Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Płać mobilnie i zyskaj 20 zł - promocja dla klientów BZ WBK

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

17.08.2016

Płać mobilnie i zyskaj 20 zł - promocja dla klientów BZ WBK

Posiadacze kont w BZ WBK ponownie mogą zarobić.

Do zdobycia jest bonus pieniężny za płatności BLIKiem lub zbliżeniowe telefonem. Tym razem trzeba wykonać co najmniej cztery transakcje na łączną kwotę 40 zł (a więc o 10 zł więcej niż w poprzednich edycjach) i jeden przelew na telefon. Wróci do nas jednak 20 zł, więc wychodzi całkiem okazały moneyback.

W promocji "Płać mobilnie i zyskaj 20 zł" może wziąć osoba, która:
"a) posiada Konto prowadzone w złotych polskich w Banku, 
b) wykona minimum 4 Płatności telefonem na łączną kwotę minimum 40 zł, 
c) wykona minimum jeden Przelew na telefon"
Przez płatności telefonem bank - zgodnie z regulaminem - rozumie zarówno płatność BLIKiem, jak i płatność mobilną kartą kredytową, a transakcje te definiuje następująco:
"Płatność BLIK - Transakcja BLIK wykonywana w Terminalu POS lub na stronie internetowej umożliwiającej wykonywanie płatności przy wykorzystaniu systemu BLIK.
Płatność mobilną kartą kredytową – transakcja bezgotówkowa zlecona przy użyciu Mobilnej karty kredytowej w punkcie usługowo-handlowym zaopatrzonym w terminal POS z czytnikiem zbliżeniowym, której autoryzacja transakcji zbliżeniowej następuje poprzez zbliżenie telefonu do czytnika" (zapis oryginalny)
Jeśli chodzi o przelew to można wykonać przelew na telefon BZWBK lub przelew na telefon BLIK (do innego banku).

Promocja trwa od 16.08. do 11.09.2016 r., aczkolwiek warto uwzględnić fakt, że nagrody (po 20 zł) otrzyma pierwsze 3 000 osób, które spełnią warunki promocji. Wypłata zwrotów ma nastąpić do 30.09.2016 r.

Część Czytelników bloga posiada zapewne po kilka kont osobistych w BZ WBK (w związku z promocjami, w których bank daje 4% dla części środków zgromadzonych na koncie). Ale nagrodę niestety będzie można dostać tylko jedną. W regulaminie mamy bowiem zapis:
"W przypadku Uczestnika, który posiada więcej niż jedno Konto, Nagroda zostanie wypłacona tylko na Konto, z którego wykonany był pierwszy przelew na telefon spełniający warunki Promocji"
Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z płatności telefonem, dowiedz się więcej o systemie płatności mobilnych BLIK.

Płatności zbliżeniowe telefonem, a więc mobilną kartą kredytową są propozycją dla posiadaczy kart kredytowych w BZ WBK. Instrukcję jak aktywować mobilną kartę kredytową oraz jak nią płacić znajdziesz w aplikacji mobilnej banku oraz na stronie banku tutaj. Aktywacja i posiadanie karty mobilnej są bezpłatne.

Płatność BLIKiem w powyższej promocji można połączyć z promocją w której na stacjach Orlen czeka 1 000 promocyjnych punktów Vitay za każde 50 zł wydane BLIKiem.

To nie jedyna aktualnie dostępna promocja dla posiadaczy aplikacji mobilnej BZ WBK. W weekendy można bowiem skorzystać z rabatu do 20 zł za przejazdy z iTaxi.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Stefanowi. Jeśli i Ty znasz jakąś promocję bankową, a nie została ona jeszcze prześwietlona na blogu Bankobranie, napisz za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt (wystarczy krótka notka lub link do strony promocji).

Lubisz promocje i chcesz być na bieżąco? i/lub polub na Facebooku:

73 komentarze:

  1. Płatności blikiem w internecie też się zaliczą jak w poprzednich edycjach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Płatność BLIK - Transakcja BLIK wykonywana w Terminalu POS lub na stronie internetowej"
      Jak najbardziej :)

      Usuń
  2. I za to BZ WBK lubię! Owszem, podwyżki, głupie opłaty za sms kody. Ale obecni klienci mogą jednak sporo zyskać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli płatności mogą być na dowolne kwoty, ale łącznie na 40 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mogą być płatności na dowolne kwoty. Ważne by były co najmniej cztery i na łączną kwotę min. 40 zł.

