Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji "Money Mania 7" (z kontem ZOŚKA PRO w Idea Banku) - czas na uzupełnienie danych!

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

12.08.2016

Uczestniku promocji "Money Mania 7" (z kontem ZOŚKA PRO w Idea Banku) - czas na uzupełnienie danych!

Przed uczestnikami "Money Manii - edycja 7" czas na finalizację promocji.

Do 14.08. niezbędne jest uzupełnienie danych do wypłaty premii. Po spełnieniu ostatniego wymogu z lipcowej akcji współorganizowanej przez wydawcę serwisu Money.pl oraz Idea Bank zostanie już tylko czekać na wpływ gratyfikacji na konto.

Cieszyć się mogą ci, którym starczyło cierpliwości i wytrwałości by przebrnąć przez proces przystąpienia do tej promocji lub którym po prostu sprzyjało szczęście i konto (czy właściwie dwa konta) udało się założyć bez perturbacji. Akcji tej towarzyszyła bowiem spora zawierucha dotycząca zakładania kont. Złożyło się na to kilka czynników - między innymi zmiany dotyczące regulacji w zakresie możliwości zawierania umowy o konto za pomocą przelewu. Aczkolwiek to nie była jedyna przyczyna problemów. Szwankowała bowiem też komunikacja na linii bank-klient. Poza tym organizator akcji przez długi czas nie potrafił zakomunikować chociażby faktu, że zna skalę problemów i próbuje im zaradzić.

O zasadach uczestnictwa i warunkach do spełnienia w promocji pisałem w momencie jej startu tutaj. Dziś tylko przypomnę najważniejsze z nich. Należało:
  • w okresie od 4. do 24.07.2016 r. zarejestrować się w promocji i w dalszej kolejności złożyć wniosek o konto oszczędnościowe ZOŚKA PRO (i de facto założyć również ROR: Konto Idealne), wyrażając przy tym zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia promocji i weryfikacji spełnienia warunków
  • do 21 dni od złożenia wniosku zawrzeć umowę o konto ZOŚKA PRO i zasilić je jednorazowo kwotą 1 000 zł (ostatni moment na spełnienie tych warunków to 14.08.2016 r.) 
Teraz został warunek ostatni. Należy uzupełnić dane do wypłaty premii. Po zalogowaniu na stronie moneymania.pl trzeba wybrać zakładkę "Moje dane" i w części dotyczącej 7. edycji promocji wpisać 26-cyfrowy numer konta ZOŚKA PRO otwartego w promocji.

Co dalej? Zgodnie z regulaminem najpóźniej do 31.08.2016 r. organizator promocji ma powiadomić mailowo o zakwalifikowaniu do wypłaty premii. I ta ma zostać wypłacona również do 31.08.2016 r. 

Mam nadzieję, że limit komplikacji dotyczących tej promocji został już wyczerpany, napiszę jednak o procedurze zgłaszania problemów technicznych z uzupełnieniem danych, jak i o zasadach składania reklamacji.

Jeśli po zalogowaniu do panelu na stronie Money Manii nie będzie możliwości wprowadzenia numeru rachunku do wypłaty premii, zgłoś ten fakt na adres: moneymania@firma.money.pl

W przypadku wymagającym reklamacji (brak maila powiadamiającego o premii, brak jej wypłaty na czas), zgodnie z regulaminem:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi wyłącznie na adres reklamacje-mania@firma.money.pl, w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty zakończenia Akcji (...). 
2. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w korespondencji"
W reklamacji opisz problem i pamiętaj podać adres mailowy będący loginem do Money Manii oraz numer wniosku lub numer rachunku otwartego w ramach promocji.

Na czym zarobić teraz?


  • ING Bank Śląski płaci 100 zł za konto - promocja jest dostępna do 31.08.2016 r., ale do tego czasu trzeba nie tylko złożyć wniosek, ale i zawrzeć umowę o konto! A zważywszy na fakt, że w chwili obecnej w promocji możliwe jest to wyłącznie za pośrednictwem kuriera to ze składaniem wniosku nie warto zwlekać do ostatniej chwili
  • premia pieniężna 100 zł i bon 100 zł do wykorzystania na Fly.pl za konto w Millennium - warunki do spełnienia w tej akcji są banalnie proste, bo pokrywają się jednocześnie z łatwymi wymogami, których realizacja zwalnia z opłat za konto i kartę. Dodatkowo w banku są też promocje dla oszczędzających: można uzyskać 3,25% w skali roku na 3-miesięcznej lokacie mobilnej (do 10 000 zł) oraz 2,7% w skali roku gwarantowane przez 92 dni na koncie oszczędnościowym (do 100 000 zł)
Jeśli chcesz być na bieżąco z bankowymi promocjami, zapisz się na bezpłatny newsletter (to zero spamu, a jedynie zbiorczo wysyłane powiadomienia o nowych wpisach na blogu):

Adres e-mail

33 komentarze:

  1. Dane uzupełnione. Oby ta promocja nie kończyła się tak jak się zaczęła. Bo to było nie lada wyzwanie wziąć w niej udział i założyć konta.

