Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: "Lato z Visa dla aktywnych" czyli rabat 20 zł dla kupujących na Allegro

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

29.07.2016

"Lato z Visa dla aktywnych" czyli rabat 20 zł dla kupujących na Allegro

Przy okazji zakupów na Allegro opłacanych kartą Visa można zaoszczędzić.

lato z visa dla aktywnych promocja allegro rabat 20 zł
Do zdobycia jest kupon rabatowy o wartości 20 zł do wykorzystania podczas kolejnych zakupów na sumę co najmniej 50 zł. Warunkiem uzyskania bonusu jest wykorzystanie do płatności karty z logo Visa.


Kupon rabatowy od Allegro otrzyma uczestnik, który:
"w okresie od dnia 20 stycznia 2016 r. do dnia 19 lipca 2016 r. zawarł Transakcję na Allegro i skutecznie dokonał płatności przy użyciu Karty Visa poprzez Usługę PayU (status płatności: "Zakończona") oraz w Okresie promocyjnym (od 25.07. do 25.08.2016 r. - przyp. Mr. Złotówa) dokonał płatności kartą VISA o wartości min. 50 zł i wybrał opcję "Użyj i zapisz" skutkującą zapisaniem danych Karty VISA i możliwością dokonywania kolejnych płatności bez konieczności ponownego podawania danych Karty VISA na Allegro"
lub
"w okresie od dnia 20 stycznia 2016 do dnia 19 lipca 2016 nie opłacił żadnej Transakcji na Allegro Kartą Visa (płatność PayU o statusie „Zakończona”) oraz na dzień 20.07.2016r. ma przypisaną do konta w PayU przynajmniej jedną Kartę Visa oraz w Okresie promocyjnym skutecznie opłacili choć jedną Transakcję na Allegro Kartą Visa o wartości min. 50 zł (płatność PayU o statusie „Zakończona”)"
Poza powyższym niezbędna jest uprzednia akceptacja regulaminu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych (zgodę można wyrazić z zakładce "Moje Allegro" => Moje konto => Ustawienia => Powiadomienia => Promocje Allegro). Pamiętać trzeba również, że:
"Karta VISA (...), musi spełniać następujące warunki: 
a) przed 20 lipca 2016 r. nie była zapisana do płatności w ramach Transakcji na Allegro, na Koncie jakiegokolwiek Użytkownika),  
b) nie może być kartą typu pre-paid, bądź na okaziciela, 
c) nie może być kartą wirtualną (tj. nie posiadającą formy fizycznej)"
Kupon rabatowy o wartości 20 zł ma być wysłany do uczestnika promocji mailem. Wykorzystać będzie go można w ciągu 7 dni od momentu kliknięcia przycisku "Odbierz kupon" (ale nie później niż do 25.08.2016 r.) wyłącznie podczas zakupów których wartość wyniesie co najmniej 50 zł (liczy się cena towaru lub towarów; bez kosztów dostawy). Pula kuponów w promocji została ograniczona do 8 500 sztuk.

Przytoczę też zapis z regulaminu, który tradycyjnie pojawia się w promocjach Allegro:
"Organizatorzy nie pobierają podatków w związku z wydawaniem Kuponów promocyjnych Allegro. Uczestnicy promocji zobowiązani są do rozliczenia właściwego podatku we własnym zakresie"
Pomny doświadczeń własnych, jak i zgłaszanych w komentarzach przez Czytelników przy okazji poprzednich edycji promocji na Allegro, nie zdziwię się, jeśli i tym razem będzie konieczne zgłaszanie reklamacji i upominanie się o kupon. Sam regulamin, jak i materiały promocyjne (wysyłane mailem do użytkowników serwisu) zawierają rozbieżności, a regulamin powstawał chyba naprędce i zawiera sporo nieścisłości. No ale tego typu promocja nadaje się do wykorzystania "przy okazji". Jeśli jest szansa zdobyć rabat to czemu nie spróbować ;)

A korzystając ze sposobności dzisiejszego wpisu przypomnę o niebawem kończącej się promocji mBanku. Już tylko do poniedziałku (1.08.2016 r.) załapać się można na akcję "Zyskaj z eKontem". Czeka w niej od 275 zł dla minimalistów do 500 zł dla najbardziej aktywnych w korzystaniu z konta, karty i/lub BLIKa. Końca dobiega też promocja Credit Agricole, który płaci 250 zł za przeniesienie konta z innego banku i zapewnienie wpływów wynagrodzenia.

