Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Aktywuj aplikację IKO i odbierz 15 zł

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

4.08.2016

Aktywuj aplikację IKO i odbierz 15 zł

Ruszyła nowa promocja PKO BP i Inteligo mająca zachęcić do aktywacji aplikacji mobilnej IKO.

Do wzięcia czeka premia 15 zł za aktywację aplikacji i wykonanie co najmniej trzech płatności lub przelewów na łączną kwotę min. 100 zł. Premia trafi do tych, którzy znajdą się w gronie 4 000 najszybszych osób.

Aby wziąć udział w promocji "Aktywuj IKO" i zdobyć 15 zł zgodnie z regulaminem należy być:
"pełnoletnią osobę fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, będącą Rezydentem Rzeczypospolitej Polskiej, która posiada min. jeden rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy dla osób fizycznych w PKO Banku Polskim lub Inteligo i ma zgodę na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego SA za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych oraz propozycji zawarcia umów okresie obejmującym termin spełnienia warunków Promocji oraz wypłaty premii i spełni warunki udziału w Promocji" (pisownia oryginalna)
Jeśli warunki te spełniasz w okresie promocji:
  • pobierz i aktywuj aplikację IKO
  • za jej pomocą wykonaj co najmniej trzy operacje o łącznej wartości min. 100 zł (mogą to być płatności za pomocą kodu BLIK w sklepie stacjonarnym lub w Internecie, ale też przelewy o wartości min. 5 zł na numer telefonu lub numer rachunku zlecone w aplikacji do innej osoby - te ostanie wydają się najłatwiejszym i najszybszym sposobem spełnienia warunków promocji, a w większości rodzajów kont przelewy złotówkowe Elixir zlecane przez aplikację są darmowe)
Promocja trwa od 4.08. do 31.08.2016 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli 4 000 nagród (każda po 15 zł). Jeśli jednak promocja nie będzie cieszyć się wystarczającym zainteresowaniem, jej dostępność ma być automatycznie przedłużona do 30.09.2016 r.

Premia 15 zł ma zostać wypłacona na konto powiązane z aplikacją w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia następującego po dniu zakończenia okresu promocji.

Aplikację mobilną IKO pobrać można w Google Play, Windows Store oraz App Store.

Tym, którzy jeszcze nie mają konta w Inteligo przypomnę, że to już ostatni moment by załapać się na 100 zł za otwarcie konta z polecenia i wykonanie płatności na sumę co najmniej 210 zł w ramach programu poleceń "Mam Inteligo". Promocja trwa do 13.08., ale pamiętać należy, że o zakwalifikowaniu do udziału decyduje data zawarcia umowy (jedyną dostępną formą jest kurier, więc trzeba uwzględnić to, by zdążył on do Ciebie dotrzeć do 12.08., czyli do ostatniego dnia roboczego akcji).

Bądź zawsze na bieżąco. Polub Bankobranie na Facebooku:

45 komentarzy:

  1. Wczytuję się w regulamin i jakoś z niczego mi nie wynika, że jak już kiedyś miałem aplikację to teraz nie mogę wziąć udziału w promocji. Dobrze myślę czy się mylę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie widzę przeciwwskazań. A z drugiej strony wykonanie 3 operacji - przelewów nic nie kosztuje ;)

      Usuń
    2. Pod warunkiem że są to przelewy, a nie przelewy na telefon. Bo za te akurat ten bank może Cię skubnąć ;)

      Usuń
  2. Jeżeli zrobię trzy przelewy na telefon z apki IKO na kwotę +100 zł to już spełnię warunki promocji ? Wybaczcie to moje początki. Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to wystarczy :D

      Usuń
    2. Tylko przelewy na telefon albo do Inteligo albo PKO obce banki odpadaja.

      Usuń
    3. http://iko.pkobp.pl/funkcje/przelew-na-telefon/
      Można do ING Banku Śląskiego, mBanku, Banku Millennium oraz BZ WBK

      Usuń
    4. Piszesz o PKO a ja pisze o Inteligo a to jest roznica.
      Aplikacje IKO nie pokrywa sie z tymi bankami.

      Usuń
    5. każde iko jest jednocześnie blikiem ale nie kazdy blik jest jednoczesnie iko, dlatego też można smiało przelewac kolegom z innych banków wymienionych przez kolege (na numer telefonu)

      Usuń
  3. Mam IKO na telefonie połączone z PKO. Jak zrobić by mieć też na Inteligo??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozłącz w iPKO, odinstaluj z aplikację z telefonu. Pobierz IKO ponownie i powiąż w Inteligo.

      Usuń
  4. jak ma się superkonto to niestety kosztuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Otworzyłem Inteligo z polecenia w połowie lipca. Oczywiście musiałem ściągnąć apkę. Jeżeli spełnię warunki tej promocji czy mam szansę na te 15 zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką samą sytuację. I się zastanawiam. Bo w sumie jest ten wymóg pobrania i aktywacji IKO w okresie promocji. A aktywowałem wcześniej i nadal mam ją zainstalowaną.