      Usuń
  4. No i warunki spełnione kody doładowujące tel kupiłem przelew zrobiony. Ale mam pytanie za sms kody ile jest bezpłatnych bo licznik na moim koncie pokazuję 6 i że te 6 są bezpłatne a płatne 0. Nie miało być 5 bezpłatnych ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5. Hm może coś nie gra im jak powinno. Ja na razie ma wykorzystane 4 bezpłatne

      Usuń
    2. W tym miesiącu użyłem 6 kodów sms i wszystkie bezpłatne. Teraz licznik pokazuje 0

      Usuń
    3. ja wykorzystałam chyba z 30 sms kodów i nie zapłaciłam jeszcze nic...

      Usuń
  5. kurna a ja wczoraj 2 płatności dla inpostu kartą

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy mając 4 i więcej kont mamy wpływ z którego konta zostanie pobrana płatność blik ? Mi brało z pierwszego od góry jak się wyświetlają w bankowości internetowej. A jak bym chciał z innego aby zostało pobrane mam na to wpływ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zalogowaniu do bankowości internetowej: Ustawienia => Transakcje BLIK i przelewy na telefon => Zmień rachunek

      Usuń
    2. No faktycznie jest taka opcja i ustawione było w sumie tak jak chciałem, dzięki za podpowiedź na przyszłość jak bym chciał zmienić.

      Usuń
  7. Kupię 3 bilety w biletomacie (Łódź). Dostanę 50% zwrotu. Większy wydatek to zatankuję za 50 zł na Orlenie i dostanę punkty. A do tego wszystkiego wróci 20 zł.
    I <3 BZ WBK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze promocja z bankomatami ;)

      Usuń
    2. To inna bajka. Tam czaję się na 5 stów! :)

      Usuń
    3. Chętnych jest wielu, a 500 PLN tylko jedno.

      Usuń
  8. na jakiej stronie te kody doładowujące blikiem mozna płacic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://taniedoladowania.com/

      Usuń
    2. W biletomatach w Wawie możesz też doładować telefon i zapłacić blikiem.

      Usuń
  9. Mam pytanie odnośnie tego czy są jakieś wykluczenia chodzi mi o karencję, gdyż byłem klientem banku i czy przelew na telefon może być na mój numer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej promocji mogą wziąć udział wszyscy: ci którzy konto dopiero zakładają, jak i ci, którzy mają je od lat (bank nie wyklucza też uczestników wcześniejszych, podobnych promocji). Przelew musi być na inny numer telefonu niż ten zarejestrowany w usłudze BLIK w BZ WBK.

      Usuń
    2. A gdzie jest podane, ze przelew musi byc zrobiony na inny numer telefonu (zakladajac, ze nie musi byc zarejestrowany zeby wykonac przelew do innego banku) niz ten, ktory jest zarejestrowny w usludze platnosci Blik BZ WBK ?

      Usuń
    3. W sumie masz rację! Przetestowałem przelew na własny numer telefonu (zarejestrowany w BZ WBK). I poszło jako "przelew na telefon". Ale jest to możliwe gdy ktoś posiada co najmniej dwa rachunki w BZ WBK (przelew wychodzący zrobiłem z konta niepowiązanego z BLIKiem; przyszedł na konto powiązane). W przypadku jednego rachunku wyskakuje komunikat "błąd parametryzacji"

      Usuń
    4. Czyli jednak telefon sprawdza się najlepiej do rozmów?