Lubisz promocje bankowe? Polub Bankobranie:

23 komentarze:

  1. Jeśli dobrze rozumuję, to:

    1. Opłacił zakup kartą VISA, ale ... (w dalszych warunkach) ... nie została ona użyta.

    2. Karta została zapisana, ale nie została użyta.

    Absurdom nie ma końca. Czyli:

    1. Najpierw zapłać jedną VISA, a później - użyj jej albo znajdź inną (też zresztą VISA). Zakładają, że każdy ma w domu generator kart?

    2. Po co rejestrować kartę, jak się nią nie płaci? Żeby po włamie na konto mogli skutecznie opróżnić plastik po same dno limitu?

    Marketing w VISA przekroczył wszelkie granice zdrowego myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Allegro ma być sprzedane. Kupić ma je eBay lub Alibaba. I chyba wczuwają się do pracy z tym drugim nabywcą bo regulamin napisany po chińsku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmować się, płacić kartą VISA nową. I jak nie będzie kuponu to reklamację pisać. Ja w 3 promocjach Allegro tak robiłem. Zawsze reklamacja, zawsze ręcznie wystawiali mi kupon. A że muszą tam mieć burdel niesamowity to raz nawet dwukrotnie dostałem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mr Złotówa. Ja jestem już po spełnieniu warunków. Nie otrzymałem emalia z kuponem promocyjnym na kolejne zakupy, napisałem do Allegro włączyli mi kupon własnoręcznie i każą mi płacić telefonem. Nie doczytałem aby rabat dotyczył tylko płatności mobilnych (nie ma takiej możliwości). Czy możesz potwierdzić tak jak ja tą promocje zrozumiałem że kolejna płatność nie wymaga płacenia telefonem, wystarczy kupon wysłany na pocztę i jego aktywacja i masz 7 dni na realizację płaca kartą Visa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie mowa o transakcji, a ta definiowana jest następująco:
      "Transakcja na Allegro – zakup Towarów za pośrednictwem strony allegro.pl lub
      Aplikacji mobilnej zgodnie z Regulaminem Serwisu" więc wcale nie musi być tylko przez aplikację.

      A co do realizacji kuponu to w regulaminie jest zapis, który nie wymaga korzystania tylko z aplikacji:
      "Kupon promocyjny Allegro można wykorzystać jednorazowo w ramach kolejnych
      zakupów opłaconych kartą i dokonywanych na Allegro, w tym poprzez Aplikację mobilną"

      Usuń
    2. I znów wielkie dzięki bo allegro włączyło mi kupon mobilny z rozpędu i teraz mam problem. Ale teraz napiszę reklamację bo ta obecna polega na spychologii.

      Usuń
  5. Więc należy zrobić zakupy na 50zł (bez kosztów dostawy) żeby otrzymać kupon 20zł, który można wykorzystać przy następnych zakupach na 50zł (bez kosztów dostawy). Więc trzeba wydać 100zł (bez kosztów dostawy) żeby otrzymać 20zł, czyli 80zł (bez kosztów dostawy) trzeba dać od siebie. A że średni koszt dostawy to 5-10zł (przyjmijmy 7,5zł), to doliczmy do tego jeszcze 15zł. I ten zagmatwany regulamin, który nie daje właściwie żadnej gwarancji że dostaniesz choćby złotówkę. Dziękuję, jak przy każdej promocji Visy, już na wstępie wysiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na siłę wydając 100zł to nie dla tych ta akcja a dla tych, którzy i tak te 50 x2 by wydali na allegro. Koszt dostawy są zawsze więc ich nie uwzględniamy. Wydając 80zł otrzymujesz zakup za 100zł. Tak to widzę.

      Usuń
    2. Zgadzam się - to promocja dla tych, którzy i tak coś kupują, a przy okazji można zyskać.