      Usuń
  6. W poprzedniej edycji osoby ktore mialy juz zainstalowana aplikacjie IKO byly wykluczone, tylko nowi mogli.
    Teraz tez nie jest to zbyt jasne z regulaminu, to niewynika.
    Czekam na oficjalna odpowiedz z Inteligo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz proszę co odpisali.

      Usuń
    2. Dobra napisze ale dodam jeszcze ze w artykule nie ma podane, ze przelewy na telefon mozna wykonac tylko do Inteligo lub PKO do obcych (innych) bankow juz nie mozna.
      Jest to wazne bo jezeli ktos nie ma znajomych czy rodziny, ktorzy maja zainstalowana apke IKO to ich ten warunek wyklucza z promocji.

      Usuń
    3. Puściłem przelew na numer telefonu zarejestrowany w BZ WBK i kasa doszła.

      Usuń
    4. No to dziwne ja dostalem info na infolinii Inteligo ale tez sprawdze.
      Czy przypadkiem nie pobrali ci za ten przelew do innego banku ?

      Usuń
    5. Z Inteligo zrobiłem jeden przelew na telefon. Opłaty nie pobrali ale spojrzałem do taryfy i "Przelew z użyciem numeru telefonu (tzw. przelew "Na numer telefonu")
      na rachunek w innym banku" to opłata w wysokości 1 zł :(

      Usuń
    6. Mnie na infolinii powiedzieli, że 0 zł, ale na infolinie biorę poprawki.

      Usuń
  7. Nie wiem czy mam wyrażone zgody marketingowe w Inteligo. W jaki sposób to sprawdzić i ewentualnie wyrazić je na wypadek gdyby ich nie było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno na infolinii. Ja napisałam wiadomość w systemie Inteligo z zapytaniem czy zgody mam wyrażone.

      Usuń
    2. Można samemu sprawdzić: "Dane i ustawienia" i na dole jest zgoda na przetwarzanie danych. Można tam też zmienić.

      Usuń
  8. A mogą być wypłaty w bankomacie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nic nie potwierdzam. Wolę milczeć. Odinstalowałem, zainstalowałem na nowo. Zrobiłem 3 przelewy. I zobaczę co będzie. W sumie to nic nie kosztuje (oprócz kilku minut), ryzyka żadnego. Będzie 15 zł to super. Nie będzie to świat się nie zawali ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "W sumie to nic nie kosztuje (oprócz kilku minut)" - akurat przelewy na telefon są płatne - na koniec okresu rozliczeniowego pojawi się opłata 3 zł - zapraszam do zapoznania się z TOiP Inteligo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przecież może być przelew zwykły. Niekoniecznie na telefon.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Przelew z użyciem numeru telefonu (tzw. przelew "Na numer telefonu") na rachunek w innym banku" to 1 zł, widzę opłatę. Ale za zwykły przelew zlecony w aplikacji??? Gdzie to macie??

    OdpowiedzUsuń
  13. nic mi nie przyszło żaden minus 1 w czerwcu sie bawiłem przy okazji 12 zawodnika, posłałem 2 gr na inteligo z bzwbk i odbiłem z inteligo na mbank żadnych 1 zł nie pobrało

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakby miała być opłata to raczej pobieraliby od razu. Zrobiłem 1 przelew na telefon i 2 zwykłe. Opłat żadnych nie było. Inteligo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Udział w Promocji może wziąć jedynie klient, który nie miał aktywnej aplikacji IKO na żadnym telefonie do swojego indywidualnego numeru klienta w terminie do 03.08.2016 r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ta informacja??? W regulaminie brak.

      Usuń
    2. Informacja jest na stronie PKO http://www.pkobp.pl/aktualnosci/ogolnokrajowe/wyprobuj-aplikacje-mobilna-iko-i-odbierz-15-zl/

      Usuń
    3. Śmiesz to jest jak dopowiadają coś czego nie ma w regulaminie. A to w końcu regulamin jest wiążący a nie jakieś dopiski na stronie. Więc jeśli nie dostanę premii to pójdzie reklamacja.

      Usuń
  16. W TOIP Inteligo stoi jasno, że 1 zł. Ale w praktyce nie pobierają. Przyznam, że jak na PKO to bardzo zaskakujące, bo jak na swoje to są skrupulatni co do grosza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest możliwość mieć iko dla inteligo i dowolnego konta w bp na jednym telefonie? Chodzi mi o skorzystanie z promocji dla obu kont.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo PKO i Inteligo mają jedną aplikację.

      Usuń
  18. Witam. Jak się dowiedzieć czy jeszcze się zalapie do tych 4000 bo nie wiem czy rejestrować aplikację czy poczekać do następnej takiej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z regulaminu "Zarówno o wyczerpaniu puli premii, jak i o przedłużeniu Okresu promocji, Bank poinformuje za pośrednictwem strony internetowej
      www.pkobp.pl oraz www.inteligo.pl "

      Usuń
  19. Wpłynęło dziś 15 zł za apkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest 15 zł. Mimo, że kiedyś już apkę miałam i zyskałam w innej promocji wcześniej. Teraz ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Jest i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...