      Usuń
  10. czy przelew na tel ma byc wykonany do klienta wbku , czy obojetnie którego banku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może być do klienta bz wbk, ale może być też do innego banku. Lepiej by był obsługiwany przez BLIKa

      Usuń
  11. Dziś wydałem blikiem większą kwotę na Orlenie. Gdzie teraz zrobić mniejsze płatności? Tak bym miał te 4? Jakieś sugestie macie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. online możesz doładować Nextbike od 1 zł i kupić doładowania telefonów od 4,49 zł

      Usuń
    2. w sklepie internetowym Rossmann BLIK działa idealnie, w stacjonarnym Rossmann tylko BLIK z IKO

      Usuń
    3. Dziękuję za pomoc! :)

      Usuń
  12. niektóre apteki, in medio, leroy merlin...

    OdpowiedzUsuń
  13. Warunki spełnione. Poszło nawet bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chce wysłać przelew na telefon do znajomego ale on ma kilka kont. Jak sprawić, by mój przelew na jego telefon był zaksięgowany na jego koncie bz wbk a nie na innym koncie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Musi ten numer telefonu na który chcesz zrobić przelew mieć jako ostatni zarejestrowany w bzwbka. Numer telefonu można rejestrować kilka razy w różnych bankach ale aktualna jest ostatnia rejestracja.

    OdpowiedzUsuń
  16. OK dzięki za odpowiedź. A czy można jakoś sprawdzić gdzie był ostatnio zarejestrowany? A jak nie można to jak taki numer zarejestrować ponownie? Pójść do banku i powiedzieć, że chce zarejestrować numer czy jakoś przez infolinie to zrobić lub poprzez wysłanie e-maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy w jakim banku. W BZ WBK numer można powiązać z kontem w bankowości internetowej. W mBanku w aplikacji.

      Usuń
    2. A gdzie to powiązać w bankowości internetowej bz wbk? Przelewy i płatności-> Odbiorcy i płatnicy-> Numery telefonów?

      Usuń
    3. Żeby powiązać swój numer to: Ustawienia > Transakcje BLIK i przelewy na telefon

      Usuń
  17. Fajnie że w tej promocji nie trzeba płacić tylko BLIKiem ale jest i HCE. Bez tłumaczenia i wyjaśniania transakcje pyknięte. Czekam na wypłatę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam
    Zakupiłem Blikiem doładowanie na taniedoładowania.com
    Przyszedł mi na maila kod ale nie działa. Którą część kodu trzeba wpisac ? Wpisuje pierwszą cześc i nic. Wpisuje tam gdzie pisze seria i też nic. Wpisuje całosć i też nic ..... Niepoprawny telekod za każdym razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kupiłem doładowanie na orange na tej stronie i działa. *125* następnie wpisujesz 14 cyfrowy kod (nie seria) na koniec # i słuchawka i konto już doładowane.

      Usuń
    2. Zależy od sieci. W Playu doładowanie jest od *100*kod. Może być, że kod jest nieważny. W mailu z kodem na dole jest link do zgłoszenia reklamacji.

      Usuń
    3. Wszystko się wyjaśniło - jak kod kopiowałem z maila i wklejałem to nie zadziałało. Jak wpisalem ręcznie to wtedy się udało :-)

      Usuń
  19. No to BZ ma problem z dzisiejszym atakiem. Caly dostep do bankowosci internetowej BZWBK zostal zablokowany i nie ma mozliwosci robienia zadnych operacji na koncie.
    Ciekawe ile kont zostalo wyczyszczonych przez ten atak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logować rzekomo już się można, ale nie da rady złożyć wniosku o konto.

      Usuń
  20. U was też do bz zmienił się adres do logowania ?
    Tzn zawsze miałem stronę logowania w ulubionych aby nie klikać innych linków czy nawet przypadkiem nie wejść na stronę podrobioną. Ale po odblokowaniu dostępu do banku mój link nie działa a na stronie banku jest inny adres logowania, też tak macie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie czy nie ma wirusów które zamieniają linki w ulubionych? Ale nie znam się w tej tematyce. Ja zawsze wpisuję bzwbk.pl i przechodzę tam na stronę logowania. Adresu dokładnie nie pamiętam ale chyba się coś zmieniło bo raczej tak długi nie był. Jest tam pełno cyferek po ukośniku. Ale jak się je usunie to ciągle ta sama strona.

