Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: 1000 punktów Vitay za każde 50 zł wydane BLIKiem na stacjach paliw Orlen

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

2.07.2016

1000 punktów Vitay za każde 50 zł wydane BLIKiem na stacjach paliw Orlen

Ruszyła nowa promocja dla osób płacących BLIKiem.

Tym razem można zdobyć sporo punktów w programie lojalnościowych Vitay dostępnym na stacjach Orlen. Przyznam, że rzadko tam tankuję. Wczoraj jednak zdarzyło mi się zajechać, w aucie miałem kartę Vitay więc ją podałem. I co się okazało? Za tankowanie do pełna przybyła mi spora liczba punktów, które pozwolą np. skorzystać za darmo z myjni.

Dzięki promocji "Płać BLIKIEM na stacjach ORLEN" za każde wydane 50 zł i opłacone za pomocą systemu BLIK, na koncie w programie lojalnościowym Vitay przybywa ekstra 1 000 punktów.

Przy zakupie nie trzeba niczego zgłaszać, wystarczy podać kartę punktową Vitay oraz zapłacić BLIKiem. Punkty naliczane są automatycznie:




Powyższy zrzut z mego konta w programie Vitay obrazuje efektywność promocji. Za zatankowanie do pełna i płatność ok. 230 zł dostałem zaledwie 318 punktów. Pozycja niżej określona jako "Zakupy w sklepie" (choć nic nie kupowałem) to właśnie promocyjne punkty za płatność BLIKiem. Całkiem sporo. Przykładowa wartość nagród które można odbierać za te punkty to: 990 pkt za kawę 210 ml lub hod doga albo 3900 pkt za myjnię w wariancie Premium.

BLIKiem na stacji Orlen płaciłem ze względu na 4-procentowy zwrot jaki uzyskuję w promocji mBanku. Przypomnę: dzięki akcji "Zyskaj z eKontem" za aktywne korzystanie z konta, karty i aplikacji do wzięcia jest nawet 500 zł.

Promocja trwa od 1.07. do 31.08.2016 r., ale zgodnie z regulaminem może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli 200 milionów 275 milionów (organizatorzy zwiększyli pulę) promocyjnych punktów. Regulamin promocji wymienia stacje paliw na których można skorzystać z promocji, tj. stacje honorujące tę formę płatności. (uwaga: w dniu 19.08.2016 r. pojawił się komunikat o zakończeniu promocji)

Możliwość płacenia BLIKiem w chwili obecnej posiadają klienci Alior Banku, BZ WBK, Getin Banku, ING Banku Śląskiego, mBanku, Millennium i PKO BP. Więcej o zasadach korzystania z tego systemu płatności mobilnych pisałem tutaj.

49 komentarzy:

  1. Tego typu programy lojalnościowe funkcjonują na Zachodzie od ponad 20 lat - problem w tym,że stacja sklepy na stacjach benzynowych są bezdyskusyjnie najdroższymi jakie istnieją i te punkty są mało przydatne gdzie poza Orlenami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Ceny w sklepach przy stacjach bywają horrendalnie wysokie. Ja nie przypominam sobie bym kupił tam kiedykolwiek coś innego niż gazety (fajnie, że cena wszędzie jest taka sama) i hot doga. Zresztą i sam Orlen nie należy do najtańszych jako stacja paliw (przynajmniej w mojej okolicy). Wczoraj alternatywy nie miałem.

      A jeszcze inna kwestia to programy lojalnościowe. Standardowa liczba punktów za wydanie ok. 230 zł to 318 punktów, a więc... 1/3 hot doga.

      Usuń
    2. Bardzo wysokie ceny produktów, słabe przebicie ilość punktów do ceny "nagród" i blikowanie - to nie dla mnie.

      Trzeba być bardzo naiwnym, żeby nie kojarzyć cen benzyny z ilością reklam i dlatego unikam BP, Orlenu (skandalicznie wysokie płace dla wierchuszki !!!) i kupuję np. na stacjach L'Eclerc.

      Usuń
    3. Ale jak się ma auto służbowe, to... tankuje się na BP. Zbiera się punkty PayBack, a później ma się z tego albo jakiś gadżet albo doładowanie dla dzieciaka albo można nawet zapłacić punktami (za towar bądź konsumpcje). Ceny na stacjach wiadomo, że są wysokie, ale czasami są np. promocje, gdzie woda Żywiec wychodzi taniej, niż w hipermarkecie.