    OdpowiedzUsuń
  2. No u mnie jeszcze przedwczoraj nie było opcji uzupełnienia numeru konta. Wczoraj napisałem maila rano. Popołudniu numer mogłem wpisać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wpisalam nr konta. Ale niestety do tej pory nie mam ze wniosek zostal wyslany. Napisalam e maila w tej sprawie I dostalam odpowiedz ze nie zakladam konta przez ich strone. Napisalam ponownie I czekam na decyzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz maila z linkiem? To jest chociażby dowód na składanie wniosku za pośreddnictwem Moneymanii

      Usuń
  4. Jeśli nie zmienił się wam status wniosku na Wysłany to prawdopodobnie nie będziecie mogli uzupełnić numeru konta. Mi status zmienił się po wręcz nękaniu ich mailami, gdzie codziennie wysyłałem wiadomość tej samej treści, aż w końcu przyszła odpowiedź że problem rozwiązany - dopiero wtedy pojawił mi się wniosek wysłany.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie inny problem- wniosek o konto złożony 4lipca a kurier z umowa przyjechał 2 sierpnia po wielu moich telefonach do banku. Z winy banku nie spelnilam warunku podpisania umowy w ciagu 21 dni od złożenia wniosku. Jak z tego wybrnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skladaj reklamacje. Do moneymanii i DW banku i na odwrot. W tej promocji był taki burdel, że skandalem byłoby gdyby jej nie rozpatrzyli pozytywnie.

      Usuń
  6. Na moim koncie brak informacji, że wniosek wysłany ( a wysłałem 5 lipca), jest miejsce na wpisanie numeru konta. A moneymania do tej pory się do mnie nie odezwała, chociaż do nich napisałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako, że jakiś czas temu ruszyła nowa moneymania to komunikat o braku wniosku dotyczy obecnego mBank. Przejdź do tej drugiej zakładki gdzie jest historia poprzednich edycji. Tam powinna być informacja że wniosek wysłano.

      Usuń
  7. Przy zakładaniu kont były małe trudności, ale z wypłacaniem nagród na bank nie będzie najmniejszych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na szczęście bezproblemowo. Przynajmniej teraz z uzupełnieniem numeru konta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli ktoś jeszcze numeru konta nie uzupełnił to dziś też się jeszcze da.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ktoś dostał już maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z regulaminem maile mają być przesłane do 31.08. W takim samym terminie ma być wypłata premii. Poprawka naniesiona.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. U mnie też. Przyszły trzy maile, bo miałem trzy konta (na rodziców też ;).

      Usuń
    2. u mnie wciaz brak maila . . .

      Usuń
    3. U mnie też jest mail. Cud, po tych wszystkich perturbacjach :) Piszą że można jeszcze uzupełnić numer konta, gdyby ktoś się spóźnił.

      Usuń
  12. BGŻ Oprtima. Premii na czas nie ma. Ciekawe jak będzie z Idea Bankiem jutro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekaw. Jak pisałem pod innym artykułem na temat tej promocji, fajnie że mail przyszedł, ale dopiero gdy kasa będzie na koncie będzie można mówić że się coś zyskało. Tu był taki burdel, że nie zdziwię się jeśli o tą stówę będziemy walczyć jeszcze cały wrzesień.

      Usuń
  13. U mnie premii nie ma. Na koncie mamy też. Ktoś może się pochwalić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam. Standardowo w przypadku Money Manii. "Czekaj se Pan".

      Usuń
    2. Nic, trzeba dziś iść spać. Jutro pewnie będzie. Po 11:30 (I sesja Elixira).

      Usuń
  14. Premii nie ma, co właściwie mnie nie zaskoczyło. Czekać jeszcze do jutra czy od razu walić reklamacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie pewnie jutro pierwszą sesją Elixir. Tak samo było z 50 zł za Bezkarną. Miało być wczoraj ale było dziś.

      Usuń
    2. Generalnie jak wejdzie się na swoje konto w moneymanii -> "Wnioski z poprzednich edycji" widnieje informacja o przyznaniu premii bądź nie.
      Ja maila nie dostałem - ale info o przyznaniu premii jest.

      Usuń
    3. No i rzeczywiście, kasa wypłynęła :) Aż trudne do uwierzenia po całym tym cyrku z zakładaniem kont i przystępowaniem do promocji.

      Usuń
    4. Wszystko dobre co dobrze się kończy :D

      Usuń
  15. Jest kasa na koncie z Zośki

    OdpowiedzUsuń
  16. Potwierdzam, kasa wpłynęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zauważyliście że oprocentowanie spadło o 0,5 pkt. %?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dostałam właśnie pisemko od banku że od 7 listopada spada oprocentowanie konta Zośka Pro. Będzie 2,5%. Tak samo konto Zośka. Reszta rzekomo bez zmian.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...