      Usuń
  6. Ja juz dostałam i wykorzystałam. Szkoda ze tylko jeden można uzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba mieć bardzo luźną atmosferę w pracy by stworzyć taki regulamin. Odnoszę wrażenie, że to zlepek zdań z różnych, może starych, regulaminów. Przykład: "Karta VISA wymieniona w ustępie 2 powyżej" hm... a takiego ustępu nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po degustacji chińskich grzybków? ;)

      Usuń
  8. A co jeśli zmieniłam bank? Miałam Visa kartę z WBK a teraz Visa z Inteligo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli numer karty nie jest ten sam to płacisz kartą Visy i klikasz zapisz kartę. Czekasz na kupon.

      Usuń
  9. Tym lepiej, bo użyjesz nową kartę, którą przypiszesz i "z baśki".

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy w piątek, kuponu brak. Napisałem reklamację wczoraj wieczorem i dziś już kupon był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie składać reklamację?

      Usuń
    2. Standardowo przez formularz na stronie allegro.

      Usuń
    3. Napisałem reklamację i niestety kuponu nie przyznali, mimo, że kupiłem kilka tajli za 60-70 złotych (bez kosztów wysyłki), zapłaciłem zupełnie nową kartą VISA, zapisałem ją w PayU. W treści maila wkleili wzajemnie wykluczające się warunki wyciągnięte z regulaminu i powiedzieli, że na ich podstawie - brak możliwości przyznania kuponu. Napisałem odwołanie, ale też nie przeszło. Olewam to, bo więcej czasu stracę na sprzeczanie się ze studenciakami, obsługującymi pomoc Allegro, aniżeli to jest warte.

      Usuń
    4. Myślę, że Visa też powinna o tego typu kwestie zadbać jak wchodzą w jakiś deal. A ten regulamin to jest śmiechu warty. Tam nawet nie masz poziomu studenciaków, ale gimbazę.

      Usuń
    5. Złodzieje, mi też wkleili tę odpowiedź na reklamację, mimo że warunki spełnione na 100%. Pies ich drapał.

      Usuń
    6. Coś mnie tknęło w sobotę i jednak się uparłem, że wyszarpię im ten kupon. Napisałem kolejne (tym razem nowe) zgłoszenie przez system pomocy. Odpowiedzieli tym samym bełkotem w miarę szybko - jakoś po 1 godzinie. Odpowiedziałem, że SPEŁNIŁEM WARUNKI (jeśli nie pkt. d), to wówczas pkt. e)) Regulaminu. Odpowiedzieli znowu, że, owszem, widzą, że w okresie promocyjnym (styczeń-lipiec) płaciłem kartą VISA, ALE ... teraz musiałbym zapłacić innym, nowym plastikiem z logo VISA. No to tłukę im trzecie odwołanie, że WŁAŚNIE TAK ZROBIŁEM, bo niedawno (w maju) wymienili mi kartę w CitiBanku (ma innym numer), więc nie mogłem nią płacić wcześniej! Właśnie została użyta po raz pierwszy. Nabąknęli coś, że "zdają sobie sprawę", że Regulamin jest skomplikowany i zawiły i, że konsumentowi ciężko jest z nim poradzić (czyli ukryta sugestia "Jesteś pan głąb!"). Nie dałem się zbakierować i po raz kolejny potwierdziłem, że spełniłem wszystkie warunki. Po 5 godzinach napisali maila, że "przyznają kupon ręcznie", aczkolwiek "bez przekonania". Jednym słowem - wywalczyłem. Chociaż, tak naprawdę spełniłem wszystkie ich warunki. Kupon szybko poszedł w ruch, bo akurat miałem aku w aucie wymieniać. Zatem przydał się jak najbardziej. Kupiłem aku S3 40Ah Boscha (z odbiorem osobistym) w cenie (po obniżce) 129 złotych. Najtańszej padliny bym nie dostał za takie pieniądze, a tu - "niemiecka precyzja", nawet wyprodukowany w Germanii. Zachęcam do walki o swoje.

      Usuń
  11. Ja im nie odpuściłem. Napisałem kolejną reklamację z żądaniem wskazania punktu regulaminu który ich zdaniem nie został spełniony. Zobaczymy. Ale taka promocja i regulamin to wstyd.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...