      Po prostu trzeba umieć korzystać. ;)

      Usuń
  2. Przez wymóg płacenia blikiem ta sprawa dla mnie odpada - NIGDY blika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jesteśmy w trasie na urlop nad morzem, w planie tankowanie. Żona przegląda net w telefonie i tu info o promocji. Więc wykorzystana. Właśnie jesteśmy po tankowaniu, kawce i hot dogach. Dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No to wyszedł wpis kontekstowy - dopasowany do sytuacji i Waszych oczekiwań. Udanego wypoczynku! A w drodze powrotnej może też tak się Wam uda ;)

      Usuń
  4. A gdzie tankujesz? W zagranicznych korporacjach wspierając brytyjska / holenderską gospodarkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amigo, każdy litr paliwa sprzedawanego w w Polsce pochodzi z rosyjskiej ropy!

      Usuń
    2. A na większości stacji choć to teoretycznie BP, Shelle, Auchany, InterMarche, stacje XYZ to i tak jest tam paliwo rozwożone przez Orlen.

      Usuń
    3. Darek, 2 lipca 2016, 21:28

      Jako patriota nie tankuję paliwa produkowanego z obcej ropy ani nie inwestuje w obcych bankach - tak już mam :)

      Usuń
    4. ja dzisiaj chciałam zapłacić kodem blik i co...nic,pan powiedział ze skoro korzystam z karty biznes tank to nie mogę zapłacić w/w kodem

      Usuń
  5. Taka oto sytuacja:
    - tankując od lat na stacjach ORLEN wykorzystuję jeden z produktów jakim jest karta BIZNESTANK, która obecnie daje mi 8 gr. zniżki na każdym zakupionym lirze paliwa,
    - zbieram również punkty w programie VITAY,
    - zapłaty dokonuje w 95% dokonując płatności kartą,
    - niedawno założyłem konto 360 w Millenium i przy tankowaniu chciałem zapłacić BLIKiem, i tu przykra niespodzianka gdyż nie można zapłacić BLIKiem w przypadku korzystania z karty BIZNESTANK.

    Jak dla mnie nie różnicy czym dokonuje płatności - kartą, BLIKiem, gotówką i winnym mieć możliwość dokonania takiej zapłaty niezależnie od jej formy.
    Mr. Złotówa może Panu uda się rozwiązać tą zawiłość wykorzystując swoje kanały przepływu informacji.
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście chora sytuacja, kiedyś nie dawali kuponów na piłki(cZy tam naklejki czy cuś) z kartą biznestank ale ok ppromocja była dla konsumentów, a to jakieś chore może tylko na tej stacji tak było

      Usuń
    2. dzisiaj miałam identyczną sytuację....

      Usuń
    3. Ja normalnie zapłaciłem blik + biznestank. Nie brałem faktury tylko paragon.

      Usuń
  6. Ale się zmienia. Kiedyś Orlen dawał rabat płacącym gotówką. Teraz daje punkty za płacenie telefonem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno się nie zmieniło - absurdalnie wysokie wynagrodzenie dla wierchuszki sponsorowane przez podatników :)

      Usuń
  7. Jaka jest Wasza ocena subiektywna tankowania na Leclercu czy Auchan ? Ja 5 lat temu tam cały czas tankowałem do czasu jak mi pompa wtryskowa padła i na regeneracje musiałem wydać 3 tyś zł, poźniej sie dowiedziałem, że oni tam dodają wiecej biokomponentów co bezpośrednio negatywnie źle działa ogólnie na pracę silnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pompa wtryskowa padła od biokomponentów? Poważnie? Ja w Leclerc tankuję od co najmniej 1o lat już drugim samochodem i żadnych problemów z układem paliwowym nie mam, a ile zaoszczędziłem, to moje :)

      Usuń
  8. Świetna promocja! Jak byłaby ta promocja do końca sierpnia to szacuję zdobyć ok. 30 000 pkt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Punkty promocyjne można też zdobyć okazując kod z aplikacji Orlenu

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy w jakimś banku transakcje blikiem są wliczane do trasakcji kartowych w celu zmniejszenia opłaty za kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Millennium może być zamiennie płatność kartą lub Blikiem ale tam akurat do miesięcznego obrotu wystarczy 1 transakcja.

      Usuń
    2. Anonimowy, 6 lipca 2016 19:28

      Płatność kartą to w zasadzie zaprzeczenie płatności BLIK, do której potrzebny jest smartek lub tablet z dostępem do internetu i z uprzednio załadowaną tzw. "aplikacją" mobilną.