      Usuń
    2. Nic się nie zmieniło. Ja tam zawsze wpisuje centrum24.pl i normalnie działa.

      Usuń
    3. ja korzystam tylko z apki ;)

      Usuń
  21. A ja dzisiaj odkryłam Blika w sklepie Dino :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak wygląda łączenie tej promocji z promocją MPK 50% zwrotu za bilety.
    Zwrot nie spowoduje, że transakcje nie będą się zaliczać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostajesz zwrot czyli coś w rodzaju premii/moneybacku. To raczej nie jest anulowanie połowy transakcji

      Usuń
  23. Przelew na nr telefonu zrobiony. Blikiem zapłaciłem za sukienkę dziewczynie na Vubu więc teraz wystarczą mi 3 transakcje nawet na grosza, ale gdzie? W okolicy mam tylko optyka i stacje z lpg które obsługują blika a nie znam nikogo z numerem na kartę. Jest sposób by zrobić to jakoś przez neta (jakieś transakcje na 1zł czy coś)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załóż konto na nextbike i doładuj sobie - można po 1 zł.

      Usuń
    2. wspieram.to - może tam znajdziesz jakieś akcje które wesprzesz po 1 zł

      Usuń
    3. Ok, dzięki. Innego wyjścia nie widzę. Lepiej dostać 17zł niż nic, bo rozumiem że tych pieniędzy z nextbike nie wypłacę? Wczoraj byłem na stacji która niby obsługuje blik a sprzedawca popatrzył na mnie jak na aliena gdy zapytałem o tą formę płatności. Blik w internecie - super, lepiej niż kartą. Blik w prawdziwym świecie - nigdy więcej.

      Usuń
    4. Jednak odpada. Minimalna suma na koncie to 10zł. Mieszkam w dziurze na południu Polski i Nextbike mi się nie przyda więc odpada. Jakieś jeszcze sugestie? Będę chyba musiał odpuścić bo jadąc do najbliższego miasta szukać "oświeconego" sprzedawcy stracę więcej paliwa i czasu niż to warte.

      Usuń
    5. Jeszcze jest uzupełniająca się z tym strona pomagam.im - tam można wpłacać od 1 zł ale nie wiem czy BLIKiem. Sprawdź sobie może. Szkoda nie zarobić 20 zł przez 3 zł.

      Usuń
    6. Ale jak to na stacji nie umieli przyjąć płatności blikiem ? To jest najlepsze miejsce aby się nauczyli, ja sprawdzam czy dany punkt ma możliwość płacenia blikiem i tankuję potem mówię że nie mam gotówki ani karty tylko blik i się pracownicy uczą ja zawsze mówię że co najwyżej oddam im paliwo niech ściągają z baka. I jeszcze nigdy nie ściągali zawsze się nauczyli "po telefonie do przyjaciela" Choć te stacje co teraz odwiedzam to już pracownicy wiedzą o co chodzi.

      Usuń
    7. taniedoładowania.com można zawsze kupic 3x5 zł dla siebie dla rodziny itd ja jeszcze korzystam z konta na na paczkomaty inpostu wszystko zostaje zużyte w przyszłości

      Usuń
  24. wiem,ze jest za pozno,ale na przyszlosc mozna robic przelew blik za 1 gr na konto skycash,stamtad mozna doładowywać telefony.Prowizja 1,9% za blika,jednak do 25 gr jest bez prowizji,sprawdzone.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dostał ktoś premię z tej promocji ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Napiszcie jak dostaniecie premię z tej promocji. U mnie brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy tak dlugo na zwroty z Blika nietrzeba bylo czekac a teraz wstrzymuja do konca.

      Usuń
    2. W tej promocji co była podczas EURO też trzeba było dość długo czekać. Część osób dostała szybko ale część czekała bardzo długo, prawie do samego końca.

      Usuń
  27. Mnie podczas EURO szybko wypłacili. Teraz jeszcze nie. Nie dziwi mnie mBank od którego spodziewam się 50 zł za moneyback i chyba 5 zł za przelew bo oni zazwyczaj wysyłają na ostatnią chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wpłynęło zł promocji

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziś wpadło 20 zł

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...