żeby forse wybrac, powiedziałem że ten drugi już wypłaca skorzystali wymieniliśmy uśmiechy i pojechali, a jeśli jeszcze raz na ciebie ktoś wezwie policje to powiedz że zgłaszasz nieuzasadnione wezwanie niech dyrektor zapłaci za taką impreze. bo to jest poniżanie i szykanowanie nas jako klientów, a chłop sie powinen cieszyc bo z twoich wypłat mu jego dyrektorską pensje wypłacają.

    OdpowiedzUsuń
  61. No to 2 ostatnie dni żeby jeszcze pocisnąć trochę. Zwłaszcza dziś bo jutro ludzie przyjdą wypłacać swe wynagrodzenia przed weekendem tym bardziej. Mimo to będę wypłacać ile wlezie więc do zobaczenia na forum w sobotę!

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie nie zaksięgowały się jeszcze wypłaty robione kartą T-mobile 26.09. Podejrzewam, że wczorajsze nie zaksięgują się do 30.09. Czy tu liczy się data wypłaty czy księgowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałem gdzieś w komentarzach że liczą się księgowane wypłaty. Tak rzekomo twierdził konsultant na infolinii. No ale infolinie można włożyć między bajki. Jak wypłacałem ostatniego sierpnia to wszystkie wypłaty mi policzyli na sierpień.

      Usuń
    2. Ja wypłacałem 31.08. wieczorem i wszystkie miałem zaliczone.

      Usuń
    3. Mi również wypłaty z ostatniego dnia miesiąca policzyli. Bo nawet na stronie promocji jest napisane że wypłaty od 1 do 30 września więc spoko można wypłacać. A swoją drogą początek miesiąca jest bardziej oblegany bo chyba ludzie wypłaty wypłacają.

      Usuń
  63. jak mogłaby się liczyć data księgowania? pomyślcie. Przecież wtedy BZ WBK musiałby dostawać od innych banków informacje, kiedy co zostało zaksięgowane. Tak więc konsultantowi z infolinii należą się specjalne pozdrowienia za takie informowanie ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsultanci. Gdyby ich nie było to komentarzy byłoby o 1/3 mnie ;P A tak ciągle jakieś zamieszanie.

      Usuń
  64. no niestety u mnie straty zle nacisnąłem sprawdziło sie saldo konta i 5 zeta mi za to skasowali a dzisiaj jakis łysol z tatuażami wieziennymi stał pod bankomatem myśle wyjde niech se skorzysta i bedzie spokój a ten czekał bo na fajki zbiera nie wiadomo co mu na głodzie nikotynowym odbije dałem zetek płąkał że 4,30 potrzebuje dałem mu 2 i powiedziałem żeby se poszedł bo mnie stresuje, tak wiec 7 zeta w plecy

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajne historie tu przytaczacie. Ja w tym miesiącu spędziłem łącznie 15 godzin pod bankomatem i nic się nie wydarzyło. Nudy na pudy.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja podchodzę zazwyczaj ok 23 i do 2 stoję nikogo niema sporadycznie ktoś podejdzie nakładam słuchawki i muzyczki z telefonu słucham, jak wypłacam to praktycznie nie patrze na ekran wszystko odruchowo robię :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawe czy uraczą nas kolejną edycją??

    OdpowiedzUsuń
  68. Już są znane wyniki. Trzeba było zrealizować aż 103 wypłaty z bankomatów, żeby załapać się na nagrodę. :/
    Źródło: https://www.bzwbk.pl/ms/promocja-atm/lista-zwyciezcow-sierpien.html

    OdpowiedzUsuń
  69. Wygląda na to że w październiku już sobie nie popykamy.

    OdpowiedzUsuń
  70. A kojarzy ktoś kiedy miesiąc temu podmienili stronę i regulamin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej porze już było. Tylko że teraz weekend więc nie zdziwię się jak będzie dopiero w pn.

      Usuń
    2. Też myślę, że w poniedziałek rano, a najpóźniej do południa dowiemy się o nowej promocji.

      Usuń
    3. dzisiaj korzystałem i nie ma już na wyświetlaczu bankomatu info

      Usuń
  71. zrobiłem ok.360 wypłat. Ciekawe czy się załapię na 100zł. Dobrze, że już koniec, wolę promo gdzie trzeba pomyśleć, a nie zapieprzać jak robol :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja 6 kartami zrobiłem 1300 może wszystkie się załapią okaże się ok 20 października. A dla mnie może być ta promocja zwłaszcza że przybywają mi kolejne 2 bezprowizyjne karty będę mógł śmigać na 8 kart.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko święta,6-8kart,1300 wypłat.Zastanawiam się jaka jest średnia wieku uczestników, myślę że nie przekracza 19-20lat..

      Usuń
    2. Hm, a ja mam 33 lata. I na 8 kart zrobiłem 1700 wypłat.

      Usuń
    3. Ale to jest przecież żenujące.Jesteś bezrobotny? Czy to jakaś chciwość, pazerność? Nie potępiam, chciałbym tylko zrozumieć.

      Usuń
  73. Po prostu teraz mają przerwę konserwacyjną bankomatów ;) Wrócą jak wszystkie naprawią

    OdpowiedzUsuń
  74. uff, no to ulga. Odpocznę od sterczenia pod bankomatem.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...