      PS. Niektórzy uzyskują to samo mając emulator systemu Android na kompie, ale to inna bajka.

      Usuń
  11. Świetna promocja !!! 1/10 Się zwraca

    OdpowiedzUsuń
  12. W aplikacji Vitay są jeszcze też kupony na dodatkowe ekstra punkty. "Zatankuj min.30 l dowolnego paliwa a otrzymasz pkt standardowe oraz 200 promocyjnych pkt VITAY."
    Więc optymalne wydaje się zatankowanie za 150 zł. Będą punkty za paliwo + 3000 za BLIKa + 200 za kupon z aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy nie te dodatkowe punkty to cały ten program Vitay byłby zupełnie nieopłacalny

      Usuń
    2. Za paliwo. Bo już w sklepie na stacji te punkty wychodzą lepiej. No ale wiadomo, marże mają wysokie więc punktów więcej dadzą. Z tym, że kupować się tam klientowi nie opłaca.

      Usuń
  13. Brat nie ma możliwości płacenia blikiem, ale zależy mu na pkt VITAY. Mieszka 100 km ode mnie. Czy jest możliwe, że przy kasie Orlenu wybierze płatność blikiem, ja podam mu kod blik przez telefon, zatwierdzę płatność, a mu wskoczą pkt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest możliwe. Nawet to przerabiałem jak teść tankował :)

      Usuń
    2. Dzięki :-)

      Usuń
  14. Warto też kupować doładowania i startery na Orlenie. Dorzucają "trochę" ekstra punktów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Blikiem niebawem będzie można płacić na Allegro! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dziś podmienili regulamin. Już jest 275 mln punktów:
    http://www.blikmobile.pl/promocje/Orlen2/Regulamin_Promocji_Orlen.pdf

    OdpowiedzUsuń
  17. 7 sierpnia płaciłem BLIKiem i nie dostałem punktów. Pewnie się pula wyczerpała. Teraz zwiększyli z 200 do 275 mln

    OdpowiedzUsuń
  18. 7 sierpnia już nie dostałem punktów. Pewnie pula się wyczerpała. Stąd zwiększenie z 200 do 275ml

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płaciłem wczoraj i dzisiaj. Punkty naliczone. Więc musiało być chwilowo wyczerpanie puli skoro nie dostałeś. Może temu dowodzić zwiększenie puli do 275 mln

      Usuń
    2. dziwne dziwne dziwne akurat 7 sierpnia tankowałem 3 razy bo jechałem po auto w południe po południu i poźnym wieczorem za każdym razem blika naliczyło punkty, no i nagrody w puli blik zwykle pozostają niewykorzystane...

      Usuń
  19. 15 sierpnia dostalem bonusa bez problemu

    OdpowiedzUsuń
  20. 15 sierpnia dostalem bonusa bez problemu dzis tez

    OdpowiedzUsuń
  21. ja polecam vitay bo obecnie jest rabat 10gr za litr na wszystkie paliwa. Tankuje gazu do pełna 37L i 3.7 zł zostaje w kieszeni. Obecnie z rabatem płace po 1.45 do 1.55 za litr więc ponad 3 razy taniej jak benzyna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziś podobno już nie daja 1000 pkt, to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak to niestety bolesna prawda bo tyle punktów to dobry zysk. Dziś kupując doładowanie dowiedziałem się o tym.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety już oficjalnie info jest na FB:
    https://www.facebook.com/blikmobile/photos/a.643507745791501.1073741828.639188326223443/843969079078699/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  25. Przy programach lojalnościowych ważne jest żeby były one opłacalne. Niektórzy mają takie zasady, że punkty zbiera się przez pół roku i można sobie je wymienić na coś o wartości kilku złotych. Takie rozwiązanie jest niezbyt korzystne.

    OdpowiedzUsuń
  26. ostatnia akcja pomocy dzieciom za 1 kupon oddajesz 250 punktów to straszna żenada pracownicy stacji sa bardzo nachalni w namawianiu do wymiany punktów na kupony powiem nawet ze są beszczelni w swym działaniu stwierdzam że fajnie robi się akcje sięgając do cudzych kieszeni , a jak juz robi się jakąś akcje to powinno się wyszkolić odpowiednio personel żeby mówił samom prawdę i nie był taki nachalny . jeszcze raz ŻENADA !!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...