Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja "100 zł za pensje" dla posiadaczy konta w ING Banku Śląskim

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

8.08.2016

Promocja "100 zł za pensje" dla posiadaczy konta w ING Banku Śląskim

ING Bank Śląski zaserwował nową promocję. Tym razem kieruje ją do obecnych klientów.

100 zł za pensje ing bank śląski
Jeśli posiadasz konto osobiste w ING Banku Śląskim, a bank zaprosi Cię do promocji, wystarczy zarejestrować się w akcji i zapewnić na konto wpływy po min. 1 000 zł przez cztery miesiące. Nazwa promocji ("100 zł za pensje") może sugerować, że chodzi o wpływy wynagrodzenia, ale... regulamin już tak restrykcyjny nie jest :)

To promocja dla obecnych klientów banku, więc tym którzy konta w ING Banku Śląskim nie mają, przypomnę o innej propozycji tego banku skierowanej do nowych klientów, gdzie również czeka 100 zł za otwarcie konta i aktywność w płaceniu kartą.

Dla kogo promocja "100 zł za pensje"?


Zgodnie z regulaminem z promocji skorzystać mogą wyłącznie wybrane osoby, które otrzymały od banku zaproszenie (regulamin nie precyzuje w jakiej formie bank przekazuje propozycje - z informacji od Czytelników wynika, że bank rozsyła SMSy). 

Co zrobić by zyskać 100 zł?


Warunki promocji są dość proste. Aby wziąć w niej udział i uzyskać bonus 100 zł należy:
  • od 1.08.2016 do 28.02.2017 r.: 
    • na Konto z Lwem Direct lub Komfort zapewnić wpływ kwoty min. 1 000 zł w każdym z co najmniej czterech dowolnych miesięcy kalendarzowych (pod uwagę nie będą brane "przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpłaty własne w oddziałach Banku lub wpłatomatach Banku")
  • do 20.03.2017 r. (dnia, w którym ma nastąpić wypłata premii) posiadać Konto z Lwem Direct lub Komfort
I to prawie wszystko. Pamiętać trzeba bowiem jeszcze tylko o jednym:
"Uczestnikiem Promocji nie może być osoba, która wyraziła sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych w celach marketingowych przez Bank"
Oprócz nagrody pieniężnej, która wpłynie na konto, bank funduje też nagrodę dodatkową, która będzie jednak równowartością należnego podatku i zostanie przekazana bezpośrednio przez bank do Urzędu Skarbowego.

Nie przegap żadnej najlepszej promocji bankowej. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

15 komentarzy:

  1. ktoś zaproszenie dostał? kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałem SMS z linkiem w piątek.

      Usuń
    2. Spełniłam warunki a kasy do dziś nie mam

      Usuń
  2. Ciekawe jakie są kryteria wybierania klientów, którzy zostają zaproszeni do tej promocji (okres posiadania konta, aktywna karta, zgody marketingowe, coś innego)?
    A może dałoby się wprosić do tej promocji? Próbował ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproszenie dostali "sami swoi". Bo najlepiej #poswojemu

      Usuń
    2. @Anonimowy 8 sierpnia 2016 19:48
      To całkiem możliwe, bo regulamin nie wyłącza z udziału w promocji pracowników banku ani członków ich rodzin ;)

      Usuń
  3. Wyłącznie wybrane osoby, które otrzymały od banku zaproszenie? Co to znaczy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Konto założyłem w oddziale i nie korzystałem z żadnych promocji, a zgody marketingowe mam udzielone. Jeżeli nie dostanę zaproszenia do tej promocji, to będzie oznaczało, że czas pożegnać się z ING na zawsze i bez żalu.
    Swoją drogą ta ich nowa bankowość internetowa to jakiś horror - co parę logowań wyświetla mi informację, że nie mam żadnych produktów. MOJE konta na zmianę pojawiają się i znikają?! Też tak macie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorszą bankowość internetową kiedyś mieli Polbank EFG (wchłonięty przez Raiff.) oraz GB24. Tam to dopiero były siekierą ciosane interfejsy. Deutsche Bank również polotem nie zachwyca. Citibank online - kolejna porażka (nie dość, że nie akceptuje podstawowych znaków, takich jak "+", "-", "_", wywalając komunikat o "groźnym i niebezpiecznym symbolu w tytule przelewu), to wyciągnięcie potwierdzenia przelewu z dokonanej operacji wygląda, jakby stworzył go przed chwilą na kolanie mały Jasio). Tyle tytułem wstępu.

      A co do bankowości ING. Szczytem inwencji to to nie jest, ale jako-tako z braku lako ujdzie w tłoku. Miałem też przebój z kontem. Zachęcali do założenia jakiegoś tak oszczędnościowego (na coś koło 2% nawet). Założyłem. Przez jakiś czas widziałem go na liście kont (oczywiście INTUICYJNE (a jakby inaczej) pokazywaną wyłącznie przez zakładkę "Moje Finanse"), aż w pewnym momencie ono ... wyparowało. No i nie ma konta.

      Zresztą pożegnałem się z ING. Karty nie miałem, to zamknięcie poszło jak z płatka. Dosłownie w kilka minut (ALE W ODDZIALE), panienka z okienka zamknęła mi konto, profil, dostęp internetowy z wycofaniem zgód rzecz jasna. Przyznam, że TAKIEGO TEMPA w zamykaniu konta jeszcze nigdy nie miałem. Faktycznie rekord świata! :)

      Usuń
  5. A czy można zarejestrować się przez formularz, nie otrzymując wcześniej zaproszenia od banku?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarejestrować się można. Ale czy stówa będzie jak bank nie zaprosił? Nie wiadomo. Na infolinii twierdzą, że tylko zaproszeni mogą wziąć udział i nie ma szans na takie coś jak wproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A te smsy z zaproszeniem to zostały wysłane w jednym terminie do wszystkich wybrańców, czy też są nadal wysyłane i jest jeszcze szansa na otrzymanie takowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałem na infolinii. Pani poprosiła o chwilę, czekałem jakieś 10 minut, ale dowiedziałem się, że nadal jest szansa bo cały czas rozsyłają.

      Usuń
    2. @Anonimowy 9 sierpnia 2016 19:32 - a nie dowiedziałeś się przypadkiem według jakich kryteriów wybierani są ci zaproszeni, tzn. jakie warunki trzeba spełniać, żeby zostać zaproszonym?

      Usuń
  8. Zaproszenia się nie doczytałem więc czas zamykać to konto

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...